1.4 tsi octavia kolory

Piotr Mokwiński

Budżetowe bestsellery po latach - Skoda Rapid vs. Fiat Tipo. Warto teraz kupić?

Budżetowe bestsellery po latach - Skoda Rapid vs. Fiat Tipo. Warto teraz kupić?

Na rynku wtórnym niesłabnącą popularnością cieszą proste konstrukcyjnie modele, których eksploatacja nie generuje wysokich kosztów. Na portalach aukcyjnych wybierać możemy między innymi spośród setek egzemplarzy Skody Rapid i Fiata Tipo. Sprawdźmy co mają do zaoferowania auta, które upodobali sobie nie tylko taksówkarze, lecz również rodziny.

Nowa Skoda Octavia oficjalnie. Widzieliśmy czwartą generację numeru 1 w Polsce. Wnętrze to mała rewolucja

Nowa Skoda Octavia 2020 zadebiutowała dosłownie przed chwilą. Mieliśmy jednak okazję przyjrzeć się jej bliżej już wcześniej. I wiemy jedno - czwórka to naprawdę duży krok w rozwoju najczęściej kupowanego auta w Polsce. Jaka jest nowa Skoda Octavia?

Skoda Octavia | To już 20 lat na rynku!

Lubiana i chętnie kupowana w Polsce Skoda Octavia kończy właśnie 20 lat. Sprawdzamy jak kompakt Czechów zmieniał się na przestrzeni trzech generacji i czym zdobył serca kierowców na całym świecie

Szukamy kompaktowego auta do 100 tysięcy złotych. Można teraz upolować niezłą okazję

Szukamy kompaktowego auta do 100 tysięcy złotych. Można teraz upolować niezłą okazję

kolorach, automatyczną klimatyzację regulowaną w trzech strefach, aktywny tempomat z funkcją stop&go, a także zestaw cyfrowych wskaźników i centralny ekran o przekątnej 8,25 cala. Gama Golfa obejmuje znane już jednostki napędowe. To 1.0 TSI (90 i 110 KM), 1.5 TSI (130 i 150) i 2.0 TSI (245 KM). Ofertę

Opinie Moto.pl: Skoda Octavia RS vs. Hyundai i30 N - Weteran kontra nowicjusz

Opinie Moto.pl: Skoda Octavia RS vs. Hyundai i30 N - Weteran kontra nowicjusz

Rodzinna wyścigówka Pierwsza generacja RS-a korzystała z silnika o pojemności 1.8 litra o mocy 180 koni mechanicznych. W kolejnej zadebiutował 2.0 TSI. Moc sukcesywnie rosła, aż w trzecim wcieleniu po liftingu zatrzymała się na 245 KM. Najmocniejsza w historii Octavia nie tylko jest mocna, ale też

Nowa Honda Jazz już w Polsce. Wiemy, ile będzie kosztować

Nowa Honda Jazz już w Polsce. Wiemy, ile będzie kosztować

zł za 1.2 73 KM, 47 900 zł za 0.9 TCe 90 KM) czy Forda Fiestę (46 500 zł 1.1 70 KM i 51 050 zł za 100-konnego EcoBoosta). Ciekawą opcją w segmencie jest też nowa Kia Rio, którą wyceniona na 47 990 zł (1.2 84 KM). Zobacz także: Skoda Octavia 1.4 TSI vs. Honda Civic 1.5 Turbo - czeska funkcjonalność

Skoda Octavia kombi | Galeria

Skoda Octavia kombi | Galeria

(86 KM, 160 Nm) - 5M 1.2 TSI Green tec (105 KM, 175 Nm) - 6M/DSG 1.4 TSI Green tec (140 KM, 250 Nm) - 6M/DSG 1.8 TSI Green tec (180 KM, 250 Nm) - DSG Silniki wysokoprężne 1.6 TDI (90 KM, 250 Nm) - 5M 1.6 TDI Green tec (105 KM, 250 Nm) - 5M/DSG 1.6

Skoda Atero | Pierwszy kontakt | W młodości siła

Skoda Atero | Pierwszy kontakt | W młodości siła

Skoda Octavia 1.0 TSI | Pierwsza jazda | Mocny punkt w gamie 26 uczniów szkoły zawodowej Skody zbudowało swój wymarzony samochód - Skodę Atero, coupe bazujące na modelu Rapid Spaceback. Powstał tylko jeden egzemplarz. Jest już trzecią konstrukcją tego

Skoda Yeti po liftingu - test | Pierwsza jazda | Kosmetyka

Skoda Yeti po liftingu - test | Pierwsza jazda | Kosmetyka

silniki: 1.2 TSI/105 KM, 1.4 TSI/122 KM i 1.8 TSI/160 KM, a także wysokoprężne: 1.6 TDI/105 KM i 2.0 TDI w trzech wariantach mocy - 110, 140 lub 170 KM. Dla oszczędnych nadal oferowane są pakiety GreenTec, dostępne dla jednostek 1.4 TSI i najsłabszych diesli, na które składają się: system start-stop

Volkswagen Jetta | Pierwsza jazda | Nieznany bestseller

Volkswagen Jetta | Pierwsza jazda | Nieznany bestseller

będzie na pewno więcej paliwa niż deklaruje producent (średnie 5,1 l/100 km), ale ile dokładnie sprawdzimy w późniejszym teście. Test długodystansowy | Skoda Octavia 1.4 TSI Elegance Ceny Jetty rozpoczynają się od 69 290 złotych. Za Skodę Octavię z

Skoda Yeti 1.6 TDI 4x2 Ambition | Test | W miejski teren

Skoda Octavia 1.4 TSI Elegance | Test długodystansowy Testowany egzemplarz Yeti to wersja po liftingu, przeprowadzonym pod koniec 2013 roku, po ponad czterech latach od debiutu SUV-a Skody. Auto straciło swoje charakterystyczne, podwójne przednie

Deszcz rabatów

Deszcz rabatów

zamiast 36 990 zł) Ibiza 5d: rabat w wysokości 3 280 - 5 080 zł (cena wersji 1.2 70 KM Reference to teraz 42 190 zł zamiast 45 000 zł, a wersji Entry - 39 900 zł) Ibiza FR/Cupra: rabat 4 680 - 5 780 zł (cena Ibizy SC FR 1.4 TSI 160 KM DSG to 70 990 zł

Re: w jakim kolorze prawdziwy facet kupuje auto?

www.magazynauto.pl/testy/testy-porownania/news-skoda-octavia-1-4-tsi-elegance-test,nId,952516?utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox Mankamentem jest komfort. Podczas testu większość dróg to powiatówki, które po zimie przypominają szwajcarski ser. W udostępnionej nam Octavii mocno trzęsie. Szczególnie na tylnej kanapie, choć i pasażer siedzący z przodu sporo narzekał. Winą jest zastosowane zawieszenie, które nie jest przy

Re: Skoda Octavia 4. I jak?

cieszę oko jego posiadaniem, sprawia mi to estetyczną satysfakcję - wiadomo, że nie jest to coś, co byłbyś w stanie zrozumieć, bo to gadanie jak ze ślepym o kolorach. Ale niczego sobie w ten sposób nie kompensuję, bo nie łażę jak przygłup po forach powtrzając "patrzcie, jaki mam śliczny samochód

Re: 60.000,- na nowe auto

Octavie kupi poniżej 60tys. 1.4 tsi 140KM w wersji Active z 2014 roku. Wyposażony zgodnie ze specyfikacją Skoda Polska – najważniejsze elementy wyposażenia: ABS, ASR, Boczne poduszki powietrzne, ESP, ISOFIX, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna kolanowa