1.7 cdti łańcuch czy pasek

Piotr Mokwiński

Opel Astra IV i Opel Astra V. Wady i zalety używanych bestsellerów. Hit czy kit?

Opel Astra IV i Opel Astra V. Wady i zalety używanych bestsellerów. Hit czy kit?

To od lat ścisła czołówka pośród aut sprowadzanych z Zachodniej Europy. Polubiliśmy Astrę między innymi za to, że przez wiele lat była produkowana w Gliwicach. Czwarta i piąta generacja to jeszcze autorskie dzieło Niemców. Najnowsze, szóste wcielenie bazuje już na technologii francuskiej koncernu Stellantis.

Używany Opel Corsa C (2000-2006) - alternatywa dla roweru?

Mały, zwinny, ekonomiczny - typowy mieszczuch. Opel Corsa trzeciej generacji pomimo upływu już prawie 20 lat od czasu jego produkcji, wciąż jest widywany na ulicach miast i miasteczek. Nic dziwnego - jego cena spadła do poziomu ceny roweru, a koszty utrzymania - jeśli trafi się na niewyeksploatowany egzemplarz i dba się o jego kondycję - nie są wysokie. Jakie są opinie użytkowników i co się w nim psuje?

Polak płaci średnio za używane auto 31 tys. zł. Redaktor Piotr wybrał w tej cenie bestsellery

Według danych AAA Auto, średnia cena transakcyjna na rynku wtórnym w 2023 wyniosła 31 tysięcy złotych. To sprawia, że każdego roku wydajemy na używane auta coraz więcej. Co ciekawe, na nowe pojazdy pojazdy przeznaczamy około 180 tysięcy zł (Samar). Wobec tego, postanowiliśmy przejrzeć rynek.

Używany Opel Corsa D (2006-2014) - różne oblicza miejskiego malucha

Używany Opel Corsa D (2006-2014) - różne oblicza miejskiego malucha

; Używany Opel Corsa D (2006-2014) - lepszy diesel z Włoch czy Japonii? Podobnie jak w Corsie C paletę silników wysokoprężnych tworzą konstrukcje Fiata: 1.3 CDTI (75 KM, 90 KM oraz – od 2009 r. – 95 KM) oraz Isuzu: 1.7 CDTI (125 KM i 130 KM) – wszystkie z common railem. Włoski diesel jest

Używany Opel Astra III (2004-2014) - rozsądny wybór

Używany Opel Astra III (2004-2014) - rozsądny wybór

ostatnia wymiana). Łańcuch rozrządu (zastosowany w benzynowym 1.4 oraz wysokoprężnym 1.3 CDTi) teoretycznie nie grozi zerwaniem, ale może z czasem ulec rozciągnięciu, o czym poinformuje nas, „dzwoniąc" spod maski – wówczas także powinniśmy niezwłocznie zlecić jego wymianę. Używany Opel

Opel Astra V vs. Renault Megane IV. Kuszą dobrą ceną, a czym straszą? Opinie i awarie

Opel Astra V vs. Renault Megane IV. Kuszą dobrą ceną, a czym straszą? Opinie i awarie

konstrukcji to znany od lat 1.5 dCI 95-115 KM i nowy w gamie 1.7 dCi 149 KM. Każdy otrzymał bezpośredni wtrysk, filtr cząstek stałych oraz turbosprężarkę ze zmienną geometrią łopat. W gamie nie zabrakło również 1.6 dCi o mocy 130 KM. Został wyposażony w łańcuch rozrządu, który potrafi się poddać po 70-80

Czas na pierwszy samochód? Podpowiadamy, co kupić za około 10 tysięcy zł

Czas na pierwszy samochód? Podpowiadamy, co kupić za około 10 tysięcy zł

. Turbodoładowane motory 1.4 i 1.6 dysponują mocą 120 i 150-210 KM i zapewniają bardzo dobre osiągi przy rozsądnym obchodzeniu się z paliwem, ale są wyraźnie droższe. Miłośnicy diesli mają do wyboru pochodzącą od Fiata konstrukcję 1.3 CDTI i 1.7 CDTI autorstwa Isuzu – 75-90 KM, 125-131 KM. Pierwszą z nich

Opel Astra IV vs. Seat Leon III. Czy bestsellery z rynku wtórnego zasługują na uwagę?

Opel Astra IV vs. Seat Leon III. Czy bestsellery z rynku wtórnego zasługują na uwagę?

. Dynamikę dającą więcej radości z jazdy zapewnia 1.6 Turbo i topowy 2.0 Turbo o mocy 180 i 280 KM. Dla zwolenników silników Diesla przygotowano zbyt słabą propozycję z magazynów Fiata - 1.3 CDTI o mocy 95 KM. Wyraźnie lepiej sprawuje się motor opracowany przez Isuzu - 1.7 CDTI 110-125 KM oraz fiatowski 2.0

Opel Astra III (2004-2011) - opinie Moto.pl

Opel Astra III (2004-2011) - opinie Moto.pl

kupiliśmy Astrę III i nie mamy pewności, kiedy był wymieniany pasek, od razu skierujmy się do warsztatu by uniknąć poważnych konsekwencji. Przy okazji zapytajmy mechanika po jakim przebiegu znowu wymienić pasek w użytkowanej przez nas wersji silnikowej. W turbodieslach 1.7 CDTi oraz 1.9 CDTi wymiana paska

Poradnik | Tanie w eksploatacji. Małe silniki Diesla bez dwumasowego koła zamachowego

Poradnik | Tanie w eksploatacji. Małe silniki Diesla bez dwumasowego koła zamachowego

. Zwłaszcza w sytuacji, gdy większość czasu spędzamy w ruchu miejskim. Zdaniem mechaników, dobrym wyborem dla kierowców oczekujących niskich kosztów eksploatacji i braku wrażliwego osprzętu, jest znany z palety napędowej Opla silnik 1.7 CDTI. Czterocylindrowa jednostka autorstwa inżynierów Isuzu, od lat 90

Volkswagen Golf V (2003-2008) - opinie Moto.pl

Volkswagen Golf V (2003-2008) - opinie Moto.pl

Volkswagen Golf V 1.6 FSI - propozycja bazowa Volkswagen Golf 1.9 TDI kontra Opel Astra 1.7 CDTi VW Golf V, Ford Focus C-Max i Mercedes klasy A - co wybrać? Volkswagen Golf od emerytki - WIDEO

Astra II 1.7 cdti- pasek czy łańcuch rozrządu

Czy w Astrze II 1.7 cdti ( 2005 r.-hatchback) znajduje sie pasek czy lancuch rozrzadu? Z góry dzieki za inf.

1.7DTI i 1.7 CDTI łancuch czy pasek ?

Ostatecznie postanowiłem wybierać pomiędzy tymi dwoma silnikami. Pierwszy ma 66kW 90KM, drugi 59kW 80KM. Kto może opisać w skócie te jednostki? Który z nich ma pasek rozrządu? Czy może łańcuch rozrządu? Który jest lepszy i jakie wrażenia z eksploatacji????

Zafira 1.9 cdti 120 Km

proszę o opinie,rorząd pasek czy łańcuch? Zamierzam kupić z XI 2005 ale się jeszcze zastanawiam.

Re: passat czy vectra-co lepsze???

trwałym łańcuchem ) w passacie co jakies 70 tys zł trzeba wymienic pasek z rolkami. silnik 1.9 CDTI to juz silnik Fiata , o wiele lepszy niz 2.0 DTI(spalanie i parametry ) ,ma juz naped rozrzadu paskowy i jest pod wzgledem eksploatacyjnym całkowicie porównywalny z passatem. minusem vectry jest