1.7 cdti turbina

Jan Zomer

Poradnik | 1.7 CDTi - Silnik Isuzu ma sporo wad, ale i zalet

Poradnik | 1.7 CDTi - Silnik Isuzu ma sporo wad, ale i zalet

Isuzu słynie nie tylko z aut terenowych, lecz również z diesli dostarczanych do wielu światowych koncernów. Produkowany w Polsce 1.7 DTi/CDTi trafiał pod maski Hondy Civic, a także wielu modeli Opla. Do 250 tysięcy kilometrów nie sprawia wielu problemów. Później może być różnie.

Opel Astra III (2004-2011) - opinie Moto.pl

Wśród najbardziej popularnych modeli Astra od początku zajmuje czołowe miejsce. Także na rynku wtórnym

Opel Astra GTC z nowym mocniejszym silnikiem

Od teraz Opel Astra GTC będzie mógł być napędzany całkiem nowym silnikiem CDTI 1.6. W ten sposób nowa jednostka o mocy 136 KM i maksymalnym momencie obrotowym 320 Nm staje się dostępna dla całej gamy modeli Astra.

Opel Meriva FL - Pierwsza jazda | Lepiej i taniej

Opel Meriva FL - Pierwsza jazda | Lepiej i taniej

silników wysokoprężnych Opla 1.7 CDTI oraz 1.3 CDTI. W tym roku zastąpi je opracowana od podstaw jednostka wysokoprężna 1.6 CDTI (debiutowała z Zafirze Tourer). Początkowo będzie oferowana w wersji o mocy 136 KM, ale jeszcze w pierwszej połowie tego roku dołączą do niej słabsze (95 i 110 KM), ale i

Poradnik | Tanie w eksploatacji. Małe silniki Diesla bez dwumasowego koła zamachowego

Poradnik | Tanie w eksploatacji. Małe silniki Diesla bez dwumasowego koła zamachowego

. Zwłaszcza w sytuacji, gdy większość czasu spędzamy w ruchu miejskim. Zdaniem mechaników, dobrym wyborem dla kierowców oczekujących niskich kosztów eksploatacji i braku wrażliwego osprzętu, jest znany z palety napędowej Opla silnik 1.7 CDTI. Czterocylindrowa jednostka autorstwa inżynierów Isuzu, od lat 90

Re: 1.7 DTi Opla

Gość portalu: brook napisał(a): > Zdecydowanie lepsze i cichsze są silniki na common railu z turbinami o > zmiennej geometrii łopatek , ale do niedawna zupełnie niedostępne na Polskim > rynku(Z17) Ale te mają handlowe oznaczenie - CDTi.

Re: Silnik 1,7 cdti - Astra II

miękki to źle (brak ciśnienia w układzie) 2. pad turbosprężarki - niedoładowuje 3. PSJ (pier..lony styl jazdy) czyli zapiekają się kierownice w turbinie od zbyt delikatnej jazdy - trzeba trochę popędzić rumaki żeby było dobrze (pod warunkiem oczywiście że w 1.7 CDTI występuje zmienna geometria łopatek

Re: opel corsa 1.3 cdti

silniczek w sam raz choc zaslyszane opinie glosza ze bierze olej ale turbiny maja prawo brac ok 0,5 l/10 000 km nie wiecej

Re: 1,9 CDTI TWINTURBO

! Pierwszy wniosek jest bardzo prosty. W parze z tą ogromną dynamiką i siłą idzie również ekonomiczność. To bardzo duży plus. Bazą do powstania tego silnika była jednostka 1.9 CDTI ECOTEC o mocy 150 KM. Zabieg podłączenia w układzie drugiej turbiny jak widać zaowocował dość sporym przyrostem mocy

Re: turbina o zmiennej geometrii łopat

? www9.nowe.mojeauto.pl/index2.php?marka=Opel&model=Astra+III&klasa=Kompakt&wersja=1.7+CDTI+100+KM+Sport&rodzaj=Osobowy&nadwozie=5+dr.

Re: Zafira 1.9 CDTi jakie obroty..?

Witam. Dizęki za informacje, tyle że coś sie nie zgadza ponieważ przy 2100obr to strasznie jest zmulony . Oczywiście że można jechac, ale o jakimkolwiek wyprzedzaniu można zapomniec. Może turbina jest ustawiona zbyt wysoko?? Na 5tym biegu żwawo porusza sie dopiero przy predkości 120

Re: Dyzel czy benzyna? A po co turbina w benzynie

No no napewno takim będzie nowy 1.9 CDTi 212KM z wielostopniowym turbo w Oplu Vectrze

Re: Zafira 1.9 CDTi jakie obroty..?

jezdzic normalnie ale unikac zbyt wysokich obrotow.(mysle ze w praktyce do 3.2~3.5tys) Jest napisane takze ze dopiero po przebiegu 6tys km silnik osiaga swoje nominalne parametry. A wiec twoje pilowanie pewnie do 4tys nowego silnika moze sie sporo odbic na jego kondycji i osprzetu (turbina).

Opel Astra III 1,3 CDTi

PS und einem spezifischen Drehmoment von 160,26 Nm pro Liter Hubraum gehört der 90 PS-CDTI zur Spitze der Vierzylinder-Dieselmotoren. So ausgerüstet erreicht der fünftürige Astra 1.3 CDTI eine Höchstgeschwindigkeit von 172 km/h, der Standardsprint von 0 - 100 km/h wird in 13,7 Sekunden

Re: Zafira II 1.9 CDTi 120KM

Mogę co nieco powiedzieć o silniku, bo mam ten sam w Bravo - uchodzi za solidny, trwały i ekonomiczny. Mówią, że głośny, ale ja tej opinii nie podzielam. Wiadomo - na diesla trzeba uważać: nie katować, pilnować stanu płynów, nie tankować "U Gienka", uważać na turbinę i sprzęgło (moment obrotowy

Opel Vectra II / Signum 1,9 CDTI ECOTEC

Cytat: "Nowe diesle z Kaiserslautern 24.02.2004 09:08 (aktualizacja 09:42) Opel rozszerza gamę silników modelu Vectra i Signum o nowej generacji turbodoładowane jednostki wysokoprężne o pojemności 1,9 litra - CDTI ECOTEC o mocy 88 kW (120 KM) i 110 kW (150 KM). Nowo skonstruowana

Re: Renault Scenic | wiosenna kolekcja

: www.autokoncern.pl/blogs/baciarek/5-tdi-dci-cdti-tddi-tdci-td-crdi-czyli-ostudz-turbo-po-siarczystej-jezdzie.html do systemu start/stop. To chyba te turbiny pozażyna w mgnieniu oka - chyba, że turbina ma smarowanie po wyłączeniu silnika

Re: W ile mozna zajezdzic nowego diesla

Bardzo ciekawy post, tym bardziej, ze poruszyliscie temat mojego silniczka, czyli 1,3 cdti. Co do zywotnosci nie przewiduje za duzo, w koncu to maly silnik no i troche wysilony, ale pewnie przebieg calkowity bedzie wyzszy niz o podobnej pojemnosci bezyniak. Dodatkowo moze ktos mi odpowie, czy

Re: Fiat Pumpo 1.3JTD vs Skoda Fobia 1.4TDi

.5 dci, yarisa 1.4 d4d i 207kę 1.6 hdi a przede wszystkim nową corsę 1.3 cdti (silnik identyczny u fiata)?

Re: Offtopic motoryzacyjny

ja zaczynałem od fiata 126p (1979 r!!!), potem były nowe maluszki, z salonu (1997 i 1999), w międzyczasie w domu rodzinnym był vw corrado g60 (1.8 z turbiną, 1990r.), opel kadet (1978r.), potem 2 seicento salonowe (1999 r - jest u nas do dziś i 2001r.-sprzedany z konieczności). w tej chwili wożę

Re: osikaj turbine

Gość ma konkretny silnik - oplowski ( a zasadniczo fiatowski) 1.9 cdti. I akurat TEN silnik ma bardzo odporną turbinę która w przeciwieństwie do innych diesli nie pada po 50 ani nawet po 200 tys km. Jakbys mogła kupić za 50% wartości swój słuzbowy pojazd to dbałabys o niego czy nie? Skoro

Re: opel astra III kombi-proszę o opinie

wydaje się sensowny. Awarie pomp wtryskowych (bo takowe masz pewnie na myśli) trapią silniki 1,7 CDTI, nie 1,9. Ten silnik ma opinię trwałego, dynamicznego i oszczędnego. Swego czasu Auto Świat przeprowadził test właśnie tego modelu na dystansie 200kkm. Co prawda dwa razy wracali do serwisu na lawecie

Re: Octavia,Astra czy Focus w DIESLU

zadko z zaworem EGR, czy turbina. Slinik bardzo niezawodny i nowoczesny, chyba jest to pierwszy common-rail, produkowany od 1998 roku, przeszedl szereg modyfikacji od tego czasu, jest dostepny w wersji 8V i 16V. 1.7 - slinik Isuzu, od dawna jest w Oplach, obecnie rowniez ma common-rail. Ja polecam

Re: Dobry znachor o turbo w TDI

wyłączać silnika diesla po dłuższej lub szybszej jeździe. Trzeba się zatrzymać, wyłączyć i od razu włączyć silnik. Wtedy moc wraca. Ale tej metody lepiej nie stosować ze względu na turbinę i świece żarowe. Mam kolegę, który ma silnik 1,9 CDTi 150 KM, jeździ głównie po mieście i u niego problem spadku

Re: Opel ekstradiesel

sterowane turbosprężarki o maksymalnym ciśnieniu doładowania 3 bar sprawiają, że ECOTEC 1,9 CDTI common rail odznacza się tak płynną pracą jak silnik wolnossący o dużo większej pojemności" co maja k... turbiny do plynnej pracy? to takie "pier...enie o szopenie" z cyklu "jak to nowe diesle sa ciche

Re: Porównanie 3 l dyzli i benz - Merc vs Bmw !!!

) 3.2 V6 w benzynie bez turbo ma 7.9s (ile by mial z turbo?:) 6.5s??) 3.0 CDTi diesel z turbina ma az 9.4s

Re: Proszę o opinie na temat Vectry C GTS - 2,2 D

2.2 dti i 1.9 cdti to dwa różne bieguny. 125 koni w 2.2 wystarcza, silnik ma miłe maniery :), nie ma gwałtownych przyrostów mocy tylko ciagnie równo od ok 1200 do 4500 obrotów a przy wyprzedzaniu i do 5000. W zeszłym roku w czasie wakacji średnia z połowy europy wyszło koło 6,2 (5 osób i bagaż

Re: astra 4 za i przeciw

pytasz będzie mało palił (olewam tutaj kwestie gazu - nigdy nie miałem auta z LPG, nie wiem jak to się zachowuje). Benzyna 1.4 ma małą pojemność, dużą moc (turbina) a samochód swoje waży. LPG jest tutaj rozsądne ekonomicznie. Przy bardzo oszczędnej jeździe zapewne będziesz bardzo zadowolony ze spalania

Re: Amerykanie nie lubią Diesli!

@Miodek Toyota Avensis Verso 2.0 D4D, ale mysle, ze jest wiele innych silnikow, ktore sa niemniej awaryjne - FIAT JTD vel Opel CDTI vel SAAB TiD (uwaga tylko na dwumas!), wiele odmian VW TDI, Honda i-CDTi (czy jakos tak ;-) PSA 1.6 HDI, MB CDI, BMW 2.0 D i pewnie jeszcze cos by szlo wygrzebac

Re: Honda traci charakter i klientów

specyfikę, że z czymś wyskakuje a potem jak się okazuje że gniot to reperują i reperują. No wybacz ale ja traktuję np.: Veyrona jako pomnik diskopolo. Biadolili nad nim 5 lat, wyszło że ma chyba 80 litrów płynu chłodzącego, 2 litrów oleju, 4 turbiny, 2 tony masy. Pomnik pychy i próżniactwa - samochód to

Re: Gruz 10-15k, czy wynajem?

. Owszem, trzeba kręcić - i co z tego? To, że trzeba. Jest przymus kręcić - inaczej się wlecze. > A tak w ogóle to ten twój 1.7 CTDI też jest DOHC 16V. To jest fiatowski 1.3 CDTi. W jego przypadku nie chodzi o 16V, lecz o turbinę - ona poprawia charakterystykę. > > Będzie gorszy - i

Re: MegaDiesel BMW coraz bliżej

takiej sytuacji pokaże wyraźnie zwycięzcę - i nie będzie to silnik benzynowy. koszty eksploatacji. Ojciec , starszy pan za moja namowa kupił Vectrę 1,9 CDTI 120 KM. Przeglądy co 30 000 km. Koszt przeglądu ok 1200 zł - ze wszystkim. Ni emiał jeszcze awarii, auto podchodzi juz do 200 000 przebiegu. Pali

Re: Rewelacyjny Diesel Opla

01boryna napisał: > A skąd możesz wiedzieć, ze będzie tańsza od 3.0 V6 CDTI? > > To wlasnie przyklad jak ty czytasz cudze watki. Pisalem o tym jasno. Czy Ty pracujesz w Oplu? Jak zaczną to sprzedawać, to pogadamy. > Nie osmieszaj sie. Naprawde wiesz tylko tyle

Re: Lista cen Opla Insigni

znam, ale przy tak drogim paliwie to chyba byłaby najlepsza jednostka do Insignii. Jak trzeba, pociągnie, jak trzeba, można jechać oszczędnie nie załączając turbiny za bardzo. > Wrażenia: podstawowa wersja faktycznie tania jak barszcz, ale kto > będzie jeździł takim autem z 1,6 l i 115

Re: Dlaczego Fiat Bravo i w dodatku wlasnie diese

utrzymaniu wysokiej mocy maksymalnej. Cztery zawory na cylinder Większa liczba zaworów pozwala na optymalizację procesu napełniania cylindra i zawirowania powietrza, co umożliwia obniżenie zużycia paliwa i toksyczności spalin przy wysokiej mocy maksymalnej. 1.3 Multijet, 1.3 CDTI producent: GM