1.7 cdti to silnik isuzu

Jan Zomer

Poradnik | 1.7 CDTi - Silnik Isuzu ma sporo wad, ale i zalet

Poradnik | 1.7 CDTi - Silnik Isuzu ma sporo wad, ale i zalet

Isuzu słynie nie tylko z aut terenowych, lecz również z diesli dostarczanych do wielu światowych koncernów. Produkowany w Polsce 1.7 DTi/CDTi trafiał pod maski Hondy Civic, a także wielu modeli Opla. Do 250 tysięcy kilometrów nie sprawia wielu problemów. Później może być różnie.

Używany Opel Astra IV (2009-2020) - blaski i cienie kompaktowej gwiazdy

Opel Astra J (4. generacji) jest dowodem na to, że lepsze nie musi być wrogiem dobrego. Chwalona i doceniana przez konsumentów Astra H w roku 2009 doczekała się następczyni, która - poza drobnymi wpadkami - generalnie zbiera jeszcze lepsze opinie.

Używany Opel Corsa C (2000-2006) - alternatywa dla roweru?

Mały, zwinny, ekonomiczny - typowy mieszczuch. Opel Corsa trzeciej generacji pomimo upływu już prawie 20 lat od czasu jego produkcji, wciąż jest widywany na ulicach miast i miasteczek. Nic dziwnego - jego cena spadła do poziomu ceny roweru, a koszty utrzymania - jeśli trafi się na niewyeksploatowany egzemplarz i dba się o jego kondycję - nie są wysokie.

Używany Opel Astra III (2004-2014) - rozsądny wybór

Używany Opel Astra III (2004-2014) - rozsądny wybór

inżynierów Isuzu), ale montowany w Tychach motor 1.7 CDTi występujący w kilku wariantach mocy: 80, 100, 110 i 125 KM. Kierowcy chwalą go za niezawodność i niskie spalanie, ale krytykują za dość hałaśliwą pracę. Na rynku używanym można znaleźć Astry występujące jeszcze bez filtru cząstek stałych DPF. Różne są

Opel Corsa D - opinie i typowe usterki. Poradnik kupującego

Opel Corsa D - opinie i typowe usterki. Poradnik kupującego

1.3 CDTI został zapożyczony od Fiata, zaś większe 1.7 CDTI to konstrukcja Isuzu, w którym przeważająca jazda miejska może skutkować szybkim zapchaniem filtru DPF. Trzeba przyznać, że motory zasilane olejem napędowym są bardzo oszczędne. Obydwa spalają podobne ilości paliwa, dlatego lepiej

Używany Opel Corsa D (2006-2014) - różne oblicza miejskiego malucha

Używany Opel Corsa D (2006-2014) - różne oblicza miejskiego malucha

; Używany Opel Corsa D (2006-2014) - lepszy diesel z Włoch czy Japonii? Podobnie jak w Corsie C paletę silników wysokoprężnych tworzą konstrukcje Fiata: 1.3 CDTI (75 KM, 90 KM oraz – od 2009 r. – 95 KM) oraz Isuzu: 1.7 CDTI (125 KM i 130 KM) – wszystkie z common railem. Włoski diesel jest

Opel Corsa B, C i D - miejski, używany hit pod lupą. Szukamy pułapek i wersji-pewniaków

Opel Corsa B, C i D - miejski, używany hit pod lupą. Szukamy pułapek i wersji-pewniaków

turbosprężarką. Plus za brak filtra cząstek stałych. Archaiczny wtrysk pośredni wykorzystuje pochodzący z Isuzu 1.7 DI i DTI o mocy 65-75 KM. Pod koniec produkcji wprowadzono odmianę z bezpośrednim wtryskiem – 1.7 CDTI generującą 100 KM. Zapożyczona konstrukcja będzie wymagać jednak po latach pokaźnych

Używany Opel Astra II, III i IV - opinie i awarie. Hit, ale niektóre wersje to pułapki

Używany Opel Astra II, III i IV - opinie i awarie. Hit, ale niektóre wersje to pułapki

wyposażone w instalacje gazową. Dla zwolenników silników diesla przygotowano zbyt słabą propozycję z magazynów Fiata - 1.3 CDTI o mocy 95 KM. Wyraźnie lepiej sprawuje się motor opracowany przez Isuzu - 1.7 CDTI 110-125 KM oraz fiatowski 2.0 CDTI 160-165 KM. Każda jednostka korzysta z bezpośredniego wtrysku

Opel Astra IV vs. Seat Leon III. Czy bestsellery z rynku wtórnego zasługują na uwagę?

Opel Astra IV vs. Seat Leon III. Czy bestsellery z rynku wtórnego zasługują na uwagę?

. Dynamikę dającą więcej radości z jazdy zapewnia 1.6 Turbo i topowy 2.0 Turbo o mocy 180 i 280 KM. Dla zwolenników silników Diesla przygotowano zbyt słabą propozycję z magazynów Fiata - 1.3 CDTI o mocy 95 KM. Wyraźnie lepiej sprawuje się motor opracowany przez Isuzu - 1.7 CDTI 110-125 KM oraz fiatowski 2.0

Kupujemy używane: Opel Mokka I vs. Citroen C4 Cactus. Crossovery z różnych światów

Kupujemy używane: Opel Mokka I vs. Citroen C4 Cactus. Crossovery z różnych światów

generujący 140 KM. W przypadku wszystkich serc napędowych, warto skrócić okres pomiędzy wymianami oleju i rozrządu do 10 i 60 tysięcy kilometrów – koszt wymiany paska to 700 złotych. Alternatywą pozostają znane diesle. Początkowo występował w gamie opracowany przez Isuzu 1.7 CDTI o mocy 130 KM

Ciekawe samochody za 20 tysięcy złotych. Tanie, bo niedocenione. Siedem propozycji

Ciekawe samochody za 20 tysięcy złotych. Tanie, bo niedocenione. Siedem propozycji

to sprawdzone w oplach konstrukcje 1.6 116 KM, 1.8 141 KM i 1.4 Turbo 140 KM - każdy z nich owocnie współpracuje z instalacjami gazowymi. Diesle to trwałe konstrukcje Isuzu 1.7 CDTI 130 KM i 2.0 D 150-163 VM. Chevrolet Malibu Przez kilka lat w europejskiej ofercie koncernu General Motors znajdowała

Kupujemy używane: Niedocenione auta z drugiej ręki za 20 tys zł. Tanie i dość trwałe

Kupujemy używane: Niedocenione auta z drugiej ręki za 20 tys zł. Tanie i dość trwałe

współpracuje z instalacjami gazowymi. Diesle to trwałe konstrukcje Isuzu 1.7 CDTI 130 KM i 2.0 D 150-163 VM Przez kilka lat w europejskiej ofercie koncernu General Motors znajdowała się marka Chevrolet, będąca duchowym spadkobiercą Daewoo. Sprzedawane w Europie auta produkowane były w koreańskich zakładach

Kupujemy używane: Fiat Grande Punto III vs. Opel Corsa D. Miejskie auta za kilkanaście tysięcy

Kupujemy używane: Fiat Grande Punto III vs. Opel Corsa D. Miejskie auta za kilkanaście tysięcy

spisują się czterocylindrowe jednostki 1.2 i 1.4 o mocy 80-86 KM, 90-101 KM. Turbodoładowane motory 1.4 i 1.6 dysponują mocą 120 i 150-210 KM i zapewniają bardzo dobre osiągi przy rozsądnym obchodzeniu się z paliwem. Miłośnicy diesli mają do wyboru pochodzącą od Fiata konstrukcję 1.3 CDTI i 1.7 CDTI

Idealne do miasta za 10-15 tysięcy złotych - Opel Corsa D vs. Skoda Fabia II

Idealne do miasta za 10-15 tysięcy złotych - Opel Corsa D vs. Skoda Fabia II

CDTI autorstwa Fiata i 1.7 CDTI Isuzu. Włoska konstrukcja, produkowana w bielskiej fabryce dysponuje mocą 75-95 KM. W zależności od roku produkcji i rynku przeznaczenia, wyposażona może być w kłopotliwy podczas miejskiej eksploatacji filtr cząstek stałych. Serwisowe czyszczenie filtra wiąże się z

Opel Astra III (2004-2011) - opinie Moto.pl

Opel Astra III (2004-2011) - opinie Moto.pl

), 2.0 Turbo (170 KM), 2.0 Turbo (200 KM), turbodiesle 1.7 CDTi (80 KM), 1.7 CDTi (100 KM), 1.9 CDTi (120 KM), 1.9 CDTi (150 KM) 2005 - silnik benzynowy 1.8 (140 KM), turbodiesel 1.3 CDTi (90 KM), wersja sportowa OPC z silnikiem 2.0 (240 KM), minivan Zafira

Poradnik | Tanie w eksploatacji. Małe silniki Diesla bez dwumasowego koła zamachowego

Poradnik | Tanie w eksploatacji. Małe silniki Diesla bez dwumasowego koła zamachowego

. Zwłaszcza w sytuacji, gdy większość czasu spędzamy w ruchu miejskim. Zdaniem mechaników, dobrym wyborem dla kierowców oczekujących niskich kosztów eksploatacji i braku wrażliwego osprzętu, jest znany z palety napędowej Opla silnik 1.7 CDTI. Czterocylindrowa jednostka autorstwa inżynierów Isuzu, od lat 90

Zwykła część zamienna, a wydatki niebotyczne. Podpowiadamy, co w niektórych modelach kosztuje krocie

Zwykła część zamienna, a wydatki niebotyczne. Podpowiadamy, co w niektórych modelach kosztuje krocie

ogólne niedopracowanie jednostki, nie ma większego sensu. Równie wysoką cenę zapłacą użytkownicy Opli z motorem Isuzu o oznaczeniu 1.7 CDTI - wtryski Denso. Nowoczesne diesle wyposażane są obecnie obligatoryjnie w DPF. W europejskich konstrukcjach regeneracja przeważnie jest możliwa. Dostępne są także

Opel Meriva (2003-2010) - opinie Moto.pl

Opel Meriva (2003-2010) - opinie Moto.pl

1.7 DTi, będący konstrukcją japońskiej firmy Isuzu. Nieźle spisuje się też 1.3 CDTi, produkowany przez Fiata. Oba silniki są jednak stosunkowo słabe. Z kolei mocniejszy 1.7 CDTi ma jeden, słaby punkt - zawór regulacji ciśnienia w pompie zasilającej. Kłopoty zaczynają się od klekotania silnika przy

Wciąż młode, a można je mieć półdarmo. Te kompakty kupisz za 20 tys. zł

Wciąż młode, a można je mieć półdarmo. Te kompakty kupisz za 20 tys. zł

Diesla także nie będą zawiedzeni. Konstrukcje Isuzu 1.7 CDTI dysponują mocą 80, 110 lub 125 KM. Pozostałe silniki pochodzą z magazynów Fiata: 1.3 CDTI 90 KM oraz diesel 1.9 CDTI w zależności od konfiguracji ma 100, 120 lub 150 KM. Astra III w przeciwieństwie do swoich poprzedników nie ma problemów z

Opel Astra II 1.7 CDTI

Poszukuję z zamiarem zakupu Opla Astry II z silnikiem diesla 1.7 CDTI. Chciałbym prosić użytkowników takich aut o opinię na ich temat, jak się sprawują i z jakimi problemami technicznymi/ekspolatacyjnymi można się w tym modelu spotkać. Szczególnie prosiłbym o informację czy silnik 1.7 CDTI

Re: Opel Meriva 1.7 CDTI | Za kierownicą

Zgadza się ... dlatego od lat stosuje silniki Isuzu .. a to są jedne z najlepszych silników diesla na świecie ... od astry II produkowane są w Polsce .. w Tychach .. gdzie Isuzu ma swoją fabrykę od 1998 roku. Opinia tych silników jest bardzo pozytywna na rynku .. silniki nie do zajeżdżenia.

Re: Olej to nic, jemu znika paliwo

Silnik 1,7 CDTI 110 k. Ten z isuzu..... Diesel

Re: Opel Meriva 1.7 CDTI | Za kierownicą

a kto Ci powiedział, że to auto pali 1-10 litrów .. silnik Isuzu to jeden z najbardziej oszczędnych diesle na rynku .. niczym nie ustępuje dieslom VW (powiem, że je przewyższa kulturą pracy) ani silnikom Forda ani również Francuzom. Moc i moment jest jednym z górnej półki jeżeli chodzi o ta

Re: 1,9 dci,dti w megane vs 2.0 HDI 406 vs 1,7 o

wybieram 1.7 cdti opla a właściwie to jest silnik ISUZU. Zrobiłem na nim już ponad 190 000 KM i nic sie nie dzieja polecam :)

Simonie, nie o ten silnik chodzi!

Pytającemu chodzi o stary silnik 1,7 DTI, z isuzu. On miał rzeczywiście 75 KM i pompę wtryskową. Ty piszesz o nowym silniku 1,7 CDTI, konstrukcja GM, z Common Railem. Dla wyjaśnienia: ten pierwszy nie stanowił podstawy konstrukcyjnej dla drugiego. Pozdrawiam v-6

Simonie, nie o ten silnik chodzi!

Pytającemu chodzi o stary silnik 1,7 DTI, z isuzu. On miał rzeczywiście 75 KM i pompę wtryskową. Ty piszesz o nowym silniku 1,7 CDTI, konstrukcja GM, z Common Railem. Dla wyjaśnienia: ten pierwszy nie stanowił podstawy konstrukcyjnej dla drugiego. Pozdrawiam v-6

Re: Opel Meriva 1.7 CDTI | Za kierownicą

@gostek Chyba niestety masz racje - porzadne diesle maja od FIATa. A 1.7 CDTI to produkt isuzu i moim zdaniem to calkiem dobry silnik. A w kwestii ceny - 100 kawalkow za malutkiego vana to duzo. Trzeba jednak pamietac, ze testowana wersja ma mnostwo zbednych bajerow, jak chocby ten nieszczesny

Re: Opel Meriva 1.7 CDTI | Za kierownicą

przy takiej jeździe .. gdzie nie przekraczasz 120 km/h każdy diesel spali Ci porównywalnie; nawet mój 1.5 tonowa Vectra 1.9 150 KM tyle potrafi spalić. Ale rozpędź auto do 170-180 km/h i zobaczymy ile warty jest ten silnik. Silnik Isuzu przy takiej prędkości weźmie około 8 litrów (czasami poniżej

Re: silnikii diesla isuzu w oplach

> jeśli jest to rok prod. 2003 to masz silnik od GM bo Isuzu > zakończyło współprace z Oplem w 2001 roku Kto ci takich głupot naopowiadał?Współpraca trwa nadal,opel kupuje silniki z fabryki ISPOL Tychy i montuje w swoich modelach.Własnie tam jest produkowany 1.7 cdti.Nawet ciekawostka

Fiat zrzuca na Polskę własne problemy?

tak powoli , niwtajemniczeni dowiedza sie że słynne juz Diesle OPLA 1.3 i 1.9 CDTI { oprócz 1.7 CDTI - to ISUZU } kupowane jest od FIATA - i jesji ktoś kupuje np. SABA z motorem 1.9 za 150 tys - to niech pamieta ze pod maska ma silnik FIATA z Bielsk Białej

Re: Opel Meriva 1.7 CDTI | Za kierownicą

Diesle w Oplu Merivie (zarówno A, jak i B) są Isuzu (1.7 CDTI, wszystkie wersje) lub fiatowskie MultiJet lub JTDm/MultiJet 2 (1.3 CDTI). Jednostka 1.7 CDTI 100 KM (Z17DTH) wystarcza by dynamicznie jeździć Merivą A z 3 osób i pełnym bagażnikiem na pokładzie + dużo bagażu w przestrzeni pasażerskiej

Re: 1,9 dci,dti w megane vs 2.0 HDI 406 vs 1,7 o

bambo.pl napisała: > wybieram 1.7 cdti opla a właściwie to jest silnik ISUZU. > Zrobiłem na nim już ponad 190 000 KM i nic sie nie dzieja polecam :) ___ ..zgadza sie opel nadal upiera sie przy tym nieszczesnym silniku jeszcze z ubieglego wieku.Od zawsze ten 1.7

Re: silnikii diesla isuzu w oplach

stanowią one ułamek diesli dostępnych na naszym rynku (szukaj listewki "intercooler" pod oznaczeniem 1.7 TD - właśnie samochody z silnikami Isuzu je miały. Oznaczenia silników 1.7 TD montowanych w Astrach F i Vectrach A to odpowiednio: TC4EE1 dla Isuzu X17DTL dla GM. Isuzu ma 82KM a GM 68KM

Re: Golf TDI czy Astra CDTi, który wybrać?

jeździsz. 1.7 CDTI to motor ISUZU, nie cieszy się dobrą opinią i jeśli by stawiać go obok TDI to niestety słabo wypada. Opel robi dobre benzyniaki, diesle bierze od podwykonawców - ISUZU, FIAT. Czy to źle czy dobrze, niewiem. Pomyśl o AUDI.

Re: silnikii diesla isuzu w oplach

Jeżdżę 17 CDTI od ponad roku, auto kupiłem z przebiegiem 75 tysięcy, teraz mam 110 tysięcy. W tym czasie zero problemów z silnikiem. Wsiadam, odpalam, jadę. Również zimą, auto odpalało bez problemu przy -20 stopniach. Z drugiej strony rajdowiec to on faktyncznie nie jest... Ale w końcu nie

Co wybrać Focus II czy Astra III czy coś innego...

wielowachaczowe zawieszenie, na nasze drogi. Astra to 1.7cdti 100km, proste zawieszenie. Podobno udany silnik od Isuzu, mniej problemowy niż 1,9. Co byście polecili, każda uwaga cenna . Jak się sprawuje to wielowachaczowe zawieszenie na naszych drogach?

Re: aaaa

no i jest to astra z silnikiem ISUZU - jeśli to wogóle ma wpływ na trwałość jednostki. --------------- produkowany ten silniczek w Polsce :-) podobnie jak 2tdi od vw albo 2,2 d od toyoty czy 1,3 cdti opla ciao jeep

Re: Astra 1,7DTI 100KM

1,7 DTI sprzedawane było w latach 00-03 to silnik isuzu i ma 75 KM , choć faktycznie jest tego około 82 KM . silnik jest mistrzem oszczędzania , moje największe dotychczasowe spalanie to 5,7/100km i to w ostatnie mrozy pół na pół trasa miasto , dobrze traktowany jest nie do zajezdżenia , jak

Re: bierze olej

To poplynales... I akurat tyle samo oleju z paliwem się wymienia, pomimo kolosalnych różnic lepkosci... Dobre! Precyzyjnie wykonane, niezuzyte i odpowiednio traktowane silniki zużywają tak mało oleju, ze po 30 tys. Km ubytek nie jest widoczny gołym okiem na miarce. Mój przykład - isuzu 1.7 cdti 80

Re: Mam nowiutką toyotę. Wciąż mi się psuje

Oznaczenie CDTI (Common Rail Turbo Injection) nie znaczy, że silnik jest Fiata. Np. w Oplu Corsa z Fiatem wspólne jest 1,3 z Bielska-Białej. Natomiast 1,7 jest GM (Isuzu -też z Polski) i jest używany też np. w hondach. Podobna sytuacja jest np. z Fordem, który oznacza swoje disle TDCi (Turbo

sarkofag

> chyba ze musisz miec kombi i 6cyl dizel kombi koniecznie, 6cyl - chetnie > to kup vectre kombi 3.0cdti -wyglada jak sarkofag ale ma 6cyl) prawdopodobnie kupie vectre ale 1,9 cdti z filtrem czasteczek (silnik z alfy ;) ) 3,0 opla to niewypal, tak samo jak ten zlom 1,7 cdti od

Re: Gdzie mozna naprawic Opla silnik?

moto.allegro.pl/item291754375__rozrzad_kpl_opel_1_7_diesel_isuzu_.html moto.allegro.pl/item290003392_rozrzad_komplet_opel_1_7_dt_dti_cdti_16v.html PS i tak z ciekawosci - dlaczego rozsypal ci sie silnik? PS1 rzecz jasna moim zdaniem nie ma co sie

Re: Opel Astra III (2004 - 2011)

17 DTI to isuzu 1,7 CDTI to też Fiata moim skromnym zdnaiem. Samochód nie jest najgorszy ale w relacji cena i to co mamy jak koledzy pisali już tak dobrze nei jest bo jest przeceniony. Silniki hmm no 1.4 to mało, a 1.6 ma podane dane katalogowe ok 10 litrów na setkę w mieście, a przy normalnej

Re: Kupować nowy, ale poprzedni model?

zachodnią myśl techniczną trochę przewyższającą wówczas południową. Bo jak wspomniałem, samochody są coraz lepsze. A co do wyżyłowania silników, to miałem Astrę G z silnikiem ISUZU 1.7 CDTI 80 KM, teraz mam Astrę J z identycznym silnikiem ISUZU 1.7 CDTI, tylko o mocy 130 KM podkręconą do 164 KM, a mimo to

inne oznaczenia diesli

przez markę Opel/Vauxhall (General Motors). Silniki CDTI dostarczane są przez różnych producentów - 1.3 (Fiat), 1.7 (Isuzu), 1.9 oraz 2.2 (Renault/Bosch), 3.0 (Renault/Denso). HDI - (ang. Hi-pressure Direct Injection) - wysokociśnieniowy bezpośredni wtrysk paliwa typu common rail opracowany

Re: Octavia,Astra czy Focus w DIESLU

zadko z zaworem EGR, czy turbina. Slinik bardzo niezawodny i nowoczesny, chyba jest to pierwszy common-rail, produkowany od 1998 roku, przeszedl szereg modyfikacji od tego czasu, jest dostepny w wersji 8V i 16V. 1.7 - slinik Isuzu, od dawna jest w Oplach, obecnie rowniez ma common-rail. Ja polecam

Re: docieranie nowego auta

schweppes1 napisał: > Misiaczek, nie bądź naiwny. Nowa Astra ma silnik Isuzu 1.7 CDTI, który pamięta > jeszcze lata 90' :) Astra to wyjątek....a te wszystkie turbione malutkie silniczki 0,9 , 1,0 to jaki przebieg wytrzymają? większy niż wolnossąca 1.6 benzyna? Jak myślisz

Re: z cyklu rental cars: opel astra iv

> Mocną stroną były diesle Isuzu mocna, w sensie 82km? :) pamietam, ze ten td z intercoolerem (1.7) z lat '90 mial niezle opinie ale nie wszystkie silniki isuzu to byl sukces. np. ten 3.0 cdti powszechnie uchodzi za porazke (znany np z signum, saaba 9-5). moc troche papierowa a i

Re: Fiat zwalnia pracowników fabryki w Tychach

sensowne, sprawdzone i tanie auto, o klase lepsze od fiatow... Tak wiec skonczcie te bzdury - polaczek zawsze obsmieje polskie. Pamietam jak ludzie wysmiewali produkcje silnikow w polsce, a potem wychwalali jakie to swietne silniki Isuzu i CDTI maja w swoich autach... I to jest chyba esencja polskiego