1.6 bmw valvetronic

Moto.pl

Kupujemy używane BMW | Poradnik | Co psuje się najczęściej?

Kupujemy używane BMW | Poradnik | Co psuje się najczęściej?

Zebraliśmy najczęstsze usterki i awarie w używanych BMW. Jeżeli planujecie zakup auta z Bawarii, na to musicie uważać

Która generacja BMW serii 3 jest najlepsza

Samochód klasy średniej, popularnie zwany "trójką", pozostaje w produkcji od 1975 r. Od początku było to auto o wysokiej jakości wykonania, napędzane dynamicznymi silnikami, nowatorskie od strony technicznej. Trójka doczekała się już sześciu generacji - która z nich jest najciekawsza?

BMW serii 1

BMW serii 1 trafi na polski rynek jesienią. Auto powinno kosztować od 80 do 84 tys. zł.

Konfrontacje: Alfa Romeo 147 1.6 TS Distinctive/Audi A3 1.6 Ambition/BMW 316ti Compact

Alfa Romeo 147 1.6 TS Distinctive 72 500 zł, Audi A3 1.6 Ambition 83 640 zł, BMW 316ti Compact 91 961 zł Skonfrontowaliśmy trzech, chyba najbardziej ekskluzywnych, przedstawicieli segmentu C. Eleganckie, nowe na rynku Audi A3, sportową Alfę Romeo 147

Wiesmann MF 30, MF 3, GT MF 4 - test | Za kierownicą

. Na jednego konia mechanicznego przypada jedynie 3,44 kg (MF 3); to wynik lepszy niż w BMW M3 (4,36 kg/KM) czy w Porsche Boxsterze S (4,8 kg/KM). Dla porównania jeden koń w poczciwym Fordzie Focusie 1.6 musi uciągnąć aż 11,5 kg. W 2003 r. odświeżono roadstera. Zmieniono

ALFA ROMEO 147/BMW 3 COMPACT/MERCEDES C SPORTCOUPE

i zapewnia dobre osiągi, idealnie pasuje do "147". Na początku model ten oferowano tylko w wersji Selespeed, na szczęście, obecnie dostępny jest również z tradycyjną ręczną skrzynią biegów. W BMW 1,8-litrowy Valvetronic, w którym pracę klapy przepustnicy

Najlepsze silniki roku 2002 - Honda i BMW

Bez komentarza, oto wyniki zza Wielkiej Wody: International Engine of the Year BMW 4.4-liter V8 Valvetronic (745i) Best Fuel Economy Honda hybrid 1.0-liter IMA(Insight) Best New Engine 2002 BMW 4.4-liter V8 Valvetronic (745i) Best Above 4.0-liter BMW 4.4-liter V8 Valvetronic (745i

Re: Sąsiad otrul mi psa!!!

pocahontas207 napisał: > Jakie to byly BMW? BMW 1 z unikalnym napędem na oś tylną, z silnikiem o wysokim momencie obrotowym 120i z układem Valvetronic oraz dwoma BMW 6 z silnikiem V8 :DDDDDD Pozdrawiam ;) -- liść klonowy opada, pokazuje przód, pokazuje tył

Re: 1.6 czy 2.0 ?

Gość portalu: RenaultFan napisał(a): > W BMW oprócz faz rozrządu regulowany jest > również wznios krzywek wałka rozrządu - majstersztyk auto pow. 1400 kg > przyspiesza w niecałe 9 sekund do 100 km/h. Korekta - w części modeli BMW jest valvetronic, czyli system sterowania

Re: BMW Z4 z małym silnikiem

sherlock_holmes napisał: > Acha - bo bym zapomniał: Vanos to układ regulacji faz rozrządu, czyli czasu otw > arcia zaworów. Natomiast Valvetronic to układ regulacji wzniosu zaworów, dzięki > któremu nie trzeba sztucznie dławić silnika (przepustnicami). Chyba jednak red > . z

Nowe silniki od BMW - jeszcze nieoficjalne B)))

N.m-> 563hp, 417lb-ft - do M6 6.0l V10 464 kW and 650 N.m-> 622hp, 479lb-ft - do M6 CSL 6.0l V10 Twin Turbo 495 kW-> 664hp - do nowego samochodu sportowego (M7???) 4.0l V8 330 kW and 400 N.m-> 443hp, 295lb-ft Valvetronic 330i 3.0l engine, non-turbo version 185 kW -> 248hp - do

Re: Porownanie:

nazimno napisał: > > www.youtube.com/watch?v=mgDdbrMh6bo Tamten niemiecki link był fajny, ale ten jest nie na temat - chodzi o ciągłą zmiane wzniosu zaworu (Valvetronic BMW, Valvematic Toyoty, AVTEC Hondy

Re: Nowe BMW serii 3 (F30) w pełnej krasie

"BMW 328i napędza 2-litrowy benzyniak z bezpośrednim wtryskiem paliwa, turbosprężarką typu twin-scroll (spaliny prowadzone do turbiny dwoma kanałami) i układem płynnej regulacji wzniosu zaworów dolotowych Valvetronic. Osiąga on moc 245 koni w zakresie 5000-6500 obr./min i maksymalny moment obrotowy

Re: Silniki bez przepustnicy - jeszcze jedno

Gość portalu: Niknejm napisał(a): > greenblack napisał: > > > Bo BMW ma całkowicie bezstopniowo regulowane zawory i brak przepustnicy - > > Valvetronic, czyli rozwiązanie stojące ponad Hondą. > > ...tyle, że tylko na zaworach dolotowych. Na wylotowych są tylko

Wtrysk bezpośredni - BMW 7

Cytat: "BMW: W nowym dwunastocylindrowym silniku benzynowym w BMW 7 zostanie zastosowany system bezpośredniego wtrysku paliwa DI-Motronic firmy Bosch. Połączenie bezpośredniego wtrysku benzyny Boscha oraz sterowników zaworów Valvetronic ma zmienić napęd w oszczędny i czysty pakiet mocy

Re: MINI Cooper D - Mini na ropę

ignacy.j.dziamdziak napisał: > motorek 1,6 diesel PSA opracowało wspólnie z Fordem, w autkach > PSA nazywany jest HDI, w Fordkach TDCi; informacja w artykule, to > zwyczajowy brak rzetelności dziennikarzy GW; Eee tam, od razu brak rzetelności - oni najzwyczajniej nie mają o

Re: Co wybrac : BMW 325i czy Hondę Accord 2.4 ?

Hondę promownay jako coś niezwykłego od dawna jest w BMW jako Valvetronic I, II, III generacji. W tej chwili BMW eksperymentuje z silnikami gdzie zawory są sterowane elektrohydraulicznie przez komputer. Silniki takie jak R6 3.2 litra 360 KM z BMW M3 CSL czy kilka różnych silników V12

Re: Co wybrac : BMW 325i czy Hondę Accord 2.4 ?

to mnie g. obchodzi jeśli jadąc tym Accordem słysze pierdzenie jak w Stilo 1.6, zresztą BMW też ma Valvetronic) Poza tym jak piszesz że Accordem się jedzie bardziej komfortowo niż 325i to znaczy że nigdy nie jechałeś 325i (zresztą ja też nie ale jechałem 330 :) i bardziej niezawodna... a

Przestańcie przynudzać

simr z dziamdziakiem Aside from the new sheetmetal, the MINI will feature a smaller version of the new MINI motor developed in conjunction with PSA. The 1.4-liter four-cylinder produces 95-hp at 6,000 rpm and 103 ft-lbs. of torque at 4,000 rpm, aided by a version of BMW's variable valve

Re: Nie wolą

... Czytałem to w wywiadzie z jakimś inżynierem z BMW bodajże. Nie chce mi się szperać, ale generalnie podsumować daje się to tak: valvetronic ma za zadanie redukować spalanie, nie poprawiać osiągi. Nawiasem mówiąc, odpowiednikiem tego rozwiązania u Hondy jest VTEC-E, który stosowano np. w silnikach 1

Re: Silniki bez przepustnicy

Gość portalu: Niknejm napisał(a): > greenblack napisał: > > > Bo BMW ma całkowicie bezstopniowo regulowane zawory i brak przepustnicy - > > Valvetronic, czyli rozwiązanie stojące ponad Hondą. > > ...tyle, że tylko na zaworach dolotowych. Na wylotowych są tylko

Re: BMW Z4 !!!

BMW, Porsche, Ferrari a na małych Lotusach kończąc. Silniki nie tylko robią w Japonii:) > RESULTS POINTS > Honda 2-litre (S2000) 124 > BMW 2-litre Valvetronic (318i) 97 > Honda 2-litre i-VTEC (Civic Type R) 90 > Volkswagen diesel 1.9-litre (Audi A3, A4, A6, SEAT Ibiza, Leon

Re: Czy aluminiowy silnik to powód do chwały czy

minimalizując spalanie (np. silnik 1.5 114KM na ubogą mieszankę). System Valvetronic BMW (zmienny wznios zaworów) nadaje się tylko do minimalizowania spalania, nie działa on dobrze na bardzo wysokich obrotach, dlatego w silnikach BMW o wysokich osiągach stosuje się tylko zmienne fazy rozrządu (vanos

Re: to fajnie ale dlaczego lepsze?

szymizalogowany napisał: > ...ja mialem v6 i r6 z 3 roku i sa inne a ktore lepsze? > poza tym r6 bmw inne zupelnie od r6 japonszczyzny - niemiec idzie z > dolu do 6 tys a japoniec dopier od 3.5 ale odcina na 7 Powszechnie wymieniane zalety silników bmw to: świetny stosunek

Re: BMW Z4 !!!

Valvetronic (318i) 97 ) ) Honda 2-litre i-VTEC (Civic Type R) 90 ) ) Volkswagen diesel 1.9-litre (Audi A3, A4, A6, SEAT Ibiza, Leon, Toledo, ) ) Skoda Superb, VW Golf, Bora, Passat) 90 ) ) BMW diesel 2-litre (320d) 77 ) ) Subaru 2-litre turbo (Impreza, Legacy/Lancaster/Outback, Forester) 51

Re: Syfik?

. Ciekawy szczegół konstrukcyjny, to szczątkowa przepustnica - dużą część jej roli przejęła specyficzna konstrukcja sterowania zaworami, co redukuje zużycie paliwa. Podobne (pod względem koncepcji) rozwiązanie stosuje BMW (system valvetronic). Generalnie ten silnik 1.8 nastawiony jest raczej na

Re: BMW Z4 !!!

. ----) oczywiście, że nie słyszałeś - nikt w europie nie potrafi zrobić silnika odpowiednio mocnego. :-) A w tym roku (2002) właśnie w kategorii 1,8 do 2.0 litra znowu wygrała Honda. Tu masz wyniki. RESULTS POINTS Honda 2-litre (S2000) 124 BMW 2-litre Valvetronic (318i) 97 Honda 2-litre i-VTEC (Civic

Alfa GT ...dieslem roku :)

najbardziej sporotwego ciagnika siodlowego :P Jak szalec to szalec :) PS. BMW zapowiada serie 4 - czyli coupe na bazie przyszlej "trojki". Do czasu pojawienia sie M4, najmocniejszym silnikiem bedzie ...3-litrowy diesel (272KM), podczas gdy 3.0 benzyna z Bi-Vanos i Valvetronic (regulacja faz rozrzadu zaworow

Re: Moda na przyszłość - Honda Civic

1.2 czy Astra 1.4 ;-)) - ten silnik 1.8 oferuje naprawdę niezłe osiągi w połączeniu z 6-biegową skrzynią (8.6 do 'setki') a przy tym mało pali (dzięki odpowiedniej implementacji i-VTECa i szczątkowej przepustnicy (rozwiązanie zbliżone do valvetronic BMW) - o 2.4T 250KM dalej krążą ploty

Re: Osobowe, wolnossące, najbardziej wyżyłowane.

pojemność o ok 300 od 325, o 1km więcej :) /193/, większy moment > wcześniej dostępny i wszystkie 328 miały 2x vanos /zmienne fazy, którymi Niki > tak się podnieca w hondzie, a które bmw stosuje prawie od pokoleń ;) Pozwól, że nieco rozszerzę Twoją wiedzę. :-) Vanos nie ma zmiennego skoku

Re: Toyota Corolla - bierze olej !

granicy - ze względu na to, że valvetronic nie nadaje się na bardzo wysokie obroty, a vanos nie zapewnia wystarczającego napełnienia cylindra przy wysokich obrotach. >, moment bmw ma > zawsze, przy tej samej pojemności, większy niż honda Moment maksymalny. Ale przebieg momentu Honda ma

nie ma szału

hydraulika przy dużych wahaniach temperatur. - Fiat utopił czas i kasę w systemie elektryczno-magnetycznym, z którego się wycofał, a ponieważ robienie konkurencyjnego dla valvetronic systemu mechanicznego było średnio oryginalne, poszli w hydraulikę. Pod względem wzrostu momentu obrotowego i spadku

Re: Osobowe, wolnossące, najbardziej wyżyłowane.

> > tak się podnieca w hondzie, a które bmw stosuje prawie od pokoleń ;) > > Pozwól, że nieco rozszerzę Twoją wiedzę. :-) Vanos nie ma zmiennego skoku > zaworów, co zapewnia VTEC. Ma to Valvetronic, ale nie nadaje się do > wysokoobrotowych silników, więc nie jest stosowany w

Re: Rety...

zarówno II jak i V bieg (piąty w skrzyniach 6- biegowych). I dlaczego "krótki" nie da się powiedzieć ani o pierwszym ani o ostatnim biegu? Wniosek: NIE UŻYWAJ TERMINÓW, KTÓRYCH ZNACZENIA NIE ROZUMIESZ! > Zatem Ferrari, Porsche, BMW jeżdżą tylko dresy. Ciekawe założenie. > Dodam, że np

Re: Rety...

obrotów (a więc również 'lepszy ciąg z dołu'). To samo > > dotyczy np. VVTi Toyoty, czy Valvetronic BMW. > > W wymienionych markach rzadko spotyka się silniki, które aby w ogóle "żyć" - > muszą być "kręcone" powyżej 4 tysięcy. A jazda z wyjącym silnikiem to już > specjalność