1.4 tsi twincharger skoda

Darek Nowak

Szukasz okazji, wpadasz spiralę kosztów. Najgorsze silniki w używanych autach

Szukasz okazji, wpadasz spiralę kosztów. Najgorsze silniki w używanych autach

Wybraliśmy silniki, na które wciąż można trafić pod maską używanych aut, a przez ostatnie lata okryły się złą sławą. To silniki podwyższonego ryzyka. Możliwe, że będą służyć wam niezawodnie, ale decyzję o ewentualnym zakupie podejmijcie po konsultacji ze specjalistą.

Najgorsze silniki, na które można trafić w używanych autach. Kierowcy je przeklinają

Wybraliśmy silniki, na które wciąż można trafić pod maską używanych aut, a przez ostatnie lata okryły się złą sławą. To silniki podwyższonego ryzyka. Możliwe, że będą służyć wam niezawodnie, ale decyzję o ewentualnym zakupie podejmijcie po konsultacji ze specjalistą.

Widzisz takie oznaczenie? Uważaj. Najgorsze silniki w popularnych autach

Strony z ogłoszeniami pełne są pułapek na kierowców. Kupno silnika z listy podwyższonego ryzyka może być okazją, ale stanowczo odradzamy to niedoświadczonym osobom. Wybraliśmy kilka jednostek z popularnych aut.

Klasa średnia w tych wersjach to problemy. Sprawdzamy auta za 30-40 tysięcy zł

Klasa średnia w tych wersjach to problemy. Sprawdzamy auta za 30-40 tysięcy zł

ze zwiększonymi potrzebami konsumpcji oleju. W 1.8 TSI wciąż mamy do czynienia z nietrwałym układem łańcucha rozrządu. Najbardziej problematyczny jest jednak 1.4 TSI Twincharger. Mimo poprawienia tłoków, musimy być gotowi na częste odwiedziny w warsztacie. Najwięcej usterek powstawało w latach 2010

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

położyły się cieniem na jego wizerunku i mogą wydrenować kieszeń nieświadomego właściciela. Silnik 1.4 TSI Twincharger (160 KM) cierpi na rozciągający się łańcuch rozrządu, problemy z napinaczem łańcucha, ale też bardzo poważne wypalanie i w konsekwencji pękanie środkowych tłoków. Jeśli problemy z

Omijaj je szerokim łukiem. Najbardziej nieudane silniki. Pełna lista wtop i pułapek

Omijaj je szerokim łukiem. Najbardziej nieudane silniki. Pełna lista wtop i pułapek

segmentu B, C i D. Niestety inżynierowie nie poradzili sobie z kilkoma problemami, które położyły się cieniem na jego wizerunku i mogą wydrenować kieszeń nieświadomego właściciela. Silnik 1.4 TSI Twincharger (160 KM) cierpi na rozciągający się łańcuch rozrządu, problemy z napinaczem łańcucha, ale też

Silnik Roku 2011

Silnik Roku 2011

875cc TwinAir - Fiat 500 (479 pkt.) Silnik o pojemności 1-1,4 litra: Volkswagen 1.4 TSI Twincharger - VW Polo, Golf, Scirocco, Eos,Jetta, Tiguan, Touran, Skoda Fabia RS

Silnik Roku znów dla Volkswagena

Silnik Roku znów dla Volkswagena

, dziennikarz motoryzacyjny z Australii. Silnik Roku (International Engine of the Year): - Volkswagen 1.4 TSI Twincharger (VW Golf, Scirocco, Jetta, Tiguan, Ibiza Cupra) - 384 pkt. - BMW 3.0 TwinTurbo (BMW 135i, 335i, 535i) - 365 pkt. - Mercedes-Benz

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

nieświadomego właściciela. Silnik 1.4 TSI Twincharger (160 KM) cierpi na rozciągający się łańcuch rozrządu, problemy z napinaczem łańcucha, ale też bardzo poważne wypalanie i w konsekwencji pękanie środkowych tłoków. Jeśli problemy z tłokami pojawią się podczas gwarancji skutkuje to wymianą silnika na koszt

TSI a Twincharger (z innego watku)

mozna znalezc aktualnie nastepujace silniki TSI VW 1.4 TSI (turbo) 1.4 TSI (turbo + kompressor) 1.8 TSI (turbo) 2.0 TSI (turbo) AUDI: 1.4 TFSI (turbo) 1.8 TFSI (turbo) 2.0 TFSI (turbo) SKODA: 1.8 TSI (turbo) 2.0 TFSI (turbo) SEAT: 1.4 TSI (turbo) 1.8 TSI

Re: 1.4TSI silnikiem roku 2010

Wynik z przedziału 1-1.4 litra 1. Volkswagen 1.4-litre TSI Twincharger (VW Golf, Scirocco, Jetta, Touran, Tiguan, Seat Ibiza Cupra) 307 2. Fiat 1.4-litre MultiAir Turbo (Alfa MiTo, Giulietta) 254 3. Volkswagen 1.4-litre TSI Turbo (VW Golf, Scirocco, Jetta, Skoda Superb, Octavia

Re: Skoda Yeti - pierwsza jazda

Zastanawia mnie przeskok z 1.2 do 1.8. Dlaczego nie zastosowali znakomitego 1.4TSI Twincharger, albo podstawowego 122KM? Przeskok o 20tyś. to przepaść.

Re: Skoda Fabia RS | Długi dystans - 11 395 km

mocny twincharger 1,4 TSI 180 KM jest bądź co bądź silnikiem roku 2011 w klasyfikacji generalnej, w klasie 1400 ccm jednostki 1,4 TSI wygrywają już od 5 lat

Skoda Fabia RS | Długi dystans - 13 585 km

I okazuje się że rewelacyjny twincharger 1,4 TSI 180 KM jest idealnym napędem dla współczesnego małego hot hatcha. Nie ma drugiego tak dobrego silnika, nawet Fiatowski Multiair mimo podobnej mocy ma gorsze osiągi

Re: Suzuki Swift Sport | Pierwsza jazda

O tym, jaka to darmowa naprawa, można przeczytać w aktualnym numerze AŚ. Tuż po gwarancji użytkownik Skody Octavii 1.4 TSI musiał wymienić rozrząd na swój koszt (ostatecznie Skoda zaproponowała pokrycie 70 proc. kosztów części). Jednostki Twincharger cierpią z kolei na problemy z tłokami (Google