1.6 tdci uszczelka pod głowicą

Piotr Mokwiński

Widzisz takie oznaczenie? Uważaj. Najgorsze silniki w popularnych autach

Widzisz takie oznaczenie? Uważaj. Najgorsze silniki w popularnych autach

Strony z ogłoszeniami pełne są pułapek na kierowców. Kupno silnika z listy podwyższonego ryzyka może być okazją, ale stanowczo odradzamy to niedoświadczonym osobom. Wybraliśmy kilka jednostek z popularnych aut.

Używane. 45 tysięcy zł wystarczy na ciekawe auto. Jakie? Oto nasze propozycje

Apetyt rośnie w miarę jedzenia. Wraz z rosnącym budżetem, dochodzimy do coraz ciekawszych i młodszych konstrukcji. Problemem w tym przypadku staje się nie tylko stan i wersja napędowa samochodu, lecz również mnogość rozmaitych ogłoszeń. Mając w kieszeni 45 tysięcy zł, możemy sobie pozwolić na wiele. Począwszy od klasy premium sprzed dekady, przez funkcjonalne minivany z dużymi bagażnikami, usportowione kompakty, aż po kompaktowe SUV-y w niezłych wersjach wyposażeniowych.

Używany Ford Mondeo (IV) Mk5 (2014-2021) - gracz globalny. Opinie użytkowników

Jeden z najpopularniejszych na rynku wtórnym graczy klasy średniej - Ford Mondeo IV generacji (MK5) - kryje w talii mocne karty: nowoczesne rozwiązania techniczne, wysoki komfort podróżowania, atrakcyjny design, przestronność wnętrza. Ulegając jego urokowi i unikając wyborów obarczonych większym ryzykiem, a zwłaszcza wyeksploatowanych egzemplarzy poflotowych, mamy szansę stać się właścicielami samochodu, który sprawdzi się zarówno jako wóz rodzinny, jak i pojazd biznesowy. Sprawdziliśmy, gdzie kryją się jego typowe usterki.

Polacy uwielbiają te używane auta. Uważaj na te wersje, to często skarbonki bez dna

Polacy uwielbiają te używane auta. Uważaj na te wersje, to często skarbonki bez dna

jest mniejszy 1.6 TDCi. W drugim focusie mogą się psuć: Elektronika: głównie problemy z szybami i sterowaniem lusterek, W niektórych egzemplarzach do środka przedostaje się woda - to wina uszczelki podszybia, Focusy z bardzo dużymi przebiegami mają problemy z niektórymi elementami zawieszenia, Dość

Używany Ford Mondeo (III) Mk4 (2007-2014) - my name is Ford. Opinie użytkowników

Używany Ford Mondeo (III) Mk4 (2007-2014) - my name is Ford. Opinie użytkowników

aluminiowego bloku (zdarzały się również uszkodzenia głowicy lub uszczelek). Trzeba liczyć się także z możliwością awarii turbosprężarki oraz pompy paliwa. Używany Ford Mondeo (III) Mk4 - polecane silniki wysokoprężne Dużo lepszą opinią wśród EcoBoostów cieszy się większy (a przez to mniej wysilony) 2.0 EB

Używany Ford Focus III (2010-2018) - rynkowy bestseller

Używany Ford Focus III (2010-2018) - rynkowy bestseller

-konny silnik 2.3 stosowany wyłącznie w odmianie RS, którego moment obrotowy przekazywany jest na wszystkie koła. Zdarza się, że sportowy Ford zostawia za sobą „siwy dym", który może być efektem „palenia gum", ale również nietrwałych uszczelek pod głowicą. RS stanowią zdecydowanie

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

. Zużycie oleju samo w sobie nie jeszcze powodem do niepokoju, ale jeśli przekracza pół litra na 100 km to już dobry powód by odwiedzić serwis. Druga przyczyna kłopotów to przepalanie się uszczelki pod głowicą. Powód to prawdopodobnie duże obciążenia silnika prowadzące do deformacji głowicy. Wymiana

Recepta na SUV-y? VW Passat B8 vs Ford Mondeo V - opinie, ceny i awarie

Recepta na SUV-y? VW Passat B8 vs Ford Mondeo V - opinie, ceny i awarie

125 KM - zadowoli mało wymagających kierowców, spalając niewielkie dawki paliwa. W tym przypadku możemy spotkać się z awarią uszczelki pod głowicą i niezbyt efektywnym układem chłodzenia. Warto pilnować temperatury jednostki napędowej. O wiele więcej zapewniają jednostki 1.5 i 2.0 EcoBoost o mocy 160

Peugeot 308 II vs Ford Focus III. Świeże, popularne, nieźle wycenione, ale czy dobre?

Peugeot 308 II vs Ford Focus III. Świeże, popularne, nieźle wycenione, ale czy dobre?

wyboru mamy trzycylindrowy 1.2 PureTech 110-130 KM będący autorską konstrukcją inżynierów PSA. Korzysta z paska rozrządu, doładowania i bezpośredniego wtrysku paliwa. Póki co, użytkownicy nie zgłaszają żadnych jego bolączek, choć zdarzają się sygnały o wypalonych uszczelkach pod głowicą i wyciekach oleju

Omijaj je szerokim łukiem. Najbardziej nieudane silniki. Pełna lista wtop i pułapek

Omijaj je szerokim łukiem. Najbardziej nieudane silniki. Pełna lista wtop i pułapek

) ma kilka wad. Pierwsza to nadmierne zużycie oleju silnikowego. Zużycie oleju samo w sobie nie jeszcze powodem do niepokoju, ale jeśli przekracza pół litra na 100 km to już dobry powód by odwiedzić serwis. Druga przyczyna kłopotów to przepalanie się uszczelki pod głowicą. Powód to prawdopodobnie duże

Wersje-skarbonki popularnych aut. Na co uważać przy kupnie A4, serii 3, Golfa lub Astry?

Wersje-skarbonki popularnych aut. Na co uważać przy kupnie A4, serii 3, Golfa lub Astry?

kierowców narzeka. Na forach najczęściej sypią się gromy na problemy z turbosprężarkami, dwumasowe koła zamachowe i awarie wtryskiwaczy. Uważajcie zwłaszcza na 1.8 TDCi. Najbezpieczniejszym wyborem wysokoprężnym jest mniejszy 1.6 TDCi. W drugim Focusie mogą się psuć: Elektronika: głównie problemy z szybami

Układ chłodzenia. Typowe awarie, problemy i koszty naprawy

Układ chłodzenia. Typowe awarie, problemy i koszty naprawy

czasie ustępuje, może to być objaw zapowietrzenia układu. W przeciwnym razie, winowajcą będzie uszkodzona uszczelka pod głowicą. Przegrzewanie układu chłodzenia – zabrudzona chłodnica Jest kilka powodów zbyt wysokiej temperatury układu chłodzenia. W starszych samochodach dość często dochodzi do

Kupujesz samochód? Uważaj! To wersje-skarbonki najpopularniejszych aut nad Wisłą

Kupujesz samochód? Uważaj! To wersje-skarbonki najpopularniejszych aut nad Wisłą

kierowców narzeka. Na forach najczęściej sypią się gromy na problemy z turbosprężarkami, dwumasowe koła zamachowe i awarie wtryskiwaczy. Uważajcie zwłaszcza na 1.8 TDCi. Najbezpieczniejszym wyborem wysokoprężnym jest mniejszy 1.6 TDCi. W drugim Focusie mogą się psuć: - Elektronika: głównie problemy z

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

, co może doprowadzić do ich zatarcia. To nie jedyna wada, uszczelka pod głowicą może się wypalić, trzeba też uważać na wrażliwą turbinę pracującą w płaszczu wodnym. Nissan twierdzi, że poprawił konstrukcję tego silnika i problem już nie występuje. Modele w których montowane były silniki 3.0 DI

Re: SPRĘŻARKA W FOCUSIE?!!!POMOCY!

SERWIS > DIESELA W WAWIE LUB OKOLICY... Droga Pani;)) Spróbuj zapodać taki wątek na Forum FocusKlubPolska na www.autocentrum.pl - ja też tam piszę, bo mam Focusa, ale benzyniaka 1.6, więc nie mam pojęcia w czym tkwi Twój problem. Natomiast z TDCI, jako że to nowe silniki, jest trochę