1.6 hdi głośna praca

Piotr Mokwiński

Opel Zafira III vs. Citroen C4 Grand Picasso II. Nowoczesne propozycje dla dużej rodzin

Opel Zafira III vs. Citroen C4 Grand Picasso II. Nowoczesne propozycje dla dużej rodzin

Na rynku wtórnym sporym zainteresowaniem cieszy się Opel Zafira III i Citroen Grand Picasso II. Każdy z wymienionych dysponuje przestronną kabiną, bogatym wyposażeniem i szeroką paletą jednostek napędowych. Co ciekawe, to wymierający gatunek. Wkrótce zostanie całkowicie wyparty przez SUV-y. Jeśli szukamy wygody i niezłych właściwości jezdnych, nie możemy przejść obok tych modeli obojętnie.

Poradnik | Tanie w eksploatacji. Małe silniki Diesla bez dwumasowego koła zamachowego

Małe silniki wysokoprężne odznaczają się nie tylko niskim zużyciem paliwa, lecz również mało kłopotliwym osprzętem. Koszty eksploatacji znajdują się na rozsądnym poziomie, a dostęp do stosunkowo tanich i trwałych zamienników przekonuje wielu kierowców. Przygotowaliśmy dla Was listę 8 konstrukcji bez problematycznego i drogiego dwumasowego koła zamachowego.

Twój pierwszy samochód, cz. I | Poradnik | Samochody do 5 tys. zł

Jesteś świeżo upieczonym posiadaczem prawa jazdy, pora więc wybrać auto. Pierwsza część naszego poradnika pomoże Ci w wyborze samochodu do 5 tys. zł

Peugeot Partner Tepee - test | Za kierownicą

klapę i płaską podłogę. W opcji dostępne jest otwieranie tylko samej szyby, co umożliwia szybkie wrzucenie zakupów. Partnera Tepee napędza najmocniejszy z dostępnych diesli - 1.6 HDi o mocy 110 KM. Pierwsze co zaskakuje, to niezwykle cicha praca. Tylko obrotomierz potwierdza

Peugeot 308 SW 1,6 HDI - za kierownicą

stylistycznie autem rodzinnym. Silnik 1.6 HDI ma wystarczające osiągi, okupione jednak głośną i szorstką pracą. Do dalszych podróży zachęca dość obszerne, jak na kompakt wnętrze i poprawne właściwości jezdne. Szkoda, ze wyposażenie seryjne nie powala na kolana - wzbogacony o co ciekawsze dodatki, 308 SW

Opel Corsa 1.3 CDTi ecoFlex - test | Za kierownicą

Opel Corsa 1.3 CDTi ecoFlex - test | Za kierownicą

Fiesta 1.6 TDCi Ghia (95 KM) - 58 150 zł, a Citroen C3 1.6 HDI (90 KM) Seduction - 57 400 zł. GAZ Uroda nadwozia, wygodne miejsce pracy kierowcy, pojemna kabina i bagażnik, przyzwoita kultura pracy silnika, komunikatywny układ kierowniczy, wyśmienita przyczepność

Citroen C4 Picasso - test | Za kierownicą

Citroen C4 Picasso - test | Za kierownicą

wykorzystanie pojemności bagażnika, który w razie konieczności można nieco powiększyć kosztem miejsca na nogi pasażerów siedzących z tyłu. Pod maską pracuje leciwy, ale wciąż jeden z lepszych silników wysokoprężnych w swojej klasie - 1.6 HDI. Obecnie osiąga moc 112 KM i współpracuje

Re: Citroen C5 2,0 HDI

praca silnika niestety głośna - jak na diesla niestety przystało :(. Hmmm, czyżby był głośniejszy od TDI??? Nie jeździłem wielkoma dieslami więc może stąd moje pozytywne odczucia. Turboopóźnienie jest wyraźnie wyczuwalne ale porównujęc (oczywiście zupełnie od czapy) np. z Vectrą B 2,5V6 170 km to

Re: Citroen C5 2,0 HDI

niewygodne otwieranie drzwi od środka Standard we francuzach :) Cięzko powiedzieć - może za dużo problemów stwarza 2.0HDi i stąd moje złe opinie... 1.6 110kM jest niezły, przy tym bardziej równomiernie rozwija moc, choć jest odczuwalnie słabszy. Za to chyba nieco cichszy i mniej trzęsie. Tylko ...1.6

Re: Fiat Pumpo 1.3JTD vs Skoda Fobia 1.4TDi

.5 dci, yarisa 1.4 d4d i 207kę 1.6 hdi a przede wszystkim nową corsę 1.3 cdti (silnik identyczny u fiata)?

Re: peugeot 307 - raczej klapa

przednim zawieszeniu (serwis nie wie co z tym zrobić), makabrycznie głośna praca tylnego zawieszenia (jak wóz drabiniasty). Zalety - mało palił co prawda nie 5 ale ok 6,5 - 7 l/100 km, w miarę wygodny na dłuższych trasach. Pozdrawiam

Re: auto do okolo 11tys euro diesel peugeot mazda

-ka.Polecam 1.6 HDi,bardzo oszczędny i serio daje radę(czuję,ze Ci starczy,skoro Fabią jezdziłeś,zapewne nie RS- em).Auto świetnie jezdzi,jest komfortowe,eleganckie,podoba mi się praca układu kierowniczego,bagażnik jak na tę klasę jest zwyczajnie mało obszerny(nomen omen 407L),miejsca w środku

Re: Odebralem nowego passata 2.0 TDI

litrowym które pali 5-6 litra benzyny.Porówujemy auta tej samej wielkości klasy i parametrach tutaj diesle typu TDI, HDI,JDT i inne z bezpośrednim wtryskiem paliwa są górą.Technologia TDI VW działa na wtrysku bezpośrednim w każdy cylinder osobno, zaletą tego rozwiazania jest mniejsze zużycie

Re: Pojedynek używanych | Citroen C5 vs Renault L

praca, żaden VW tak nie pracuje nawet 3.0 TDI. Laguna zdecydowanie lepiej się prowadzi, lepsze materiały wykończeniowe, ergonomia na wzorowym poziomie. Silnik 1.9 DCI w miarę dynamiczny jak na swe 120 KM, robi o 100% lepsze wrażenie niż 2.0 HDI. Wnętrze jest znacznie ciaśniejsze niż w C5. Bagażnik

Common rail wedlug Mercedesa

czas wtrysku paliwa do cylindrów. Motory z wtryskiem bezpośrednim (oznaczane DI - direct injection) słyną z głośnej, "twardej" pracy. Aby wyeliminować tę niedogodność szczególnie uciążliwą w samochodach osobowych, wymyślono wtrysk pilotowy. Mała dawka paliwa, spalając się, powoduje wzrost

Re: Accord, Avensis, 407, ..Czyli co za 90 tys. z

Witaj Jeżdziłem wieloma samochodami tej klasy , uważam że moja porada będzie wystarczająco fachowo , znam też bardzo dobrze Civa 1.6 110 Km ; Moim zdaniem najlepszy wybór na tym poziomie ceny to Accord w wersji 2.0 benzyna w wersji comfort to dobry kompromis między osiągami cena i