1.8 tfsi bierze olej

Arek Kwiecień

Używane Audi A6 C7 (2011-2018) - wciąż się ceni. A co się w nim psuje?

Używane Audi A6 C7 (2011-2018) - wciąż się ceni. A co się w nim psuje?

Przedostatnia generacja Audi A6 C7 (od 2018 roku sprzedawany jest już model C8) to zarazem auto bardzo współczesne, nowocześnie wyposażone w zgodzie z najnowszymi trendami, korzystające z wielu technicznych nowinek, a jednocześnie. już nie takie młode, bo na rynku znajdziemy egzemplarze nawet 10- i 11-letnie. Sprzedający wciąż wysoko je cenią, a nabywcy muszą mieć świadomość, że utrzymanie takiego pojazdu może być bardzo kosztowne. Sprawdzamy opinie użytkowników i szukamy typowych usterek czwartej generacji Audi A6.

Audi A4 to król rynku wtórnego. Ma wiele zalet, ale i wersje pułapki. B7, B8 i B9

Audi A4 to król rynku wtórnego w Polsce. Żaden inny używany samochód nie cieszy się w Polsce takim zainteresowaniem. Dlatego postanowiliśmy prześwietlić A4 trzech generacji - B7, B8 oraz B9. Jakie są opinie o Audi A4?

Szukamy kompaktowego auta za 50 tysięcy zł. Tym razem z dobrym benzyniakiem z turbo

Kompakty lubimy za uniwersalność, zwrotność, pewne prowadzenie i względnie przystępną cenę. Przez wiele dekad była to podstawa oferty u większości producentów. Teraz tracą na rzecz wyżej zawieszonych SUV-ów. Dość powiedzieć, że sprzedaż Golfa w Europie na przestrzeni ostatnich dwóch zmalała dwukrotnie. Niemniej, wybór wciąż jest ogromny, zwłaszcza na rynku wtórnym.

Używane Audi A4 - opinie i awarie. Sprawdzamy trzy generacje B7, B8 i B9. To prawdziwy hit

Używane Audi A4 - opinie i awarie. Sprawdzamy trzy generacje B7, B8 i B9. To prawdziwy hit

silnika na olej. Raz jeszcze przestrzegamy przed skrzynią biegów Multitronic. Jest bardzo awaryjna, a jej naprawy - drogie. Tym bardziej uważamy na nią w parze z tak mocnym silnikiem jak 2.0 TFSI - Multitronic najzwyczajniej nie radzi sobie z taką mocą. Kupując używane Audi A4 B7, zdecydowanie unikajcie

Bestsellerów za 31 tys. zł ciąg dalszy. Właśnie tyle Polak wydaje średnio na używane auto

Bestsellerów za 31 tys. zł ciąg dalszy. Właśnie tyle Polak wydaje średnio na używane auto

czynienia z nietrwałym układem łańcucha rozrządu, a także stanowczo zbyt dużym zapotrzebowaniem na olej. Nieco lepiej sytuacja przedstawia się w 2.0, ale tutaj też należy regularnie sprawdzać stan poziomu cieczy smarnej. Najbardziej problematyczny jest jednak 1.4 TSI Twincharger. Mimo poprawienia tłoków

Kupujemy używane - Uważaj, te silniki biorą olej. 6 jednostek napędowych z rynku wtórnego

Kupujemy używane - Uważaj, te silniki biorą olej. 6 jednostek napędowych z rynku wtórnego

zaworowych lub turbosprężarki. Usprawnienie wymienionych elementów przeważnie rozwiązuje problem spalania oleju. Koszty naprawy pochłoną kilkaset złotych. Ze znacznie poważniejszym problemem boryka się między innymi czterocylindrowa jednostka 1.8 TFSI o mocy 163-180 KM. Silnik wyposażony w bezpośredni wtrysk

Bierzemy pod lupę VW Golfa generacji V, VI i VII. Ceny, awarie, zalety i wady każdej

Bierzemy pod lupę VW Golfa generacji V, VI i VII. Ceny, awarie, zalety i wady każdej

prezentują bazowe benzyniaki 1.4 i 1.6 z wielopunktowym wtryskiem paliwa - 80 i 105 KM. Więcej wrażeń za kierownicą i wysoką awaryjność, zwłaszcza warianty z pierwszych trzech lat produkcji, prezentują 1.2 TSI 85-105 KM, 1.4 TSI 122-160 KM, 1.8 TSI 160 KM, 2.0 TFSI 210-271 KM. Wyposażono je w bezpośredni

Re: Audi A1 1.4 TFSI Senner Tuning

NoTurboNoFun to musiałeś mieć jakiś silnik zajeżdżony, bo fakt trochę oleju bierze, ale bez przesady, a co do spalania to ten silnik i tak jest oszczędny przy spokojnej jeździe więc nie pi**l głupot, to nie disel.

Re: Motodziennik: Testowa rewolucja

Te silniki - graty rzucają się cieniem na producentów to czy mają w ogólepojęcieo technologii.Poczekajmy,zobaczmy jakie cuda będa wywijały obecne silniki TFSI VW za kilka lat.Konkretnie osprżet oraz kompresor i turbina.1.2,1.4,1,8,2.0 - zobaczycie co z nimi będzie. Ja mam japonski napęd 2

Re: Co za pierdoły ...

> Gość portalu: q napisał(a): > > > Silnik 2.0 TFSI > > spalanie 15l/100KM x 6,20l x 20.000 KM= 18600zł > > Ubezpieczenie 4000zł na rok > > Komplet opon 4000zł > > Klocki plus tarcze - 2000zł > > Olej, filtry, klima, mycie czyszczenie