1.4 tsi dsg opinie passat

Arek Kwiecień

Używana Škoda Superb III (2015-) - średniak klasy wyższej. Opinie kierowców

Używana Škoda Superb III (2015-) - średniak klasy wyższej. Opinie kierowców

Bardzo przestronna, nowoczesna i pozbawiona bolączek swoich poprzedniczek. Trzecia generacja Škody Superb może z powodzeniem pełnić rolę zarówno prestiżowej limuzyny, jak i komfortowego wozu rodzinnego. Na co uważać przy jej zakupie z rynku wtórnego? Co się psuje w Superbie III? Sprawdziliśmy, jakie krążą opinie wśród jej użytkowników.

Używany Volkswagen Passat B7 (2010-2014) - na ratunek renomie

Produkowany od 1973 roku Passat to jeden z najpopularniejszych modeli Volkswagena, który doczekał się rzeszy fanów na całym świecie. Reputację popsuła mu niestety szósta generacja modelu wyposażona w awaryjne silniki, które wymagały od właścicieli częstych wizyt w warsztacie oraz inwestowania w samochód dodatkowych pieniędzy. By ratować sytuację, producent zrezygnował z czasochłonnego przygotowywania projektu następcy, w zamian przeprowadzając pogłębiony lifting "szóstki" i przedstawiając ją światu jako siódmą generację.

Używany Volkswagen Passat B8 (2014-) - powrót króla

Choć ze względu na liczbę sprzedanych egzemplarzy (ponad 30 milionów aut na przestrzeni prawie 50 lat) nazywany jest dziś królem klasy średniej, Volkswagen Passat musiał się nieźle natrudzić, by przed dekadą nie ulec detronizacji i nie odejść w niesławie. Reputację modelu mocno nadszarpnęła awaryjna szósta generacja (B6), którą musiało ratować wprowadzenie przygotowanej naprędce generacji siódmej (B7), będącej de facto "szóstką" po liftingu. Dopiero premiera ósmej generacji (B8) pozwoliło Passatowi ponownie nabrać wiatru w żagle. Jakie są opinie użytkowników i co się w tym modelu psuje?

VW Passat B7 vs. Kia Optima III. "Udane, choć nie w każdej wersji"

VW Passat B7 - opinie Passata nie trzeba nikomu przedstawiać. Jest niekwestionowanym bestsellerem od dekad. W wersji B7 nie miał łatwego początku (2010-2014), bowiem musiał zetrzeć plamę na honorze powstałą przez niechlubne B6, w którym awarie piętrzyły się lawinowo. Do tego dochodziły wyraźne

Volkswagen Passat B7 - na co zwrócić uwagę i co się w nim psuje?

Volkswagen Passat B7 - na co zwrócić uwagę i co się w nim psuje?

napęd na wszystkie koła oraz automatyczną skrzynię biegów DSG. Dodatkowo wszystkie „benzyniaki” zostały wyposażone w bezpośredni wtrysk paliwa. Podstawowym silnikiem było 1.4 TSI w dwóch wariantach mocy 122 KM oraz 160 KM. Mocniejsza jest jednostką typu Twincharger, która w 2012 roku

Bierzemy pod lupę VW Golfa generacji V, VI i VII. Ceny, awarie, zalety i wady każdej

Bierzemy pod lupę VW Golfa generacji V, VI i VII. Ceny, awarie, zalety i wady każdej

FSI 150 KM, 1.4 TSI 122-170 KM i 2.0 TFSI 200-230 KM. Korzystają z bezpośredniego wtrysku paliwa, nietrwałego łańcucha rozrządu i turbodoładowania (w przypadku TSI). Niestety, okazują się problematyczne i kosztowne w serwisowaniu. Jeśli jednak nastawimy się na taką wersję, szukajmy egzemplarza ze

Recepta na SUV-y? VW Passat B8 vs Ford Mondeo V - opinie, ceny i awarie

Recepta na SUV-y? VW Passat B8 vs Ford Mondeo V - opinie, ceny i awarie

Szukasz samochodu używanego? Na stronie głównej gazety.pl codziennie znajdziesz przydatne porady VW Passat B8 - opinie Po fatalnej generacji B6 i niewiele lepszej B7, w szeregach Volkswagena przyszła pora na powrót do dawnej, wysokiej jakości. Ósme wcielenie Passata produkowane jest od 2014

Opinie Moto.pl: DS 9 vs. VW Arteon. Czy z hybrydami sprawdzą się w roli limuzyn?

znajduje się hybryda plug-in. Co ciekawe, jeszcze starsza od samego Arteona, bowiem mogliśmy w tym kształcie poznać ją już przy okazji premiery Passata B8 GTE w 2015. Mamy zatem litowo-jonowy akumulator o pojemności 13 kWh brutto (10,4 netto) i 61 km zasięgu bezemisyjnego. Do tego benzynowe 1.4 TSI o mocy

Nowa Jetta dla Europy

Nowa Jetta dla Europy

nową gamę silników. Jeśli chodzi o jednostki benzynowe, na liście znajdują się 105-konne 1.2 TSI, 1.4 TSI dostępne w wariantach 122- i 160-konnym oraz 200-konne TSI o pojemności 2 l. Zwolennicy silników wysokoprężnych będą mogli wybrać 105-konne 1.6 lub 2-litrową jednostkę o mocy 140 KM. Wszystkie

Re: mazda 6 opinie

dwulitrowy benzyniak 280KM, tylko to już dla podbudowania EGO, bo przez 99% czasu nie wykorzystasz nawet 150KM... No i cenowo dobrze wyposażone egzemplarze wchodzą w rejony aut premium.... Passat z benzynowym silnikiem skrzynią automatyczną i podobną ceną to: 1.8 TSI 180 DSG Variant do setki 8,1 s

Re: BIeda w kraju, samoloty i samochody

to znaczy dla mnie "pełniejsze zadowolenie" Teraz akurat szukam samochodu dla siebie. Mam lekko leciwego WV Sportsvana bo z 2016 roku więc startuje z tego poziomu . Wpadły mi w oko Skoda Karoq, Cupra Formentor i WV t-roc. Technologia VAG, 1,5 tsi 150 konny z DSG + praktycznie identyczne

Re: Golf VI - najsłynniejszy kompakt świata w now

szybszej zmiany przełożenia) skrzyń DSG; no i fakt, że przekładni hydrokinetycznej wymieniać nie trzeba, a serwisowanie klasycznego automatu robi się dopiero na wysokich przebiegach Pewne jest, że różnica w cenie między Fiatem Bravo 1.4 T-Jet ze skrzynią DualLogic (sekwencja ze zautomatyzowanym

Re: Mądra decyzja naszego (nie)rządu (filtry DPF)

kupić Golfa z benzyniakiem, to musiałbym wpierw lobotomię przejść (na tyle dobre mają opinie TSI). Żeby zainstalować do TSI gaz musiałbym do tego ponad 6 dodatkowo wyłożyć (instalacja z bezpośrednim wtryskiem). Już nie powiem, że dość powszechnie znaną prawdą jest, że benzyniak z DSG to w wypadku Golfa