1.6 hdi jakie przebiegi wytrzyma

Piotr Mokwiński

Litera F nie kojarzy się zbyt dobrze, ale te auta to pewniaki i w dobrej cenie!

Litera F nie kojarzy się zbyt dobrze, ale te auta to pewniaki i w dobrej cenie!

Przy szukaniu samochodu dość często kierujemy się stereotypami i opiniami zasłyszanymi od znajomych. Często dotyczą okresu słusznie minionego lub zwyczajnie mijają się z prawdą. Czasem jednak mają pokrycie w rzeczywistości. Niemniej, w niektórych przypadkach przełożyły się na szybką utratę wartości, co obecnie będzie brzmieć jak okazja. Gdzie da się złowić okazję?

Nowy iPhone 14 czy samochód? Przy budżecie 10,5 tys. zł (!) znajdziesz pewniaki

Każdy iPhone debiutujący na rynku jest w Polsce wyraźnie droższy od poprzednika. Obecnie mamy do czynienia z numerem 14 wycenianym na 5,2-10,5 tysiąca zł. Cena zależy od wersji i wbudowanej pamięci. Sporo, nieprawdaż? Tym bardziej, że ta kwota pozwoli na znalezienie niezłego auta na rynku wtórnym. Postanowiliśmy przyjrzeć się sprawie.

Używany Ford Mondeo to ogromny hit. Którą wersję kupić? Sprawdzamy trzy generacje

Klasa średnia na rynku wtórnym w Polsce niezmiennie cieszy się wielkim zainteresowaniem kierowców ceniących przestronne wnętrza, przeważnie bogate wyposażenie i komfort podróżowania. Jednym z popularniejszych modeli od lat pozostaje Ford Mondeo. Sprawdzamy zatem, co jest w stanie zaoferować trzecia, czwarta i piąta generacja ulubieńca flot. Duży plus za korzystną relację ceny do jakości, choć nie w każdym przypadku.

Peugeot 207 (2006 - 2012) - opinie Moto.pl

Peugeot 207 (2006 - 2012) - opinie Moto.pl

), turbodiesel 1.6 HDI (109 KM) 2007 - silnik benzynowy 1.6 VTi (120 KM), 1.4 VTi (95 KM), turbodiesel 1.6 HDI (90 KM), wersja 207 SW (kombi), sportowa wersja 207 RC z silnikiem 1.6 Turbo (175 KM), kabriolet 207 CC 2009 - silnik benzynowy 1.6 THP (150 KM), niewielka modernizacja (nowy zderzak przedni, reflektory

Co oferuje rynek w segmencie C?

Co oferuje rynek w segmencie C?

już tak ekstrawagancka i jest dostępna jedynie jako 5-drzwiowy hatchback. Oferta silników obejmuje zaledwie cztery jednostki napędowe. Szkoda, że w Polsce nie można dostać mocniejszych wersji napędowych (1.6 HTP i 2.0 HDI). Wersje nadwoziowe (wymiary; poj. bagażnika): hatchback 5-drz. (4,33 x 1,79

Ósemka pewniaków za około 30 tys. zł. Najlepsze kompakty. Od Kii i Skody po Toyotę

Ósemka pewniaków za około 30 tys. zł. Najlepsze kompakty. Od Kii i Skody po Toyotę

pokładowy i czasem skórzaną tapicerkę. W przypadku 308, nie warto interesować się jednostkami benzynowymi. Okazują się problematyczne i niezbyt trwałe. Wzorem wytrzymałości i oszczędności są natomiast czterocylindrowe diesle 1.6 i 2.0 HDI korzystające z bezpośredniego wtrysku common-rail. Dysponują mocą 92

Peugeot 306 (1993-2001) - opinie Moto.pl

XSi (121 KM), S16 (152 KM) a GTi (163 KM), oferowanymi w wielu rocznikach. Znacznie gorzej mają zwolennicy nowoczesnych silników wysokoprężnych. Silnik HDI, z wtryskiem typu common rail trafił do Peugeota 306 pod sam koniec produkcji. Silnik Układy

Mały samochód do 20 tys. zł? Przegląd rynku, za tę kwotę jest w czym wybierać

Mały samochód do 20 tys. zł? Przegląd rynku, za tę kwotę jest w czym wybierać

nadwoziowa została bez zarzutów zabezpieczona przed korozją. Wnętrze wykonano z budżetowych, lecz odpornych na zużycie materiałów. Na przednich fotelach wytrwały podróżnik wytrzyma kilka godzin, natomiast tylną kanapę można w tym segmencie traktować jedynie jako wyjście awaryjne. Pod tylną szybą producent

Poradnik | Sprawdzone auto miejskie za 20 tysięcy zł

Poradnik | Sprawdzone auto miejskie za 20 tysięcy zł

silnikami benzynowymi 1.2 i 1.6 (94 i 136 KM) na czele. Amatorzy diesli mogą pokusić się o znalezienie importowanej wersji wysokoprężnej 1.3 DDiS o mocy 75 KM. Niewielki motor pochodzi z magazynów Fiata. Odpowiednio serwisowany, okazuje się wytrzymały, stosunkowo dynamiczny i zaskakująco oszczędny.

Re: peugeot partnet - warto?

wrażliwe strony, łączniki stabilizatorów, średnio co 30 kkm wymiana,tylna belka przy przebiegu ok. 100 kkm konieczna kontrola lożysk, ewentualny brak wymiany dość duże koszty naprawy. Silników jest sporo benzynowych i diesli.Najpopularniejsze to 1.9 d i 2.0 hdi. Ten pierwszy mała dynamika, spalanie w