1.4 turbo ecotec opinie

Piotr Mokwiński

Silnik 1.4 Turbo EcoTec Opla - opinie i awarie. Cieszy się uznaniem, ale ma też problemy

Silnik 1.4 Turbo EcoTec Opla - opinie i awarie. Cieszy się uznaniem, ale ma też problemy

Benzynowy silnik 1.4 Turbo EcoTec to jedna z popularniejszych jednostek w używanych Oplach. Wszedł do produkcji w 2010 r. Jakie problemy i awarie trapią 1.4 Turbo EcoTec? Silnik wciąż cieszy się uznaniem kierowców i mechaników, co jest jego najlepszą rekomendacją. Ma jednak też swoje bolączki.

Używany Opel Astra II, III i IV - opinie i awarie. Hit, ale niektóre wersje to pułapki

Jednym z popularniejszych na rynku wtórnym aut kompaktowych w każdym przedziale cenowym jest Opel Astra. Bezpośredni konkurent VW Golfa i Forda Focusa, przekonuje do siebie prostotą, niskimi cenami części zamiennych, wytrzymałością i ogromną popularnością, co gwarantuje dobrą jakość usług serwisowych. Sprawdzamy mocne i słabe strony trzech generacji.

Opel Corsa B, C i D - miejski, używany hit pod lupą. Szukamy pułapek i wersji-pewniaków

Wybór aut używanych w segmencie B jest ogromny. Większość modeli z powodzeniem spełnia swoją rolę, sprawnie poruszając się w ruchu miejskim, bez większego obciążania budżetu właściciela. Licząc na możliwie prostą budowę i niskie koszty części zamiennych i napraw, warto sięgać po najpopularniejsze konstrukcje. Bez wątpienia zalicza się do nich Opel Corsa B, C i D, których ceny na rynku wtórnym są bardzo atrakcyjne. Co istotne, z łatwością znajdziemy egzemplarze pochodzące z polskiej sieci sprzedaży. Przyglądamy się trzem generacjom.

Używane Opel Astra II vs. VW Golf IV - opinie. Bestsellerowe kompakty za jedną wypłatę

Używane Opel Astra II vs. VW Golf IV - opinie. Bestsellerowe kompakty za jedną wypłatę

większości awarii kosztuje kilkaset zł. Nadmierne spalanie oleju silnikowego jest częstą przywarą jednostek Opla. Tutaj pozostaje nam tylko bieżące wyrównywanie poziomu. Do wyboru mamy jednostki 1.2, 1.4, 1.6, 1.8 i 2.0 o mocy 65-75, 90, 75-103, 116-125 i 136 KM. Topowy wariant 2.0 Turbo rozwija 170-200 KM i

Opel Astra IV vs. Seat Leon III. Czy bestsellery z rynku wtórnego zasługują na uwagę?

Opel Astra IV vs. Seat Leon III. Czy bestsellery z rynku wtórnego zasługują na uwagę?

500-1550 litrów. Opel Astra IV - silniki. Szeroka paleta niezłych jednostek napędowych Wszystkie silniki benzynowe to udane i cenione konstrukcje z rodziny EcoTec. Najniższe koszty utrzymania, ale także mizerne osiągi zapewniają wolnossące silniki 1.4 i 1.6 z wielopunktowym wtryskiem paliwa - generują

Opel Zafira | Ceny w Polsce | Droższy od głównych rywali

Opel Zafira | Ceny w Polsce | Droższy od głównych rywali

. Do tej pory w Zafirze dostępne były następujące silniki benzynowe: 1.4 Turbo Ecotec (120 i 140 KM; dostępny w wersji LPG); 1.4 Turbo EcoFLEX (120 i 140 KM) oraz 1.6 Turbo Ecotec (150, 170 oraz 200 KM; dla 150-konnego wariantu dostępna wersja CNG). Miłośnicy Diesla mieli do wyboru: 1.6 CDTI Ecotec

Nowy Opel Zafira | Minivan zmienia się na lepsze

Nowy Opel Zafira | Minivan zmienia się na lepsze

silniki benzynowe: 1.4 Turbo Ecotec (120 i 140 KM; dostępny w wersji LPG); 1.4 Turbo EcoFLEX (120 i 140 KM) oraz 1.6 Turbo Ecotec (150, 170 oraz 200 KM; dla 150-konnego wariantu dostępna wersja CNG). Miłośnicy Diesla mieli do wyboru: 1.6 CDTI Ecotec (120 i 136 KM), 2.0 CDTI Ecotec (130 i 170 KM) oraz 2.0

Salon Detroit 2012 | Chevrolet - koncepty dla młodych | Wideo

Salon Detroit 2012 | Chevrolet - koncepty dla młodych | Wideo

mają być niedrogie, więc powstały na dostępnych platformach samochodów seryjnych. Nadwozia są dwudrzwiowe, a wnętrza naszpikowane elektroniką, ale nie tą z zakresu bezpieczeństwa, ale przede wszystkim związaną z szeroko pojętymi multimediami. Pod ich maskami pracuje ten sam silnik 1.4 Turbo Ecotec

Opel Astra IV (2009-2015) - opinie Moto.pl

Opel Astra IV (2009-2015) - opinie Moto.pl

do zasilania LPG (1.4 LPG Turbo, 140 KM), nowy silnik z bezpośrednim wtryskiem benzyny 1.6 Ecotec Turbo SIDI (170 KM), nowy turbodiesel 2.0 CDTI (Bi-turbo) o mocy 195 KM, wersja sedan 4d, wersja sportowa OPC z benzynowym silnikiem 2.0 Turbo SIDI o mocy 280 KM (bezpośredni wtrysk benzyny), niewielka