1.6 hdi 90 żywotność

Kupujemy używane - Peugeot 407 kontra Citroen C5 I FL. Francuska klasa średnia w dobrej cenie

Wśród używanych, bardzo atrakcyjne ceny względem poziomu wyposażenia, roku produkcji czy segmentu, prezentują auta francuskie. Wyraźnie tańsze od niemieckich czy japońskich konkurentów, które wbrew pozorom nie są awaryjne, jak głosi stereotyp. Koncern PSA zamiast Volkswagena Passata proponuje Citroena C5 i Peugeota 407. Sprawdźmy, czy warto zainwestować w auta kosztujące w bazowych specyfikacjach zaledwie kilka tysięcy złotych.

Kupujemy używane: Citroen C5 I FL. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

Używany Citroen C5 I FL - opinie, awaryjność, najlepsze wersje. Wśród używanych, bardzo atrakcyjne ceny względem poziomu wyposażenia, roku produkcji czy segmentu, prezentują auta francuskie. Wyraźnie tańsze od niemieckich czy japońskich konkurentów, które wbrew pozorom nie są awaryjne, jak głosi stereotyp.Jak sprawuje się używany Citroen C5 I FL?

Poradnik | Na te silniki Forda warto postawić

Poradnik | Na te silniki Forda warto postawić

. Wielką popularnością od lat cieszy się 1.6 TDCI dysponujący mocą w zależności od wersji i modelu od 75 do 115 KM. Słabsze odmiany wyposażane są w turbosprężarkę bez zmiennej geometrii łopat. Nie były także wyposażane w filtr cząstek stałych (75 i 90 KM). Godne polecenia są wszystkie warianty 1.6 TDCI

TOP 10 | Kombi za 7 tys. zł

TOP 10 | Kombi za 7 tys. zł

ograniczyć do wersji po faceliftingu. Wtedy zadebiutowały również warte uwagi, 16-zaworowe silniki benzynowe 1.6 i 1.8. Co się psuje? Na liście usterek przoduje delikatne zawieszenie, elektryczne drobiazgi i wycieki oleju z silnika i skrzyni biegów. W dieslach zawodzi osprzęt silnika, a V-szóstki są

TOP 10 | Auto dla studenta

TOP 10 | Auto dla studenta

szlakach. Przykładowa oferta: Citroen Xsara 1.6 2000 r. Lanos nigdy nie miał ambicji, by być klasowym prymusem, jednak w Polsce zdobył pod koniec lat 90. dużą popularność. Nie rzuca na kolana wykończeniem, ale mieści wygodnie czwórkę pasażerów. Benzynowe silniki mają dużą żywotność, a większość aut

Czy diesel się opłaca?

około 800 zł za przegląd z wymianą oleju. Spośród porównywanej trójki popularnych w naszym kraju aut to Peugeot 307 1.6 HDI najszybciej na siebie zarobi. Jednak nie spodziewajmy się fajerwerków, i tak, aby zwrócił się nam zwiększony o 7,5 tys. zł koszt zakupu auta, musimy

Re: 206 1,4 HDI

greenblack napisał: > A jaki to ma związek z żywotnością? 110 KM z 2.5 to 44 KM/l. 1.9 TDI 130 KM ma > 68 KM/l, a musi obsłużyć Sharana. Sharana musiał kiedyś "obsłużyć" i 1.9 TDI 90 KM (również 110 KM,a potem 115 KM) 130 KM to rakieta ;-) pozdr 2.5 TDI 175 KM ma 70 KM