1.4 tsi dsg opinie passat

Piotr Mokwiński

Bierzemy pod lupę VW Golfa generacji V, VI i VII. Ceny, awarie, zalety i wady każdej

Bierzemy pod lupę VW Golfa generacji V, VI i VII. Ceny, awarie, zalety i wady każdej

Poszukując auta kompaktowego, dla wielu kierowców pierwszym i oczywistym wyborem jest Volkswagen Golf. Ogromna popularność modelu i wytrzymałość pierwszych czterech generacji skutecznie zbudowała jego renomę. Czwarte wcielenie powoli przechodzi do historii, czekając na swoją kolej w gronie youngtimerów. Niemniej, atrakcyjne ceny na rynku używanych mają już V, VI i VII generacja. Sprawdzamy, jakie mają mocne i słabe punkty.

Volkswagen Passat B7 - na co zwrócić uwagę i co się w nim psuje?

Bez wątpienia Volkswagen Passat B7 jest zmodernizowaną wersją swojego poprzednika, który zaliczył wpadkę związaną z awaryjnymi silnikami Diesla. Jak po latach wypada siódma generacja, czy wyzbyła się problemów Passata B6? Jakie są typowe usterki modelu?

Recepta na SUV-y? VW Passat B8 vs Ford Mondeo V - opinie, ceny i awarie

Klasa średnia na rynku wtórnym ma się doskonale. Wciąż wielkim zaufaniem darzymy Volkswagena Passata i spółkę, doceniając obszerne wnętrza, często bogate wyposażenie i komfort podróżowania. Wielu użytkowników wspomni również o klasycznej sylwetce. Wśród kilkuletnich aut segmentu D, obok VW Passata B8, mamy także dobrze ocenianego Forda Mondeo piątej generacji. Każdy z nich wciąż pozostaje ulubieńcem klientów flotowych. Czy warto na nie postawić?

Nowa Jetta dla Europy

Nowa Jetta dla Europy

nową gamę silników. Jeśli chodzi o jednostki benzynowe, na liście znajdują się 105-konne 1.2 TSI, 1.4 TSI dostępne w wariantach 122- i 160-konnym oraz 200-konne TSI o pojemności 2 l. Zwolennicy silników wysokoprężnych będą mogli wybrać 105-konne 1.6 lub 2-litrową jednostkę o mocy 140 KM. Wszystkie

Re: mazda 6 opinie

dwulitrowy benzyniak 280KM, tylko to już dla podbudowania EGO, bo przez 99% czasu nie wykorzystasz nawet 150KM... No i cenowo dobrze wyposażone egzemplarze wchodzą w rejony aut premium.... Passat z benzynowym silnikiem skrzynią automatyczną i podobną ceną to: 1.8 TSI 180 DSG Variant do setki 8,1 s

Re: Golf VI - najsłynniejszy kompakt świata w now

szybszej zmiany przełożenia) skrzyń DSG; no i fakt, że przekładni hydrokinetycznej wymieniać nie trzeba, a serwisowanie klasycznego automatu robi się dopiero na wysokich przebiegach Pewne jest, że różnica w cenie między Fiatem Bravo 1.4 T-Jet ze skrzynią DualLogic (sekwencja ze zautomatyzowanym

Re: Mądra decyzja naszego (nie)rządu (filtry DPF)

kupić Golfa z benzyniakiem, to musiałbym wpierw lobotomię przejść (na tyle dobre mają opinie TSI). Żeby zainstalować do TSI gaz musiałbym do tego ponad 6 dodatkowo wyłożyć (instalacja z bezpośrednim wtryskiem). Już nie powiem, że dość powszechnie znaną prawdą jest, że benzyniak z DSG to w wypadku Golfa