1.7 astra isuzu ile oleju

Piotr Mokwiński

Opel Astra IV i Opel Astra V. Wady i zalety używanych bestsellerów. Hit czy kit?

Opel Astra IV i Opel Astra V. Wady i zalety używanych bestsellerów. Hit czy kit?

To od lat ścisła czołówka pośród aut sprowadzanych z Zachodniej Europy. Polubiliśmy Astrę między innymi za to, że przez wiele lat była produkowana w Gliwicach. Czwarta i piąta generacja to jeszcze autorskie dzieło Niemców. Najnowsze, szóste wcielenie bazuje już na technologii francuskiej koncernu Stellantis.

Używany Opel Astra IV (2009-2020) - blaski i cienie kompaktowej gwiazdy

Opel Astra J (4. generacji) jest dowodem na to, że lepsze nie musi być wrogiem dobrego. Chwalona i doceniana przez konsumentów Astra H w roku 2009 doczekała się następczyni, która - poza drobnymi wpadkami - generalnie zbiera jeszcze lepsze opinie. A co się w nim psuje?

Używany Opel Astra III (2004-2014) - rozsądny wybór

Stosunkowo prosta konstrukcja, "polskie" pochodzenie (montowanych w naszym kraju samochodów i silników) oraz duży wybór części (oryginalnych, zamiennych i używanych) sprawiają, że Opel Astra H (III generacji) nieustająco budzi duże zainteresowanie osób szukających kompaktowego, prostego w obsłudze auta o niewygórowanej cenie. Czy używana Astra zbiera dobre opinie? Co się w tym modelu najczęściej psuje?

Używany Opel Astra II, III i IV - opinie i awarie. Hit, ale niektóre wersje to pułapki

Używany Opel Astra II, III i IV - opinie i awarie. Hit, ale niektóre wersje to pułapki

Opel Astra II - opinie, awarie, najlepsze wersje Dziś, druga generacja Astry uchodzi za budżetowe urządzenie do przemieszczania się z punktu A do B. Istotnie, już za kilka tysięcy złotych z łatwością kupimy zadbany egzemplarz, który wytrzyma jeszcze kilkuletnią eksploatację. Model produkowany był

Opel Astra IV vs. Seat Leon III. Czy bestsellery z rynku wtórnego zasługują na uwagę?

Opel Astra IV vs. Seat Leon III. Czy bestsellery z rynku wtórnego zasługują na uwagę?

Opel Astra IV - opnie. Z gliwickich zakładów produkcyjnych Astra jest z nami od początku lat 90. Na stałe zdążyła się wpisać w polski krajobraz, choć egzemplarze z pierwszego wypustu w znacznej mierze strawiła korozja. Czwarta generacja Opla produkowana była między innymi w gliwickich zakładach

Polak płaci średnio za używane auto 31 tys. zł. Redaktor Piotr wybrał w tej cenie bestsellery

Polak płaci średnio za używane auto 31 tys. zł. Redaktor Piotr wybrał w tej cenie bestsellery

nadmierne zużycie oleju w familii EcoTec. Dla zwolenników silników diesla przygotowano zbyt słabą propozycję z magazynów Fiata - 1.3 CDTI o mocy 95 KM. Wyraźnie lepiej sprawuje się motor opracowany przez Isuzu - 1.7 CDTI 110-125 KM oraz fiatowski 2.0 CDTI 160, 165, 195 KM. Każda jednostka korzysta z

Poradnik | 1.7 CDTi - Silnik Isuzu ma sporo wad, ale i zalet

Poradnik | 1.7 CDTi - Silnik Isuzu ma sporo wad, ale i zalet

, właściciel Opla. Początkowo silnik trafiał także pod maskę Hond. Jego kariera rynkowa rozpoczęła się w 1999 roku pod maską Astry F. Co ciekawe, od samego początku produkcją ropniaka zajmowała się polska fabryka GM zlokalizowana w Tychach. Pierwszą wersję 1.7 DTI wyposażono w bezpośredni wtrysk paliwa

Poradnik | Po latach wciąż w dobrej formie: Golf IV, Astra II, Focus I

Poradnik | Po latach wciąż w dobrej formie: Golf IV, Astra II, Focus I

końca lat 90., także w Astrze II szybko wypalają się piksele wyświetlaczy radia czy komputera pokładowego. Na szczęście materiały tekstylne są odporne na zużycie i łatwe w czyszczeniu. fot. Opel Problematycznego diesla 2.0 CDI i 1.7 TD lepiej omijać szerokim łukiem. Warto natomiast rozważyć 1.7 DTI

Opel Astra III (2004-2011) - opinie Moto.pl

Opel Astra III (2004-2011) - opinie Moto.pl

problemów z układem kierowniczym. Wiosną 2008 r. usuwano z kolei możliwość wycieku oleju z czujnika ciśnienia na osłonę termiczną kolektora wydechowego Nadwozie Na rynku wtórnym dominują Astry III sprowadzane zza granicy, i z reguły są to egzemplarze

Wciąż młode, a można je mieć półdarmo. Te kompakty kupisz za 20 tys. zł

Wciąż młode, a można je mieć półdarmo. Te kompakty kupisz za 20 tys. zł

Diesla także nie będą zawiedzeni. Konstrukcje Isuzu 1.7 CDTI dysponują mocą 80, 110 lub 125 KM. Pozostałe silniki pochodzą z magazynów Fiata: 1.3 CDTI 90 KM oraz diesel 1.9 CDTI w zależności od konfiguracji ma 100, 120 lub 150 KM. Astra III w przeciwieństwie do swoich poprzedników nie ma problemów z

Re: ile km wytrzymuja silniki w astrach???

służbowa, używana przez różnych ludzi, Turbo disel (silnik ISUZU) dziś rano zdawałem 323 050 km. przeglądy, olej M-1. silnik się trzyma, reszta po różnych naprawach ale raczej nie tragicznych. pzdr.