1.4 tsi wycieki oleju

Piotr Mokwiński

Szukamy kompaktowego auta za 50 tysięcy zł. Tym razem z dobrym benzyniakiem z turbo

Szukamy kompaktowego auta za 50 tysięcy zł. Tym razem z dobrym benzyniakiem z turbo

Kompakty lubimy za uniwersalność, zwrotność, pewne prowadzenie i względnie przystępną cenę. Przez wiele dekad była to podstawa oferty u większości producentów. Teraz tracą na rzecz wyżej zawieszonych SUV-ów. Dość powiedzieć, że sprzedaż Golfa w Europie na przestrzeni ostatnich dwóch zmalała dwukrotnie. Niemniej, wybór wciąż jest ogromny, zwłaszcza na rynku wtórnym.

Najgorsze silniki zdaniem polskich mechaników. Wszystkie dostały nagrodę "International Engine of the Year"

Mechanicy zrzeszeni w sieci niezależnych serwisów ProfiAuto wybrali najgorsze jednostki napędowe, na które można trafić w samochodach używanych. Wszystkie konstrukcje w przeszłości zdobyły nagrody w konkursie "International Engine of the Year".

Używany Volkswagen Golf VI (2008-2013) - poprawkowy zaliczony. Opinie

Volkswagen Golf VI zadebiutował zaledwie kilka lat po Golfie V, którego wyniki sprzedaży podobno nie satysfakcjonowały szefów koncernu. Wprowadzone zmiany (bo "szóstka" w dużym stopniu bazuje na swym poprzedniku) niektórzy nazwaliby liftingiem, ale premiera "nowej generacji" miała większy potencjał marketingowy i budziła większe zainteresowanie klientów. Czy "szóstka" rzeczywiście okazała się lepsza? Sprawdzamy, co się psuje w Volkswagenie Golfie VI i jakie obecnie krążą o nim opinie.

Omijaj je szerokim łukiem. Ryzykowne kompakty - benzynowe silniki i skrzynie biegów

Omijaj je szerokim łukiem. Ryzykowne kompakty - benzynowe silniki i skrzynie biegów

dlatego postanowiliśmy wyselekcjonować modele podwyższonego ryzyka. Oto one. Więcej porad dla kierowców znajdziesz na stronie głównej gazeta.pl . Audi A3 II 1.4 TSI - opinie Kariera rynkowa drugiej generacji Audi A3 trwała od 2003 do 2013 roku. Obłe, estetycznie zaprojektowane nadwozie oferowano jako

Volkswagen Passat B8 - najlepsze wersje i skarbonki. Prześwietlamy używanego bestsellera

Volkswagen Passat B8 - najlepsze wersje i skarbonki. Prześwietlamy używanego bestsellera

usterkach unieruchamiających pojazd lub doprowadzających źródło mocy do finalnej kapitulacji. Awaryjność utrzymuje się na średnim, zadowalającym poziomie. W wersjach 4x4, pamiętajmy o wymianie oleju w sprzęgle co trzy lata. Sporadycznie zdarzają się wycieki płyną chłodzącego. Niezależnie od wyboru, TSI

Używany Volkswagen Passat B8 (2014-) - powrót króla

Używany Volkswagen Passat B8 (2014-) - powrót króla

słychać, by doskwierały im jakiekolwiek większe dolegliwości. Używany Volkswagen Passat B8 - jaki silnik? Najmniejsze z jednostek - 1.4 TSI (125) i 1.6 TDI (120 KM) można określić jako „ospałe", ale z drugiej strony zapewniają dobrą prędkość przelotową na autostradach i bardzo niskie spalanie

Używana Škoda Yeti (2009-2017) - stwór pełen uroku. Opinie użytkowników

(1390 ccm), także zaliczanym do serii EA111. To jednak nie wszystko – użytkownicy ostrzegają przez awariami wtrysków, pompy wody i zmiennych faz rozrządu, a nawet pękającymi tłokami i zdarzającymi się wyciekami z przegubów półosi. Problemy ustąpiły w 2015 r. z chwilą wprowadzenia na rynek 1.4 TSI

Peugeot 308 II vs. Seat Leon III. Wciąż nowoczesne kompakty. Jak się spisują po latach?

Peugeot 308 II vs. Seat Leon III. Wciąż nowoczesne kompakty. Jak się spisują po latach?

zdarzają się sygnały o wypalonych uszczelkach pod głowicą i wyciekach oleju. Oczywiście, mechanicy zalecają skrócenie interwału wymiany oleju do 10-15 tysięcy kilometrów dla dobra jednostki napędowej. Producent przewidział serwis rozrządu co 100 tysięcy km. Znacznie większą moc oferuje silnik 1.6 THP

Używana Škoda Superb II (2008-2015) - dużo przestrzeni i trochę problemów. Opinie użytkowników

Używana Škoda Superb II (2008-2015) - dużo przestrzeni i trochę problemów. Opinie użytkowników

obsługi TwinDoor czy możliwość sterowania ustawieniem przednich foteli przez pasażerów siedzących z tyłu. Używana Škoda Superb II (2008-2015) - problematyczne TSI Większość benzynowych silników Superba ma bezpośredni wtrysk paliwa oraz turbosprężarkę. 125-konny 1.4 TSI dysponuje już wystarczającą mocą, by

Kupujemy używane: Ford Kuga I kontra VW Tiguan I. Solidne SUV-y z napędem 4x4

Kupujemy używane: Ford Kuga I kontra VW Tiguan I. Solidne SUV-y z napędem 4x4

; tłoki zderzają się z zaworami. Problem częściowo rozwiązuje częsta wymiana oleju co 10 tysięcy kilometrów. W skrajnym przypadku czeka nas remont silnika lub jego wymiana na sprawny. Jeśli więc jesteśmy zdecydowani na wariant benzynowy, w określonych przypadkach polecamy najsłabsze 1.4 TSI lub 2.0 TSI

Nadmiar oleju w silniku także jest bardzo szkodliwy. Konsekwencje mogą być kosztowne

Nadmiar oleju w silniku także jest bardzo szkodliwy. Konsekwencje mogą być kosztowne

dużą ilość oleju, oznacza to, że jednostka napędowa może kwalifikować się do poważnego i kosztownego remontu. Z drugiej strony, ASO potrafi w takiej sytuacji odmówić podjęcia naprawy gwarancyjnej zasłaniając się przyjętymi normami. Ponadto, jednostki TSI koncernu VAG lub 1.4 16V autorstwa Fiata i

Osiem miejskich aut z najgorszymi silnikami i skrzyniami. Omijaj je szerokim łukiem

Osiem miejskich aut z najgorszymi silnikami i skrzyniami. Omijaj je szerokim łukiem

problematyczny napęd rozrządu z łańcuchem. Sytuacji nie ratuje częsta wymiana oleju i prewencyjna, rozrządu. Zdarzają się też wycieki oleju i usterki pompy wspomagania układu kierowniczego. Mini bywa po prostu humorzaste. Zobacz także: Siedem złych nawyków, które niszczą samochód. Też tak robisz? Citroen C3 I

1.4 MultiAir. Czy silnik Fiata jest równie trwały, jak jego poprzednik 1.4 T-Jet?

1.4 MultiAir. Czy silnik Fiata jest równie trwały, jak jego poprzednik 1.4 T-Jet?

i Fiata. 1.4 T-Jet Czterocylindrowa konstrukcja opracowana przez włoskich inżynierów po latach użytkowania zbiera szereg pochlebnych opinii. Co istotne, nie boryka się z wadami fabrycznymi i niedopracowaniem jak niesławne silniki grupy Volkswagena 1.4 TSI z początku produkcji. Historia włoskiej

Te auta omijaj szerokim łukiem. Psują się na potęgę, a ich naprawa doprowadza do bankructwa

Te auta omijaj szerokim łukiem. Psują się na potęgę, a ich naprawa doprowadza do bankructwa

wymagają łączniki stabilizatora. Są zazwyczaj odpowiedzialne za skrzypienie i stuki w podwoziu. - Warto sprawdzać też stan klocków i tarcz hamulcowych, bo nie są one szczególnie trwałe. - Utrapieniem w silnikach starszej generacji (sprzed 2003 r.) są wycieki oleju i płynu chłodzącego. - Elektronika

Poradnik | 1.4 T-Jet - Jak Fiat poradził sobie z downsizingiem?

Poradnik | 1.4 T-Jet - Jak Fiat poradził sobie z downsizingiem?

okazjonalne wycieki z układu chłodzenia, nietrwałe sprzęgło, drobne wycieki oleju, poddające się cewki zapłonowe i turbosprężarkę. Za nieszczelności w układzie chłodzenia odpowiadają pękające przewody. Problem definitywnie rozwiązuje wymiana sparciałych elementów. W kwestii wycieków oleju, mogą pojawić się

Używane Skoda Yeti vs. Suzuki SX4. Ciekawe crossovery z dobrą relacją ceny do jakości

Używane Skoda Yeti vs. Suzuki SX4. Ciekawe crossovery z dobrą relacją ceny do jakości

. Trudno o dobry silnik Największą bolączką Yeti są niestety dostępne silniki. Wszystkie benzyniaki oferowane do 2015 roku – 1.2, 1.4 i 1.8 TSI (110, 125-150 i 160 KM), zmagają się z licznymi wadami konstrukcyjnymi. Te nowoczesne jednostki wyposażono w bezpośredni wtrysk paliwa, łańcuch rozrządu i

Konsekwencje jazdy ze zbyt niskim lub zbyt wysokim poziomem oleju silnikowego

Konsekwencje jazdy ze zbyt niskim lub zbyt wysokim poziomem oleju silnikowego

, gdy silnik zużywa tak dużą ilość oleju, oznacza to, że jednostka napędowa może kwalifikować się do poważnego i kosztownego remontu. Z drugiej strony, ASO może w takiej sytuacji odmówić podjęcia naprawy gwarancyjnej zasłaniając się przyjętymi normami. Ponadto, jednostki TSI koncernu VAG lub 1.4 16V

Skoda Octavia II (2004 - 2013) | opinie Moto.pl

Skoda Octavia II (2004 - 2013) | opinie Moto.pl

z turbodieslem 2.0 TDI (170 KM) 2007 - silniki benzynowe 1.8 TSI (160 KM) i 1.8 TFSI (160 KM), rekreacyjna wersja Scout 2008 - niewielka modernizacja nadwozia (nowy pas przedni, niewielkie modyfikacje wnętrza), silnik benzynowy 1.4 TSI (122 KM), turbodiesel 2.0 TDI CR (170 KM) 2009 - silniki

Poradnik | Łańcuch rozrządu nie jest wieczny. Warto regularnie sprawdzać jego stan

Poradnik | Łańcuch rozrządu nie jest wieczny. Warto regularnie sprawdzać jego stan

utrzymywany jest w naprężeniu przez hydrauliczne napinacze. Wszelkie wycieki skutkują obniżeniem poziomu oleju w układzie, a także ciśnienia napinającego łańcuch. Wiele napinaczy nie jest wyposażonych w zapadkę blokującą jego pozycję po wyłączeniu motoru - efekt to luźna praca łańcucha przez pierwsze chwile

Volkswagen Golf V (2003-2008) - opinie Moto.pl

Volkswagen Golf V (2003-2008) - opinie Moto.pl

) 2004 - turbodiesel 1.9 TDI (90 KM), wolnossący silnik diesla 2.0 SDI, zautomatyzowana skrzynia biegów DSG, wersja Golf Plus z nadwoziem jednobryłowym, wersja z napędem 4x4 (4Motion), wersja sportowa GTI z silnikiem benzynowym 2.0 TFSI (200 KM) 2005 - silnik benzynowy 1.4 TSI

Volkswagen Jetta (1979-2010) - opinie Moto.pl

Volkswagen Jetta (1979-2010) - opinie Moto.pl

KM) 2006 - silniki benzynowe 1.4 TSI (140 KM), 1.4 TSI (170 KM), turbodiesel 2.0 TDI (170 KM) 2007 - silnik benzynowy 1.4 TSI (122 KM), turbodiesel 1.9 TDI BlueMotion (105 KM) 2008 - silnik benzynowy 1.4 TSI (160 KM) 2009 - turbodiesel 1.6 TDI (105 KM) Awaryjność

Volkswagen Touran (2002 - 2010) - opinie Moto.pl

Volkswagen Touran (2002 - 2010) - opinie Moto.pl

TSI (140 KM), silnik 2.0 EcoFuel (109 KM), turbodiesel 2.0 TDI (170 KM). 2007 - niewielka modernizacja (nowy pas przedni i tylny, zmieniona deska rozdzielcza i kierownica, bogatsze wyposażenie), silnik benzynowy 1.4 TSI (170 KM), wersja Cross. 2008

Re: Volkswagen: wycieki w 2.0 TDI

Silnik 1.4 TSI kusi osiagami, ale grozi poważnymi awariami. Downsizing jest przyszłościową koncepcją, ale chyba jeszcze nie w pełni dopracowaną. Przykład? Benzyniak 1.4 TSI ? nowoczesny silnik, który potrafi być bardziej kłopotliwy w eksploatacji niż... niejeden zajeżdżony diesel! Jednostka 1.4

Re: Škoda Octavia (1995 - 2005) - szczęściara

Mam Octavkę 2009 czyli kupioną nówkę igłe z salonu. Przejechałem 40000 tys. km. Samochód godny polecenia TSI 1,4 w benzynie umiarkowne spalanie i wystarczająco pod nogą. Ale na gwarancji wymieniłem napinacz rozrządu i naprawa wycieku oleju z końcóki przewodu, myśle że te awarie po tylu km. nie

Caddy 1.2 TSI - pierwsza poważna awaria.

Daję Wam znać jak wygląda eksploatacja mojego VW caddy z silnikiem 1.2 TSI 105KM. Przy przebiegu około 108 000km (samochód ma nieco ponad 3 lata), podczas "rutynowego przeglądu silnika" - zauważyłem, że silnik lekko poci się od strony uszczelki silnika (od strony grilla). Po dalszych

Re: Nowa Suberb II

powyżej 200 (chwilowe ok. 14 ;), porównywalny silnik benzynowy nie spali mniej) I skąd ten silnik trzylitrowy, skoro porównujemy silniki 1.8 tsi i 2.0 tdi? Na pewno się zgadzam co do tego, że tdi nie jest dla każdego. Weźmy mojego brata, dziwna historia, kupił dyzla, zrobił w rok niecałe 20kkm głównie