1.8 tdci filtr dpf

Piotr Mokwiński

Używany Ford Focus I, II i III. Awarie, usterki i najlepsze wersje bestsellera

Używany Ford Focus I, II i III. Awarie, usterki i najlepsze wersje bestsellera

Szukając auta kompaktowego stajemy przez nie lada dylematem. Na rynku znajdziemy ogromny wybór europejskich, japońskich czy koreańskich propozycji, które w roli wszechstronnego urządzenia do przemieszczania sprawdzą się doskonale. Niemniej, oczekując lepszej trakcji możemy skłonić się ku I, II lub III generacji Forda Focusa. Bez względu na generację, zaprojektowane w Niemczech auto pozytywnie zaskakuje właściwościami jezdnymi i precyzją prowadzenia.

Ford Focus C-Max (2003 - 2010) - opinie Moto.pl

Ford nie spieszył się z budową kompaktowego minivana. Stracił co prawda rynkowy dystans do konkurentów, ale zyskał czas do gruntownego przemyślenia konstrukcji

Kupujemy używane: Ford S-Max I kontra Citroen C4 Grand Picasso I. Pierwsze generacje popularnych minivanów

Jednym z trudniejszych zadań motoryzacyjnych jest sprostanie wysokim wymaganiom rodzin. W tej konkurencji bez wątpienia najlepiej radzą sobie średniej klasy minivany. Sprawdźmy, co oferuje pierwsza generacja Forda S-Max i Citroena C4 Grand Picasso. Na rynku wtórnym znajdziemy wiele egzemplarzy, ale nie każdy będzie warty uwagi.

Ford Focus II (2004-2010) - opinie Moto.pl

Ford Focus II (2004-2010) - opinie Moto.pl

. Historia modelu 2004 - premiera modelu II-gen., nadwozie hatchback 3d i 5d oraz kombi, silniki benzynowe 1.4 (80 KM), 1.6 (100 lub 115 KM), 2.0 (145 KM), turbodiesle 1.6 TDCi (109 KM) i 2.0 TDCi (136 KM) 2005 - turbodiesle 1.6 TDCi (90 KM) i 1.8 TDCi

Problem z filtrem DPF

Mam FORDA Focusa 1,6 TDCI z filtrem cząsteczek stałych. Przebieg 104 tyś, 2005r. Komputer wyświetlił komunikat "usterka układu silnika". Na komputerze wyszło że brudny filtr DPF. Co można w tym przypadku zrobić ? Czy konieczna wymiana ? Czy też jest inny sposób, np wyczyszczenie ?

Re: Ford Mondeo lub s-max 1,8 tdci 125 km

Witam tak sa usterki- awarie wtryskiwaczy,problemy z dwumasa,filtrem dpf,przy dzisiejszych cenach paliw ,oraz kosztem napraw diesli wybor jest tylko jeden-pb

Filtr DPF - kosztowna ekologia

kupujac w 2008 r. swiadomie wybralem silniik 1.8 tdci zamiast duzo zwawszego aluminiowego 2.0, ktory cenowo duzo nie odbiegal od 1.8. Oczywiscie balem sie dpf, no i w zasadzie mam swiety spokoj. Poza tym, ze brakuje mu kilku kucy, ale mulem tez nie jest. Spalanie mojego mondka jest niezle, w

Re: Filtr DPF - kosztowna ekologia

po przejechaniu 200k focused tddi tdi 90km zachcialo mi sie nowego auta. Kupilem w 2010 focusa tdci, chodzi ciszej zbiera sie lepiej ale niech szlagi trafi ta technologie. Filtr zapchany, wtryskiwascz uszkodzony. Po schipowaniu zaczelo sie slizgac sprzeglo i siadla turbina - wrocilem na 140km

Filtr DPF - kosztowna ekologia

, jaką moc ma 1.8 Duratec 110KM przy obrotach maksymalnego momentu (165Nm przy 3950rpm)? 68kW. W takich warunkach benzyniak objedzie cię z palcem w rurze wydechowej. Diesel też, o ile będzie miał kierowcę który wie, że samochód najlepiej przyspiesza na obrotach maksymalnej mocy, a nie obrotach

Re: Auto z filtrem cząstek stałych DPF - opinie ?

W Focusach 1.6 TDCI od chyba 2 lat, Mondeo 2.0 TDCI nowy model- ten już chyba obowiązkowo ma w dieslu DPF, nawet nie było wyboru przy kupnie. W Focusach mimo DPF i tak się zdarza że przydymią na chwilę np. po zimnym starcie. W trasie po depnięciu nie wiem, bo sam za soba nie jeżdżę

Re: pytanie o silnik forda 1,8 tdci

czy silnik 1,8 tdci oferowany w mondeo (pewnie też w focusie) jest z rodziny silników 1,6 i 2.0 TDCI ? To nowoczesny silnik zrobiony z francuzami czy stara konstrukcja forda tylko z dołożonym common railem? Pozdr al Wg mojej wiedzy jest to stary silnik, pamiętający jeszcze czasy

Co sądzicie o Fordzie Focusie 1,6 Tdci?

Moja Octavia ma już 230000 km przebiegu i powolutku trzeba się oglądać za innym. Kuzyn mi naraił Focusa 1,6 Tdci rocznego z przebiegiem 50 000, uderzony z tyłu. Ma filtr DPF z jakimś dolewanym płynem a nie na wypalanie. Po remoncie i z opłatami ( auto z Niemiec ) wyjdzie ok. 45 000 zł

Re: Ford Mondeo lub s-max 1,8 tdci 125 km

jedyny.gazebo napisał: > Witam tak sa usterki- awarie wtryskiwaczy,problemy z dwumasa,filtrem dpf,przy d > zisiejszych cenach paliw ,oraz kosztem napraw diesli wybor jest tylko jeden-pb Ten silnik miałem w focusie MK1 przejechałem nim od nowości 285tys km problemów z silnikiem było

Re: Diesle 2.0 lub większe bez FAP/DPF

Cześć. Też się rozglądam za dieselem z rocznika 2009/2010 bez filtra cz. i już miałem się poddać gdy natrafiłem na jedno z ogłoszeń: "mondeo mkIV 1.8 TDCI 125KM fabrycznie bez DPF 2010". Wersja silników ECOnetic. Jest kilka nawet na allegro. Jeśli upierasz się na 2.0 i większe to raczej nie

Filtr DPF - kosztowna ekologia

małe wyliczenie dla tych, którzy nie spali na fizyce. Obok siebie jadą Skoda Fabia HTP 60KM/108Nm i dwa Fordy Mondeo TDCi 115KM/280Nm. Kierowca Skody nie spał na fizyce i będzie przyspieszał w okolicach obrotów mocy maksymalnej, kierowca pierwszego Mondeo jest wyznawcą momentu obrotowego i będzie

Re: Co sądzicie o Fordzie Focusie 1,6 Tdci?

octavian-33 napisał: > Moja Octavia ma już 230000 km przebiegu i powolutku trzeba się oglądać za innym > . Kuzyn mi naraił Focusa 1,6 Tdci rocznego z przebiegiem 50 000, uderzony z ty > łu. Ma filtr DPF z jakimś dolewanym płynem a nie na wypalanie. Po remoncie i z

Re: To była męska decyzja -dziekuję :O)

michallg napisał: > drogo jak skur..... > Focus 2007 fabrycznie nowy 1,6 tdci 60000 Masz rację... ale nie do końca. Twój focus 2007 to przy ceedzie praktycznie golas (dokup teraz klimę, bdb radio z mp3 itd). Poza tym mówisz o focusie 1,6 tdci o mocy 90 KM - model z mocą 115 KM

Re: fajny damski samochód

Ford Fiesta 1.4 TDCI. Jak nowy to tylko benzyna, niestety, chyba dobry jest silnik 1.3 75KM. Jak używka, to taka bez dwumasy i filtra DPF (jest wszak ryzyko, że do Berlina Cię nim nie wpuszczą, he, he....), czyli jakiś rocznik 2006 maks. Ale i wersje sprzed liftu (czyli rocznik 2003) są bardzo

Re: To była męska decyzja -dziekuję :O)

focusie 1,6 tdci o mocy 90 KM - model z mocą 115 KM (a tyle > ma kia) ze względu na obecnośc filtra dpf kosztuje całe 6 tys więcej. > Tak więc doliczając wszystkie w/w gadżety i silnik wychodzi 75-80 > tys. TANIO ????? w cenie: klimatyzacja, lakier met., 6 poduszek, elektryczne

Old vs New - kolejna runda 1

(podwyższone zużycie paliwa związane z wypalaniem sadzy, problem z utylizacją starych filtrów i nawet czterokrotnie częstsze wymiany oleju, odpadu uznanego za niebezpieczny). Z forum Moto.pl: "Mam pięcioletniego Forda C-Max 1.6 TDCI. Masakra. Przebieg 140 tys. km, a sypie się wszystko. W ciągu ostatnich