1.6 fsi ford opinie

Piotr Mokwiński

Premium za 20-30 tysięcy. Audi A6 C6 vs. Volvo S80. "To nie łatwe zadanie", ale warto poszukać

Premium za 20-30 tysięcy. Audi A6 C6 vs. Volvo S80. "To nie łatwe zadanie", ale warto poszukać

Na rynku wtórnym bez trudu znajdziemy wiele modeli klasy wyższej, których cena zakupu dla większości kierowców była barierą nie do pokonania. Używane kosztują tyle co budżetowe auto miejskie z salonu. Oferują jednak niedościgniony komfort podróżowania, poziom wyposażenia jak i dość wysokie koszty utrzymania. Ogromną popularnością cieszy się Audi A6 C6 i druga generacja Volvo S80.

Volkswagen Golf V (2003-2008) - opinie Moto.pl

Piątą generację przebojowego kompaktu Volkswagena łączy z poprzednikiem jedynie kształt nadwozia. Reszta to same nowości, tworzące zupełnie inne, dużo ciekawsze auto

Czy warto czekać

Wkrótce, na przełomie 2003 i 2004 roku, czeka nas wydarzenie, które na kilka lat ponownie ustali prymat w najważniejszym segmencie rynku - zaprezentowane zostaną nowe wersje najpopularniejszych kompaktów ostatnich lat.

Konfrontacje: Mercedes Klasa A 200 CDI, 200/Ford Focus C-Max 2.0 TDCi, 1.8 16V Duratec/VW Golf V 2.0 TDI, 2.0 FSI

, porównując z VW Golfem V 2.0 TDI/2.0 FSI drugą generację M-B Klasa A i Forda Focusa C-Maxa 2.0 TDCi/1.8 16V. Wybraliśmy trzy 5-drzwiowe, przednio-napędowe kompaktowe auta niemieckie. Klasa A nie ma nic wspólnego z małymi samochodami. W najnowszym wcieleniu jeszcze urosła, co

Škoda Octavia 2004

32 litry niż w poprzedniczce). To prawdopodobnie najbardziej imponujący kufer w tej klasie. Pod maską Octavii II może pracować jeden z czterech silników benzynowych: 1.4 MPI (75 KM), 1.6 MPI (102 KM) oraz 1.6 FSI (116 KM) i 2.0 FSI (150 KM) z bezpośrednim wtryskiem paliwa

Re: Volkswagen pragnie Alfy Romeo

zacząłem jeździć, 48k stan licznika, dorzucone około 35k) 3. VW Jetta, 1.6 FSI beznyzna 115KM, 2007 (3 lata jak zacząłem jeździć, 68k stan licznika, dorzucone 40k) 4. Ford Mondeo 2.0 TDCI diesel, 2008 (2 lata jak zacząlem jeździć, 77l stan licznika, dorzucone 35k) Japońce praktycznie zero awaryjności (W

habudzik co ciebie to obchodzi?

Ciężko przejść obojętnie że > taki "wóz" kosztuje te same kase co Octavia 1.6 FSI 115 ------------------------------ Czemu ciebie to martwi? Masz jakiś problem? przedstawiciele Hondy tak głośno się chwalą że nie nadążają z produkcją a mimo > to na ulicach jej nie uwidzisz często

Re: Volkswagen ciągle nr 1 w Europie

( atutem położenie Niemiec). Mieli dosyć dobre ( takie osły,muły - czyli użyteczne i niezawodne) stare modele co pozwala utrzymywać cennikowo wysokie ceny na ich produkty bo dobra opinia. Konkurenci mieli trochę wpadek - ford fiat opel z korozją, a francuzy z elektroniką. No a prasa niemiecka silnie

Re: Fenomen diesla.

Wybawco, z całym szacunkiem, ale Ty bardzo kręcisz się w swoich opiniach wokół VW. Spójrz szerzej. Podam prosty przykład - jeżdżę autem z silnikiem benzynowym i mam 6 (słownie: sześć) biegów do przodu ! Takie skrzynie nie są przypisane do diesli. Tak samo piszesz o turbobenzynach i awariach turbin