1.7 cdti silnik łańcuch

Arek Kwiecień

Używany Opel Astra IV (2009-2020) - blaski i cienie kompaktowej gwiazdy

Używany Opel Astra IV (2009-2020) - blaski i cienie kompaktowej gwiazdy

Opel Astra J (4. generacji) jest dowodem na to, że lepsze nie musi być wrogiem dobrego. Chwalona i doceniana przez konsumentów Astra H w roku 2009 doczekała się następczyni, która - poza drobnymi wpadkami - generalnie zbiera jeszcze lepsze opinie. A co się w nim psuje?

Używany Opel Corsa C (2000-2006) - alternatywa dla roweru?

Mały, zwinny, ekonomiczny - typowy mieszczuch. Opel Corsa trzeciej generacji pomimo upływu już prawie 20 lat od czasu jego produkcji, wciąż jest widywany na ulicach miast i miasteczek. Nic dziwnego - jego cena spadła do poziomu ceny roweru, a koszty utrzymania - jeśli trafi się na niewyeksploatowany egzemplarz i dba się o jego kondycję - nie są wysokie. Jakie są opinie użytkowników i co się w nim psuje?

Opel Corsa D - opinie i typowe usterki. Poradnik kupującego

Szukając miejskiego auta warto zastanowić się nad Oplem Corsą D, który jest stosunkowo tani w zakupie, a zarazem niedrogi w utrzymaniu. Jakie są opinie o Oplu Corsa D i jakie są typowe usterki tego modelu?

Używany Opel Astra III (2004-2014) - rozsądny wybór

Używany Opel Astra III (2004-2014) - rozsądny wybór

ostatnia wymiana). Łańcuch rozrządu (zastosowany w benzynowym 1.4 oraz wysokoprężnym 1.3 CDTi) teoretycznie nie grozi zerwaniem, ale może z czasem ulec rozciągnięciu, o czym poinformuje nas, „dzwoniąc" spod maski – wówczas także powinniśmy niezwłocznie zlecić jego wymianę. Używany Opel

Używany Opel Corsa D (2006-2014) - różne oblicza miejskiego malucha

Używany Opel Corsa D (2006-2014) - różne oblicza miejskiego malucha

; Używany Opel Corsa D (2006-2014) - lepszy diesel z Włoch czy Japonii? Podobnie jak w Corsie C paletę silników wysokoprężnych tworzą konstrukcje Fiata: 1.3 CDTI (75 KM, 90 KM oraz – od 2009 r. – 95 KM) oraz Isuzu: 1.7 CDTI (125 KM i 130 KM) – wszystkie z common railem. Włoski diesel jest

Opel Astra IV vs. Seat Leon III. Czy bestsellery z rynku wtórnego zasługują na uwagę?

Opel Astra IV vs. Seat Leon III. Czy bestsellery z rynku wtórnego zasługują na uwagę?

. Dynamikę dającą więcej radości z jazdy zapewnia 1.6 Turbo i topowy 2.0 Turbo o mocy 180 i 280 KM. Dla zwolenników silników Diesla przygotowano zbyt słabą propozycję z magazynów Fiata - 1.3 CDTI o mocy 95 KM. Wyraźnie lepiej sprawuje się motor opracowany przez Isuzu - 1.7 CDTI 110-125 KM oraz fiatowski 2.0

Opel Astra III (2004-2011) - opinie Moto.pl

Opel Astra III (2004-2011) - opinie Moto.pl

), 2.0 Turbo (170 KM), 2.0 Turbo (200 KM), turbodiesle 1.7 CDTi (80 KM), 1.7 CDTi (100 KM), 1.9 CDTi (120 KM), 1.9 CDTi (150 KM) 2005 - silnik benzynowy 1.8 (140 KM), turbodiesel 1.3 CDTi (90 KM), wersja sportowa OPC z silnikiem 2.0 (240 KM), minivan Zafira

Porównanie - Seat Leon II vs. Opel Astra III. Kompakty na każdą kieszeń

Porównanie - Seat Leon II vs. Opel Astra III. Kompakty na każdą kieszeń

niezwykle bogata. W kompaktowym Oplu niezbyt dobrze sprawdza się 1.3 CDTI o mocy 90 KM. Ma przeciętną dynamikę i potrafi zużywać olej. Lepiej pod względem trwałości wypada 1.7 CDTI (80 KM i 125 KM). Słabszy nie ma dwumasowego koła zamachowego, a w mocniejszych wersjach występował filtr cząstek stałych

Idealne do miasta za 10-15 tysięcy złotych - Opel Corsa D vs. Skoda Fabia II

Idealne do miasta za 10-15 tysięcy złotych - Opel Corsa D vs. Skoda Fabia II

CDTI autorstwa Fiata i 1.7 CDTI Isuzu. Włoska konstrukcja, produkowana w bielskiej fabryce dysponuje mocą 75-95 KM. W zależności od roku produkcji i rynku przeznaczenia, wyposażona może być w kłopotliwy podczas miejskiej eksploatacji filtr cząstek stałych. Serwisowe czyszczenie filtra wiąże się z

Poradnik | Tanie w eksploatacji. Małe silniki Diesla bez dwumasowego koła zamachowego

Poradnik | Tanie w eksploatacji. Małe silniki Diesla bez dwumasowego koła zamachowego

. Zwłaszcza w sytuacji, gdy większość czasu spędzamy w ruchu miejskim. Zdaniem mechaników, dobrym wyborem dla kierowców oczekujących niskich kosztów eksploatacji i braku wrażliwego osprzętu, jest znany z palety napędowej Opla silnik 1.7 CDTI. Czterocylindrowa jednostka autorstwa inżynierów Isuzu, od lat 90

Chevrolet Cruze vs. Skoda Octavia II - kopciuszek czy bestseller?

Chevrolet Cruze vs. Skoda Octavia II - kopciuszek czy bestseller?

rozrządu co 70 tysięcy kilometrów pochłonie około tysiąca złotych. Regeneracja turbosprężarki w odmianie 1.4 Turbo to koszt 900-1500 złotych. Wyposażone w bezpośredni wtrysk paliwa common-rail silniki diesla 1.7 i 2.0 CDTI generują 130, 150 lub 163 KM. Przekonują niskim zużyciem oleju napędowego, kulturą

Opel Corsa C (2000-2006) - opinie Moto.pl

Najwięcej zastrzeżeń można mieć do silnika 1.0 12V. Początkowo notowano w nim problemy z przepływomierzem powietrza. Dziwnie zachowuje się także napęd rozrządu, w którym zastosowano łańcuch. Zazwyczaj takie rozwiązanie należy do bardzo trwałych, w tym przypadku łańcuch wraz z elementami napinającymi może

Numer 12/2004

Opel Corsa 1.7 CDTI, Peugeot 206 1.6 HDi, Renault Clio 1.5 dCi - trzy auta miejskie z nowoczesnymi turbodieslami i ponadprzeciętnym temperamentem Audi A3 TDI Sportback kontra BMW 120 - bezwzględna walka ambitnych kompaktów Minikonfrontacja

Volkswagen Golf V (2003-2008) - opinie Moto.pl

Volkswagen Golf V (2003-2008) - opinie Moto.pl

korka wlewu oleju) oraz awarie układu napędowego pompy oleju, prowadzące nawet do zatarcia silnika. Napęd pompy poprawiono dopiero w 2007 r. (koła zębate zamiast łańcucha). Z kolei dwusprzęglowa skrzynia biegów DSG, mimo skomplikowanej konstrukcji, jest wyjątkowo niezawodna i trwała. Miłośnicy

1.7DTI i 1.7 CDTI łancuch czy pasek ?

Ostatecznie postanowiłem wybierać pomiędzy tymi dwoma silnikami. Pierwszy ma 66kW 90KM, drugi 59kW 80KM. Kto może opisać w skócie te jednostki? Który z nich ma pasek rozrządu? Czy może łańcuch rozrządu? Który jest lepszy i jakie wrażenia z eksploatacji????

Re: passat czy vectra-co lepsze???

trwałym łańcuchem ) w passacie co jakies 70 tys zł trzeba wymienic pasek z rolkami. silnik 1.9 CDTI to juz silnik Fiata , o wiele lepszy niz 2.0 DTI(spalanie i parametry ) ,ma juz naped rozrzadu paskowy i jest pod wzgledem eksploatacyjnym całkowicie porównywalny z passatem. minusem vectry jest

Re: Honda traci charakter i klientów

niemiecka motoryzacje tutaj wprost nazwali te auta "gratami" i "pełnymi usterek" o pomyłce nie może byćmowy. Więc i tak wiem że mam świetne auto ze specyficznym szumem metalicznym od łańcuchów. I-cdti rzęxi tak fajnie bo ma dwa łańcuchy - wał na rozrzad i wał na pompę oleju i jeszcze rozrząd napędzają