1.6 ecoboost awaryjność

Piotr Mokwiński

Litera F nie kojarzy się zbyt dobrze, ale te auta to pewniaki i w dobrej cenie!

Litera F nie kojarzy się zbyt dobrze, ale te auta to pewniaki i w dobrej cenie!

Przy szukaniu samochodu dość często kierujemy się stereotypami i opiniami zasłyszanymi od znajomych. Często dotyczą okresu słusznie minionego lub zwyczajnie mijają się z prawdą. Czasem jednak mają pokrycie w rzeczywistości. Niemniej, w niektórych przypadkach przełożyły się na szybką utratę wartości, co obecnie będzie brzmieć jak okazja. Gdzie da się złowić okazję?

Używany Ford Mondeo (III) Mk4 (2007-2014) - my name is Ford. Opinie użytkowników

Wejścia na motoryzacyjny rynek Fordowi Mondeo III (Mk4) mógłby pozazdrościć chyba każdy samochód na świecie. Zamiast konwencjonalnej premiery na jednym z salonów motoryzacyjnych przedprodukcyjny model zbudowany ręcznie (!) w Ford European Design Center w Kolonii zadebiutował w hollywoodzkim blockbusterze, czyli filmie "Casino Royale" (2006), w którym za jego sterami zasiadł sam James Bond (w osobie Daniela Craiga - nowego odtwórcy kultowej roli). Rozgłos wokół filmu miał niebagatelny wpływ na popularność nowego Mondeo. Ale czy po latach James Bond znów wybrałby "średniaka" Mondeo do podróżowania po Bahamach? Sprawdziliśmy krążące wśród użytkowników opinie i poszukaliśmy typowych usterek Forda.

Recepta na SUV-y? VW Passat B8 vs Ford Mondeo V - opinie, ceny i awarie

Klasa średnia na rynku wtórnym ma się doskonale. Wciąż wielkim zaufaniem darzymy Volkswagena Passata i spółkę, doceniając obszerne wnętrza, często bogate wyposażenie i komfort podróżowania. Wielu użytkowników wspomni również o klasycznej sylwetce. Wśród kilkuletnich aut segmentu D, obok VW Passata B8, mamy także dobrze ocenianego Forda Mondeo piątej generacji. Każdy z nich wciąż pozostaje ulubieńcem klientów flotowych. Czy warto na nie postawić?

Używane Volvo S60 II (2010-2018) - i cóż, że ze Szwecji? Opinie

Używane Volvo S60 II (2010-2018) - i cóż, że ze Szwecji? Opinie

II - czas na cztery cylindry W porównaniu do poprzednika w Volvo S60 II generacji nastąpiła rewolucja, która zepchnęła na plan dalszy królujące dotąd rzędowe pięciocylindrówki. Bazowymi silnikami były „skromne" 4-cylindrówki Ford EcoBoost, z początku o pojemności 1.6 l (o mocy 150 lub 180

Kupujemy używane: Hot hatch z segmentu B za 30 tysięcy zł. Emocje gwarantowane

Kupujemy używane: Hot hatch z segmentu B za 30 tysięcy zł. Emocje gwarantowane

multimedia. Na szczycie gamy silnikowej znajdziemy jednostkę 1.6 Ecoboost o mocy 182-215 KM znaną między innymi z Focusa, ale i wielu innych modeli. Zastosowano w niej turbosprężarkę o zmiennej geometrii łopat i bezpośredni wtrysk paliwa. 290 Nm poprawia elastyczność i osiągi, obok których trudno przejść

Ford Mondeo (2007-2013) - opinie Moto.pl

Ford Mondeo (2007-2013) - opinie Moto.pl

zderzaku, diodowe światła dzienne), zmiany we wnętrzu, dwusprzęgłowa skrzynia zautomatyzowana Powershift, modyfikacje jednostek napędowych. Silniki benzynowe 1.6 (120 KM), 1.6 EcoBoost (160 KM), 2.0 EcoBoost (203 KM), 2.0 SCTi (203 KM), 2.0 EcoBoost (240 KM), turbodiesle 1.6 TDCi (115 KM), 2.0 TDCi (163 KM

Na które turbodoładowane jednostki benzynowe warto zwrócić uwagę?

Na które turbodoładowane jednostki benzynowe warto zwrócić uwagę?

napędza między innymi Audi A1, A3, Skodę Octavię III, Superba (od 2015 roku), Rapida, Volkswagena Golfa VII, Polo (od 2015), Tourana oraz Seata Leona III. Wadą 1.4 TSI bywa zwiększone zużycie oleju silnikowego. Przykład Forda pokazuje, że downsizing ma uzasadnienie. Najmniejszy w rodzinie EcoBoost miał

Ford Focus II (2004-2010) - opinie Moto.pl

Ford Focus II (2004-2010) - opinie Moto.pl

Ford Focus Kombi 1.6 EcoBoost | Test zbudowali

Ford Mondeo (1996-2001) - opinie Moto.pl

Ford Mondeo (1996-2001) - opinie Moto.pl

elektrycznej (osprzęt wnętrza, dmuchawa) są często odpowiedzialne za słabe pozycje Mondeo w rankingach niezawodności samochodów. Najpoważniejsze problemy dotyczą uszkodzeń alternatora i rozrusznika. Ford Mondeo EcoBoost | Za kierownicą Układ napędowy

Lato bez dachu | Najtańsze i najdroższe kabriolety

Lato bez dachu | Najtańsze i najdroższe kabriolety

Cena: od 92 700 zł Niewiele więcej zapłacimy za Mini Cabrio One. Za nowe wcielenie kultowego brytyjskiego auta przyjdzie nam wysupłać trochę ponad 90 tysięcy złotych. Za te pieniądze otrzymamy stylowy kabriolet z silnikiem 1.6 o mocy 98 KM, który pozwala Mini rozpędzić się do pierwszej setki w 11,3

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

105KM ---> 1.0 ecoboost 100KM Ford - benzyna 1.6 125KM ---> 1.0 ecoboost 125KM Renault - benzyna 1.6 90KM ---> 0,9 TCE 90KM Powyższe przykłady można mnożyć. Na dodatek część nowych silników wpisujących się w ten "trend" ma 3 cylindry, podczas gdy ich poprzednicy zazwyczaj mieli 4

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

wstrzasniety_nie_zmieszany napisał(a): > Ecoboost jest dość skomplikowaną konstrukcją, nie naprawisz go w szopie u Mietka. Co ma konkretnie skomplikowanego? 1. Turbina - jak w każdym dieslu. 2. Bezpośredni wtrysk - znane od dawna 3. ... ? Nie jestem ekspertem w tym temacie

Re: Focus 1.0 EcoBoost od 63 050 zł

I żeby nie być gołosłownym, to Honda Civic w odmianie S z silnikiem 1.4 I-VTEC , wprawdzie 90 KM a nie 100KM jak w Focusie, ale za to ma wyposażenie dużo lepsze .Na liście wyposażenia najtańszej wersji Civika można znaleźć, m.in.: sześć poduszek powietrznych, manualną klimatyzację, ABS z EBD i

Re: VW Scirocco GT - tylko dla Greków

@robur.zabojca.kur - "BTW - ford właśnie zaczął produkcję silnika 1,0 do fokusa - turbo, wtrysk bezp. i 100 lub 125KM do wyboru..." Ford ma już silniki z wtryskiem bezpośrednim (1.6 i 2.0 EcoBoost) i tam jak na razie nie odnotowano takich problemów, oczywiście nikt nie wie jak będzie się

Re: Nowy Ford Kuga

! Silnik 1.6 EcoBoost Forda już jeździ w Focusach od prawie 2uch lat i nie ma z nimi problemów (czy to w wersji 150KM czy 183KM). Tak samo jest z 1.4 turbo Opla, które też jest od kilku lat na rynku i nie ma ponad przeciętnej awaryjności.

Re: Turbo-benzyna na krótkie dystanse.

, raz w tygodniu 20km. od ponad dwóch lat ujeżdżam TSI i nie mam żadnych problemów, turbo w silnikach benzynowych jest demonizowane przez dieslowców znających różne przypadki z klekotów, w TSI turbo nie ma żadnej zmiennej geometrii ani dwumas, regeneracja to cena około 1 tys, więc nie jest to żadna