1.5 dci 140 koni

Rafał Mądry

Renault Clio po dużym liftingu. Ma nową twarz i lepsze wyposażenie

Renault Clio po dużym liftingu. Ma nową twarz i lepsze wyposażenie

Francuzi zmodernizowali Renault Clio. Zmiany zafundowane charakterystycznemu miejskiemu modelowi są na tyle poważne, że auto po liftingu rozpoznamy już z daleka.

Diesel jeszcze nie umarł! Nasze propozycje o pojemności 1.3-1.6 litra. Warte grzechu

Udział wariantów wysokoprężnych w nowych autach, jeszcze kilka lat temu przekraczał 50 procent, a w niektórych segmentach dochodził do 80 proc. Teraz trend jest wyraźnie spadkowy, co wcale nie oznacza, że jego siła maleje. O jego popularności przekonamy się wertując rynek wtórny. W wielu modelach wciąż osiąga parametr dominujący. Wobec tego, postanowiliśmy przedstawić Wam najciekawsze propozycje.

Czołowa piątka polskiego rynku. Wybieramy najlepsze wersje z rozsądną ceną

Octavia, Duster, Sportage, Yaris i Corolla - tak prezentuje się piątka najczęściej kupowanych przez Polaków samochodów. Sprawdzamy, którą wersją warto się zainteresować, żeby mieć porządne auto, ale nie przepłacić.

Opinie Moto.pl: Renault Captur. Porównujemy silniki TCe i hybrydę. Co wybrać?

Opinie Moto.pl: Renault Captur. Porównujemy silniki TCe i hybrydę. Co wybrać?

. Renault Captur - silniki. Bez diesla, za to z hybrydą Renault przeanalizowało rynek i doszło do wniosku, że z diesla jednak należy zrezygnować, choć jeszcze niedawno w ofercie widniał 1.5 dCi o mocy 115 KM. Jeśli regularnie zapuszczamy się poza miejskie arterie, taki napęd stanie się dobrym towarzyszem

Sprawdzamy dużego francuskiego SUV-a. Na co stać Renault Kadjar?

jednostek napędowych i właśnie te najnowsze trafiły do katalogu kompaktowego SUV-a. Pośród benzynowych znajdziemy 1.3 TCe o mocy 140 i 159 koni mechanicznych. Oba mogą współpracować z manualną lub automatyczną, dwusprzęgłową przekładnią EDC. Mocniejszy generuje 260 Nm przy 1750 obr./min, co gwarantuje

12-letnie kompakty za 20 tysięcy zł. Za tyle Polacy kupują samochody używane

12-letnie kompakty za 20 tysięcy zł. Za tyle Polacy kupują samochody używane

tylko 1.5 dCi 105 KM. Zdecydowanie polecamy warianty wolnossące, chętnie współpracujące z LPG. Nasz budżet z nadwyżką pozwoli na dobrze zachowany egzemplarz z ostatnich miesięcy produkcji. Ford Focus II Tym razem, dla kontrastu, przedstawiamy auto z głównego nurtu. To Ford Focus, którego drugą generację

Rodzinne kombi za 15-18 tysięcy złotych. Czy da się jeszcze znaleźć rozsądne auto?

Rodzinne kombi za 15-18 tysięcy złotych. Czy da się jeszcze znaleźć rozsądne auto?

KM i 2.0 Turbo 163 KM. Był też diesel – 1.5 dCi, ale w tamtym czasie cierpiał na wiele przypadłości. Między innymi obracające się panewki. Lepiej go unikać. Mercedes Klasy E W210 Od 1995 do 2002 produkowany był Mercedes Klasy E W210. Pod względem trwałości mechaniki i wnętrza, nadal prezentuje

Crossover czy hatchback - jakie auto wybrać? Sprawdzamy ofertę Renault

jednostek napędowych i właśnie te najnowsze trafiły do katalogu kompaktowego SUV-a. Pośród benzynowych znajdziemy 1.3 TCe o mocach 140 i 160 koni mechanicznych. Oba silniki mogą współpracować z automatyczną, dwusprzęgłową przekładnią EDC (TCe 140 posiada również opcję skrzyni manualnej). Mocniejszy generuje

Nissan pokazał nowy cennik bestsellerowego Qashqaia. Japoński SUV jest tańszy o 14 700 zł

Nissan pokazał nowy cennik bestsellerowego Qashqaia. Japoński SUV jest tańszy o 14 700 zł

opiera się na nowym w gamie 1.3 DIG-T. Doładowany motor występuje w dwóch wariantach mocy - 140 i 160 KM. Mocniejszą można połączyć z dwusprzęgłowym, 6-stopniowym automatem. Ofertę uzupełnia diesel o pojemności 1.5 litra i mocy 115 koni mechanicznych. Jeszcze w tym roku pojawi się nowy wariant

Auta z Japonii na wyprzedaży. Sprawdzamy, jakie rabaty można dostać

Auta z Japonii na wyprzedaży. Sprawdzamy, jakie rabaty można dostać

) + wstawki glossy czarne.  Druga generacja kompaktowego SUV-a pojawiła się na rynku w 2013 roku. Niedawno auto przeszło modernizację i zyskało nowe technologie oraz jednostki napędowe. Nowy silnik 1.3 DIG-T generuje 140 lub 160 koni mechanicznych. Najmocniejszy z motorów wysokoprężnych ma 150 KM i można

Jakiego SUV-a wybrać w abonamencie? Porównujemy Volvo XC60 i Nissana Qashqai

Jakiego SUV-a wybrać w abonamencie? Porównujemy Volvo XC60 i Nissana Qashqai

napędowych. Benzynowa paleta silników opiera się na nowym w gamie 1.3 DIG-T. Doładowany motor występuje w dwóch wersjach - 140 i 160 KM. Mocniejszą można połączyć z dwusprzęgłowym, 6-stopniowym automatem. Ofertę uzupełnia diesel o pojemności 1.5 litra i mocy 115 koni mechanicznych. Jeszcze w tym roku pojawi

Kupujemy używane. Kompaktowe auto z oszczędnym dieslem. Na co warto postawić mając 20 tysięcy zł w kieszeni?

Kupujemy używane. Kompaktowe auto z oszczędnym dieslem. Na co warto postawić mając 20 tysięcy zł w kieszeni?

dorosłe osoby. Nie można też narzekać na wyposażenie. Nawet egzemplarze poflotowe mogą pochwalić się licznymi gadżetami z zakresu komfortu i bezpieczeństwa. Założony budżet pozwoli na zakup oszczędnego lecz wrażliwego na trudy eksploatacji silnika 1.5 dCi lub znacznie bardziej dopracowanego 2.0 dCi o

Kupujemy używane: Auto dla rodziny za 30 tysięcy. Wybraliśmy 8 ciekawych minivanów

Kupujemy używane: Auto dla rodziny za 30 tysięcy. Wybraliśmy 8 ciekawych minivanów

dodatków podnoszących komfort i bezpieczeństwo. Amatorzy silników benzynowych mają do wyboru wolnossące 1.6 i 2.0 o mocy 110 i 140 KM, lub turbodoładowany 1.4 TCe 130 KM. Każdy z silników z powodzeniem można zagazować. Gama diesli składa się z czterocylindrowych 1.5, 1.6 i 2.0 dCi o mocy 110, 130 i 150

Kompakty za 15-20 tysięcy złotych. Fiat Bravo, czy Renault Megane III?

Kompakty za 15-20 tysięcy złotych. Fiat Bravo, czy Renault Megane III?

1.5 dCi 85-110 KM mechanicy polecają wyłącznie, jeśli znajdziemy egzemplarz z pewną historią serwisową. Znacznie mniejszym ryzykiem obarczony jest zakup bardziej dopracowanego silnika 2.0 dCi 150-160 KM łączonego z sześciostopniową przekładnią manualną. Sumiennie serwisowany nie sprawia problemów

Dziesięć najchętniej kupowanych SUV-ów w Polsce. Jakie są ich mocne i słabe strony?

Dziesięć najchętniej kupowanych SUV-ów w Polsce. Jakie są ich mocne i słabe strony?

setki w 10,6 sekundy. Najmocniejszy motor to 1.6 DIG-T. Ma 160 KM, 240 Nm w zakresie 2000-4000 obr./min, co pozwala przyspieszyć do 100 km/h w 8,9 sekundy. Prędkość maksymalna wynosi 200 km/h. fot. Nissan Zwolennicy oszczędnych napędów powinni skierować swą uwagę na wersje wysokoprężne. 1.5 dCi o

Miejski crossover za 70 tysięcy złotych. Czy taka kwota wystarczy na nowe auto z klimatyzacją?

Miejski crossover za 70 tysięcy złotych. Czy taka kwota wystarczy na nowe auto z klimatyzacją?

78 400 zł. Podstawowa jednostka benzynowa to 100-konne 1.0 sprzężone z manualną, 5-stopniową przekładnią. Lepiej przedstawia się 1.3 TCe o mocy 130 lub 150 KM. Każdą z czterocylindrowych wersji można połączyć z napędem na obie osie. Wysokoprężne 1.5 dCi ma 95 lub 115 koni mechanicznych. Założony

Czego w Polsce nie kupisz?

Czego w Polsce nie kupisz?

pomieści nawet siedmiu pasażerów. Znaki szczególne? Pudełkowate nadwozie i boczne okna przechodzące w tylną szybę. Niedługo Cube ma trafić również do Europy. Silnik: benz. 1.5 (109 KM), 1.8 (122 KM), 1.5 dCi Nissan Altima Altima to model

Nissan Qashqai - w poszukiwaniu sensu istnienia

. Pod maską drzemie 150 francuskich koni mechanicznych z koncernu Renault. Taki silnik w kompaktach sprawdza się znakomicie - zobaczymy, jak radzi sobie w ważącym 1685 kg crossoverze. Wyjazd z parkingu ułatwia nawigacja, po niecałej minucie jestem na autostradzie. 130, 140, 150 km/h... auto nawet na

Renault Clio Grandtour - test | Za kierownicą

Renault Clio Grandtour - test | Za kierownicą

;                     Jesteśmy też na Facebooku i Blipie Marka model Renault Clio Grandtour 1.5 dCi 70 Authentique

Mazda 5 1.6 MZ-CD - test | Pierwsza jazda

Mazda 5 1.6 MZ-CD - test | Pierwsza jazda

Pierwsza "piątka" w latach 2005-2010 znalazła 531 tys. nabywców. 35 proc. aut trafiło na europejski rynek. Ostatnimi latami benzyniaki nabrały w żagle nowego, turbodoładowanego wiatru - 140, 160 albo i 200 koni, a to wszystko wyciśnięte z

Renault Laguna - skok na podium

dla ceniących sobie ekologię - 1.5 dCi o mocy 110 KM/240 Nm i średnim zużyciu paliwa na poziomie 5 l/100 km (oraz niską emisją CO2 - 136 g/km. Laguna ma być produkowana na wyżynach jakości, na jakie Renault jeszcze nigdy się nie wzniosło. Pewnie dlatego producent zdecydował wprowadzić trzyletnią

Re: Dacia Sandero Stepway 1,5dCI

I masz rację z wyborem. Ja używam swojego auta jako narzędzia i jak słyszę ile to koni teraz trzeba mieć na polskich drogach to ręce opadają. To nie koni trzeba, a umiejętności. Moje auto ma 58 zagazowanych koni na gaźniku i bynajmniej nie wlokę się 20km za tirami. Nie mam problemu z

Czas na 1/4 mili Xedosa6 i innych :)))

105 13.7 19.6 Subaru Impreza 1.6 TS Sport Wagon 2001 - 19.4s Peugeot 307 SW HDi 2002 110 koni - 19.1s Citroen C5 2.2 HDi 2001 136 koni - 18.3s Renault Laguna 1.9 DCI 2001 120 koni - 18.3s Renault Laguna 1.8 2001 120 koni - 18.1s Alfa Romeo 156 JTD 1999 140 koni - 17.8s

Re: Zdecydowanie warto rozważyć zakup Stepwaya.

Nie wiem jaki po oznaczeniach bo nie chce mi się szukac. Octavia 1 generacji 2003 rok 1,9 tdi chyba faktycznie ma mniej koni niż 130. Przy predkosci podróznej 140-150 km/h głowa pęka. Logan( bez wyciszenia) przy tej prędkosci dci 68 km też głośny ale głowa nie boli. TDI w VW są bardzo głośne temu

Re: co chcielibyście jezdzic takim złomem?

greenblack napisał: > Gość portalu: zbig napisał(a): > > > > Znajomy badał na hamowni w zakladzie specjalizującym się w tuningu silnik > 1.9 > > dCi 120 KM.Wyszło na kołach 279 Nm./deklarowane 270/ > > To raczej zupełnie niemożliwe. Nawet najlepsze

Re: Laguna II proszę o opinie użytkowników

, benzyna czy diesel) musisz podjac decyzje we wlasnym zakresie. Silnik benzynowy 1.8 moze byc troche za slaby jezeli lubisz dynamiczna jazde. Wtedy moze 2.0 benzyna (140km, 200 nm) lub diesel 1.9dCi (120km, ale potezny moment obrotowy 270nm juz przy 2000 obrotow). Pamietaj, ze to moment obrotowy a nie

Re: Downsizing to bullshit

samochodem. Nawet czymś takim jak Focus 1,6 diesel można jechać te 190 km/h z ciszą w środku zapewne dwulitrowy mknął by ponad 200. W Polsce lepiej się tłuc jakąś Dacią Duster 1,5 dCi bo dziury takie, że flakami trzepie zwłaszcza w sportowym aucie a w dalsze trasy kupić sobie samolocik którego można

Re: Volkswagen Touran 2.0 TDI DSG Highline. Gorąc

rynek to potega w europie pod wzgledem sprzedazy wiec jak mozna go nie brac pod uwage. Wracajac do poprzedniego pytania ja mam w katalogach moc Scenika 1.9 dci 120ps i nie widac tu zadnego silnika 130ps ale nie jestem w temacie wiec mozliwe ze taki istnieje- Touran ma 140ps wiec 20 koni to nie