1.7 cdti wymiana filtra

Arek Kwiecień

Używany Opel Astra IV (2009-2020) - blaski i cienie kompaktowej gwiazdy

Używany Opel Astra IV (2009-2020) - blaski i cienie kompaktowej gwiazdy

Opel Astra J (4. generacji) jest dowodem na to, że lepsze nie musi być wrogiem dobrego. Chwalona i doceniana przez konsumentów Astra H w roku 2009 doczekała się następczyni, która - poza drobnymi wpadkami - generalnie zbiera jeszcze lepsze opinie. A co się w nim psuje?

Fiat 500x vs Opel Mokka I. Wciąż świeże i w niezłej cenie. Warto postawić na te używane crossovery?

Przeczesując rynek wtórny w poszukiwaniu miejskiego crossovera, nie jesteśmy skazani na najpopularniejsze propozycje. Warty uwagi jest także stylowy Fiat 500X i pierwsza generacja Opla Mokki. Każdy z nich sprawdzi się w miejskiej dżungli, okazjonalnie zabierając nas także na wakacje z podstawowym ekwipunkiem. Niektóre wersje niemieckiego auta dodatkowo oferowano z prostym, dołączanym napędem na wszystkie koła.

Używany Opel Astra III (2004-2014) - rozsądny wybór

Stosunkowo prosta konstrukcja, "polskie" pochodzenie (montowanych w naszym kraju samochodów i silników) oraz duży wybór części (oryginalnych, zamiennych i używanych) sprawiają, że Opel Astra H (III generacji) nieustająco budzi duże zainteresowanie osób szukających kompaktowego, prostego w obsłudze auta o niewygórowanej cenie. Czy używana Astra zbiera dobre opinie? Co się w tym modelu najczęściej psuje?

Opel Corsa B, C i D - miejski, używany hit pod lupą. Szukamy pułapek i wersji-pewniaków

Opel Corsa B, C i D - miejski, używany hit pod lupą. Szukamy pułapek i wersji-pewniaków

turbosprężarką. Plus za brak filtra cząstek stałych. Archaiczny wtrysk pośredni wykorzystuje pochodzący z Isuzu 1.7 DI i DTI o mocy 65-75 KM. Pod koniec produkcji wprowadzono odmianę z bezpośrednim wtryskiem – 1.7 CDTI generującą 100 KM. Zapożyczona konstrukcja będzie wymagać jednak po latach pokaźnych

Poradnik | 1.7 CDTi - Silnik Isuzu ma sporo wad, ale i zalet

Poradnik | 1.7 CDTi - Silnik Isuzu ma sporo wad, ale i zalet

między innymi gwałtownego ruszania. Wymiana zestawu kosztuje 2500-3000 złotych. Miasto nieprzychylne DPF-owi Jak przystało na nowoczesnego diesla, 1.7 CDTI również zmaga się z kłopotliwym filtrem cząstek stałych. Jeśli regularnie użytkujemy samochód na długich trasach, stworzymy w ten sposób dogodne

Kupujemy używane: Opel Mokka I vs. Citroen C4 Cactus. Crossovery z różnych światów

Kupujemy używane: Opel Mokka I vs. Citroen C4 Cactus. Crossovery z różnych światów

generujący 140 KM. W przypadku wszystkich serc napędowych, warto skrócić okres pomiędzy wymianami oleju i rozrządu do 10 i 60 tysięcy kilometrów – koszt wymiany paska to 700 złotych. Alternatywą pozostają znane diesle. Początkowo występował w gamie opracowany przez Isuzu 1.7 CDTI o mocy 130 KM

Idealne do miasta za 10-15 tysięcy złotych - Opel Corsa D vs. Skoda Fabia II

Idealne do miasta za 10-15 tysięcy złotych - Opel Corsa D vs. Skoda Fabia II

CDTI autorstwa Fiata i 1.7 CDTI Isuzu. Włoska konstrukcja, produkowana w bielskiej fabryce dysponuje mocą 75-95 KM. W zależności od roku produkcji i rynku przeznaczenia, wyposażona może być w kłopotliwy podczas miejskiej eksploatacji filtr cząstek stałych. Serwisowe czyszczenie filtra wiąże się z

Poradnik | Tanie w eksploatacji. Małe silniki Diesla bez dwumasowego koła zamachowego

Poradnik | Tanie w eksploatacji. Małe silniki Diesla bez dwumasowego koła zamachowego

zamachowego i filtra cząstek stałych FAP. 1.6 HDI opuszczał fabrykę z wtryskiem bezpośrednim common-rail firmy Bosch lub Siemens. Ze względu na koszty serwisowania, specjaliści polecają produkt Boscha. Dla własnego bezpieczeństwa, interwał wymiany paska rozrządu warto skrócić do 150 tysięcy kilometrów

Opel Meriva (2003-2010) - opinie Moto.pl

Opel Meriva (2003-2010) - opinie Moto.pl

egzemplarzami jak najnowszymi, bowiem są lepiej wykonane i bardziej dopracowane technicznie. Historia modelu 2003 - premiera modelu, silniki benzynowe 1.6 (87 KM), 1.6 16V (100 KM), 1.8 16V (125 KM), turbodiesle 1.7 DTi (75 KM), 1.7 CDTi (100 KM

Re: corsa 1.3 cdti

greenblack napisał: > jak chcesz naprawiać turbodiesla z CR? To nie UAZ! Oczywiscie ze nie uaz, ale nie mow mi, ze z wymiana np. filtra paliwa mam zawsze jezdzic do serwisu albo spuscic wode z niego. Znam specow, co z wymiana zarowki postojowki jada do serwisu, ale ja do takich nie

Re: Opel Vectra kombi 3.0 CDTI

Jeżdzę takim autem od roku 3.o 185km i bardzo polecam zrobiłem 20tys i poza wymiana oleju i filtrów nic się nie dzieje. Spalanie przy mojej nodze a jest dość cięzka 7,5 - 8 l miasto 10 -11. Autem dalej się zachwycam posiadam wersję Cosmo - czyli full wypas z funkcją sport skrzynia automat.

Re: Opel Corsa D 1.3 CDTi

. Samochód wymaga przeglądów co 30 tys. km. (nie co rok czy 2 lata ale co 30 tys. km.) więc nie ma potrzeby zbyt często oglądać ASO, chyba że na wymianę oleju i filtrów. Jeśli ktoś szuka bardzo taniego w utrzymaniu auta tej wielkości, to zakup Corsy czy Grande jest strzałem w "10kę". Warto jednak tak

Re: Opel Corsa 1.3 CDTi ecoFlex | Za kierownicą

, w mieście tragedia, to już pisałem, widoczność z tyłu beznadziejna, małe szybki przez które niewiele widać . I bonus: wymiana żarówki mijania kosztuje w serwisie 85zł, bo samemu w trasie nie wiem czy będzie ktoś bawił się w wyjmowanie filtru powietrza, który zasłania dostęp.

Re: Opel Corsa D 1.3 CDTi

Opel Corsa D i Grande Punto to to samo podwozie, zawieszenie i koła. Rozwiązania we wnętrzu też wskazują na podobieństwa konstrukcyjne. Silnik 1.3 (właściwie 1248 ccm) to zaprojektowany przez Włochów diesel, montowany w polskich zakładach FPT Bielsko-Biała. To jest świetny silnik, szczególnie w

Re: do użytkowników Fabia 1,9TDI

Mysle, ze warto. Moja kupiona w listopadzie 2002 comfort 1.9 tdi licznik okolo 30 paru tys. praktycznie bezwaryjna do tego czasu - raz wymiana zarowek i raz wymiana filtra (clima). Wtedy jak szukalismy dla siebie auta to musial to byc diesel i nie zalujemy.Mialem okazje przejechac sie na

Re: Megane II 1.5 dci-jak oceniacie ten silnik??

do niezawodności to od 80 tys km (od nowości) nic się nie działo tzn wymiana oleju z filtrami co 30 tys km (mobil 1 5w50) i dolewka 0,5 l po 15 tys km. Spalanie - nie wierz w bajki o 4 l/100 chyba że jedziesz w trasie 80-90 wtedy jest to mozliwe. Inaczej z klimą wyjdzie w clio 4,5 czyli w megane