1.6 hdi egr

Piotr Mokwiński

Nissan Qashqai I i II - opinie, ceny. Dobre i złe wersje SUV-a, którego pokochała Europa

Nissan Qashqai I i II - opinie, ceny. Dobre i złe wersje SUV-a, którego pokochała Europa

Gdy debiutował, niewielu znawców wróżyło mu sukces. Czas pokazał, że się mylili. Qashqai zastąpił dwa auta - Almerę i Primerę. Jednocześnie, wskazał drogę dla Europy. Przed dwoma dekadami to właśnie SUV-y zaczęły napędzać rankingi sprzedaży. Jak sytuacja wygląda po latach. Sprawdzamy dwa pierwsze wcielenia bestsellerowego modelu.

Lubisz francuską motoryzację? Jeśli tak, uważaj na te silniki. Lista pułapek

Szukając auta używanego, powinniśmy interesować się nie tylko stanem technicznym konkretnego egzemplarza i jego historią serwisową, ale również opiniami o danej wersji silnikowej. Unikając problematycznych jednostek minimalizujemy ryzyko wystąpienia poważnych usterek. W ofercie francuskich producentów znajdziemy także kilka kłopotliwych konstrukcji. Lepiej podchodzić do nich ze zdrowym rozsądkiem.

Używany Ford Mondeo (III) Mk4 (2007-2014) - my name is Ford. Opinie użytkowników

Wejścia na motoryzacyjny rynek Fordowi Mondeo III (Mk4) mógłby pozazdrościć chyba każdy samochód na świecie. Zamiast konwencjonalnej premiery na jednym z salonów motoryzacyjnych przedprodukcyjny model zbudowany ręcznie (!) w Ford European Design Center w Kolonii zadebiutował w hollywoodzkim blockbusterze, czyli filmie "Casino Royale" (2006), w którym za jego sterami zasiadł sam James Bond (w osobie Daniela Craiga - nowego odtwórcy kultowej roli). Rozgłos wokół filmu miał niebagatelny wpływ na popularność nowego Mondeo. Ale czy po latach James Bond znów wybrałby "średniaka" Mondeo do podróżowania po Bahamach? Sprawdziliśmy krążące wśród użytkowników opinie i poszukaliśmy typowych usterek Forda.

Kupujemy używane Citroen C3 II vs. Fiat Punto III. Tanie i nie tylko do miasta

Kupujemy używane Citroen C3 II vs. Fiat Punto III. Tanie i nie tylko do miasta

propozycją dla oszczędnych kierowców są diesle z rodziny HDI. Do dyspozycji mamy 1.4 i 1.6 HDI o mocy 70, 90-110 KM. Wyposażono je w bezpośredni wtrysk typu common-rail i turbosprężarkę ze stałą geometrią łopat (regeneracja to koszt 1500 złotych). Na większości rynków filtr cząstek stałych także był

Kupujemy używane: Nissan Qashqai I - opinie, niezawodność, najlepsze silniki

Kupujemy używane: Nissan Qashqai I - opinie, niezawodność, najlepsze silniki

Qashqaia Paleta jednostek napędowych składa się z czterech pozycji. Benzynowe silniki 1.6 114-117 KM i 2.0 140 KM bez zarzutu współpracują z instalacjami gazowymi. Bezawaryjną eksploatację gwarantuje regularna wymiana oleju co 10-15 tysięcy kilometrów. Jedynie okazjonalnie pojawiają się problemy z

Jak dbać o filtr DPF?

Jak dbać o filtr DPF?

niesprawdzonego źródła może zasiać spustoszenie pod maską. Niespełniający norm olej napędowy (podwyższona zawartość siarki) zwiększy emisję sadzy i dość szybko doprowadzi do zapchania DPF-u. W przypadku, gdy jednostkę napędową wyposażono w mokry filtr (np. 1.6 HDI koncernu PSA), warto za każdym razem tankować

Citroen C4 (2004 - 2011) - opinie Moto.pl

Citroen C4 (2004 - 2011) - opinie Moto.pl

głównie zaworów EGR, elektronicznych przepustnic i zespolonych cewek zapłonowych. W turbodieslach trzeba spodziewać się przede wszsytkim kłopotów z rozpadającymi się kołami pasowymi, a po większych przebiegach także z wtryskiwaczami i turbosprężarkami. Szczególnie w silniku 1.6 HDI turbina nie grzeszy

Peugeot 307 (2001 - 2007) - opinie Moto.pl

Peugeot 307 (2001 - 2007) - opinie Moto.pl

. Kolejna dobra informacja dotyczy silników Peugeota 307 - należą do wyjątkowo oszczędnych Historia modelu 2001 - premiera modelu, nadwozie typu hatchback 3d i 5d, silniki benzynowe 1.4 (75 KM), 1.6 (109 KM), 2.0 (136 KM), turbodiesle 1.4 HDI (68 KM

Re: Citroen C4 1.6 HDi | Za kierownicą

przestańcie pieprzyć. te nowe diesle to żadna oszczędność. podwyższone koszty serwisowania, jakieś DPF-y, płyny wlewane (właśnie francuzy). Więc to spalanie emeryckie to fikcja na podsumowaniu rachunku. Król jest jeden. Stuningowany, i wykoszony z EGR-u i kata, król VAG 1.9TDi VP. Ha !

Re: Focus 1,6 TDCI - skarbonka?:(

Mam Focusa C-maxa z 2004 roku z silnikiem 2.0 TDCi i przebiegiem 105 tys km. Siadł mi na razie tylko zawór EGR (koszt 670 PLN w salonie Peugeota z montażem - silniki 1,6 i 2.0 TDci to silniki Peugeota i Citroena HDi). Spalnie z klimą w mieście (korki) 7,5 L/100 km. Polecam.

Re: Citroën C5 2.0 HDI 160 | Za kierownicą

"Audi które ma w wyposażeniu klimatyzację,elektryczne szyby i ESP mi wystarczy ....nic mi więcej do szczęścia nie trzeba...ważne że Audi to niezawodne autko" 1. kumpel 3 lata temu kupił A3, niby kompakt premium i za manualną klime była dopłata (tak tak i to w Polsce a nie Skandynawi) 2. audi

Re: Diagnostyka ASO Citroen i wycena usugi.

Jeśli to był HDI, to na obronę maja wyjątkowo gównianą diagnostykę tego silnika, jak również brak konkretnego słabego punktu (bo padają wtryski, zawór EGR, popychacze hydrauliczne, nieszzcelności dolotu, rozpadają się dwumasy, szlag trafia wiązkę silnika i jeszcze parę innych, nieważne czy 1.6 czy

Re: Fiat Stilo

bardzo ladny dzwiek. Mocniejsze silniki 1.6 sa znacznie mniej elastyczne gdyz ich moment obrotowy jest nieznacznie wiekszy od mocy (120 KM vs 150 Nm). Nie zgadzam sie rowniez ze stwierdzeniem, ze 1.9 JTD sa jakos specjalnie wrazliwe na jakosc paliwa, maja wrazliwe przeplywki, EGR, turbiny itp

Peugeot 407 a tuning.

Pracowałem w serwisie Peugeota i kilka opinii mogę wygłosić: 1)407 to najbardziej awaryjny po 307 Pugeot- mieliście wezwania do serwisu na tzw. kampanie?np. brak mocy, uszkodzony zawór EGR? 2)Hdi to ten sam typ silnika co Tdi tylko nazwa Tdi jest zastrzeżona dla Grupy VW-Audi 3)najbezpieczniej

Sprzedam Samochód

kierownicy. Sprzedam, używany przeze mnie od 2004r.; do wglądu książka serwisowa, rachunki napraw. Obecnie: do wymiany oleju pozostało ok. 6 tys. km; na wyświetlaczu komputera "antipollution fault" - wg. różnych fachowców awaria zaworu EGR; możliwe sprawdzenie w dowolnym autoryzowanym serwisie Peugeota

Re: Peugeot 407-pilne pytanie!!!!

Witam, Kupilismy 407 SW 1.6HDI w 2004 roku - po dwoch tygodniach pojawil sie podobny problem - kontrolka, burczenie, rzucanie autem. Poniewaz byl na gwarancji to myslelismy ze nie ma sie czym martwic - przez 2 i pol roku serwis walczy z tym problemem i nic sie nie dalo zrobic. Wymieniano

Re: Volvo V50-opinie?

Mogę co nieco powiedzieć w temacie, bo od 2005 roku mam S40 1.8, a od 2009 V50 2.0d (HDI). Oba kupione nowe, oba sporo przejechały. 1.8 125 KM jest za słabe do tego samochodu. Jest też głośne. Jeśli koniecznie chcesz silnik benzynowy, poszukaj 2.0 145 KM albo 2.4 140...170 KM. Ostatni jest

Re: Peugeot 407 a tuning.

Tak napisze uwagi swoje jakos właścisiela 407 sw sv sport hdi . Kupilem pierwszą w Polsce wersji SV kolor śliwka i do ładu z silnikiem wspólnie z warsztatem doszliśmy UWAGA po około 75 tys . Mam aktualnie zrobionę Nią 184 tys . Natomiast co się działo do 75tys?? juz pisze , 2 x wymiana

Re: Toyota Avensis - opinie

,tu akurat ten słabszy pali mniej(kwestia góra 0.5L),także standardowy niski wynik do osiągnięcia powinien wynosić niecałe 6L.Raczej słabsza odmiana jest bardziej godna polecenia,bo oba silniki mają dokładnie tą samą budowę,177KM nie ma wzmacnianego układu korbowo-tłokowego,ani usztywnionego bloku

Re: Auta specjalnie postarzane? - artykul 2

silnik + droga w naprawie skrzynia), Forda Ka 1.3 (wszechobecna rdza + ospały silnik), Renault Lagunę II 1.9 dCi (awarie turbosprężarki grożące zatarciem silnika + kłopoty z elektroniką), Mercedesa E W210 220D (rdza + kosztowne awarie pompy wodnej) czy Peugeota 307 1.6 HDI (samoistne pożary aut