1.4 tsi pękające tłoki

Piotr Mokwiński

Używane samochody z Niemiec. Te wersje popularnych modeli omijaj szerokim łukiem

Używane samochody z Niemiec. Te wersje popularnych modeli omijaj szerokim łukiem

To z Niemiec ściągamy najwięcej samochodów używanych. I to niemieckie marki cieszą się największym zainteresowaniem. Jednak nawet w najlepszych modelach producentom zdarzają się wpadki. Dzisiaj wybraliśmy osiem aut, które zbierają świetne opinie. Za wyjątkiem tych wersji-pułapek.

Używane pewniaki z Niemiec, które wpędzą cię w koszty. 7 pułapek w popularnych autach

W nawet najbardziej chwalonych modelach zdarzają się konkretne wersje, których powinniśmy unikać. Wybraliśmy dzisiaj siedem pewniaków z Niemiec, które lepiej omijać szerokim łukiem. A przy ewentualnym zakupie - na pewno sprawdzić auto bardzo dokładnie.

Używane 1.4 TSI - awarie, problemy i usterki. Czy warto kupić auto grupy VAG z 1.4 TSI?

Silnik benzynowy 1.4 TSI to bardzo popularny silnik w samochodach koncernu Volkswagen. Postanowiliśmy sprawdzić, jak sprawuje się po latach - jego awarie i usterki. Czy trzeba się bać doładowanej benzyny?

Używany SUV w jednej z tych wersji może się okazać kosztowną pułapką. Od VW po Mitsubishi

Używany SUV w jednej z tych wersji może się okazać kosztowną pułapką. Od VW po Mitsubishi

godnego uwagi egzemplarza wśród popularnych modeli, musimy pamiętać o kłopotliwych wersjach, których eksploatacja wiąże się z pokaźnymi kosztami. VW Tiguan I 1.4 TSI Od 2007 do 2016 na potrzeby europejskiego rynku produkowana była pierwsza generacja kompaktowego SUV-a Volkswagena - Tiguana. Obłe nadwozie

Omijaj je szerokim łukiem. Najbardziej nieudane silniki. Pełna lista wtop i pułapek

Omijaj je szerokim łukiem. Najbardziej nieudane silniki. Pełna lista wtop i pułapek

zużycie turbiny. Okres występowania problemów: 1998 - 2002 (0.6), 2002 - 2007 (0.7). Zastosowanie - Smart: ForTwo 1.4 TSI - koncern Volkswagena W zamierzeniu miał być jednym z najpopularniejszych silników benzynowych koncernu Volkswagena. I tak się rzeczywiście stało. Zastosowanie znalazł w autach

Omijaj je szerokim łukiem. Ryzykowane wersje popularnych SUV-ów. Na liście osiem aut

Omijaj je szerokim łukiem. Ryzykowane wersje popularnych SUV-ów. Na liście osiem aut

- pękające głowice, duże zużycie oleju silnikowego, wypalanie tłoków. VW Tiguan I 1.4 TSI Od 2007 do 2016 na potrzeby europejskiego rynku produkowana była pierwsza generacja kompaktowego SUV-a Volkswagena - Tiguana. Obłe nadwozie nie ma problemów z korozją. Równie wytrzymałe i dopracowane okazuje się wnętrze

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

benzynowych koncernu Volkswagena. I tak się rzeczywiście stało. Zastosowanie znalazł w autach segmentu B, C i D. Niestety inżynierowie nie poradzili sobie z kilkoma problemami, które położyły się cieniem na jego wizerunku i mogą wydrenować kieszeń nieświadomego właściciela. Silnik 1.4 TSI Twincharger (160

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

nieświadomego właściciela. Silnik 1.4 TSI Twincharger (160 KM) cierpi na rozciągający się łańcuch rozrządu, problemy z napinaczem łańcucha, ale też bardzo poważne wypalanie i w konsekwencji pękanie środkowych tłoków. Jeśli problemy z tłokami pojawią się podczas gwarancji skutkuje to wymianą silnika na koszt

Re: Hyundai Veloster | Galeria

Ciekawe jak to będzie jeździć ... Cóż przynajmniej nie będą mu pękać tłoki a tylne zawieszenie nie bedzie traciło geometri po 10 tysiącach ... jak w Sziroko 1.4 tsi :)

Re: Silniki benzynowe z wtryskiem bezpośrednim

> Przykładowo volkswagenowskie 1.4 TSI potrafiły się rozpadać (pękające tłoki) pr > zy 10 tysiącach kilometrów! A co to ma do czynienia z downsizingiem? Czy problem zapychajacych sie wtryskiwaczy ma cos do czynienia z downsizingiem?

Re: Volkswagen: wycieki w 2.0 TDI

@o a ja wolę przejechać 250 tys.km słabym silnikiem 1,4 60KM bez awarii niż szaleć 50 tys.km silnikiem 1,4 TSI 160 KM gdzie pasek świszczy i tłoki pękają a silnik do wymiany i jeszcze utopić za to 60 tys.zł ....Nie jestem FRAJER ;-) Jak zechce poszaleć to skoczę na bungee albo na spadochronie a

Re: World Car of the Year - znamy finalistów

Najlepszy był motyw z engine of the year gdzie 1.4 TSI 160 KM dostał nagrodę, a później te pękające tłoki, rozrządy i wycofanie z produkcji, rzekomo produkcja nieopłacalna. No wcale się nie dziwię, na każdy samochód z tym silnikiem drugi silnik wymieniali gratis

Re: Skoda Fabia RS I Długi Dystans - 5100 km

W ostatnim AŚ bodajże był bardzo nieprzychylny artykuł o silnikach z rodziny 1.4 TSI. Te silniki są ponoć mocno niedopracowaną technologią. Były doniesienia o wymianie silnika na gwarancji po niespełna 12 000 km ! Ten samochód do niedawna był moim faworytem wśród hot hatchów ale po przeczytaniu

Re: Volkswagen: wycieki w 2.0 TDI

wysoki (wtrysk bezpośredni). Podana suma dotyczy ASO. NAPRAWA ok. 1300 zł PODSUMOWANIE - Do tej pory metafory o pękającym sercu używali głównie poeci. Niestety, okazuje się, że można je odnieść do wielu modeli koncernu VW, których sercem jest motor 1.4 TSI. Pękające tłoki i pierścienie to usterka, którą

Re: Niewielkie, ekonomiczne do miasta

ari napisał: > Najpierw piszesz, że awaryjność TSI to legenda, potem, że były kłopoty i z rozr > ządem i z pierścieniami. Pominąłeś jeszcze pękające tłoki :) To, że trafiały się serie z ww. wadami nie oznacza, że prawdziwe jest zdanie, iż TSi są awaryjne. Posługując się twoją

Re: Motodziennik: Insight walczy o klienta

Panie Jacku, może z ciekawostek udało by się dotrzeć do jakichś informacji na temat awaryjności chyba trzykrotnego laureata nagrody engine of the year - TSI? Okazuje się, że wszystkie silniki 1.4 160KM mają wadę, do której przeprowadzana jest akcja serwisowa mająca zapobiec pękaniu tłoków. U mnie

Re: W chryslerach kluczyk sam wypada ze stacyjki

Co idzie w VW? Pękające tłoki w 1.4 TSI 160KM? I standardowy dla tego silnika problem trybu awaryjnego? Niedomykające się szyby bezramkowe? Trzaski i stuki w całym tym super z....e zmontowanym aucie (według dziennikarzy oczywiście)? A może super miękkie europejskie szyby, które się rysują od byle

Re: Volkswagen: wycieki w 2.0 TDI

metafory o pękającym sercu używali głównie poeci. Niestety, okazuje się, że można je odnieść do wielu modeli koncernu VW, których sercem jest motor 1.4 TSI. Pękające tłoki i pierścienie to usterka, którą producent powinien jak najszybciej wyeliminować." Aaaaa pamiętam, jak golfiarze podniecali się tym

Skoda Fabia RS | Długi dystans - 13 585 km

vwgolf.pl : "Sugeruje się wstrzymać z modami dla tego "silnika roku" (1.4 TSI 160 CAVD), gdyż pojawia się coraz więcej sygnałów o pękających tłokach/pierścieniach w wersji seryjnej przy przebiegach 10.000km - 30.000km. Często silniki trzeba wymieniać na nowe jeszcze przed pierwszym przeglądem." Ktoś

Re: Skoda Fabia RS | Długi dystans - 11 395 km

magnetyczne pompy wody odpowiedzialne za włączanie i odłączanie kompresora) można jeszcze uznać za drobną wadę, o tyle nagminnie pękające tłoki i pierścienie to już naprawdę duża wpadka." A tu jedna z wypowiedzi z forum vwgolf.pl : "Sugeruje się wstrzymać z modami dla tego "silnika roku" (1.4 TSI 160 CAVD

Re: Niewielkie, ekonomiczne do miasta

pierścieniami. Pominąłeś jeszcze pękające tłoki :) Ja nie wierzę koncernowemu PR, bo "mój" Tiguan był z 2012 po facelifcie, kiedy już wszystko miało być super. Nawet Auto Świat, który na co dzień jest rzecznikiem VW wyraża się o TSI mało pochlebnie... Nie wspominając o tym, co piszą użytkownicy na forach VW

Re: Silniki benzynowe z wtryskiem bezpośrednim

Mój mechanik powiedział, że bardzo go cieszy obecna tendencja downsizingu, bo dzięki temu będzie miał z czego żyć. Dzisiaj dożywamy do czasów, w których silnik robiący 200 kkm bez remontu staje się rzadkością. Przykładowo volkswagenowskie 1.4 TSI potrafiły się rozpadać (pękające tłoki) przy 10

Re: Fakty...skoro jest tak dobrze....

nfplakto napisała: > Co ma rozciaganie lancucha do czynienia z downsizingiem? Tyle samo, ile rozsiag > niety lancuch w rowerze z bezposrednim wtryskiem. taaa... otóż kolego jako przykładowy przedstawiciel downsizingu vw-genowski motor 1.4 tsi cierpi na wiele delikatnie to

Re: W chryslerach kluczyk sam wypada ze stacyjki

Gość portalu: Pompon napisał(a): > Co idzie w VW? Pękające tłoki w 1.4 TSI 160KM? I standardowy dla tego silnika p > roblem trybu awaryjnego? Niedomykające się szyby bezramkowe? Trzaski i stuki w > całym tym super z....e zmontowanym aucie (według dziennikarzy oczywiście)? A mo

Re: Docierać, czy nie?

TAAAK - niezłe farmazony w artykule kompletnie rozmijające się z (niemiecką!) rzeczywistością. Silniki 2.0 TDI, TSI wszystkie pojemności to graty do kwadratu: rozwalające sie i pękające głowice,kadłuby, korby, tłoki, zjechana do okragłosci po 10 tysiącach pompa oleju - oto VW który dzieki

Das Auto, czyli sztuka wygrywania.

Wygrywania w konkursach, gdzie orzekają dziennikarze motoryzacyjni. W 2009 roku tytuł International Engine of The Year zdobył twincharger Volkswagena 1,4 TSI o mocy 160 KM. Mniej więcej rok temu pozwoliłem sobie wyrazić wątpliwość czy słusznie, biorąc pod uwagę niepokojąco dużą liczbę awarii

Re: VW Tiguan

), jednorazowa wymiana nie załatwia sprawy. Koszt wymiany/naprawy to ok 2 000 poza ASO (przynajmniej tyle ja zapłaciłem). Gorzej jeśli pojawi się problem z pękającymi tłokami (trafiło się niestety mojemu znajomemu) - to w zasadzie oznacza wymianę silnika i ogromne koszty. Podobno w nowszej wersji tego silnika (1.4