1.6 hdi remont silnika

LF

Mechanicy ostrzegają. Świetne auta w złych wersjach. Od Tiguana i 3008 po RAV4

Mechanicy ostrzegają. Świetne auta w złych wersjach. Od Tiguana i 3008 po RAV4

Nawet w najlepszych modelach zdarza się czasem wersja, która po latach przysparza kierowcom ogromnych trudności. Wybraliśmy dzisiaj właśnie takie auta, a szukaliśmy wśród lubianych i chwalonych przez Polaków modeli. Na te "pewniaki" uważajcie.

Lubisz francuską motoryzację? Jeśli tak, uważaj na te silniki. Lista pułapek

Szukając auta używanego, powinniśmy interesować się nie tylko stanem technicznym konkretnego egzemplarza i jego historią serwisową, ale również opiniami o danej wersji silnikowej. Unikając problematycznych jednostek minimalizujemy ryzyko wystąpienia poważnych usterek. W ofercie francuskich producentów znajdziemy także kilka kłopotliwych konstrukcji. Lepiej podchodzić do nich ze zdrowym rozsądkiem.

Kupujemy używane Citroen C3 II vs. Fiat Punto III. Tanie i nie tylko do miasta

Rynek wtórny z każdym rokiem oferuje nam coraz więcej możliwości. Zwłaszcza w popularnych segmentach możemy przebierać wręcz w dostępnych modelach, wersjach napędowych i wyposażeniowych. Uznaniem użytkowników i mechaników od lat cieszy się Citroen C3 II i Fiat Punto III. Stylowe auta segmentu B doskonale sprawdzają się w swojej roli, nie generując przy tym nadmiernych kosztów serwisowych.

Francuskie auta w ryzykownych wersjach. Lepiej ich unikać

Francuskie auta w ryzykownych wersjach. Lepiej ich unikać

remont, niewiele zmieniają. Mechanicy sugerują montaż przekładni manualnej z innego auta koncernu. Citroen C5 II 2.7 V6 HDI Od 2008 do 2017 produkowana była druga, ostatnia jak dotąd generacja Citroena C5. W ofercie znalazł się sedan i funkcjonalne kombi. Ogromna popularność modelu i pochlebne opinie

Osiem miejskich aut z najgorszymi silnikami i skrzyniami. Omijaj je szerokim łukiem

Osiem miejskich aut z najgorszymi silnikami i skrzyniami. Omijaj je szerokim łukiem

sześciostopniowe przekładnie zautomatyzowane. Nawet w pełni sprawne szarpią podczas zmian biegów. Co gorsza, nawet kompleksowy remont niewiele pomaga. Psuje się również mechanizm sterujący, a wymiana sprzęgła jest dość kosztowna. VW Lupo 3L Jednym z ciekawszych modeli segmentu A sprzed kilkunastu lat jest

Szukamy pojemnego kombi dla rodziny za 50 tys. zł. Na liście m.in. Skoda, Mercedes i Volvo

Szukamy pojemnego kombi dla rodziny za 50 tys. zł. Na liście m.in. Skoda, Mercedes i Volvo

wolnossący 3.6 generujący 260 KM. Występuje w połączeniu z napędem na cztery koła. Amatorzy silników diesla mają do wyboru jednostki 1.6, 1.9 i 2.0 TDI o mocy 105, 105, 140-170 KM. Uważajmy na przekładnie DSG, które po osiągnięciu 200-250 tysięcy km, mogą domagać się remontu mechatroniki i wymiany sprzęgieł

Samochód dymi na czarno, niebiesko albo biało - co to oznacza?

Samochód dymi na czarno, niebiesko albo biało - co to oznacza?

wyeliminowania tych usterek należy liczyć się z naprawą (regeneracją) lub wymianą turbosprężarki. W skrajnych przypadkach konieczny może być generalny remont silnika, który może pochłonąć od kilku do nawet kilkunastu tysięcy złotych. Warto pamiętać, aby regularnie sprawdzać poziom oleju. Fachowcy zalecają, by

Skoda Superb I vs. Peugeot 407 - opinie. Dwa wygodne auta w dobrej cenie. Które lepsze?

Skoda Superb I vs. Peugeot 407 - opinie. Dwa wygodne auta w dobrej cenie. Które lepsze?

kolejności warto spróbować czyszczenia. Ogromną popularnością cieszy się wysokoprężna gama jednostek 1.6, 2.0, 2.2 oraz 2.7 i 3.0 V6 HDI. Dysponują mocą odpowiednio 109, 136-163, 170, 204 i 241 KM. Najmocniejszy ropniak ma aż 450 Nm i przyspiesza do setki w 7,7 sekundy. Tylko w najsłabszej wersji otrzymujemy

Osiem pułapek w popularnych używanych autach za 15-20 tys. zł. Lepiej się ich wystrzegać

Osiem pułapek w popularnych używanych autach za 15-20 tys. zł. Lepiej się ich wystrzegać

, cztery cewki zapłonowe, karbonową pokrywę zaworów, zmodyfikowany układ korbowy i szereg innych zmian. Wyścigowy rodowód ręcznie składanego silnika docenią kierowcy o sportowej żyłce. Niestety, żywot motoru często kończy się nawet po 80-100 tysiącach kilometrów. Wówczas pozostaje nam kosztowny remont lub

Wersje podwyższonego ryzyka. Siedem pułapek w lubianych przez Polaków kompaktach

Wersje podwyższonego ryzyka. Siedem pułapek w lubianych przez Polaków kompaktach

, zapewniając wystarczającą przestrzeń i bogate wyposażenie. Bez wysiłku znajdziemy egzemplarz z automatyczną klimatyzacją, komputerem pokładowym, nawigacją, skórzanymi obiciami i rozbudowanym nagłośnieniem. Specjaliści zgodnie sugerują zakup diesla 1.6 lub 2.0 HDI. Oba są udane i bezproblemowe. Wybór

Czarny dym z rury wydechowej - co oznacza i czy trzeba się przejmować?

Czarny dym z rury wydechowej - co oznacza i czy trzeba się przejmować?

ilość powietrza wtłaczaną do cylindrów. Jak temu zaradzić? Doładowanie można regenerować. W przypadku popularnych silników pokroju 2.0 TDI, 1.9 dCi, 1.6 HDi, czy 1.6 CRDi, koszt przywrócenia pełnej sprawności turbosprężarki zamknie się w kwocie 1500 zł. W przypadku sprawności niektórych elementów

Skoda Fabia III czy Citroen C3 III? Z drugiej ręki, w dobrej cenie i nie tylko do miasta

Skoda Fabia III czy Citroen C3 III? Z drugiej ręki, w dobrej cenie i nie tylko do miasta

rozrządu potrafi dość szybko się rozciągnąć, co wiąże się z koniecznością jego szybkiej wymiany, a bagatelizowanie zwiastunów kończy się uszkodzeniem silnika i koniecznością remontu. Znacznie lepsze oceny zbierają nowsze silniki 1.0 TSI 75-95-110 KM. Są nie tylko oszczędne, ale także póki co nie cierpią na

Wciąż młode, a można je mieć półdarmo. Te kompakty kupisz za 20 tys. zł

Wciąż młode, a można je mieć półdarmo. Te kompakty kupisz za 20 tys. zł

. Coraz lepiej prezentuje się także jakość stosowanej elektroniki, która dość rzadko sprawia trudności. W przypadku Peugeota 308 paradoksalnie lepiej wybierać silniki diesla. Benzynowe 1.4 i 1.6 opracowane zostały wspólnie z BMW - są problematyczne i drogie w serwisowaniu. Diesle 1.6 i 2.0 HDI (90-110

Co oznaczają różne kolory spalin?

Co oznaczają różne kolory spalin?

, koła kompresji lub łopatek zmiennej geometrii również zacznie generować czarne obłoki trujących spalin z uwagi na nieodpowiednią ilość powietrza wtłaczaną do cylindrów. Jak temu zaradzić? Doładowanie można regenerować. W przypadku popularnych silników pokroju 2.0 TDI, 1.9 dCi, 1.6 HDi, czy 1.6 CRDi

Jak dbać o filtr DPF?

Jak dbać o filtr DPF?

filtra cząstek stałych. Gdy użytkownik podejmie się naprawy za późno, remont może okazać się nieopłacalny. Wśród elementów osprzętu pierwsze skrzypce dla kondycji filtra DPF grają wtryskiwacze. Ich zakłócona praca w dawkowaniu paliwa i rozpylaniu go w cylindrach, szybko przełoży się na awarię DPF-u

Kilka lat temu to były hity sprzedaży. Dziś można je kupić w okazyjnych cenach

Kilka lat temu to były hity sprzedaży. Dziś można je kupić w okazyjnych cenach

silniki, jak i diesle. Wśród ropniaków mamy do wyboru 1.9D 70 KM, 1.4 i 2.0 HDI 68-90 KM - są trwałe i oszczędne. Benzyniaki 1.1, 1.4, 1.6 i 2.0 są równie wytrzymałe i bezproblemowe (generują 60-177 KM). Można je połączyć z instalacją LPG. 5-6 tysięcy zł wystarczy na sprawny i nieźle wyposażony egzemplarz

Peugeot Partner/Citroen Berlingo - opinie Moto.pl

Metryczka Na polskim rynku bliźnięta występują najczęściej z jednym z dwóch silników benzynowych - 1.4 (75 KM), 1.6 (90 KM) lub wolnossącym dieslem o pojemności 1.9 (71 KM). Najmniejsza (trochę za słaba do tego auta, szczególnie z bagażem) benzynówka

Powrót bezołowiówki

Powrót bezołowiówki

oferuje modele 407 z motorami HDI w identycznej cenie jak benzynówki o podobnej pojemności, a Volvo sprzedaje luksusowe, wysokoprężne 124-konne S60 za niecałe 100 tys. zł. Inni producenci zmniejszają cenowe różnice między silnikami, aby dopłata nie wydawała się klientowi nieproporcjonalnie duża

Fiat Scudo

". Pozostaje więc wybór między trzema francuskimi HDi: 1.6 16V 90 KM, 2.0 16V 120 KM i 2.0 16V 136 KM. Obchodzę jedno z aut. Szpiczasty, rozciągnięty dziób wygląda nawet sympatycznie. Z boku i z tyłu Scudo nie wzbudza emocji. Ot, typowy blaszak

kapitalny remont silnika

Witam Mam pytanie czy warto robić kapitalny remont silnika samochód peugeot 307sw 2002rok przebieg na liczniku 200tys w serwisie 500tys bierze mi olej co 2tys dolewać muszę 1l oleju silnik 2.0 hdi 110KM nie odpala mi w zimne dni więc wtryski do naprawy i kompresia na poziomie 22/23 a minimum

Re: 206 1,4 HDI

co je stać są zbyt krótko na rynku. Co do silników TDI VW - 2,5 litrowy 110 KM - przejechał 320 tys (był to VW Transporter) i żyje bez remontu do dnia dzisiejszego - o czymś to chyba swiadczy. Sam długo używałem Citroena BX 1,9 D - sprzedałem go mając na liczniku 340 tys (bez remontu

Re: HDI -tomi278

Mam Peugeota 307 kombi(1.6hdi 16v).Auto dosyc spore ale silnik naprawdę daje radę i zawalidrogą nie jestem.Na autobani można spokojnie utrzymywać predkosć w zakresie 150-160 przy spalaniu do 7l/100.Najniższe spalanie jakie udało mi sie odnotować(wg komputera oczywiście)to 3,7l.Przy bardzo

Re: 206 1,4 HDI

Gość portalu: Marcin napisał(a): Co do silników TDI VW - 2,5 litrowy 110 KM - przejechał 320 > tys (był to VW Transporter) i żyje bez remontu do dnia dzisiejszego Tak, ale 110 KM z 2.5 to nie 150, ani 175 KM. - o czymś > to chyba swiadczy. Sam długo używałem Citroena BX 1

Silnik ZS nie jest spalinowy?

1europejczyk napisał: > Odwiedz kilka warsztatow, ktore zajmuja sie naprawa i sprzedaza samochodow a > dowiesz sie, ze wspolczesny silnik HDI czy cdi swoja trwaloscia nie odbiega od > silnikow spalinowych: Czyzbys byl zdania, ze silnik dieslowski z HDi albo cdi przestal byc

Re: Zastanow sie co piszesz!!!!

. Jedynie w Sprinterze był remont silnika ale to auto jest mocno katowane i ma nalatane ponad 500 tys. km.

"współczesne..................... są mniej trwałe"

"Ale przebiegi takich motorów są potężne.Więc twierdzenie że współczesne diesle mają w sobie coś co powoduje że niż motor z lat 80tych jest błędne." Odwiedz kilka warsztatow, ktore zajmuja sie naprawa i sprzedaza samochodow a dowiesz sie, ze wspolczesny silnik HDI czy cdi swoja trwaloscia nie

Bo takie nowe czasy mamy

Problemy z turbodieslami, zwłaszcza z 1.6 HDi, najczęściej biorą się z… przestrzegania zaleceń Citroëna dotyczących wymiany oleju. Citroën wymyślił, że nowy środek smarny należy się silnikowi dopiero co 30 tys. km. Miał to być argument marketingowy – „patrzcie, jakie tanie w

Re: Dobra stacja benzynowa

Wawa czyli raczej niezbyt duże dystanse jednorazowo. Silnik francuskie 1.6HDi a czy jest różnica w spalaniu? Nie wiem bo niezależnie ile wleję to tyle spali :)) A że wersja super extra ekonomiczna czyli samochód służbowy to nie musiałem nigdy sprawdzać dokładnego spalania. Ale nie zdarzyło się w ciągu

Re: Scenic I vs. Citroen Xara Picasso?

.0, natomiast najlepszy na ropę to ten z 1.9 dCi pod maską. Picasso ma na tyle przekonujące diesle, że silniki benzynowe nie robią specjalnego wrażenia (choć jako takie są niczego sobie). Mocny 2.0 HDi będzie bardzo uniwersalny. Mam wrażenie, że na podobnym poziomie jest też awaryjność (relatywnie niewielka) i

Re: Citroen xsara picasso-jade kupic, na co uważa

pioterol napisał: > Rocznik 2002, diesel, 100tys km przebiegu. Na co zwrócic szczególną uwage?? > Dużo osób odradza mi citroena, faktycznie są kiepskie? Xsara bardzo udane autko, w wersji Picasso bardzo przestronne i pakowne jak na wymiary zewnętrzne, silnik HDI oszczędny i

Re: Auta specjalnie postarzane? - artykul 2

silnik + droga w naprawie skrzynia), Forda Ka 1.3 (wszechobecna rdza + ospały silnik), Renault Lagunę II 1.9 dCi (awarie turbosprężarki grożące zatarciem silnika + kłopoty z elektroniką), Mercedesa E W210 220D (rdza + kosztowne awarie pompy wodnej) czy Peugeota 307 1.6 HDI (samoistne pożary aut

Re: Pieniądze podatnika

zapłonie samoczynnym nowszej generacji czyli z CR - HDI, CDI, JTD, TDCI, czy VW- nowskie TDI (z czerwoną literką I o mocy 130-150 km z 1,9litra :)) ) to mogą być kłopoty ale tego jeszcze nikt dokładnie nie zbadał - za krótko są na rynku ponadto są stale modernizowane np. Fiat właśnie wypuszcza swoje

DO JARKA!

,9jtd. Osiągi jak benzyna 1,6 TSpark - różnica w przyśpieszeniu 0,5 s (lub nawet mniej) na korzyść benzyniaka który ma 5 KM więcej! Czyli właściwie różnicy nie ma! Benzyna w mieście pali 12 litrów - moje autko 7,5. Benzyniaka 100 km kosztuje około 38 PLN, mnie 19 PLN (to jest dokładnie 1

Re: ropniak czy benzyna

... to po przejechniu sie 1.8T - to samo wyposarzenie, ta sama cena, zapomnialem o jakims tam tdi, hdi, hpi, td nie mowiac o zwyklych d, ale do rzeczy... ekonomia ekonomia ale jak sie jezdzi po 60-80-120 tys km to moze ropniak. Ten 110 km (a teraz te nowe 130 km to juz tupety sciaga z glowy) ale

do Bociana - Fakt, nie skumales...

benzyna 1,6 TSpark - różnica w przyśpieszeniu 0,5 s > (lub nawet mniej) na korzyść benzyniaka który ma 5 KM więcej! Czyli właściwie > różnicy nie ma! Benzyna w mieście pali 12 litrów - moje autko 7,5. Benzyniaka 1 > 00 > km kosztuje około 38 PLN, mnie 19 PLN (to jest dokładnie 1

Łada Granta - tani sedan z Rosji

której normalnie u nas jeździmy to się u Rosjan autostrada nazywa. No trochę się rozpisałam, ale kupiłam ostatnio lepsze autko 2.0 HDI i co już 2 razy w poważnym remoncie było 5.000 mnie wyniosło i znowu nawaliło - siły nie mam - mułowate jak nie wiem co turbina włącza się powyżej 2 tys. obrotów (pod

Re: Jak to jest z tymi Lanosami?????????????

na boki. Krótkie siedziska nie stanowi > ą > podparcia dla nóg. > No to wszystko jasne. Pewno jeździsz starszą wersją. Na początku 99 roku lanosy nieco zmodernizowano. Doszedł 1,5 litrowy silnik 16v (czyli doszły mu w zasadzie nowe zawory) i zupełnie nowe fotele. Są naprawdę