1.4 tsi stuki silnika

Arek Kwiecień

Używany Volkswagen Golf V (2003-2009) - czy zasługuje na "piątkę"?

Używany Volkswagen Golf V (2003-2009) - czy zasługuje na "piątkę"?

Niektóre modele samochodów mają dla koncernów motoryzacyjnych szczególne znaczenie, stanowiąc ich wizytówkę. Takim autem dla Volkswagena jest Golf produkowany od 1974 roku, który w roku 2003 doczekał się swojej piątej generacji. Z poprzednią - poza zbliżonym wyglądem i niektórymi podzespołami - nie miała one jednak wiele wspólnego, bowiem "piątkę" zbudowano od zera, starając się iść z biegiem czasu. Kilkunastoletni dziś Golf jest ciekawą propozycją na rynku samochodów używanych, ale kryje w swojej konstrukcji kilka zasadzek, których warto się wystrzegać, by przez kolejnych jeszcze kilka lat cieszyć się udanym zakupem. Jakie są wady i zalety Golfa V, co się w nim psuje i jakiej wersji szukać? Poznajmy opinie użytkowników.

Używany samochód z DSG? Dobry wybór, ale w ogłoszeniach czeka sporo pułapek

DSG to najpopularniejsza dwusprzęgłowa skrzynia na rynku. Trafia na pokład samochodów marek Volkswagen, Audi, Skoda i Seat. Jakie są opinie o DSG? Sprawdzamy najpopularniejsze awarie i podpowiadamy, jak jeździć z DSG by cieszyć się niezawodnością automatu.

DSG - opinie, awarie, usterki i koszty. Ma mnóstwo zalet, ale potrafi nadszarpnąć budżet

DSG to najpopularniejsza dwusprzęgłowa skrzynia na rynku. Trafia na pokład samochodów marek Volkswagen, Audi, Skoda i Seat. Jakie są opinie o DSG? Sprawdzamy najpopularniejsze awarie i podpowiadamy, jak jeździć z DSG by cieszyć się niezawodnością automatu.

Te auta omijaj szerokim łukiem. Psują się na potęgę, a ich naprawa doprowadza do bankructwa

Te auta omijaj szerokim łukiem. Psują się na potęgę, a ich naprawa doprowadza do bankructwa

wymagają łączniki stabilizatora. Są zazwyczaj odpowiedzialne za skrzypienie i stuki w podwoziu. - Warto sprawdzać też stan klocków i tarcz hamulcowych, bo nie są one szczególnie trwałe. - Utrapieniem w silnikach starszej generacji (sprzed 2003 r.) są wycieki oleju i płynu chłodzącego. - Elektronika

Skoda Fabia II (2007-2013) - opinie Moto.pl

Skoda Fabia II (2007-2013) - opinie Moto.pl

2007 - premiera modelu, wersja hatchback 5d, silniki benzynowe 1.2 (60 lub 70 KM), 1.4 (86 KM) i 1.6 (105 KM), turbodiesle 1.4 TDI PD (70 KM lub 80 KM) oraz 1.9 TDI PD (105 KM) 2008 - wersja kombi 2010 - silnik benzynowy 1.2 TSI (86 lub 105 KM), turbodiesle 1.2 TDI (75 KM) oraz 1.6 TDI (75, 90 lub 105

Volkswagen Polo FL 1.2 TSI | Test | Jeszcze lepszy

Volkswagen Polo FL 1.2 TSI | Test | Jeszcze lepszy

. Zastrzeżenia można mieć jedynie do "chromowanego" plastiku na konsoli centralnej. Przy faceliftingu Polo nie obeszło się bez małej rewolucji. Największe zmiany zaszły pod maską. Paleta silników jest obecnie niemal zupełnie nowa. Oprócz silników wysokoprężnych 1.4 TDI

Volkswagen Jetta (1979-2010) - opinie Moto.pl

Volkswagen Jetta (1979-2010) - opinie Moto.pl

KM) 2006 - silniki benzynowe 1.4 TSI (140 KM), 1.4 TSI (170 KM), turbodiesel 2.0 TDI (170 KM) 2007 - silnik benzynowy 1.4 TSI (122 KM), turbodiesel 1.9 TDI BlueMotion (105 KM) 2008 - silnik benzynowy 1.4 TSI (160 KM) 2009 - turbodiesel 1.6 TDI (105 KM) Awaryjność

Re: fantastyczny 1.2 TSI

kieszeni za kilka tysięcy - ostatni VW w tej rodzinie. Niech się bujają leszcze, postoję. O awariach w 1.4 TSI z litości nie przypomnę.

Re: W chryslerach kluczyk sam wypada ze stacyjki

Co idzie w VW? Pękające tłoki w 1.4 TSI 160KM? I standardowy dla tego silnika problem trybu awaryjnego? Niedomykające się szyby bezramkowe? Trzaski i stuki w całym tym super z....e zmontowanym aucie (według dziennikarzy oczywiście)? A może super miękkie europejskie szyby, które się rysują od byle

Re: W chryslerach kluczyk sam wypada ze stacyjki

Gość portalu: Pompon napisał(a): > Co idzie w VW? Pękające tłoki w 1.4 TSI 160KM? I standardowy dla tego silnika p > roblem trybu awaryjnego? Niedomykające się szyby bezramkowe? Trzaski i stuki w > całym tym super z....e zmontowanym aucie (według dziennikarzy oczywiście)? A mo