1.6 thp 155 opinie

Piotr Mokwiński

Omijaj je szerokim łukiem. Ryzykowne kompakty - benzynowe silniki i skrzynie biegów

Omijaj je szerokim łukiem. Ryzykowne kompakty - benzynowe silniki i skrzynie biegów

Kompaktowe auta kupujemy chętnie, choć już nie tak często, jak jeszcze dekadę temu. Zaczynają je wygryzać SUV-y i crossovery. Nie zmienia to faktu, że na rynku wtórnym popularne konstrukcje znikają na pniu. Jest ich też mnóstwo. Dziesiątki wersji silnikowych, wyposażeniowych i rozmaite nadwoziowe. Zazwyczaj kupno nie wiąże się z większym ryzykiem, jeśli dany egzemplarz był sumiennie serwisowany. Są jednak warianty, w których nawet dobry mechanik nie pomoże.

Szukamy kompaktowego auta za 50 tysięcy zł. Tym razem z dobrym benzyniakiem z turbo

Kompakty lubimy za uniwersalność, zwrotność, pewne prowadzenie i względnie przystępną cenę. Przez wiele dekad była to podstawa oferty u większości producentów. Teraz tracą na rzecz wyżej zawieszonych SUV-ów. Dość powiedzieć, że sprzedaż Golfa w Europie na przestrzeni ostatnich dwóch zmalała dwukrotnie. Niemniej, wybór wciąż jest ogromny, zwłaszcza na rynku wtórnym.

Małe usportowione modele w dobrej cenie. Za 30-35 tys. zł kupisz naprawdę fajne auto

Auto do miasta kojarzy się zazwyczaj z małym silnikiem benzynowym, nierzadko wolnossącym, ciasnym wnętrzem i z fotelami przeciętnej wygody. Na pewno męczącymi w dłuższej trasie. Tak nie musi być. Wystarczy poszukać mocniejszej wersji, będącej towarem eksportowym danego modelu. Zazwyczaj z niską sprzedażą przekładającą się po latach na rynek wtórny. Dla chcącego nic trudnego. Wystarczy trochę poszperać w internetowych serwisach, by znaleźć podnoszący ciśnienie model.

Peugeot 308 II vs. Seat Leon III. Wciąż nowoczesne kompakty. Jak się spisują po latach?

Peugeot 308 II vs. Seat Leon III. Wciąż nowoczesne kompakty. Jak się spisują po latach?

zdarzają się sygnały o wypalonych uszczelkach pod głowicą i wyciekach oleju. Oczywiście, mechanicy zalecają skrócenie interwału wymiany oleju do 10-15 tysięcy kilometrów dla dobra jednostki napędowej. Producent przewidział serwis rozrządu co 100 tysięcy km. Znacznie większą moc oferuje silnik 1.6 THP

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

klasa, B klasa, CLA klasa Suzuki: Jimny W 2006 roku koncern PSA wspólnie z BMW pokazali wspólną konstrukcję. To benzynowy silnik 1.6 THP (150-200 KM), który od tego czasu zdobył sporo nagród z tytułem "Silnika Roku" włącznie. Jednostka znalazła zastosowanie w Mini oraz miejskich modelach

VW Beetle II vs. Citroen DS3 I. Nieoczywiste, ciekawe i nieźle wycenione

VW Beetle II vs. Citroen DS3 I. Nieoczywiste, ciekawe i nieźle wycenione

borykają się z problemami technicznymi. Cennik otwierały jednostki wolnossące. To 1.4 i 1.6 VTI o mocy 95 i 120 KM. Je jako jedyne wyposażono w wielopunktowy wtrysk paliwa. Znacznie lepsze osiągi zapewnia doładowany 1.6 THP o mocy 155-207 KM – zastosowano w nim łańcuch rozrządu, bezpośredni wtrysk

Peugeot 308 II vs Ford Focus III. Świeże, popularne, nieźle wycenione, ale czy dobre?

Peugeot 308 II vs Ford Focus III. Świeże, popularne, nieźle wycenione, ale czy dobre?

. Oczywiście, mechanicy zalecają skrócenie interwału wymiany oleju do 10-15 tysięcy kilometrów dla dobra silnika. Producent przewidział serwis rozrządu co 100 tysięcy km. Znacznie większą moc oferuje silnik 1.6 THP opracowany wspólnie z BMW - 155-270 KM. Jego wolnossący wariant generuje 125 KM, ale go nie

Omijaj je szerokim łukiem. Najbardziej nieudane silniki. Pełna lista wtop i pułapek

Omijaj je szerokim łukiem. Najbardziej nieudane silniki. Pełna lista wtop i pułapek

MCV, Lodgy, Dokker, Duster, Nissan: Note, Juke, NV200/Evalia, Micra III, Almera, Qashqai, Mercedes: A klasa, B klasa, CLA klasa, Suzuki: Jimny 1.6 HTP - BMW/PSA W 2006 roku koncern PSA wspólnie z BMW pokazali wspólną konstrukcję. To benzynowy silnik 1.6 THP (150-200 KM), który od tego czasu zdobył

Opinie Moto.pl: Seat Ateca 2.0 TSI vs. Citroen C5 Aircross 1.6 THP. W benzynie siła

Opinie Moto.pl: Seat Ateca 2.0 TSI vs. Citroen C5 Aircross 1.6 THP. W benzynie siła

-konny diesel z napędem na obie osie i automatyczną skrzynią kosztuje 156 tysięcy. Po dołożeniu kilku gadżetów, finalna cena przekroczy 170 tysięcy zł. Seat Ateca 2.0 TSI vs. Citroen C5 Aircross 1.6 THP -podsumowanie. Opinia Moto.pl Różnorodność aut w tym samym segmencie działa tylko i wyłącznie na

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

montowany był/jest silnik 1.6 THP: BMW: Mini Cooper S Citroen: DS3, C4, DS4, DS5 Peugeot: 207, 208, 308, 408, 508, RCZ fot. Peugeot   Valvoline VR1 Racing 10W60 5L Rodzaj: Półsyntetyczny Lepkość: 10W60 Pojemność: 5 L 2 opinie Parametry techniczne

Citroen C5 1.6 THP 155 KM

Czy ktoś może podzielić się uwagami z eksploatacji c5 z tym silnikiem? Podobno w ofercie od tego roku. Jak generalnie sprawuje się aktualna, III wersja tego auta? Opinie na forum są rozbieżne (duża usterkowość) I jeszcze jedno pytanie. Szukałem na oto moto i nie znalazłem ofert sprzedaży c5

Re: Citroen C5 1.6 THP 155 KM

marek.7777 napisał: > Czy ktoś może podzielić się uwagami z eksploatacji c5 z tym silnikiem? > Podobno w ofercie od tego roku. > Jak generalnie sprawuje się aktualna, III wersja tego auta? > Opinie na forum są rozbieżne (duża usterkowość) > I jeszcze jedno pytanie

Re: Citroen c5 II opinie

przy okazji czy ktoś może podzielic się doświadczeniami z eksploatacji silnika 1.6 THP 155 KM (w ofercie od tego roku) Pojemność silnika : 1598 Moc maksymalna (obr/min): 156/115 (6000) Maks. moment obr. (obr/min): 24.5/240 (1400)