1.4 tsi opis

Krzysztof Słomski

Skoda Octavia 1.4 TSI Elegance | Test długodystansowy cz. XI | Bezpieczeństwo

Skoda Octavia 1.4 TSI Elegance | Test długodystansowy cz. XI | Bezpieczeństwo

Samochód kupujemy ze względu na ładny wygląd, funkcjonalność, wrażenia z jazdy itd., ale równie ważny, bądź nawet najważniejszy, jest poziom bezpieczeństwa, jaki oferuje

Skoda Octavia 1.4 TSI Elegance | Test długodystansowy cz. IX | | Systemy

Współczesne samochody wyposażone są w mnóstwo systemów ułatwiających życie kierowcy. Nasza długodystansowa Skoda również oferuje użytkownikowi kilka udogodnień.

Aż strach się bać tych aut. Brzydkie, awaryjne i doprowadzą do bankructwa

Halloween to świetna okazja, żeby przypomnieć o samochodach, które wzbudzają w kierowcach najprawdziwszy strach. Wybraliśmy nie tylko te brzydkie, które wyglądają jakby przebrały się halloweenową imprezę, ale też takie, które straszą znacznie mocniej - podczas wizyty u mechanika.

Seat Ibiza Cupra - Test | Hiszpańskie Cafe Italiano

Seat Ibiza Cupra - Test | Hiszpańskie Cafe Italiano

odpowiednia, ale trzeba pamiętać, że nie jest to klasa aut kompaktowych, a w nadwoziu SC z tyłu jest nieco mniej miejsca niż w 5-drzwiowej odmianie. Ibiza Cupra została wyposazaona w silnik 1.4 TSI. Mały? Dużej pojemności jak na "sportowca" nie ma, ale motor, wspomagany

Re: Octavia II 1,4 TSI

autofoto.pl/blogs/blog_silnika/archive/2009/02/16/vw-1-8-tfsi-i-1-4-tsi.aspx

Re: Octavia II 1,8 TSI

Trochę opisu autofoto.pl/blogs/blog_silnika/archive/2009/02/16/vw-1-8-tfsi-i-1-4-tsi.aspx Nie będę się powtarzać za innmi. Niezła opcja. Do tego z DSG to już komfort podróżowania

Re: Padł rozrząd - opis.

, to oczywiście, ze wybrałbym prosty, wolnossący silnik. Przyznać trzeba też, że kultura np. 1.2 TSI w porównaniu do wolnossącego 2.0 jest zupełnie inna, ale to też kwestia tego co kto lubi. Odnośnie awaryjności 1.2 TSI i 1.4 TSI – jak kupowałem caddy’ego – to było dokładnie na

Re: Padł rozrząd - opis.

> teoretycznie porównywalne aut > a - np skoda czy vw z motorem 1,2 TSI i mazda z motorem 2,0 > są tak naprawdę do różnych klientów.. Dokładnie - zależy komu na czym zależy. Ja wolnossaka w życiu nie kupię, chyba że to będzie coś naprawdę mocnego - w okolicach pojemności 4

Re: Padł rozrząd - opis.

ok_vip napisał: > Niestety, w moim caddym 1.2 TSI (105KM) padł niedawno rozrząd przy przebiegu ~1 > 45000km. > Dokładnego zakresu napraw nie pamiętam, ale do wymiany był cały rozrząd, m.in. > łańcuch, koła zębate, napinacze itp. Wymieniono też pompę oleju (asekuracyjnie

Re: Pierwszy taki silnik roku

" (pojawiło się np. w opisie Audi R8 z Le Mans). To po kolei (od małego do dużego): -1.2 TSI 8V 105 KM - turbo 1,6 bara + intercooler woda-powietrze -1.4 TSI 16V 122-125 KM - turbo 1,8 bara + intercooler woda-powietrze -1.4 TSI-T 16V 140-180 KM - turbo+roots 2,5 bara + intercooler powietrze-powietrze -1

Re: Padł rozrząd - opis.

sobie wygugla... Dalej zatem nie rozumiem AKCEPTACJI usterkowości VW. 1,4 jest dopracowany, ale 1,2? Poczytajcie fora skodowiczów... VW leci w kulki w tymi motorami - 1,4 też przez lata stwarzał problemy. Co to za maniera, że motor się dopracowuje w trakcie produkcji??? Kosztem klientów? Zabawne? VW

LPG dla TSI by Landi

moto.pl/MotoPL/1,88389,16546887,Nowa_instalacja_LPG_do_silnika_TSI_w_Skodach.html#BoxMotoTxt Tyle, ze opis tego zadne, a biorac pod uwage, ze I tak

Re: Padł rozrząd - opis.

ok_vip bardzo ciekawe rozważania... Twoje posty dowodzą, że nie ma złotej recepty, że teoretycznie porównywalne auta - np skoda czy vw z motorem 1,2 TSI i mazda z motorem 2,0 są tak naprawdę do różnych klientów.. Ty masz wiedzę, doświadczenie i wybierasz samochody z rozmysłem. Jak zapewne większość

Re: fantastyczny 1.2 TSI

Czynnik ludzki na pewno ma na to wpływ, ale myślę, że chyba najbardziej chodzi o konkretny egzemplarz silnika. W 1.2 tsi mam rozeznanie, bo takowego posiadam, natomiast jeśli o 1.4 tsi chodzi, to ma go tylko jeden mój znajomy w golfie VI. Kupił używkę o niewielkim przebiegu (coś koło 60kkm), do tej

Re: Spalanie tsi - film

> sprawy, dlatego samochód sprzedałem by uchronić się przed kolejnymi kosztami. > i wiele wiele innych > Wszystkie opisy dotyczą silnika VW 1.4 16V 75KM Cóż ...może autor tamtej opinii kupił zajeżdżony egzemplarz i stąd te awarie...? Ja kupiłem zadbany 9 letni samochód więc przez rok jazdy

Re: Padł rozrząd - opis.

którego roku, ale chyba od okolic 2012 już tsi są poprawione. -- www.sprawdzpodatki.pl sprawdzpodatki.pl

Re: Spalanie tsi - film

wiele innych Wszystkie opisy dotyczą silnika VW 1.4 16V 75KM -- "w internecie każdy może być kim chce, a wielu wybiera bycie idiotami"

Re: Bardzo dobre pytanie!

dosc ciekawy opis silnika 1.2TSI na dosc ciekawym blogu w pewnym stopniu wyjasnia kilka watpliwosci blogsilnika.blogspot.com/2009/05/dwa-zawory-na-cylinder-w-12-tsi.html -- some

Padł rozrząd - opis.

Wiem, że nieco odgrzewam starego kotleta, ale jednak czuję się w obowiązku napisać o sporej awarii. Niestety, w moim caddym 1.2 TSI (105KM) padł niedawno rozrząd przy przebiegu ~145000km. Silnik jeszcze na łańcuchu rozrządu, z pierwszych miesięcy produkcji. Auto w trasie całkowicie straciło

Re: Kompleksiku małego fiutka!!!!!!!!!!!!!!

octavian-3 napisał: > Nie mogę patrzeć na siebie w lustro bo wcześniej moje auto paliło ok. 7 > litrów, wspomnę że było dużo mniejsze. Teraz Octavka pali ok 5 litrów, > mam więcej miejsca, większy bagażnik. Czy oszczędne (jak wynika przynajmniej z opisu) silniki tsi(1,2 i 1,4

Re: Padł rozrząd - opis.

kopniecia doladowania... i zeby odczuc roznice musisz depnac... I w swej dyskusji pewnie nawet nie zauwazy tego, ze moja M6 ma w szerokim zakresie obrotow podobny moment jak jego Superb... 1.8TSI 160KM jak dobrze pamietam (chyba ze go zaczipowal) A ja bardzo lubie to, ze mam spokojny dostojny dupowoz, a

Re: Padł rozrząd - opis.

klemens1 napisał: > sterlecki napisał: > > > > I - czy ci się to podoba czy nie - honda nie musi być dla każdego z > ajebista. > > > > > Powinna, bo jest zajebista > > Bez redukcji przyspiesza jak kupa. > > > i o

Re: Nowe serce pod maską Octavii

Dodam, tylko, że nie mają do tego zielonego pojęcia jak te silniki są skonstruowane. Trochę czasu poświęcić i poszukać konkretnego opisu. Tym bardziej 1.2TSI - z samej konstrukcji można przyjąć, że będzie to trwała jednostka.

Re: Bardzo dobre pytanie!

black_code napisał: > dosc ciekawy opis silnika 1.2TSI na dosc ciekawym blogu w pewnym > stopniu wyjasnia kilka watpliwosci Dzięki za link! Dobrze się to czyta i można się czegoś ciekawego dowiedzieć: np. że 8-zaworowy 1,2 tsi ma wyższy stopień sprężania niż 16-zaworowy 1,4

Porównywałeś TSI 122 KM i TDI 140 KM?

dezel napisał: > Z ciekawości spróbowałem TSI w Golfie. Dzięki za szczegółowy opis i wyliczenia. :) Nie liczę, że w mieście dałoby się zejść poniżej 8 litrów, bo to mniej niż w książce, a raczej na swoją niekorzyść producent się nie myli. Sądzę, że w mieście ten 122 konny palił by

Re: Nowe auto za 35 tysięcy złotych

Mieści nie dodali jej do slajdów , wersja junior z silnikiem 1,2 to 33500 także nie wiem czemu niebyła dana, na dole w opisach podaja nawet do 40 000 a za ta kwote to nawet można juz powoli dostać VW Polo z silnikiem 1,2 TSI z nawet nie tak ubogim zestawem startowym ale najwięcej reklamy grupy

Re: moto.pl - propagandowa tuba koncernu Volkswag

year itd itp... byly okrywane medialnie... zwykle silnik byl naprawiany/wymieniany na gwarancji, ale w prasie wszyscy pisali tylko ochy i achy na temat podwójnie doladowanej 1.4 TSI razem z DSG... nawet jednego zdania o ewentualnych problemach... I co? I jak juz VW miał wprowadzić poprawioną generacje

Re: Volkswagen Touran (2002 - 2010)

ja tam nic do Vwagenow nie mam.Ale jak to jest ze we wszelkich opisach uzywanych Vwagenow-czy to Golf,czy Passat czy inne to polecane sa tylko te najprostsze wersje z 1.9tdi i 1.6. A tsi,fsi etc to co?Wszak jak tu wielu na forum pisze to osmy cud motoryzacyjnego swiata a jednak...gowno? Gdy

Re: Nowe do 50 tys - co?

Jeżeli Starszy Pan ma doświadczenie ze Skodą (zakładam, że dobre, bo to dobre samochody są) i mieszka w przyzwoitej odległości od ASO Seata, to mają tam bardzo kozrzystne promocje na samochody z rocznika 2012. Za 50 tys zł (może 51) można kupić Seata Ibizę ST (kombi) z silnikiem 1,2 TSI i 6-biegową

Re: Nowy czy uzywany - inaczej postawiony problem

Jeszcze jedno. Z ciekawości zerknąłem na allegro ile kosztują nowe i używane silniki 1.2 TSI 105KM. Ceny różne, zazwyczaj w przedziale 3000zł - 5500zł. Te droższe - jeśli wierzyć opisom - o prawie zerowym przebiegu. To trochę zmieniło moje myślenie na ten temat. Jeśli silnik rozleci

Re: Volkswagen Passat (2005-2010)

model też nie jest udany. Jeżeli już to albo 1.4 TSI bez kompresora, same turbo (bo te też się sypią i drogie w naprawach) albo wersja spalająca troszkę więcej, ale moim zdaniem najlepsza (jedyna która dożyje realnie ogromnych przebiegów) to 1.8 160 benzyna. To jest zmodyfikowana konstrukcja 1.8 150

Re: Jazda bmw 118i

gzesiolek napisał: > Jeżdżąc na nie-za-dużych obrotach w TSI+DSG masz mniejszą i gorszą reakcje niż > w wolnossaku z klasycznym AT... > Bo masz mega laga i na redukcji i na doładowaniu... Na redukcji jest, ale na doładowaniu już nie ma - akurat przez czas redukcji turbina się

Magazyn V12 | Już w kioskach

Mercedesa w124 i Skody Octavii 1.4 TSI i motocykla enduro – raczej nie kupię sobie Pagani Zondy, Lambo Miury czy Porsche 911 RSR dlatego dla mnie czytanie V12, Classicauto brytyjskich Evo czy Octane to prawdziwa przygoda – dzięki nim mam okazję poczuć się jakbym prowadził prawdziwe (nie

Re: VW Tiguan 2.0

3 lata/36k mil darmowy serwis...zreszta, jak juz ustaliliscie, skrzyn tych w tiguanach nie montuja;) > Wlasnie dlatego, abys myslal, ze to co innego podczas gdy jest to > to samo. Ok, na stronie ktora zalinkowalem jest fotka silnika tiguana z napisem TSI

Kłopoty ze Skodą (część I)

SKODA – VERBA VERITATIS (część I) Rzecz dzieje się obecnie. Jest piątek 4 kwietnia 2014 roku. Jadę Skodą Octavią 1,8 TSI kupioną w lipcu 2011 roku w ASO na Połczyńskiej 125 za blisko 80 tys. złotych. Samochód nie „wyjeździł” zbyt wiele kilometrów, coś około 70 tys. Ot zwykła

Zapozyczone runiczne znaki w cyrylicy

. en.wikipedia.org/wiki/Slavic_runes Powyzszym tekstem cytowalem mnicha Chrobrego. Znak ci oznacza spółgłoskę ʦ pl.wikipedia.org/wiki/Plik:Early_Cyrillic_letter_Tsi.png ktory odpowiednika znajduje w orhonskim znaku R

Re: Przykład trochę nietrafiony :)

stefcioburczymucha napisał: > > 1. Ten silnik to twincharger. Ma kompresor i turbo > > Pisze kolega jakby doładowanie było przynależne tylko dieslom. Oczywiście że nie. Ale fakt doładowania jest często podnoszony jako argument przeciwko klekotom. Chodzi jakoby o to, że