1.7 dti wymiana rozrządu

Piotr Mokwiński

Opel Corsa B, C i D - miejski, używany hit pod lupą. Szukamy pułapek i wersji-pewniaków

Opel Corsa B, C i D - miejski, używany hit pod lupą. Szukamy pułapek i wersji-pewniaków

Wybór aut używanych w segmencie B jest ogromny. Większość modeli z powodzeniem spełnia swoją rolę, sprawnie poruszając się w ruchu miejskim, bez większego obciążania budżetu właściciela. Licząc na możliwie prostą budowę i niskie koszty części zamiennych i napraw, warto sięgać po najpopularniejsze konstrukcje. Bez wątpienia zalicza się do nich Opel Corsa B, C i D, których ceny na rynku wtórnym są bardzo atrakcyjne. Co istotne, z łatwością znajdziemy egzemplarze pochodzące z polskiej sieci sprzedaży. Przyglądamy się trzem generacjom.

Używane Opel Astra II vs. VW Golf IV - opinie. Bestsellerowe kompakty za jedną wypłatę

Sprawdzamy dzisiaj dwa niemieckie hity sprzed lat. Jakie są opinie mechaników i kierowców o Oplu Astrze II i VW Golfie IV po latach? Co się psuje, na co uważać, a która wersja silnikowa to pewniak? Odpowiadamy na wszystkie te pytania.

Poradnik | 1.7 CDTi - Silnik Isuzu ma sporo wad, ale i zalet

Isuzu słynie nie tylko z aut terenowych, lecz również z diesli dostarczanych do wielu światowych koncernów. Produkowany w Polsce 1.7 DTi/CDTi trafiał pod maski Hondy Civic, a także wielu modeli Opla. Do 250 tysięcy kilometrów nie sprawia wielu problemów. Później może być różnie.

Poradnik | Po latach wciąż w dobrej formie: Golf IV, Astra II, Focus I

Poradnik | Po latach wciąż w dobrej formie: Golf IV, Astra II, Focus I

(wymiana rozrządu 350-500 złotych). 1.8 Turbo 150-180 KM także nie sprawia trudności (regeneracja turbosprężarki to wydatek 900 złotych). Zakup legendarnego diesla 1.9 TDI (90-130 KM) wiąże się z dużym ryzykiem trafienia na mocno wyeksploatowany egzemplarz. Ewentualna regeneracja turbosprężarki (900

Opel Vectra B (1995-2002) - opinie Moto.pl

Nie wszystkie wersje silnikowe Vectry są popularne na polskim rynku wtórnym. Mało jest benzynowych odmian 1.6, 1.6 16V, 2.2 16V, 2.6 V6 24V oraz turbodiesli 1.7 TD i 2.2 DTI. Za to w wersjach 1.8 16V i 2.0 16V można wybierać do woli, podobnie jak w wysokoprężnych dwulitrówkach. Nie powinno sprawić

Opel Corsa C (2000-2006) - opinie Moto.pl

. Zaskakująco duży wybór panuje wśród nowoczesnych diesli 1.3 CDTi, a niespodziewanie mało jest wysokoprężnych 1.7 DTi. Trudno też kupić najmocniejszego turbodiesla 1.7 CDTi. Przy zakupie Corsy warto zwrócić uwagę, czy nie pochodzi ze szkoły nauki jazdy. Takie auta, a jest ich w Polsce sporo, są zazwyczaj mocno

norauto - wymiana rozrządu

hej panowie! Miał któryś z Was okazję odstawić auto do nora? Mi się zbliża wymiana rozrządu, przy okazji od razu pasek klinowy i pompę wody wymienię. W norauto za wymianę w astrze G, 1.7 dti (silnik isuzu) powyższa usługa wraz z częściami to koszt ok. 1100 zł. Cena jak dla mnie ok, natomiast

Re: Hello Istłód :)))

zauważyłam, qrteczka. A tak w ogóle to nie wiesz ile zabulę za wymianę rozrządu w astrze II, silnik 1,7 DTI to ten Isuzu

Re: awaria paska rozrządu w lagunie II

po wymianie paseczka w kangurku paseczek pekl no i narobilo sie na okolo 3tys zl , w serwisie rozlozyli rece i powiedzieli ze sam. nie byl serwisowany bo nie ma wpisow w ksiazce obslugi pojazdu . motor 1.9 dti , a serwis kosztuje tyle ze glowa boli a kieszen pusta .nigdy wiecej sam. renault

Re: co sądzicie o samochodach marki renault?

Witam! Z takim osprzętem jak amortyzator to sobie poradzę. Pasek rozrządu to tam jest trochę zabawy i z taką wymianą to zasówam do warsztatu a nie wdawać się w koszta z byle częścią. Przeglądy dopuszczające do ruchu robię w stacjach powołanych do tego celu więc nikt mi nie może zarzucić lub

Re: Renault Mégane I (1995-2002)

+50 wymiana napełnienie klimatyzacji 120zł siłownik c.zamka bagażnika 40zł oprócz tego eksploatacja olej co 10tyś, 4x klocki hamulcowe przód, od60 do 80zł + wymiana 2xklocki hamulcowe tył, jw. wymiana przednich tarcz hamulcowych, ok 200zł +wymiana 2xwymiana rozrządu, ok 450zł z wymianą 1xłącznik

Re: Opel Vectra B

Mam 5-drzwiową Vectre B 2.0 DTI z 2000 roku, przebieg 265 tys. km. W ciągu 3,5 roku przejechałem nią 58 tys. km i nie mam powodów do narzekań. Ta wersja sprawdza się bardzo dobrze. Silnik ma łańcuch rozrządu więc teoretycznie rozrząd jest bezobsługowy. Problem może pojawić w przypadku pompy

Re: Motodziennik: Kłopotliwe diesle

. 1.9SDI? Nie do zajeżdżenia. Im mocniejsze silniki, tym gorzej. 1.9TDI jeszcze jakoś ludzie chwalą - nawet jak coś padnie, to naprawa jest umiarkowanie tania (oczywiście im mocniejsza wersja, tym padają kosztowniejsze komponenty). 1.9dCi? 2.0TDI? 2.0TDCI? 2.2DTI? 2.2dCi? Wtryski, pompy, naprawy po

Re: Ku przestrodze

specjalny sposób traktuje użytkowników kilkuletnich aut tej marki. Np. czujnik położenia przepustnicy do Vectry C 2.2 DTI, rzecz zawodna, ale prościutka w budowie i tania w produkcji (wartość – najwyżej 20 zł), sprzedawana jest od jakiegoś czasu wraz z całym korpusem przepustnicy. Koszt bez wymiany

Re: Ku przestrodze

specjalny sposób traktuje użytkowników kilkuletnich aut tej marki. Np. czujnik położenia przepustnicy do Vectry C 2.2 DTI, rzecz zawodna, ale prościutka w budowie i tania w produkcji (wartość – najwyżej 20 zł), sprzedawana jest od jakiegoś czasu wraz z całym korpusem przepustnicy. Koszt bez wymiany