1.8 tsi 180 km opinie

Piotr Mokwiński

Niby rodzinne, a bardzo mocne. Szukamy kombi z pazurem za 70-80 tysięcy zł

Niby rodzinne, a bardzo mocne. Szukamy kombi z pazurem za 70-80 tysięcy zł

Takich aut jest coraz mniej. Z rynku zniknęły Mondeo, Insignia, i40, a także Talisman. Wkrótce pożegnamy się również z gamą familijnych Volvo. Zostają SUV-y, na które coraz chętniej stawiamy. Nie tylko spalinowe, lecz również elektryczne. Dla fanów klasycznej motoryzacji, pozostaje rynek wtórny. Tutaj wciąż znajdziemy wiele ciekawych konstrukcji z napędem zapewniającym dreszczyk emocji. Oto nasze propozycje.

Niezawodne używane auta z Niemiec. Redaktor Piotr zrobił listę do 50 tys. zł. Na start A4 B8

Nasi zachodni sąsiedzi kojarzą się z solidnością i spędzającymi sen z powiek markami premium. To właśnie z Niemiec przyjeżdża najwięcej samochodów z prywatnego importu. Setki tysięcy aut rocznie. Jest w czym wybierać i każdy znajdzie dla siebie coś odpowiedniego. Zwłaszcza w sytuacji, gdy mamy w kieszeni 50 tysięcy zł.

Szukamy używanego auta za 500 zł/msc. Co można kupić w tej cenie? Od Forda po Hondę

Według danych Otomoto, coraz większą popularnością cieszy się kredyt konsumencki. Zamiast wydawać pełną kwotę na start, wolimy stałą, miesięczną ratę. Mniejsze obciążenie dla portfela i łatwiejsze prognozowanie wydatków. Najczęściej wydajemy 500-700 złotych brutto. Zrobiliśmy symulację i przedstawiamy Wam propozycje z rynku wtórnego z różnych segmentów

Szukamy używanego auta za 500 złotych miesięcznie. Co można kupić w tej cenie?

przeciętne osiągi. Dynamiką i elastycznością zaskakują jednostki doładowane z rodziny TSI. Trapi je jednak szereg poważnych wad technicznych, zwłaszcza w odmianach oferowanych w pierwszych latach produkcji. Do wyboru mamy 1.2 TSI 105 KM, 1.4 TSI 150-180 KM i 1.8 TSI 192 KM. Im młodszy egzemplarz, tym lepiej

Szukamy kompaktowego auta za 50 tysięcy zł. Tym razem z dobrym benzyniakiem z turbo

Szukamy kompaktowego auta za 50 tysięcy zł. Tym razem z dobrym benzyniakiem z turbo

klanu. Do wyboru mamy 1.0 TSI 115 KM (od 2015), 1.2 TSI 86-110 KM, 1.4 TSI 125 KM, 1.5 TSI 130-150 KM, 1.8 TSI 180 KM oraz 2.0 TSI 220-310 KM. Szczyt gamy zarezerwowano dla limitowanej serii o mocy 370 koni mechanicznych. Ta rozpędza się do setki w 4,5 sekundy, a licznik kończy bieg na 265 km/h. Trudno

TSI Volkswagena da się lubić. Dobre i trwałe wersje benzynowych silników z doładowaniem

TSI Volkswagena da się lubić. Dobre i trwałe wersje benzynowych silników z doładowaniem

opinia pancernego. Profesjonalni tunerzy bez większych przeszkód wyciskali z niego ponad 400 KM i wykorzystywali w najbardziej wymagających sportach motorowych. W 2007 pojawił się następca o oznaczeniu EA888 montowany w większości modeli koncernu. 1.8 TSI/TFSI otrzymał bezpośredni wtrysk paliwa

Bestsellerów za 31 tys. zł ciąg dalszy. Właśnie tyle Polak wydaje średnio na używane auto

Bestsellerów za 31 tys. zł ciąg dalszy. Właśnie tyle Polak wydaje średnio na używane auto

, 1.4 TSI 140-180 KM oraz 1.8 TSI 192 i 2.0 TSI 220 KM. Najgorszy w tym zestawieniu jest 1.4 i nie warto zaprzątać sobie nim głowy. Jeśli postawimy na TSI po 2012 z usprawnionym rozrządem opartym na pasku, będziemy spać względnie spokojnie. Amatorzy silników wysokoprężnych śmiało mogą kupować jednostki

Ile kosztuje porządne używane Audi A4 B7 i B8? Takie bez pułapek i ukrytych usterek

Ile kosztuje porządne używane Audi A4 B7 i B8? Takie bez pułapek i ukrytych usterek

, otrzymujemy pancerny, permanentny układ quattro. Dostępny był z silnikami 2.0 TSI 180-225 KM, 3.0 V6 TSI 275-333 KM, a także z dieslami. W pozostałych przypadkach napęd trafia na przednią oś. Rozsądną opcją pozostaje bazowy motor benzynowy 1.8 TSI 120-177 KM – dość popularny na rynku wtórnym. Mierzy się

Polak płaci średnio za używane auto 31 tys. zł. Redaktor Piotr wybrał w tej cenie bestsellery

Polak płaci średnio za używane auto 31 tys. zł. Redaktor Piotr wybrał w tej cenie bestsellery

, otrzymujemy pancerny, permanentny układ quattro. Dostępny był z silnikami 2.0 TSI 180-225 KM, 3.0 V6 TSI 275-333 KM, a także z dieslami. W pozostałych przypadkach napęd trafia na przednią oś. Rozsądną opcją pozostaje bazowy motor benzynowy 1.8 TSI 120-177 KM – dość popularny na rynku wtórnym. Mierzy się

Volkswagen Passat B8 - najlepsze wersje i skarbonki. Prześwietlamy używanego bestsellera

Volkswagen Passat B8 - najlepsze wersje i skarbonki. Prześwietlamy używanego bestsellera

obsłudze pokrętła. Volkswagen Passat B8 - silniki. Na który silnik benzynowy Passata B8 postawić? W palecie silników benzynowych mamy do dyspozycji wyłącznie doładowane jednostki z rodziny TSI. Wybierać możemy między czterocylindrowymi 1.4 TSI 125-150 KM, 1.8 TSI 180 KM i 2.0 TSI 190-280 KM. Wyposażono je

Niby z Europy, a rozczarowujące. Na te benzynowe silniki lepiej uważać

Niby z Europy, a rozczarowujące. Na te benzynowe silniki lepiej uważać

opisywaliśmy wiele razy, ale grzechem byłoby o nim znów nie wspomnieć. Zaczęło się w 2006. Właśnie wtedy do oferty piątej generacji wprowadzono 1.4 TSI. Z niewielkiej pojemności skokowej udało się wygenerować 122-125 KM lub 160-180 KM w wersji wykorzystującej kompresor jak i turbosprężarkę. Bez względu na

Używana Skoda Octavia III (2013-2020) - rodzinny kompakt z aspiracjami. Opinie.

Używana Skoda Octavia III (2013-2020) - rodzinny kompakt z aspiracjami. Opinie.

zaoferowali przy okazji wyższą moc – 1.2 TSI sprzedawany był w wersjach 86, 105 i 110 KM, a 1.4 TSI – 140 i 150 KM. Komu było to za mało, ten mógł wybierać pomiędzy dwoma większymi propozycjami z serii EA888: 1.8 TSI o mocy 180 KM i 2.0 TSI o mocy 220 KM, które również miały budowę 4-cylindrową, z

Klasa premium za 700 zł miesięcznie brutto. Na jakie auta warto postawić?

Klasa premium za 700 zł miesięcznie brutto. Na jakie auta warto postawić?

prześwitem i nakładkami ochronnymi karoserii. To dobra alternatywa dla SUV-a. Stawiając na rodzinne Audi, otrzymujemy bagażnik o pojemności 490 l. Wybierając odmianę z napędem na cztery koła, otrzymujemy pancerny, permanentny układ quattro. Dostępny był z silnikami 2.0 TSI 180-225 KM, 3.0 V6 TSI 275-333 KM

Prześwietlamy rynek używanych aut z budżetem 50 tys. zł. Można nieźle zaszaleć!

Prześwietlamy rynek używanych aut z budżetem 50 tys. zł. Można nieźle zaszaleć!

wystarczającą pojemność - 586 i 650 litrów. W palecie silników benzynowych mamy do dyspozycji wyłącznie doładowane jednostki z rodziny TSI. Wybierać możemy między czterocylindrowymi 1.4 TSI 125-150 KM, 1.8 TSI 180 KM i 2.0 TSI 220-280 KM. Wyposażono je w bezpośredni wtrysk paliwa, turbosprężarkę i tym razem

Używany samochód za 100 tys. zł. Te auta potrafią rozpieścić. Różne segmenty

Używany samochód za 100 tys. zł. Te auta potrafią rozpieścić. Różne segmenty

125-150 KM, 1.5 TSI 150 KM, 1.8 TSI 180 KM i 2.0 TSI 220-280 KM. Wyposażono je w bezpośredni wtrysk paliwa, turbosprężarkę i tym razem wyraźnie poprawiony napęd rozrządu z tanim w wymianie paskiem (koszt operacji to około 1000-1200 złotych). Duża poprawa jakościowa zaszła także w gamie wysokoprężnej

Samochód używany za 60 tys. zł. "To już poważna suma" i mnóstwo możliwości

Samochód używany za 60 tys. zł. "To już poważna suma" i mnóstwo możliwości

także problematyczny w miejskiej eksploatacji filtr cząstek stałych. Pośród wszystkich ropniaków, najlepsze opinie zbiera wariant 6-cylindrowy. Zwłaszcza w wersji z jedną sprężarką – do 258 KM. Flagowa odmiana dysponuje potrójnym doładowaniem, które zazwyczaj wytrzymuje 200-250 tysięcy km. Silniki

Używany Volkswagen Golf VII (2012-2020) - pięknie się różni

Używany Volkswagen Golf VII (2012-2020) - pięknie się różni

silniki 1.8 TSI (172-180 KM) i 2.0 TSI (220-360 KM) stosowane w Golfach GTI i R. Najszybszy z Golfów potrafi rozpędzić się do 100 km/h w 4,7 sek., a jego prędkość maksymalna wynosi niebagatelne 265 km/h. Moc zachipowanych jednostek potrafi osiągać pułap 450 KM. Lifting w 2017 r. zaowocował premierą dwóch

Używany rodzinny SUV z Niemiec. Redaktor Piotr poszukał aut za 60-70 tysięcy zł

Używany rodzinny SUV z Niemiec. Redaktor Piotr poszukał aut za 60-70 tysięcy zł

. Znacznie częściej spotykane są konstrukcje 2.0 TFSI i 3.0 TFSI o mocy 180-225 i 272-354 KM. Niestety, w ich przypadku musimy pogodzić się z wysokim zużyciem oleju silnikowego, wynikającym z wadliwych pierścieni tłokowych. Amatorzy silników wysokoprężnych mają do wyboru czterocylindrową konstrukcję 2.0 TDI

Używane pewniaki za 70 tys. zł. Redaktor Piotr wybrał auta na różne okazje. Od A3 po Sorento

Używane pewniaki za 70 tys. zł. Redaktor Piotr wybrał auta na różne okazje. Od A3 po Sorento

początku produkcji, borykają się z nadmiernym zużyciem oleju silnikowego. Czterocylindrowe motory z bezpośrednim wtryskiem 1.4, 1.8 i 2.0 TFSI generują odpowiednio 122-140, 180, 223-300 KM. Na szczycie benzynowej gamy stoi pięciocylindrowy 2.5 Turbo 367 KM. Im młodszy egzemplarz, tym mniejsza szansa na

Peugeot 308 II vs. Seat Leon III. Wciąż nowoczesne kompakty. Jak się spisują po latach?

Peugeot 308 II vs. Seat Leon III. Wciąż nowoczesne kompakty. Jak się spisują po latach?

. Jednostki korzystają z bezpośredniego wtrysku paliwa i doładowania. Otrzymały też pasek w miejsce nietrwałego łańcucha rozrządu z poprzednich wcieleń motorów z tego klanu. Do wyboru mamy 1.0 TSI 115 KM (od 2015), 1.2 TSI 86-110 KM, 1.4 TSI 125 KM, 1.5 TSI 130-150 KM, 1.8 TSI 180 KM oraz 2.0 TSI 220-310 KM

Bierzemy pod lupę VW Golfa generacji V, VI i VII. Ceny, awarie, zalety i wady każdej

Bierzemy pod lupę VW Golfa generacji V, VI i VII. Ceny, awarie, zalety i wady każdej

trzy i pięciodrzwiowego hatchbacka oraz kombi. W palecie benzynowej znajdziemy tylko nowoczesne, doładowane silniki – 1.0 TSI 85-115 KM, 1.2 TSI 85-110 KM, 1.4 TSI 110-150 KM, 1.5 TSI 130-150 KM, 1.8 TSI 172-180 KM oraz 2.0 TSI 210-300 KM. Wszystkie wyposażono w bezpośredni wtrysk paliwa

Niedoceniane auta klasy średniej za 40-50 tysięcy. Zdecydowanie godne uwagi!

Niedoceniane auta klasy średniej za 40-50 tysięcy. Zdecydowanie godne uwagi!

automatyczną przekładnią. To najbardziej zaawansowany model w naszym zestawieniu. Napęd stanowią benzynowe silniki 1.6 TCe 150-200 KM lub 1.8 TCe 225 KM. Póki co, zbierają niezłe opinie. Trzeba tylko pilnować wymian oleju i filtrów. Śmiało możemy również stawiać na oszczędne diesle. To 1.5 dCi 110 KM, 1.6 dCi

Skoda Octavia I II i III. Prześwietlamy trzy generacje. Polecane wersje i pułapki

Skoda Octavia I II i III. Prześwietlamy trzy generacje. Polecane wersje i pułapki

. Postawiono na tani pasek (wymiana kosztuje około 600-900 złotych). Wciąż korzystają z bezpośredniego wtrysku paliwa i doładowania (regeneracja turbosprężarki pochłonie około 1800 złotych). Gama składa się z 1.0 TSI 115 KM, 1.2 TSI 86-110 KM, 1.4 TSI 140-150 KM, 1.5 TSI 110-150 KM KM, 1.8 TSI 180 KM i 2.0 TSI

Używane: Skoda Octavia III vs Mazda 3. Nietypowy pojedynek, oczywisty werdykt

jednostki korzystają z bezpośredniego wtrysku paliwa i doładowania. Do wyboru mamy 1.0 TSI 100 KM, 1.2 TSI 86-110 KM, 1.4 TSI 140-150 KM, 1.5 TSI 150 KM, 1.8 TSI 180 KM oraz 2.0 TSI 220-230 KM. Wszystkie zmagają się ze wciąż wysokim spalaniem oleju silnikowego. Zapewniają jednak dobre osiągi i oszczędnie

Używany Volkswagen Passat B8 (2014-) - powrót króla

(około 5 l / 100 km - benzyna i poniżej 4 l / 100 km - diesel). Dla szukających większej liczby koni pod maską producent przygotował propozycje w postaci dopracowanych tym razem jednostek benzynowych: 1.4 TSI (150 KM), 1.5 TSI (150 KM) – od 2018 r., 1.8 TSI (180 KM) i 2.0 TSI (190, 220, 272 i 280

Seat Ibiza III i IV generacji. Stylowe mieszczuchy z nutą sport. Na co uważać?

gruntowne czyszczenie tego elementu. Dynamiką i elastycznością zaskakują jednostki doładowane z rodziny TSI. Trapi je jednak szereg poważnych wad technicznych, zwłaszcza w odmianach oferowanych w pierwszych latach produkcji. Do wyboru mamy 1.2 TSI 105 KM, 1.4 TSI 150-180 KM i 1.8 TSI 192 KM. Wyposażono je w

Skoda Superb III i Kia Optima IV - bastion solidności. Klasa średnia w dobrej cenie

rodziny TSI. Wybierać możemy między czterocylindrowymi 1.4 TSI 125-150 KM, 1.5 TSI 150 KM, 1.8 TSI 180 KM i 2.0 TSI 220-280 KM. Wyposażono je w bezpośredni wtrysk paliwa, turbosprężarkę i tym razem wyraźnie poprawiony napęd rozrządu z tanim w wymianie paskiem (koszt operacji to około 1000-1200 złotych

Kombi nie musi być nudne. Szukamy takiego z pazurem za 50 tysięcy zł

jakościowych. Jedynie bazowe egzemplarze rażą połaciami czarnych plastików i brakami w wyposażeniu. Kabina z powodzeniem mieści cztery rosłe osoby i 565 litrów bagażu. Jeśli zdecydujemy się na kombi, kufer pochłonie od 603 do 1731 l. Pod maską ulokowano benzynowe motory TSI o pojemności 1.4 122-160 KM, 1.8 160

Alfa Romeo Giulietta vs. Audi A3 III. Włoska finezja czy niemiecki pragmatyzm?

, 1.8 i 2.0 TFSI generują odpowiednio 122-140, 180, 223-300 KM. Na szczycie benzynowej gamy stoi pięciocylindrowy 2.5 Turbo 367 KM. Im młodszy egzemplarz, tym mniejsza szansa na awarię. Silniki 1.4 TSI EA211 otrzymały pasek rozrządu i uchodzą za najmniej awaryjne. Mają 125 lub 150. Po liftingu w 2016

Rodzinne auto na czas kryzysu. Przestronne, ekonomiczne i za 20 tysięcy zł

też spisują się benzynowe 1.8 (125 KM) i 2.0 (140 KM). Można je z powodzeniem zasilać LPG. VW Touran I Dużą popularnością na rynku wtórnym cieszy się także pierwsza generacja Volkswagena Tourana. Kompaktowego vana zbudowano na płycie podłogowej i z wykorzystaniem mechaniki Golfa piątej generacji. Auto

Recepta na SUV-y? VW Passat B8 vs Ford Mondeo V - opinie, ceny i awarie

rodziny TSI. Wybierać możemy między czterocylindrowymi 1.4 TSI 125-150 KM, 1.8 TSI 180 KM i 2.0 TSI 220-280 KM. Wyposażono je w bezpośredni wtrysk paliwa, turbosprężarkę i tym razem wyraźnie poprawiony napęd rozrządu z tanim w wymianie paskiem (koszt operacji to około 800 złotych). Przy rozsądnym

Tanie i dobre kompakty na sportowo? Seat Leon II vs. Audi A3 II - porównanie

. Wzorowo współpracują też z instalacjami gazowymi. Owszem, zapewniają tylko mizerne osiągi. Dużo lepsze wrażenia z jazdy oferują jednostki z rodziny TSI. To 1.2, 1.4, 1.8 i 2.0 o mocy odpowiednio 105, 125, 160 i 185-310 KM. Wyposażono je we wrażliwy na jakość tankowanego paliwa bezpośredni wtrysk

Opinie Moto.pl: Skoda Octavia RS vs. Hyundai i30 N. Usportowione kompakty dla praktycznych

jest też rozstaw osi – 265 cm. Zaskakująco komfortowa Pierwsza generacja RS-a korzystała z silnika o pojemności 1.8 litra o mocy 180 koni mechanicznych. W kolejnej zadebiutował 2.0 TSI. Moc sukcesywnie rosła, aż w trzecim wcieleniu po liftingu zatrzymała się na 245 KM. Tak też się przedstawia w

Poradnik | Kupujemy używane 1.8 TSI | Dobry silnik, choć nie bez wad

W latach 90. Volkswagen wprowadził do oferty turbodoładowany silnik o pojemności 1.8 litra. Po kilku latach obecności na rynku przywarła do niego opinia pancernego. Profesjonalni tunerzy bez większych przeszkód wyciskali z niego ponad 400 KM i wykorzystywali w najbardziej wymagających sportach

Opel Astra IV vs. Seat Leon III. Czy bestsellery z rynku wtórnego zasługują na uwagę?

boryka się z nadmiernym zużyciem oleju silnikowego. Gama składa się z 1.2, 1.4, 1.8 i 2.0 TSI o mocy 86-110, 125-150, 180 i 190-310 KM. Każdy otrzymał bezpośredni wtrysk paliwa i turbodoładowanie. Początkowo stosowany łańcuch rozrządu okazał się wadliwy, błyskawicznie ulegał rozciągnięciu, a nawet

Używane Audi A3 III. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

bezpośrednim wtryskiem 1.4, 1.8 i 2.0 TFSI generują odpowiednio 122-140, 180, 223-300 KM. Na szczycie benzynowej gamy stoi pięciocylindrowy 2.5 Turbo 367 KM. Gama wysokoprężna składa się z polecanego przez specjalistów 1.6 TDI o mocy 105 KM i systematycznie poprawianego 2.0 TDI generującego 150-184 KM

Skoda Yeti (2009 - ) - opinie Moto.pl

zalety, ale i wady. Wśród jednostek benzynowych są jedynie silniki TSI o pojemnościach: 1,2 l (105 KM), 1,4 l (122 KM) i 1,8 litra (152-160 KM). Niestety każda z nich miewa swoje słabe strony. Decydując się na najmniejszy 1.2 TSI warto zwrócić uwagę na stan turbosprężarki, większe jednostki miały

Poradnik - Kabriolety za 20 tysięcy złotych

jednostek napędowych, polecamy benzynowe, wolnossące 1.6 i 1.8 o mocy 105 i 140 koni mechanicznych. Nie są szczególnie ekonomiczne, ale bardzo trwałe. Ponadto, poradzi sobie z nimi każdy mechanik. Wśród mocniejszych wariantów, można też postawić na doładowane 1.6 (180 KM) i 2.0 (170 i 200 KM). Diesle o

Opinie Moto.pl: Mazda CX-3 kontra VW T-Roc. Czy nowoczesny silnik benzynowy dorówna dopracowanemu dieslowi?

stosunkowo niewielkiej pojemności, motor zapewnia nad wyraz dobre osiągi. Pozwala przyspieszyć do setki w 8,4 sekundy i rozpędzić auto do 205 km/h. Takie wartości poddają w wątpliwość sens kupna wyraźnie droższego 2.0 TSI (190 KM). Benzynowa jednostka pracuje harmonijnie i cechuje się wysoką kulturą pracy

Seat Ibiza Cupra 1.8 TSI | Pierwsza jazda | Upsizing

A-drugi i kieruje mnie na drogi lokalne. Najważniejsze, że teren do płaskich nie należy, więc w końcu można będzie coś powiedzieć o nowym sercu Ibizy. Stosowany dotąd motor 1.4 TSI (180 KM) nie miał dobrej opinii, zwłaszcza w kwestii trwałości, więc nie ma co po nim płakać. Teraz pod maską

Co oferuje rynek crossoverów w segmencie C?

. Wersje nadwoziowe (wymiary; poj. bagażnika): kombi 5-drz. (4,22 x 1,79 x 1,67 m; 416/1760 l) Silniki benzynowe: 1.2 TSI (105 KM), M6, DSG7 1.4 TSI (122 KM), M6, DSG7 1.8 TSI (160 KM), M6 [4x4] 1.8 TSI (152 KM), DSG6 [4x4] Silniki wysokoprężne: 1.6 TDI (105 KM), M5, DSG7 2.0 TDI (110 KM), M5

Volkswagen Tiguan 2.0 TSI DSG - test | Za kierownicą

rośnie do 15-16 l/100 km. Opór powietrza oraz blisko 1,6 tony masy własnej robią swoje. Znacznie lepiej pasuje tu 170-konna jednostka 2.0 TDI (dla długodystansowców) lub słabsza 1.4 TSI o mocy 160 koni (przy przebiegach do 30 tys. kilometrów rocznie). Ta druga nie cieszy się jednak dobrą opinią

Opinie Moto.pl: Skoda Octavia RS vs. Hyundai i30 N - Weteran kontra nowicjusz

Rodzinna wyścigówka Pierwsza generacja RS-a korzystała z silnika o pojemności 1.8 litra o mocy 180 koni mechanicznych. W kolejnej zadebiutował 2.0 TSI. Moc sukcesywnie rosła, aż w trzecim wcieleniu po liftingu zatrzymała się na 245 KM. Najmocniejsza w historii Octavia nie tylko jest mocna, ale też

Opinie Moto.pl: VW Golf GTI TCR vs. Renault Megane RS - porównanie. Tak się powinno robić hot hatche!

. Teraz wiele się zmieniło. 110 KM to moc na poziomie najnowszego modelu Up! TCR ma jej niemal 3 razy więcej. I do tego wygląda zadziornie. Zdecydowanie bardziej rasowo od zwykłego GTI Performance. Ma przeprojektowany przedni zderzak z nowym spojlerem, zmodyfikowany układ wydechowy, a także tylny dyfuzor

Volkswagen Jetta (1979-2010) - opinie Moto.pl

TDI (150 KM) 2001 - turbodiesel 1.9 TDI (130 KM) 2002 - silniki benzynowe 1.6 FSI (110 KM), 1.8 Turbo (180 KM), 2005 - premiera piątej generacji (Jetta), nadwozie sedan 4d, silniki benzynowe 1.6 (102 KM), 1.6 FSI (115 KM), 2.0 FSI (150 KM), 2.0 TFSI (200 KM), turbodiesle 1.9 TDI (105 KM), 2.0 TDI (140

Re: mazda 6 opinie

dwulitrowy benzyniak 280KM, tylko to już dla podbudowania EGO, bo przez 99% czasu nie wykorzystasz nawet 150KM... No i cenowo dobrze wyposażone egzemplarze wchodzą w rejony aut premium.... Passat z benzynowym silnikiem skrzynią automatyczną i podobną ceną to: 1.8 TSI 180 DSG Variant do setki 8,1 s

Re: Suzuki Baleno opinie

Ale jak kupujesz nowy samochód, to silnika z turbiną nie trzeba się bać. Po pierwsze gwarancja, po drugie spokojnie zrobi z 200 kkm - raczej tak długo prywatnie samochodem nie będziesz jeździć. Na forum astry k są osoby co już przejechały astertką 1.4 125 km ponad 180 kkm i złego słowa na silnik

Re: jaki samochód segment B

), np. - Volkswagen GTI 2.0 TSI 200 KM DSG, 2006 r. 100 tys przebieg, 3drzwiowy -Skoda Fabia 1.2 TSI 105KM Style DSG, 2010 r. 40 tys przebieg, 5drzwiowy - Golf V 1.4 TSI GT 140PS DSG, 2007 r., 115 tys przebieg -Seat Ibiza Cupra 1.4 TSI 180KM, DSG, 2009 r. 88 tys. przebieg Lepiej chyba mniejszy

Re: Nowy czy uzywany - inaczej postawiony problem

No, pytanie zadałeś mocno teoretycznie (jak i część tego wątku), ale być może trafia w sedno problemu. > 1. Czy kupilbys nowy samochod sredniej klasy/wielkości z silniikiem TSI/TFSI, > itp. o pojmenosci 1.0-1.2 i moca ok. 180KM zamiast podobnego auta z silnikiem > np. 3.0, 6