1.6 tdci poprawa osiągów

Piotr Mokwiński

Duże kombi dla wymagającej rodziny. Co kupić za 70-80 tys. zł? Kilka propozycji

Duże kombi dla wymagającej rodziny. Co kupić za 70-80 tys. zł? Kilka propozycji

Kupujemy SUV-y i zapominamy o klasycznych segmentach. Tych, które motoryzowały Europę w ostatnich dekadach. Szkoda, bo wiele z tych samochodów zapewnia wysoką funkcjonalność, spore możliwości przewozowe i satysfakcjonujące właściwości jezdne. Mowa tutaj o praktycznych kombiakach. Zarówno kompaktowych, jak i tych z klasy średniej.

Szukamy dobrego auta za około 25 tysięcy zł. To niezły budżet również na klasę średnią

Na rynku wtórnym mamy znacznie mniej transakcji, niż w 2021, ale wciąż setki tysięcy pojazdów zmieniają właściciela każdego roku. Do tego dochodzi prywatny import i niestety, wysokie ceny. Te zaczęły rosnąć kilkanaście miesięcy temu i dopiero teraz wyhamowują. Spadek popytu jest odczuwalny, za to nie zmieniają się nasze preferencje. Według danych AAA Auto, około 20 procent Polaków szuka samochodu za 25 tysięcy zł.

Siedem dobrych kompaktów z dieslem do 20 tys. zł. Na liście m.in. Skoda, Citroen i Ford

Silniki wysokoprężne mają ostatnio złą prasę, ale to wciąż najlepsze rozwiązanie dla każdego kierowcy, który często pokonuje spore dystanse. Wtedy niskie spalanie jest zaletą nie do przecenienia. Dysponując budżetem w wysokości 20 tysięcy złotych bez kłopotu znajdziemy auto segmentu C z oszczędnym motorem wysokoprężnym.

Kupujemy używane. Kompaktowe auto z oszczędnym dieslem. Na co warto postawić mając 20 tysięcy zł w kieszeni?

Kupujemy używane. Kompaktowe auto z oszczędnym dieslem. Na co warto postawić mając 20 tysięcy zł w kieszeni?

klimatyzację, rozbudowane nagłośnienie Sony, czy skórzaną tapicerkę. Rzadkością jest otwierane okno dachowe. Mechanicy zgodnie polecają opracowane przez koncern PSA czterocylindrowe silniki diesla 1.6 i 2.0 TDCI (HDI) słynące z niskiego zużycia paliwa, kultury pracy i niskiej awaryjności - generują odpowiednio

Opel Vivaro, Movano i Combo | Nowości na rok 2016

Opel Vivaro, Movano i Combo | Nowości na rok 2016

. Szukasz dużego, rodzinnego Opla? Sprawdź oferty Combo Podstawowa jednostka 1.6 TDCI o mocy 105 KM zostaje zastąpiona przez nowocześniejszą i mocniejszą o 15 KM wersję. Mimo zwiększenia mocy spalanie spadło o 0,5 litra na 100 km. Model Combo można także

Ford Tourneo Connect - Test | Pierwsza jazda | Praktyczny i delikatny

Ford Tourneo Connect - Test | Pierwsza jazda | Praktyczny i delikatny

Klienci poszukujący oszczędnego silnika mają szeroki wybór. Co prawda w Tourneo Connect montowany jest jedynie jeden silnik wysokoprężny 1.6 Duatorq TDCi, ale w aż trzech wersjach mocy do wyboru. Najsłabsza ma zaledwie 75 KM i całkiem pokaźny moment 220 Nm, mocniejsza 95 KM i 230 Nm, a na szczycie oferty

Kupujemy używane - Volkswagen Sharan II vs. Ford Galaxy II - dla dużej rodziny

Kupujemy używane - Volkswagen Sharan II vs. Ford Galaxy II - dla dużej rodziny

silników benzynowych Galaxy daje spore pole wyboru. Jednostki 2.0 i 2.3 generują 145 i 161 KM zapewniając niezłe osiągi. Dla wymagających przewidziano 2.0 Turbo o mocy 203 KM – w jego przypadku współpraca z instalacją gazową przebiega wzorowo. Po liftingu w 2010 roku gamę uzupełnił 1.6 EcoBoost o

Ford Focus II

KM były stosowane dotychczas. Największą nowością jest benzynowy silnik 1.6 Duratec Ti-VCT. Dzięki zastosowaniu dwóch wałków rozrządu o zmiennym ustawieniu udało się podnieść moc tej jednostki o 15 KM przy jednoczesnej poprawie przebiegu momentu obrotowego. Benzynowy silnik

Skoda Octavia II Combi 1.9 TDI Elegance - test | Za kierownicą

lepiej wyposażony niż tańsze kompakty, takie jak Ford Focus II kombi 1.6 TDCi (od 63 900 zł), Peugeot 307 SW 2.0 HDi (od 69 500 zł) czy Renault Megane kombi 1.5 dCi (od 66 900 zł).Właściwie najbardziej zbliżone cechy mają tacy konkurenci, jak Ford Mondeo kombi 2.0 TDCi (od 83 510 zł), Renault Laguna 1.9

Re: pytanie o silnik forda 1,8 tdci

czy silnik 1,8 tdci oferowany w mondeo (pewnie też w focusie) jest z rodziny silników 1,6 i 2.0 TDCI ? To nowoczesny silnik zrobiony z francuzami czy stara konstrukcja forda tylko z dołożonym common railem? Pozdr al Wg mojej wiedzy jest to stary silnik, pamiętający jeszcze czasy

Re: Megane II Sedan czy Ford Focus

; - wiekszy upust, który dostałem w Renault; - subiektywnie lepsza obsługa klienta; - ciekawsze wrażenia z jazd próbnych pomimo tego, że Ford miał mocniejszy motor - 1.8 tdci 100 KM a Renault 1.5 dCi 80 KM; - bezkompromisowy design Megane II; - dobre opinie o Renault wśród znajomych (mój pierwszy