1.4 tsi twincharger budowa

Marcin Lewandowski

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

Słyszeliście opinie, że współczesne samochody są bezproblemowe i bezawaryjne? Oto siedemnaście przykładów na to, że to nieprawda. Te silniki sprawiają sporo problemów, a co gorsza często są (nieopłacalnie) drogie w naprawie.

Omijaj je szerokim łukiem. Najbardziej nieudane silniki. Pełna lista wtop i pułapek

Słyszeliście opinie, że współczesne samochody są bezproblemowe i bezawaryjne? Oto siedemnaście przykładów na to, że to nieprawda. Te silniki sprawiają sporo problemów, a co gorsza często są (nieopłacalnie) drogie w naprawie.

VW rezygnuje z Silnika Roku?

Już wkrótce Volkswagen może zrezygnować ze stosowania 1,4-litrowego silnika TSI z technologią Twincharger, wspomaganego turbosprężarką i kompresorem. Powód? Skomplikowana konstrukcja i wysokie koszty produkcji

Nadjeżdża VW Golf VII

Nadjeżdża VW Golf VII

mieście, każdy Golf seryjnie otrzyma system start-stop. Pod maską bez rewolucji. Paletę benzyniaków otworzy motor 1.2 TSI w dwóch wersjach mocy (85 i 105 koni). Mocniejszy wariant 1.4 TSI wygeneruje 125 lub 150 KM, a z oferty wypadnie odmiana Twincharger. Do napędu Golfa GTI

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

nieświadomego właściciela. Silnik 1.4 TSI Twincharger (160 KM) cierpi na rozciągający się łańcuch rozrządu, problemy z napinaczem łańcucha, ale też bardzo poważne wypalanie i w konsekwencji pękanie środkowych tłoków. Jeśli problemy z tłokami pojawią się podczas gwarancji skutkuje to wymianą silnika na koszt