1.5 dci sterowanie wtryskami

Piotr Mokwiński

Renault Megane III i IV. Czy warto postawić na francuski przebój?

Renault Megane III i IV. Czy warto postawić na francuski przebój?

Auta kompaktowe to bezapelacyjne przeboje rynku wtórnego. Obok popularnego Volkswagena Golfa, Forda Focusa czy Opla Astry, mamy do wyboru także szereg modeli z Azji czy Francji. Wśród używanych kompaktów ciekawą propozycją jest Renault Megane trzeciej i czwartej generacji. Ogromna podaż na rynku wtórnym ułatwia znalezienie godnego uwagi egzemplarza z bogatym wyposażeniem.

Francuskie auta w ryzykownych wersjach. Lepiej ich unikać

Szukając auta używanego, zawsze warto zasięgnąć opinii specjalistów. Dzięki temu unikniemy zakupu wadliwej, problematycznej wersji silnikowej. Także wśród samochodów autorstwa francuskich producentów musimy być przygotowani na kontakt z kłopotliwymi odmianami. Co więcej, w ich przypadku regularny serwis nie jest gwarancją bezawaryjnej eksploatacji.

Renault Clio IV vs Mazda 2 II. Świetna cena, ale czy warto kupić? Awarie i najlepsze wersje

Szukając auta do typowo miejskiej eksploatacji, większość z nas wybiera popularne modele segmentu B. W ich przypadku z łatwością znajdziemy mnóstwo egzemplarzy z krajową historią i niskim przebiegiem. Pośród używanych jest wiele sprowadzonych, godziwie wyposażonych sztuk. Wybór mamy więc ogromny, zwłaszcza, jeśli myślimy nad kupnem Renault Clio IV. Alternatywę stanowi chociażby Mazda 2, która nie zdobyła wielkiej popularności.

Nissan Qashqai II vs Kia Sportage IV. Używane bestsellery kuszą dobrą ceną. Warto?

Nissan Qashqai II vs Kia Sportage IV. Używane bestsellery kuszą dobrą ceną. Warto?

sens ekonomiczny montażu instalacji gazowej. Przy przebiegu rzędu 100-150 tysięcy kilometrów, mniejszy motor wykazuje zwiększony apetyt na olej. W tym o większej pojemności pojawiają się wycieki środka smarnego. Propozycją dla oszczędnych są diesle 1.5 i 1.6 dCi generujące 110 i 131 KM. Są to

Osiem pułapek w popularnych używanych autach za 15-20 tys. zł. Lepiej się ich wystrzegać

Osiem pułapek w popularnych używanych autach za 15-20 tys. zł. Lepiej się ich wystrzegać

tej materii. Wnętrze oferuje wystarczającą przestrzeń dla czterech osób. W kwestii wyposażenia dodatkowego, Megane III przeważnie zapewnia kompletny zestaw udogodnień, także w zakresie bezpieczeństwa. Cieszący się dużą popularnością diesel 1.5 dCi o mocy 85-110 KM korzysta z bezpośredniego wtrysku

Siedem dobrych kompaktów z dieslem do 20 tys. zł. Na liście m.in. Skoda, Citroen i Ford

Siedem dobrych kompaktów z dieslem do 20 tys. zł. Na liście m.in. Skoda, Citroen i Ford

pozwoli na zakup oszczędnego lecz wrażliwego na trudy eksploatacji silnika 1.5 dCi lub znacznie bardziej dopracowanego 2.0 dCi o mocy odpowiednio 86-110 i 150 KM. Polecamy większy motor z uwagi na lepszą elastyczność, porównywalne zużycie paliwa i zauważalnie wyższą trwałość. Kia Cee'd I 1.6 CRDi

Kupujemy używane: Vany za 50 tysięcy złotych dla dużej rodzin

Kupujemy używane: Vany za 50 tysięcy złotych dla dużej rodzin

: wysokoprężny 2.0 dCi 150-170 KM zachwycający dynamiką i niskim spalaniem oraz benzynowy 2.0 Turbo o mocy 170 KM. Dzięki zastosowaniu pośredniego wtrysku paliwa, montaż instalacji gazowej nie sprawia żadnego problemu. Odpowiedzią Forda na propozycje koncernu VAG i Renault był Galaxy trzeciej generacji obecny na

Kompaktowe SUV-y za 40 tysięcy złotych. Którego wybrać?

Kompaktowe SUV-y za 40 tysięcy złotych. Którego wybrać?

KM. Dostępne są również dwa diesle – 1.5 i 2.0 dCi o mocy 106 i 150 KM. To sprawdzone i oszczędne konstrukcje autorstwa Renault. Ford Kuga I Jeśli szukamy kompaktowego SUV-a i zależy nam na możliwie dobrym prowadzeniu, nie pozostaje nam nic innego jak sięgnąć po propozycję europejskiego

Kupujemy używane - Peugeot 308 II vs. Renault Megane III - tańsza alternatywa dla niemieckich bestsellerów

Kupujemy używane - Peugeot 308 II vs. Renault Megane III - tańsza alternatywa dla niemieckich bestsellerów

wysokoprężne. Niewielki apetyt na olej napędowy zdradza doskonale znany silnik 1.6 HDI generujący 92-120 KM. Nieco więcej zużywa zdecydowanie mocniejszy 2.0 HDI o mocy 150-181 KM. W 2018 roku paletę uzupełnił diesel 1.5 HDI o mocy 130 KM. Wyposażone w bezpośredni wtrysk paliwa common-rail i turbosprężarkę o

Kupujemy używane. Kompaktowe auto z oszczędnym dieslem. Na co warto postawić mając 20 tysięcy zł w kieszeni?

Kupujemy używane. Kompaktowe auto z oszczędnym dieslem. Na co warto postawić mając 20 tysięcy zł w kieszeni?

dorosłe osoby. Nie można też narzekać na wyposażenie. Nawet egzemplarze poflotowe mogą pochwalić się licznymi gadżetami z zakresu komfortu i bezpieczeństwa. Założony budżet pozwoli na zakup oszczędnego lecz wrażliwego na trudy eksploatacji silnika 1.5 dCi lub znacznie bardziej dopracowanego 2.0 dCi o

Kupujemy używane: Auto dla rodziny za 30 tysięcy. Wybraliśmy 8 ciekawych minivanów

Kupujemy używane: Auto dla rodziny za 30 tysięcy. Wybraliśmy 8 ciekawych minivanów

dodatków podnoszących komfort i bezpieczeństwo. Amatorzy silników benzynowych mają do wyboru wolnossące 1.6 i 2.0 o mocy 110 i 140 KM, lub turbodoładowany 1.4 TCe 130 KM. Każdy z silników z powodzeniem można zagazować. Gama diesli składa się z czterocylindrowych 1.5, 1.6 i 2.0 dCi o mocy 110, 130 i 150

Kompakty za 15-20 tysięcy złotych. Fiat Bravo, czy Renault Megane III?

Kompakty za 15-20 tysięcy złotych. Fiat Bravo, czy Renault Megane III?

1.5 dCi 85-110 KM mechanicy polecają wyłącznie, jeśli znajdziemy egzemplarz z pewną historią serwisową. Znacznie mniejszym ryzykiem obarczony jest zakup bardziej dopracowanego silnika 2.0 dCi 150-160 KM łączonego z sześciostopniową przekładnią manualną. Sumiennie serwisowany nie sprawia problemów

Renault Laguna III czy Citroen C5 II? Francuskie używane auta z klasy średniej

Renault Laguna III czy Citroen C5 II? Francuskie używane auta z klasy średniej

(1.6 110 KM) i diesel 1.5 dCi lepiej odpuścić ze względu na niską moc. Wolnossący silnik 2.0 140 KM to wrażliwa na poziom oleju konstrukcja Nissana. Cechuje się za to wysoką trwałością i odpornym na duże przebiegi łańcuchem rozrządu. Dobre opinie i osiągi zapewnia za to francuska jednostka 2.0 Turbo

Kupujemy używane: Nissan Juke kontra Kia Soul I. Odważne spojrzenie na crossovera

Kupujemy używane: Nissan Juke kontra Kia Soul I. Odważne spojrzenie na crossovera

? Ciekawą propozycją jest również jedyny diesel w gamie. 1.5 dCi generuje 110 KM i 240 Nm. Sprawdza się zwłaszcza w dalszych podróżach, gdzie potrafi zaskoczyć ascetycznym charakterem – uzyskanie średniego spalania poniżej 4,5 litra na 100 km nie stanowi większego wyzwania. Specjaliści sugerują

Nowa Dacia Duster bez tajemnic | zdjęcia, wideo

Nowa Dacia Duster bez tajemnic | zdjęcia, wideo

(dostępny w wersji 4x2 i 4x4). Dla zwolenników jednostek wysokoprężnych przygotowano turbodiesla 1.5 dCi w dwóch wersjach mocy: 90 i 110 KM. Zmodernizowana Dacia Duster trafi do polskich dealerów pod koniec bieżącego roku. Ceny poznamy w późniejszym terminie.

Polacy bardzo lubią te auta, ale nie każda wersja jest godna polecenia. Szóstka, która zrujnuje Twój portfel

Polacy bardzo lubią te auta, ale nie każda wersja jest godna polecenia. Szóstka, która zrujnuje Twój portfel

model ma dobre opinie i jest rozchwytywany na rynku wtórnym, ale warto uważać na wersję z doładowanym dieslem 1.5 dCi. Jednostka pojawiła się nie tylko w ofercie rumuńskiej marki, lecz również w Renault, Nissanie, a nawet Mercedesie. Zadebiutowała w 2001 i wciąż z powodzeniem napędza kilkanaście

Wciąż młode, a można je mieć półdarmo. Te kompakty kupisz za 20 tys. zł

Wciąż młode, a można je mieć półdarmo. Te kompakty kupisz za 20 tys. zł

komputer pokładowy. Bogatsze egzemplarze wyposażone były także w automatyczną klimatyzację, sportowe fotele, nawigację i szklane okno dachowe. Kłopot z niewielką ilością miejsca w drugim rzędzie dotyczy wyłącznie trzydrzwiowej wersji. W przypadku francuskiego auta, unikać należy diesla 1.5 i 1.9 dCi

Raport specjalny: Superdiesle

Wprawdzie samochody z dieslami o pojemności 1300 cm3 można było kupić już w 1968 roku (Peugeot 204 diesel), jednak dopiero w ostatnich latach rozpoczął się boom małych jednostek wysokoprężnych z turbodoładowaniem i sterowanym elektronicznie wtryskiem bezpośrednim. Dzisiaj każdy

Co oferuje rynek w segmencie C?

Co oferuje rynek w segmencie C?

): hatchback 5-drz. (4,39 x 1,77 x 1,52 m; 385/b.d. l) Silniki benzynowe: 1.2 DIG-T (115 KM), M6, CVT Silniki wysokoprężne: 1.5 dCi (110 KM), M6 Wersje wyposażenia: Visia Acenta Tekna Euro NCAP: 2014: 5 gwiazdek (88%, 83%, 69%, 79%) Ceny: 64 000 zł - 93 000 zł (w promocji od 57 000 zł

Nissan Juke 1.6 DIG-T - test | Pierwsza jazda

Nissan Juke 1.6 DIG-T - test | Pierwsza jazda

. O cenach Juke'a pisaliśmy tutaj . Podstawowa wersja 1.6 Visia kosztuje 57,9 tys. zł, a najtańszy diesel 1.5 dCi to wydatek 66,9 tys. zł. Jeśli wymarzyłeś sobie najmocniejszą wersję o mocy 190 koni, musisz wydać co najmniej 78 tys. zł. Trudno wskazać dla niej

Renault Fluence 2.0 16V | Długi dystans - 4100 km

Renault Fluence 2.0 16V | Długi dystans - 4100 km

TAKŻE: Renault Fluence 1.5 dCi - TEST Renault Fluence w Polsce - CENY Renault - ogłoszenia Renault Fluence 2.0 16V | Długi dystans - 4100 km Trzy tygodnie w naszych

Re: Regeneracja wtryskiwaczy do REnault 1,5 DCI g

na zanieczyszczenia i pomimo sterowania elektromagnetycznego raczej nie wytrzymują więcej niż 200 tys. km. Można je jednak naprawić i to jest ich zaleta. Jest dobra na http://www.wtryskiwacz.com pracownia regeneracji wtryskiwaczy w Stalowej Woli.Najmniej trwałe są nowoczesne wtryskiwacze

Re: 1.5 dCi 80 KM Megane, Clio - wrażenia z jazdy

będzie tylko oprogramowanie sterujące wtryskiem? Może którys z kolegów sie orientuje? Chodzi mi po głowie zamontowanie chipa albo tunning boxa i zastanawiam się, jakie rezerwy mocy moga tkwić w 1.5 dCi 80 KM. pozdr.

Re: 1.5 dCi 80 KM Megane, Clio - wrażenia z jazdy

Gość portalu: stadokrów napisał(a): > Dzięki za opinie. Nowa Meganka bardzo mi się podoba, najprawdopodobniej zamówie > > własnie 1.5 dCi 80 KM. > > Podobno ten motorek ma być tez oferowany w wersji 100 KM. Ciekaw jestem czy > wieksza moc będzie związana ze zmiana

Re: Nowoczesne silniki diesla - Renault Megane II

KM, które zdecydowały o ich sukcesie i wprowadza nowe rozwiązania dotyczące układu doładowania i wtrysku paliwa. Silnik 1.5 dCi 100 KM jest wyposażony w turbosprężarkę o zmiennej geometrii skonstruowanej w technologii wielołopatkowej. Zapewnia ona większe osiągi w wysokim zakresie obrotów, a

Re: Nowoczesne silniki diesla - Renault Clio 1,5

Cytat: "Clio 1,5 dCi jest napędzane 4-cylindrowym, 8-zaworowym, turboładowanym silnikiem rzędowym. Zastosowano w nim układ bezpośredniego wtrysku paliwa typu common rail drugiej generacji, o maksymalnym ciśnieniu roboczym 1400 barów, zaprojektowany we współpracy z firmą Delphi Automotive

Re: Nowoczesne silniki diesla - Renault Megane II

Kilka informacji na temat silników w Renault Megane II: Gama silników diesla wyposażonych w turbosprężarkę i układ bezpośredniego wtrysku paliwa do komory spalania typu Common Rail drugiej generacji obejmuje jednostki 1,5 dCi (80 KM) i 1,9 dCi (120 KM). Silnik 1,9 dCi dysponuje obecnie

Re: Nowe diesle do Megane II

zmianę oprogramowania sterującego wtryskiem, czy tez sa jakieś zmiany mechaniczne? (np. zmienna geometria łopatek turbiny przy 1.5 dCi). Jezeli ktos ma jakis link - to bardzo proszę. pozdr.

Re: Wolnossący z turbiną?

Nie jezdziłeś nim,ani niczym innym.To po primo. Po drugo jesli mowa o tym Twoim dt,to pisze się to dT-świetny silnik,ale śmigał on jeszcze w 19-nastce.Także to stara konstrukcja bez elektronicznego sterowania z pośrednim wtryskiem,ale z natryskiem oleju na denko tłoka

Info z przeglądu Grand Scenic z Auto Komis Franc

Oferta przedstawiona przez Auto Komis Franc: auto-komis-franc.otomoto.pl/renault-grand-scenic-1-9-dci-130-km-klimatronic-C18242076.html VIN auta: VF1JMK4

Re: Renault Scenic II (2003-2010) - opinie Moto.p

Renault Scenic II posiadam od 2007 roku, wersja 1.5DCI 80KM rok prod. 2004, zaczynamy: hamulec ręczny (serwis musiał wykasować kontrolkę po wymianie klocków, koszt ok 350zł, wyświetlacz (mrugał i padł) koszt ok 4000zł, alternator (rolka - wada fabryczna) koszt - ok 500zł, rozrusznik (pęknięta oś

Troche historii... az do common rail'a

, objetosc oraz temperatura. Parametry te sa od siebie zalezne, tzn. zmiana ktoregokolwiek wplywa na pozostale. W silniku wysokopreznym spreza sie powietrze bedace w cylindrze w stosunku 18:1, 19:1, a nawet wiecej, a te liczby nazywaja sie stopniem sprezania. Powoduje to ogrzanie powietrza do

Nowoczesne silniki wysokoprężne - historia

właśnie Mercedes klasy C i Alfa Romeo 156 były pierwszymi, w których zainstalowano CR wyprodukowany przez Boscha. W tyle nie pozostaje Renault, który pod symbolem 1.5 dCi planuje wprowadzić drugą generację CR mającą zastąpić zwykłe jednostki Diesla 1.9D. O ile silnik napędzający Smarta jest