1.8 tfsi bierze olej

Arek Kwiecień

Używane Audi A6 C7 (2011-2018) - wciąż się ceni. A co się w nim psuje?

Używane Audi A6 C7 (2011-2018) - wciąż się ceni. A co się w nim psuje?

Przedostatnia generacja Audi A6 C7 (od 2018 roku sprzedawany jest już model C8) to zarazem auto bardzo współczesne, nowocześnie wyposażone w zgodzie z najnowszymi trendami, korzystające z wielu technicznych nowinek, a jednocześnie. już nie takie młode, bo na rynku znajdziemy egzemplarze nawet 10- i 11-letnie. Sprzedający wciąż wysoko je cenią, a nabywcy muszą mieć świadomość, że utrzymanie takiego pojazdu może być bardzo kosztowne. Sprawdzamy opinie użytkowników i szukamy typowych usterek czwartej generacji Audi A6.

Audi A4 to król rynku wtórnego. Ma wiele zalet, ale i wersje pułapki. B7, B8 i B9

Audi A4 to król rynku wtórnego w Polsce. Żaden inny używany samochód nie cieszy się w Polsce takim zainteresowaniem. Dlatego postanowiliśmy prześwietlić A4 trzech generacji - B7, B8 oraz B9. Jakie są opinie o Audi A4?

Używane Audi A4 - opinie i awarie. Sprawdzamy trzy generacje B7, B8 i B9. To prawdziwy hit

Audi A4 to król rynku wtórnego w Polsce. Żaden inny używany samochód nie cieszy się w Polsce takim zainteresowaniem. Dlatego postanowiliśmy prześwietlić A4 trzech generacji - B7, B8 oraz B9. Jakie są opinie o Audi A4?

Kupujemy używane - Uważaj, te silniki biorą olej. 6 jednostek napędowych z rynku wtórnego

Kupujemy używane - Uważaj, te silniki biorą olej. 6 jednostek napędowych z rynku wtórnego

zaworowych lub turbosprężarki. Usprawnienie wymienionych elementów przeważnie rozwiązuje problem spalania oleju. Koszty naprawy pochłoną kilkaset złotych. Ze znacznie poważniejszym problemem boryka się między innymi czterocylindrowa jednostka 1.8 TFSI o mocy 163-180 KM. Silnik wyposażony w bezpośredni wtrysk

Bierzemy pod lupę VW Golfa generacji V, VI i VII. Ceny, awarie, zalety i wady każdej

Bierzemy pod lupę VW Golfa generacji V, VI i VII. Ceny, awarie, zalety i wady każdej

prezentują bazowe benzyniaki 1.4 i 1.6 z wielopunktowym wtryskiem paliwa - 80 i 105 KM. Więcej wrażeń za kierownicą i wysoką awaryjność, zwłaszcza warianty z pierwszych trzech lat produkcji, prezentują 1.2 TSI 85-105 KM, 1.4 TSI 122-160 KM, 1.8 TSI 160 KM, 2.0 TFSI 210-271 KM. Wyposażono je w bezpośredni

Re: Audi A1 1.4 TFSI Senner Tuning

NoTurboNoFun to musiałeś mieć jakiś silnik zajeżdżony, bo fakt trochę oleju bierze, ale bez przesady, a co do spalania to ten silnik i tak jest oszczędny przy spokojnej jeździe więc nie pi**l głupot, to nie disel.

Re: Motodziennik: Testowa rewolucja

Te silniki - graty rzucają się cieniem na producentów to czy mają w ogólepojęcieo technologii.Poczekajmy,zobaczmy jakie cuda będa wywijały obecne silniki TFSI VW za kilka lat.Konkretnie osprżet oraz kompresor i turbina.1.2,1.4,1,8,2.0 - zobaczycie co z nimi będzie. Ja mam japonski napęd 2

Re: Co za pierdoły ...

> Gość portalu: q napisał(a): > > > Silnik 2.0 TFSI > > spalanie 15l/100KM x 6,20l x 20.000 KM= 18600zł > > Ubezpieczenie 4000zł na rok > > Komplet opon 4000zł > > Klocki plus tarcze - 2000zł > > Olej, filtry, klima, mycie czyszczenie