1.6 ecoboost awaria

Piotr Mokwiński

Peugeot 308 II vs Ford Focus III. Świeże, popularne, nieźle wycenione, ale czy dobre?

Peugeot 308 II vs Ford Focus III. Świeże, popularne, nieźle wycenione, ale czy dobre?

Wśród aut kompaktowych wybór jest ogromny. Do dyspozycji mamy szereg popularnych modeli europejskich i azjatyckich, pośród których każdy znajdzie odpowiedni dla siebie pojazd. Poza Skodą Octavią i Volkswagenem Golfem, ogromną popularnością cieszy się Peugeot 308 drugiej generacji i Ford Focus III. Każdy z wymienionych przekonuje do siebie dopracowaną mechaniką, sposobem prowadzenia i trwałością. Oba auta mają też, wobec czego postanowiliśmy im się przyjrzeć.

Ford Focus III - opinie i typowe usterki

Oferowany przez 8 lat Ford Focus III jest jednym z lepszych kompaktów na rynku wtórnym, lecz posiada swoje mankamenty. Dlatego warto wiedzieć na co zwrócić uwagę przy zakupie i jaką wybrać wersję silnikową?

Używany Ford Focus I, II i III. Awarie, usterki i najlepsze wersje bestsellera

Szukając auta kompaktowego stajemy przez nie lada dylematem. Na rynku znajdziemy ogromny wybór europejskich, japońskich czy koreańskich propozycji, które w roli wszechstronnego urządzenia do przemieszczania sprawdzą się doskonale. Niemniej, oczekując lepszej trakcji możemy skłonić się ku I, II lub III generacji Forda Focusa. Bez względu na generację, zaprojektowane w Niemczech auto pozytywnie zaskakuje właściwościami jezdnymi i precyzją prowadzenia.

Recepta na SUV-y? VW Passat B8 vs Ford Mondeo V - opinie, ceny i awarie

Recepta na SUV-y? VW Passat B8 vs Ford Mondeo V - opinie, ceny i awarie

125 KM - zadowoli mało wymagających kierowców, spalając niewielkie dawki paliwa. W tym przypadku możemy spotkać się z awarią uszczelki pod głowicą i niezbyt efektywnym układem chłodzenia. Warto pilnować temperatury jednostki napędowej. O wiele więcej zapewniają jednostki 1.5 i 2.0 EcoBoost o mocy 160

Silnik 1.0 EcoBoost Forda - opinie

Silnik 1.0 EcoBoost Forda - opinie

Rewolucją w palecie napędowej Forda było wprowadzenie do oferty Focusa trzeciej generacji trzycylindrowego benzynowego silnika 1.0 EcoBoost. Nowa jednostka napędowa miała zastąpić polecany przez mechaników wolnossący 1.6 generujący moc 100-115 KM. W zależności od wersji, nowość inżynierów Forda

Używany Ford Mondeo to ogromny hit. Którą wersję kupić? Sprawdzamy trzy generacje

Używany Ford Mondeo to ogromny hit. Którą wersję kupić? Sprawdzamy trzy generacje

paliwa (wzorowo współpracuje z instalacjami LPG). Przy okazji modernizacji (2010) wprowadzono nowoczesne jednostki doładowane z rodziny EcoBoost1.6 i 2.0 generujące 160 i 203-240 KM. Korzystają z bezpośredniego wtrysku paliwa, dzięki czemu potrafią dość oszczędnie obchodzić się z zawartością

Używane Ford Mondeo IV vs. Peugeot 508. Kuszą dobrą ceną i opiniami. Jest jakiś haczyk?

Używane Ford Mondeo IV vs. Peugeot 508. Kuszą dobrą ceną i opiniami. Jest jakiś haczyk?

(2010) wprowadzono nowoczesne jednostki doładowane z rodziny EcoBoost1.6 i 2.0 generujące 160 i 203-240 KM. Korzystają z bezpośredniego wtrysku paliwa, dzięki czemu potrafią dość oszczędnie obchodzić się z zawartością baku. W ruchu miejskim zużywają 10-12 litrów. Najmocniejszy wariant zasilił

Ford S-Max 2 vs. VW Sharan 2. Duży, a może jeszcze większy? To auta dla wymagających

Ford S-Max 2 vs. VW Sharan 2. Duży, a może jeszcze większy? To auta dla wymagających

polecenia? Na stronie głównej gazety.pl codziennie znajdziesz wiele porad dla kierowców, szukających używanego samochodu Ford S-Max II - opinie, awarie, najlepsze wersje Tradycyjnie dla Forda, minivan na rynek europejski zbudowany został w oparciu o technologię Mondeo. W przypadku S-Maxa drugiej generacji

Premium za 20-30 tysięcy. Audi A6 C6 vs. Volvo S80. "To nie łatwe zadanie", ale warto poszukać

Premium za 20-30 tysięcy. Audi A6 C6 vs. Volvo S80. "To nie łatwe zadanie", ale warto poszukać

KM pochodzącym z magazynów Forda. Przy okazji liftingu wprowadzono nowoczesne doładowane silniki z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Czterocylindrowe 1.6 Turbo i 2.0 Turbo to konstrukcje Forda (Ecoboost) o mocy 145 KM i 203 KM. Na szczycie gamy uplasowało się paliwożerne dzieło szwedzkich twórców 3.0 R6

Kupujemy używane: Czterocylindrowe silniki benzynowe z doładowaniem o pojemności 1.4-1.6 l. Na które warto postawić?

Kupujemy używane: Czterocylindrowe silniki benzynowe z doładowaniem o pojemności 1.4-1.6 l. Na które warto postawić?

to wydatek około 1500 złotych. Najsłabszym elementem jest niestety manualna, sześciostopniowa przekładnia łączona z tą jednostką. Warto natomiast postawić na automat. Wartą rozważenia propozycją jest czterocylindrowa jednostka spotykana w katalogach Volvo i Forda - 1.6 T lub Ecoboost. Konstrukcja

Kupujemy używane: Hot hatch z segmentu B za 30 tysięcy zł. Emocje gwarantowane

Kupujemy używane: Hot hatch z segmentu B za 30 tysięcy zł. Emocje gwarantowane

multimedia. Na szczycie gamy silnikowej znajdziemy jednostkę 1.6 Ecoboost o mocy 182-215 KM znaną między innymi z Focusa, ale i wielu innych modeli. Zastosowano w niej turbosprężarkę o zmiennej geometrii łopat i bezpośredni wtrysk paliwa. 290 Nm poprawia elastyczność i osiągi, obok których trudno przejść

Na które turbodoładowane jednostki benzynowe warto zwrócić uwagę?

Na które turbodoładowane jednostki benzynowe warto zwrócić uwagę?

Pierwsza generacja silnika z rodziny 1.4 TSI imponowała tylko na papierze. Praktyka pokazała, że Volkswagen pospieszył się z wprowadzeniem konstrukcji na rynek. Niedopracowanie przełożyło się na poważne i kosztowne awarie. W kolejnym wcieleniu niemieckiej jednostki, pozbyto się większości usterek

Ford Mondeo (2007-2013) - opinie Moto.pl

Ford Mondeo (2007-2013) - opinie Moto.pl

zderzaku, diodowe światła dzienne), zmiany we wnętrzu, dwusprzęgłowa skrzynia zautomatyzowana Powershift, modyfikacje jednostek napędowych. Silniki benzynowe 1.6 (120 KM), 1.6 EcoBoost (160 KM), 2.0 EcoBoost (203 KM), 2.0 SCTi (203 KM), 2.0 EcoBoost (240 KM), turbodiesle 1.6 TDCi (115 KM), 2.0 TDCi (163 KM

Poradnik | Używane limuzyny klasy średniej - Ford Mondeo IV vs. Opel Insignia

Poradnik | Używane limuzyny klasy średniej - Ford Mondeo IV vs. Opel Insignia

wytrzymuje przebiegi rzędu 300-400 tysięcy kilometrów. Na liście opcji znajdziemy również bezproblemowy napęd 4x4. Typowe usterki Na forach z łatwością znajdziemy listę typowych usterek Opla. Do najczęstszych należą parujące przednie światła i awarie elektrycznego hamulca pomocniczego. Zdarzają się też

Ford Tourneo Courier 1.6 TDCi Titanium | Test długodystansowy cz. VI | To już jest koniec

Ford Tourneo Courier 1.6 TDCi Titanium | Test długodystansowy cz. VI | To już jest koniec

Ford Tourneo Connect | Pierwsza jazda | Praktyczny i delikatny Najważniejsze na początek. Przez ten czas nie przytrafiła się żadna awaria. To młode auto, ale mogłoby się przecież borykać z drobnymi problemami tzw. wieku dziecięcego. W tym przypadku

Ford Focus II (2004-2010) - opinie Moto.pl

Ford Focus II (2004-2010) - opinie Moto.pl

wyłączaniu silnika. Wszystkie turbodiesle mają też problemy z układami wtryskowymi, przy czym czasami w grę wchodzi tylko awaria uszczelnień (1.6 TDCi), a innym razem konieczność wymiany wtryskiwaczy (1.8 TDCi). Psują się również pompy wysokiego ciśnienia. Jeśli silnik trudno się uruchamia, ma problemy z

Ford Mondeo (1996-2001) - opinie Moto.pl

Ford Mondeo (1996-2001) - opinie Moto.pl

. Silnik Jedynym słabym punktem silników są nieszczelności w układzie chłodzenia. Zdarzają się także wycieki oleju z uszczelniaczy wału korbowego, zwłaszcza w silnikach 2.5 V6. Instalacja elektryczna Drobne awarie instalacji

Re: Wielbicielom downsizingiwanych motorów do szt

wiedza powszechna - w opisanym tekście jak rozumiem chodzi o 1.6 ecoboost - jeśli się kupuje 5-letni wysilony silnik to raczej z zasady bezstresowej, bezawaryjnej jazdy nie należy się spodziewać

Re: Ford wyciśnie 180 KM z 1.0 EcoBoost

Będą te same problemy co z vw TSI. Poczytajcie sobie forum np. skody o modelu roomster. Awarie silnika 1.2 TSI.

Re: Nowy Ford Focus - ktoś testował?

> Są chyba też nowe silniki, ale > tego nie jestem pewny Są. 1.6 EcoBoost 150/182 został - o zgrozo - odrobinę zdownsizowany do 1.5 :) Podobnie, są też nowe 1.5 TDCi. Dla miłośników niezniszczalnych wolnossących benzyn, które jak wiadomo przejadą milion pińcet km bez awarii, wciąż

Re: Ford wyciśnie 180 KM z 1.0 EcoBoost

@ Tomek "Im silnik jest bardziej wysilony tym ma krótszą żywotność, temu chyba nikt nie zaprzeczy." Niekoniecznie miałem Civica V z silnikiem b16a2 1,6 160 KM i silnik pomimo tego że był katowany, często kręcony do 8,5 tys. obr. miałem przejechane 370 tys.(kupiłem go przy 177 tys.) bez żadnego

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

Myślałem, że bezmyślne spamowanie to domena "januszy biznesu", a tu proszę, Skoda też się za to bierze. Pewnie chodzi o to, by pierwsza strona w Google na hasło "silnik TSI" nie wyglądała tak jak obecnie: "Kusi osiągami, ale grozi poważnymi awariami" "Trwałość nie jest jego zaletą" "Tych

Re: Ford Focus 1.0 Ecoboost 125 KM - wrażenia z z

Ja bym chciał zobaczyć ten silnik po 100 i 200 tys km przebiegu. Bardzo jestem ciekawy, czy jest realny taki przebieg bez naprawy głównej - w końcu to dość wysilony silnik, albo bez awarii osprzętu. Bo to że to silnik roku i takie tam - fajnie, tylko jeszcze chyba nie wiadomo jak się zachowa po

Re: Ford Focus 1.0 Ecoboost 125 KM - wrażenia z z

koza_oddam napisał: > Ja bym chciał zobaczyć ten silnik po 100 i 200 tys km przebiegu. Bardzo jestem > ciekawy, czy jest realny taki przebieg bez naprawy głównej - w końcu to dość wy > silony silnik, albo bez awarii osprzętu. Bo to że to silnik roku i takie tam - > fajnie

Re: Ford wyciśnie 180 KM z 1.0 EcoBoost

od obrotów mocy maksymalnej. @TRX Niekoniecznie miałem Civica V z silnikiem b16a2 1,6 160 KM i silnik pomimo tego że był katowany, często kręcony do 8,5 tys. obr. miałem przejechane 370 tys.(kupiłem go przy 177 tys.) bez żadnego problemu czy awarii Następny... 100KM/dm3 to nie 180KM/dm3. Po drugie

Re: Wrócmy do historii

. Nikt tego nie kupi. Ten silnik zaraz się rozpadnie. No i skąd masz pewność że nie był już ze dwa razy po kapitalce silnika? Nie wierzę, że wysilone silniki o pojemności 1.0-1.6 polatają więcej niż 300tys. Nie ma takiej technicznej możliwości. One mają polatać gwarancja + max 2 lata. Potem adios

Re: Ech....

: > > > Zatem skoro ja jestem taki glupi a ty taki genialny to oswiecie > mnie - > > 1.0 ecob > > > oost to taki sam silnik jak??? > > > > Jak 1.0 ecoboost. > > > > No I kolejny raz to potwierdziles a twierdzisz ze ja klamie :-) Bawisz mnie

Re: porównanie jest do dupy...

handlowej ale na wslany rachunek i w 5 lat swoim passatem zrobil w DE ponad 500 tys km... Fakt, ze glownie po autostradach... ale jednak. > 3) jak kupowałem auto to się zastanawiałem co kupić. Wybrałem 1,6 benzynę wolno > ssącą. Jest wystarczająca na moje potrzeby. Silnik turbo raczej kupiłbym

Re: Wrócmy do historii

koniec > z niezawodnością diesla a jak czas pokazał, że obawy były w większości nieuzasa > dnione. Ostatnio widziałem ogłoszenie Octavii TDI z przebiegiem 585.000km. Dlac > zego zadbany Ecoboost nie miałby tyle przejechać? Niby tak, ale turbo w takim 1.9TDI I TFSI to zupelnie inna