1.7 crdi awarie

Piotr Mokwiński

1.7 CRDI Hyundai/Kia - opinie, awarie i usterki. Użytkownicy narzekają na jedną rzecz

1.7 CRDI Hyundai/Kia - opinie, awarie i usterki. Użytkownicy narzekają na jedną rzecz

Na rynku wtórnym udział diesli wyraźnie przekracza 40 proc. Dlatego dzisiaj sprawdzamy, czy warto postawić na silnik 1.7 CRDI Hyundaia i Kii. Trafiał on pod maskę wielu popularnych modeli. Jakie są o nim opinie, najczęstsze awarie i co sądzą o nim kierowcy? Sprawdzamy.

SUV-y z Japonii i Korei za 80 tysięcy zł. Polujemy na pewniaki

W Polsce od dwóch lat króluje Toyota. Dystansuje w rankingu sprzedaży zarówno Skodę, jak i Volkswagena. Po piętach najpopularniejszym markom depczą Koreańczycy. W ostatnich latach wzmocnili ofertę wszelkiej maści elektrykami i SUV-ami. I tymi ostatnimi się dziś zajmiemy. Zaglądamy do Azji, by znaleźć najlepsze samochody o charakterze rekreacyjnym.

Kia Sportage III - opinie. Nowa robi furorę. A co z używanym SUV-em? Kusi nie tylko ceną

Kia Sportage to jeden z najbardziej lubianych kompaktowych SUV-ów na polskim rynku. Właśnie zadebiutowała nowa generacja, która robi furorę odważną stylistyką i nowoczesnym wnętrzem. Ale i poprzednie wersje bestsellera mają sporo do zaoferowania. Przyjrzyjmy się trójce, która kusi cenami.

Dobry samochód za 35 tys. zł. Sprawdzamy. Oto nasze propozycje z różnych segmentów

Dobry samochód za 35 tys. zł. Sprawdzamy. Oto nasze propozycje z różnych segmentów

doładowany wariant 2.0 Turbo o mocy 278 KM. Amatorzy silników diesla mają do wyboru tylko jedną opcję. To czterocylindrowe 1.7 CRDI dysponujące mocą 136 KM i 325 NM. Mimo niewielkiej pojemności i niezbyt imponujących parametrów, to wystarczające źródło napędu do sprawnej jazdy po mieście i dość żwawej po

Trzyletnie SUV-y z 4x4. Szukamy okazji na różnych półkach cenowych. Jest ich kilka

Trzyletnie SUV-y z 4x4. Szukamy okazji na różnych półkach cenowych. Jest ich kilka

trwałe – 1.6, 1.7 i 2.0 CRDI o mocy 115-185 KM. Hyundai z 2018 kosztuje od 70 do 100 tysięcy zł. Ssangyong Rexton II W 2017 Ssangyong wprowadził na rynek drugą generacją swojego flagowego modelu - Rexton. Produkowany w koreańskich zakładach pokaźnych rozmiarów SUV definitywnie zerwał z

Hyundai i40 vs Mazda 6 III. Czy warto postawić na rodzinne auta klasy średniej z Azji?

Hyundai i40 vs Mazda 6 III. Czy warto postawić na rodzinne auta klasy średniej z Azji?

wielkiego wyboru nie mamy. Hyundai oferował tylko dwie niewielkie jednostki, zdecydowanie za słabe do ciężkiego średniaka. To 1.6 i 1.7 CRDI o mocy 115-141 KM. Diesle korzystają z bezpośredniego wtrysku paliwa typu common-rail, turbosprężarki ze zmienną geometrią łopat i filtra cząstek stałych (serwisowe

VW Passat B7 vs. Kia Optima III. "Udane, choć nie w każdej wersji"

intensywnie wspomaga benzynowy, a w czasie hamowania odzyskuje energię, co pozwala osiągnąć przeciętne wyniki spalania oscylujące wokół 8-9 litrów w mieście i 7 w spokojnej trasie. Ekologia trochę na wyrost. Amatorzy silników diesla mają do wyboru tylko jedną opcję. To czterocylindrowe 1.7 CRDI dysponujące

Poradnik | Rozsądne auta rodzinne z Azji za 20 tysięcy złotych

Poradnik | Rozsądne auta rodzinne z Azji za 20 tysięcy złotych

awariami. Nie można tego powiedzieć o wrażliwych i kosztownych w serwisowaniu dieslach z rodziny D-4D. Kolejnym przedstawicielem japońskiej klasy średniej jest Mazda 6 pierwszej generacji. Model segmentu D autorstwa inżynierów z Nagasaki dostępny był od 2002 do 2007 roku jaki kombi, sedan  i liftback

Re: Hyundai i40 1.7 CRDi | Za kierownicą

Polecam wizytę w salonie. Passata z takim wyposażeniem za cenę i40 nie znajdziecie. Poza tym silnik benzynowy z turbo to potencjalny generator kosztów. Mondeo? Staroć, ale co ja tam się znam :) Mazda 6? Nie życzę awarii zawieszenia, zapoznajcie się z opiniami nt. silników.

Re: Hyundai i40 1.7 CRDi | Za kierownicą

@gość z 08:56: Tak, alternatory w Vectrach lecą na potęgę. To nie jest wyrób niemiecki, lecz "paneuropejski" firmy Denso (choć mówią że włoski - przynajmniej w CDTI z włoskim rodowodem). Również mam za sobą tą awarię i to w wyjątkowo niesprzyjających okolicznościach czasoprzestrzennych. A temu, co

Re: Czy da się kupić auto klasy B za 20 000?

Getz nie ma przesuwanej tylnej kanapy; Z wózkiem niestety bez składania kanapy jest problem żeby włożyć nawet najmniejszą spacerówkę. Mam 1,5 Crdi 2008 - samochód ma 100 tys.km w tym 92 tys. km u mnie - ŻADNEJ AWARII - tylko 3 przepalone żarówki i raz dopełniana klima... Ogólnie bardzo polecam

Re: Kia Venga, opinie

Witaj mam vengę 1,6 crdi 128KM z 2010 przebieg 162tys sprowadzoną z Hiszpanii.Też nie wiedziałem co kupić opinii masa dużo niepochlebnych zaryzykowałem i powiem nie żałuję.Autko jest świetne bardzo pakowne i dynamiczne nic w nim przynajmniej u mnie nie trzeszczy,sprawdzając jego historię serwisową

Re: Jaki samochód kupić?

automatyczna, lusterko fotochromatyczne, zewnetrzne -przynajmniej powiekszające , itd -przebieg max do 150 tys km! A jak diesel Ci nie pasuje, to benzyna taka: 1,0 TSi od VW lub 1,0-1.4Tce od Renault. Mozesz wybrac tez diesla od Hyundai- Kia - i tez tylko 1,6 CRDI vgt od 110 KM- do 136 KM. Najlepszy 116 KM

Re: Grande Punto czy Opel Corsa D?

Ostatnimi czasy Fiat dawał rabat na MultiJety, 5kPLN. Ale nie wiem, czy jeszcze obowiązuje. Teraz na stronie dla '8r. mają taki rabat dla wszystkich wersji. Po drugie, to są te same samochody, z wyjątkiem silników benzynowych. Po trzecie, w 1.3 MultiJet potrafi ulec awarii napinacz łańcucha

Re: Fenomen diesla a koszty

" padł na najmniejszy model Hyundaia z silnikiem 1.5 CRDi - samochód zakupiony jako roczny z przebiegiem niecałych 8 tys. km. Poprzednim samochodem był eksploatowany od nowości Peugeot 206 1.4 8V benzyna. Samochody więc porównywalne z wielu względów. W skrócie powiem że wybór Diesla okazał się