1.6 ecoboost dwumasowe

Jan Zomer

Silnik 1.0 EcoBoost Forda - opinie

Silnik 1.0 EcoBoost Forda - opinie

Silnik 1.0 EcoBoost występuje w trzech wersjach, generując 100, 125 lub 140 KM mocy maksymalnej. Jakie są opinie na temat tej jednostki po latach eksploatacji?

Używane Ford Mondeo IV vs. Peugeot 508. Kuszą dobrą ceną i opiniami. Jest jakiś haczyk?

Klasa średnia wciąż cieszy się dużą popularnością na rynku wtórnym. Bardzo lubianymi modelami są Ford Mondeo i Peugeot 508. Postanowiliśmy je zestawić i wskazać najczęstsze awarie i usterki, a także polecić wybrane wersje silnikowe.

Używany Ford Mondeo to ogromny hit. Którą wersję kupić? Sprawdzamy trzy generacje

Klasa średnia na rynku wtórnym w Polsce niezmiennie cieszy się wielkim zainteresowaniem kierowców ceniących przestronne wnętrza, przeważnie bogate wyposażenie i komfort podróżowania. Jednym z popularniejszych modeli od lat pozostaje Ford Mondeo. Sprawdzamy zatem, co jest w stanie zaoferować trzecia, czwarta i piąta generacja ulubieńca flot. Duży plus za korzystną relację ceny do jakości, choć nie w każdym przypadku.

Ford S-Max 2 vs. VW Sharan 2. Duży, a może jeszcze większy? To auta dla wymagających

Ford S-Max 2 vs. VW Sharan 2. Duży, a może jeszcze większy? To auta dla wymagających

umieszczony próg załadunku. Dość pewne źródło napędu. Do napędu przewidziano dwa dopracowane benzyniaki. To 1.5 i 2.0 EcoBoost o mocy 160 i 240 KM. Korzystają z bezpośredniego wtrysku paliwa i turbosprężarki ze zmienną geometrią łopat. Póki co, w egzemplarzach w których wymiany oleju przeprowadzano częściej

Kupujemy używane: Czterocylindrowe silniki benzynowe z doładowaniem o pojemności 1.4-1.6 l. Na które warto postawić?

Kupujemy używane: Czterocylindrowe silniki benzynowe z doładowaniem o pojemności 1.4-1.6 l. Na które warto postawić?

to wydatek około 1500 złotych. Najsłabszym elementem jest niestety manualna, sześciostopniowa przekładnia łączona z tą jednostką. Warto natomiast postawić na automat. Wartą rozważenia propozycją jest czterocylindrowa jednostka spotykana w katalogach Volvo i Forda - 1.6 T lub Ecoboost. Konstrukcja

Kupujemy używane: Ford S-Max I kontra Citroen C4 Grand Picasso I. Pierwsze generacje popularnych minivanów

Kupujemy używane: Ford S-Max I kontra Citroen C4 Grand Picasso I. Pierwsze generacje popularnych minivanów

pięciocylindrowy 2.5 Turbo o mocy 220 KM. Jest paliwożerny, odwdzięcza się jednak wytrzymałością i wzorowo współpracuje z LPG. Koszt wymiany rozrządu oscyluje wokół 900 złotych. Przy okazji liftingu w 2010, wprowadzono nowoczesną, doładowaną jednostkę 2.0 Ecoboost o mocy 203-240 KM korzystającą z bezpośredniego

Ford Focus II (2004-2010) - opinie Moto.pl

Ford Focus II (2004-2010) - opinie Moto.pl

Ford Focus Kombi 1.6 EcoBoost | Test zbudowali