1.7 cdti wtryskiwacze

Arek Kwiecień

Używany Opel Astra IV (2009-2020) - blaski i cienie kompaktowej gwiazdy

Używany Opel Astra IV (2009-2020) - blaski i cienie kompaktowej gwiazdy

Opel Astra J (4. generacji) jest dowodem na to, że lepsze nie musi być wrogiem dobrego. Chwalona i doceniana przez konsumentów Astra H w roku 2009 doczekała się następczyni, która - poza drobnymi wpadkami - generalnie zbiera jeszcze lepsze opinie.

Używany Opel Astra III (2004-2014) - rozsądny wybór

Stosunkowo prosta konstrukcja, "polskie" pochodzenie (montowanych w naszym kraju samochodów i silników) oraz duży wybór części (oryginalnych, zamiennych i używanych) sprawiają, że Opel Astra H (III generacji) nieustająco budzi duże zainteresowanie osób szukających kompaktowego, prostego w obsłudze auta o niewygórowanej cenie. Czy używana Astra stanowi dobry wybór?

Opel Corsa B, C i D - miejski, używany hit pod lupą. Szukamy pułapek i wersji-pewniaków

Wybór aut używanych w segmencie B jest ogromny. Większość modeli z powodzeniem spełnia swoją rolę, sprawnie poruszając się w ruchu miejskim, bez większego obciążania budżetu właściciela. Licząc na możliwie prostą budowę i niskie koszty części zamiennych i napraw, warto sięgać po najpopularniejsze konstrukcje. Bez wątpienia zalicza się do nich Opel Corsa B, C i D, których ceny na rynku wtórnym są bardzo atrakcyjne. Co istotne, z łatwością znajdziemy egzemplarze pochodzące z polskiej sieci sprzedaży. Przyglądamy się trzem generacjom.

Poradnik | 1.7 CDTi - Silnik Isuzu ma sporo wad, ale i zalet

Poradnik | 1.7 CDTi - Silnik Isuzu ma sporo wad, ale i zalet

realizowany za pomocą pompy wtryskowej. Poważna modernizacja miała miejsce w 2001 roku. Wówczas zadebiutowała odmiana z wtryskiem bezpośrednim typu common-rail autorstwa Boscha. Silnik pojawił się pod maską Hondy Civic, a w 2003 także w cennikach wielu modeli Opla. W tej wersji 1.7 CDTI generował 80 i 101 KM

Opel Astra IV vs. Seat Leon III. Czy bestsellery z rynku wtórnego zasługują na uwagę?

Opel Astra IV vs. Seat Leon III. Czy bestsellery z rynku wtórnego zasługują na uwagę?

. Dynamikę dającą więcej radości z jazdy zapewnia 1.6 Turbo i topowy 2.0 Turbo o mocy 180 i 280 KM. Dla zwolenników silników Diesla przygotowano zbyt słabą propozycję z magazynów Fiata - 1.3 CDTI o mocy 95 KM. Wyraźnie lepiej sprawuje się motor opracowany przez Isuzu - 1.7 CDTI 110-125 KM oraz fiatowski 2.0

Opel Astra IV (2009-2015) - opinie Moto.pl

Opel Astra IV (2009-2015) - opinie Moto.pl

cząstek stałych, jeśli samochód eksploatowany jest głównie w ruchu miejskim. Po dłuższych przebiegach mogą odmawiać posłuszeństwa wtryskiwacze, turbosprężarki i dwumasowe koła zamachowe. Wysokoprężne silniki 1.7 CDTI słyną z małej trwałości świec żarowych. Denerwujące bywają drobne awarie niektórych

Kupujemy używane: Opel Mokka I vs. Citroen C4 Cactus. Crossovery z różnych światów

Kupujemy używane: Opel Mokka I vs. Citroen C4 Cactus. Crossovery z różnych światów

generujący 140 KM. W przypadku wszystkich serc napędowych, warto skrócić okres pomiędzy wymianami oleju i rozrządu do 10 i 60 tysięcy kilometrów – koszt wymiany paska to 700 złotych. Alternatywą pozostają znane diesle. Początkowo występował w gamie opracowany przez Isuzu 1.7 CDTI o mocy 130 KM

Kupujemy używane: Fiat Grande Punto III vs. Opel Corsa D. Miejskie auta za kilkanaście tysięcy

Kupujemy używane: Fiat Grande Punto III vs. Opel Corsa D. Miejskie auta za kilkanaście tysięcy

spisują się czterocylindrowe jednostki 1.2 i 1.4 o mocy 80-86 KM, 90-101 KM. Turbodoładowane motory 1.4 i 1.6 dysponują mocą 120 i 150-210 KM i zapewniają bardzo dobre osiągi przy rozsądnym obchodzeniu się z paliwem. Miłośnicy diesli mają do wyboru pochodzącą od Fiata konstrukcję 1.3 CDTI i 1.7 CDTI

Porównanie - Seat Leon II vs. Opel Astra III. Kompakty na każdą kieszeń

Porównanie - Seat Leon II vs. Opel Astra III. Kompakty na każdą kieszeń

niezwykle bogata. W kompaktowym Oplu niezbyt dobrze sprawdza się 1.3 CDTI o mocy 90 KM. Ma przeciętną dynamikę i potrafi zużywać olej. Lepiej pod względem trwałości wypada 1.7 CDTI (80 KM i 125 KM). Słabszy nie ma dwumasowego koła zamachowego, a w mocniejszych wersjach występował filtr cząstek stałych

Idealne do miasta za 10-15 tysięcy złotych - Opel Corsa D vs. Skoda Fabia II

Idealne do miasta za 10-15 tysięcy złotych - Opel Corsa D vs. Skoda Fabia II

CDTI autorstwa Fiata i 1.7 CDTI Isuzu. Włoska konstrukcja, produkowana w bielskiej fabryce dysponuje mocą 75-95 KM. W zależności od roku produkcji i rynku przeznaczenia, wyposażona może być w kłopotliwy podczas miejskiej eksploatacji filtr cząstek stałych. Serwisowe czyszczenie filtra wiąże się z

Zwykła część zamienna, a wydatki niebotyczne. Podpowiadamy, co w niektórych modelach kosztuje krocie

Zwykła część zamienna, a wydatki niebotyczne. Podpowiadamy, co w niektórych modelach kosztuje krocie

ogólne niedopracowanie jednostki, nie ma większego sensu. Równie wysoką cenę zapłacą użytkownicy Opli z motorem Isuzu o oznaczeniu 1.7 CDTI - wtryski Denso. Nowoczesne diesle wyposażane są obecnie obligatoryjnie w DPF. W europejskich konstrukcjach regeneracja przeważnie jest możliwa. Dostępne są także

Poradnik | Tanie w eksploatacji. Małe silniki Diesla bez dwumasowego koła zamachowego

Poradnik | Tanie w eksploatacji. Małe silniki Diesla bez dwumasowego koła zamachowego

. Zwłaszcza w sytuacji, gdy większość czasu spędzamy w ruchu miejskim. Zdaniem mechaników, dobrym wyborem dla kierowców oczekujących niskich kosztów eksploatacji i braku wrażliwego osprzętu, jest znany z palety napędowej Opla silnik 1.7 CDTI. Czterocylindrowa jednostka autorstwa inżynierów Isuzu, od lat 90

Chevrolet Cruze vs. Skoda Octavia II - kopciuszek czy bestseller?

Chevrolet Cruze vs. Skoda Octavia II - kopciuszek czy bestseller?

rozrządu co 70 tysięcy kilometrów pochłonie około tysiąca złotych. Regeneracja turbosprężarki w odmianie 1.4 Turbo to koszt 900-1500 złotych. Wyposażone w bezpośredni wtrysk paliwa common-rail silniki diesla 1.7 i 2.0 CDTI generują 130, 150 lub 163 KM. Przekonują niskim zużyciem oleju napędowego, kulturą

Boisz się tanich diesli? Tych możesz być pewny

Boisz się tanich diesli? Tych możesz być pewny

chwalony motor to 1.7 CDTI. Występował w paru odmianach: 80, 100, 110 oraz 125 KM. Do niewątpliwych zalet jednostki należy mały apetyt na olej napędowy oraz mała awaryjność. Zainteresowanych Astrą H ostrzegamy przed dieslem 1.3 CDTI - to trochę za mały silnik jak do auta klasy kompakt. Konstrukcja Fiata

Ecobrandy - moda czy biznes?

Ecobrandy - moda czy biznes?

zarówno silników wysokoprężnych jak i zasilanych gazem ziemnym. Dostępne modele: Corsa (1.3 CDTI), Astra (1.3 CDTI), Insignia (2.0 CDTI), Meriva (1.3 CDTI) i Zafira (1.7 CDTI lub 1.6 CNG) Cena: Oszczędności to około 0,5 l/100 km a dopłata np. w Insignii wynosi około 2 tys. zł

Re: Opel Meriva 1.7 CDTI | Za kierownicą

A po cholerę dzisaj kupować diesla? Olej od nowego roku znowu zdrożeje, no i problemy z filtrem cząstek stałych, wtryskiwaczami, kołem zamachowym, a naprawy drogie. Pozorna oszczędność! Nie ma to, jak benzynka!

Re: Silnik 1,7 cdti - Astra II

miękki to źle (brak ciśnienia w układzie) 2. pad turbosprężarki - niedoładowuje 3. PSJ (pier..lony styl jazdy) czyli zapiekają się kierownice w turbinie od zbyt delikatnej jazdy - trzeba trochę popędzić rumaki żeby było dobrze (pod warunkiem oczywiście że w 1.7 CDTI występuje zmienna geometria łopatek

Vectra cdti (150KM) 2005 r. vs Mondeo Tdci (130KM)

Mam zamiar kupic w kwietniu samochód albo Vectra GTS 1.9 cdti (150KM) albo Mondeo 2.0 tdci (130KM). Prosiłbym o informację nie o wrażeniach z jazdy, bo te mogłem ocenić sam i szczerze mówiąc vectra mnie zachwyciła tak, że narazie nic jej nie przebiło, ani Mondeo ani Avensis ani Laguna

Re: Vectra cdti (150KM) 2005 r. vs Mondeo Tdci (1

wtryskiwacze- i to jest ponoć nagminne (wg opini internetowych) i > kosztowne. Lepiej pod względem jakości wypadają te jednostki 115 KM, ale > wolałbym troche więcej mocy (i tak źle i tak niedobrze :) ) > > Pozdrawiam > A brales pod uwage Passata 1.9 130 ? Moze warto , choc nie

Re: Vectra cdti (150KM) 2005 r. vs Mondeo Tdci (1

trochę emocji to Vectra nieporuwnywalnie dostarcza większej radości i szybszego bicia serca. Jeździłem też Avensisem 2.2 (150KM) ale jakoś, wg mnie, brakowało mu tego "pazura", który miała vectra 1.9 (150KM). Zawieszenie Avensisa jest też nastawione na spokojniejszą jazde, bardziej jak limuzyna

Re: ceny paliw w csw

Jeśli chodzi o stacje paliw to Świecie ma zawsze drożej, porównując stację takie jak Orlen i BP to Grudziądz ma po 4,17-4,19zł na dzień wczorajszy. Na PKS-ie możesz zalać diesla starszej generacji, osobiście za zalałbym tam ropy do silnika typu CommonRail czy na pompo wtryskiwaczach.

Re: Zafira B

zoomie napisał: > Witam. Zamierzam kupić Zafirę w roczniku 2006, mam jednak dylemat > odnośnie wyboru silnika 1,9 cdti którą wersję wybrać czy 101, 120 a > może szukać 150KM Czytałem już wiele wątków w necie i powiem > szczerze im wiecej czytam tym bardziej jestem

Re: Dlaczego Fiat Bravo i w dodatku wlasnie diese

utrzymaniu wysokiej mocy maksymalnej. Cztery zawory na cylinder Większa liczba zaworów pozwala na optymalizację procesu napełniania cylindra i zawirowania powietrza, co umożliwia obniżenie zużycia paliwa i toksyczności spalin przy wysokiej mocy maksymalnej. 1.3 Multijet, 1.3 CDTI producent: GM