1.8 tsi manual czy dsg

Arek Kwiecień

Używany Volkswagen Golf VII (2012-2020) - pięknie się różni

Używany Volkswagen Golf VII (2012-2020) - pięknie się różni

"Ewolucja zamiast rewolucji" to częsty bon mot padający przy okazji premier kolejnych generacji Volkswagena Golfa. Trzeba przyznać, że trafiony, bo producent już do kilkudziesięciu lat pozostaje wierny kształtom swojego kompakta (znakiem szczególnym modelu jest charakterystyczny słupek C), a kolejne odsłony Golfa - w tym 7. generacja, która zadebiutowała w 2012 r. - czerpią zwykle to, co najlepsze i sprawdzone u jego poprzedników. Ponad 29 milionów sprzedanych egzemplarzy (mowa o okresie 1974-2012) dowodzą, że Volkswagen wie, co robi. Sprawdzamy, jakie opinie krążą o Golfie VII i które usterki w jego konstrukcji można uznać za typowe.

Volkswagen Polo GTI | Znamy polskie ceny

Volkswagen Polo przeszedł lifting. Wersja sportowa nosząca oznaczenie GTI oprócz nowego wyglądu wchodzi w nowy sezon z nowym silnikiem o większej mocy. Znamy też już polskie ceny auta

Volkswagen Touran | Ceny w Polsce | Minivan już w salonach

Kompaktowy minivan Volkswagena właśnie wjechał do polskich salonów, więc poznaliśmy oficjalny cennik nowego modelu. Z okazji debiutu rynkowego niemiecka marka przygotowała też specjalną sesję zdjęciową Tourana i podzieliła się najnowszymi informacjami na jego temat

Dziesięć najchętniej kupowanych SUV-ów w Polsce. Jakie są ich mocne i słabe strony?

Dziesięć najchętniej kupowanych SUV-ów w Polsce. Jakie są ich mocne i słabe strony?

tle bezpośrednich konkurentów, wybór jednostek napędowych jest naprawdę szeroki. Podstawowy, 1.4 TSI dysponuje mocą 125 (93 790 zł) lub 150 KM (97 890 zł). Ma napęd na przednią oś, a w mocniejszej wersji może współpracować z 7-stopniowym DSG i 4Motion. 2.0 TSI (180 lub 220 KM) występuje tylko z

Toyota Verso 1.8 Multitronic S - test | Za kierownicą

Toyota Verso 1.8 Multitronic S - test | Za kierownicą

złotych ekstra można zażyczyć sobie dwa dodatkowe fotele w bagażniku. Czy Verso jest wtedy samochodem siedmioosobowym, czy raczej autem typu 5+2? Wbrew pozorom, dorośli zniosą tam nawet długą podróż. I wciąż zostaje 155 l na bagaże. To co prawda o 100 l więcej niż w poprzedniej Corolli Verso, ale podobnym

Re: automat czy manual ?

W zasadzie wśród znajomych kto przesiadł się na skrzynie DSG lub inną dwusprzęgłową, to już nie wyobraża sobie powrotu do manuala. Jest to po prostu bardzo wygodne. Na stronie producent VW podaje nawet oficjalne info, że DSG mniej pali np. 1.4 TSI manual w Golfie 5,2l, ten sam silnik DSG 5.0l. Z

Re: Który?- Kuga, Mitsu. ASX, Skoda Yeti czy Scou

bezzebnypirat napisał: > Ach, ja bralbym automat, ale jak robisz glownie trasy rownie dobrze moze byc > manual, to jasne. Ja też wziąłbym automat, ale tu jest trochę ograniczeń: scout chyba w ogóle nie jest oferowany z automatem, yeti można mieć z dsg do silnika 1,2 tsi, który moim

w polsce sie nie da kupic samochodu

.4 120km z sekwencyjnym manualem i - do sciagniecia od dealera z rybnika - alfe 159 1.9 diesel 150km. co za kraj. nie wiem co zrobic. czekac pare miesiecy na kota w worku ale z automatem, czy brac cos z manualem, choc tu wybor tez biedny. z ciekawostek znalazlem alfe 159 1.8 200km za mniej niz

Re: Jaka skrzynia porównywalna do DSG?

: Golf VI 1.4 TSI 122: 6b (DSG-7): 9,5 sek (9,5 sek), 6,2 l/100km (6,0 l/100km) Ford Focus 2.0 TDCi DPF (dane z katalogu Forda) 6b (PowerShift): 9,3 sek (9,6 sek), 5,5 l/100km (5,8 l/100km) > Plus oczywiście zejście z czasem przyśpieszeń i zużyciem paliwa na poziom manua > li, co

Re: Jesteś impregnowana na argumenty

(i umie się nim jeździć), to będzie tańszy. Ale nie tak znowu wiele tańszy. Powtarzam się chyba. Aaa, wiem, że 1.4 TSI 122 KM nie ma kompresorka. Właśnie takiego chciałem kupić i uważam, że ten silnik w połączeniu z DSG jest idealną kombinacją (wtedy pali nawet mniej niż manual, nie mówiąć o