1.6 diesel volvo 340 moment

Piotr Mokwiński

Trzyletnie SUV-y z 4x4. Szukamy okazji na różnych półkach cenowych. Jest ich kilka

Trzyletnie SUV-y z 4x4. Szukamy okazji na różnych półkach cenowych. Jest ich kilka

3-letnie auta na ryku wtórnym to w praktyce prawdziwe okazje. Z łatwością znajdziemy egzemplarz w idealnym stanie z nikłym przebiegiem, kosztujący przy przy tym kilkadziesiąt procent mniej niż w salonie. Dodatkowo, to często wciąż produkowany model. Dużą popularnością niezmiennie cieszą się SUV-y, szczególnie te wyposażone w napęd na wszystkie koła. Obok modnego środka lokomocji, otrzymujemy też zdecydowanie lepsze warunki trakcyjne i bezpieczeństwo.

Pierwsza jazda Volkswagen T-Roc 2.0 TSI. Tylko nie mów do mnie "mały"

Crossoverowa ofensywa w koncernie VAG trwa w najlepsze. Do polskich salonów trafił właśnie najmniejszy spośród SUV-ów. To Volkswagen T-Roc , który wymiarami nieznacznie przewyższa Seata Aronę i trochę ustępuje Skodzie Karoq. Można go wyposażyć w napęd na cztery koła, 190-konny silnik benzynowy i przekładnię DSG. Najmocniejsza i najdroższa wersja może podebrać klientów segmentowi premium.

Wybrano najlepsze silniki roku

Nagrody w konkursie "International Engine of the Year 2013" zostały rozdane. Dziennikarskie jury z całego świata uznało, że najlepszym silnikiem roku jest konstrukcja... Forda

Peugeot 407 2.0 HDi ST Komfort

rzędu 100 tys. zł. Podobnie jest z Peu-geotem 407. Na auto napędzane dieslem 1.6 HDi 110 KM przeznaczysz 83 800 zł, ale godziwe osiągi zapewni dopiero motor 2.0 HDi - 96 510 zł. Francuski koncern wyposażył bogato wszystkie wersje nowego modelu. Znajdziesz aż siedem seryjnych

Re: Z cyklu "ciekawe przypadki" z Volvo

. > > I takie 343 z silnikiem 1,4, 68 KM i czterobiegowa skrzynia sam dawno temu > mialem. Drugim popularnym silnikiem byl 2,0 wylacznie ze skrzynia reczna i > 90..115 KM. Byly tez w sprzedazy niewielki ilosci 1,6 diesel i 1,6 Oetinger > (wersja usportowiona). > > Natomiast

Silnik Volvo - D5

rozwija moment o wartosci nie mniejszej niz 340 Nm przy zaledwie 1750 obr./min, podczas gdy moment obrotowy silnika benzynowego Volvo T5 o mocy 250 KM wynosi 330 Nm przy 2400 obr./min. Oznacza to ogromny zapas mocy niezalezny od predkosci obrotowej silnika i stylu jazdy. Glownym zrodlem ogromnego

Dziwne to wszystko

Gość portalu: Doki napisał(a): > Diesle klekotaly 30 lat temu, teraz to nie jest problem. Śmiechu warte... > Ale jak sie blizej przyjrzec, to wersji podstawowej: > Volvo silnik D5 ma moment 340 Nm, silnik 2.5T 320 Nm. Vmax: 185 vs 210 i to > ostatnie przekonuje. A