1.8 tsi przegląd

Piotr Mokwiński

Skoda Octavia I II i III. Prześwietlamy trzy generacje. Polecane wersje i pułapki

Skoda Octavia I II i III. Prześwietlamy trzy generacje. Polecane wersje i pułapki

Od ćwierć wieku czeski kompakt zdobywa serca europejskich klientów, serwując nam funkcjonalne nadwozie i dopracowaną mechanikę autorstwa Volkswagena. Wysokie mniemanie kierowców o każdej generacji Skody Octavii doskonale widać na rynku wtórnym, gdzie zadbane egzemplarze szybko znajdują nowych właścicieli. Oczywiście, przez lata nie dało się uniknąć jakościowych potknięć. Niemniej, zależnie od dostępnego budżetu, kupno kompaktowego bestsellera jest dobrym posunięciem. Podpowiadamy, na które wersje warto postawić.

Używane: Skoda Octavia III vs Mazda 3. Nietypowy pojedynek, oczywisty werdykt

Bez dwóch zdań, na rynku aut kompaktowych, nie tylko w Polsce, gigantyczną karierę od lat robi Skoda Octavia. Technologiczny bliźniak nudnego Golfa, zawsze oferuje funkcjonalne wnętrze, przepastny bagażnik, a przede wszystkim jakość wykonania Volkswagena. W codziennym życiu pomaga także wielka popularność modelu, ograniczająca ceny części i usług. Na marginesie tej klasy, również pośród używanych, pozostaje Mazda 3. Sprawdzamy, co mają do zaoferowania trzecie wcielenie czeskiego kompaktu i japońskiej wizji segmentu C.

Usportowione kompakty za 100 tysięcy. Stosunkowo młode i podnoszące ciśnienie

Kierowcy doceniają popularne kompakty za ich wszechstronny charakter, funkcjonalność. Ale to niejedyna zaleta tego segmentu. Dysponując budżetem rzędu 100 tysięcy złotych, możemy pokusić się o kupno topowego, usportowionego wariantu - z mocą nierzadko przekraczającą 300 KM.

Jakie są przyczyny szarpania podczas ruszania samochodem? Usunięcie usterki może być bardzo kosztowne

Jakie są przyczyny szarpania podczas ruszania samochodem? Usunięcie usterki może być bardzo kosztowne

warsztat w przypadku 1.8 TSI. W niektórych przypadkach (np. silnik VR6 konstrukcji VW), podniesienie ceny naprawy usterki wynika z konieczności wyjęcia całego zespołu napędowego. Im mocniejszy i bardziej zaawansowany technologicznie silnik, tym finalny rachunek jest wyższy. W skrajnych przypadkach, koszt

Które silniki nadają się do instalacji LPG? Prezentujemy przegląd jednostek z pośrednim i bezpośrednim wtryskiem paliwa

Które silniki nadają się do instalacji LPG? Prezentujemy przegląd jednostek z pośrednim i bezpośrednim wtryskiem paliwa

Peugeot) oferowała benzynowy silnik 1.8 litra oraz 2.0. Był oceniany jako bardzo przyjazny instalacją LPG. W odmianie po 2005 roku w tych jednostkach napędowych stosowane był system automatycznego kasowania luzów zaworowych. Dzięki temu zniwelowano problem konieczności wykonywania dość częstych regulacji

Przegląd rynku - praktyczne samochody dla wymagającej rodziny

Przegląd rynku - praktyczne samochody dla wymagającej rodziny

schowek, uchwyty na napoje i mocowanie na tablet. Za najtańszą wersję ze 125-konnym silnikiem 1.4 TSI trzeba zapłacić 79 880 złotych. Nie wiadomo, czy doczekamy się następcy, więc już teraz warto się zainteresować tym samochodem. Alhambra jest jedną z tańszych propozycji wśród sporych rozmiarów vanów

Salon Genewa 2015 | Nowości dla Kowalskiego

Salon Genewa 2015 | Nowości dla Kowalskiego

praktyczniejszego liftbacka. Gama jednostek napędowych będzie składać się z aż ośmiu silników. Zwolennicy benzyniaków będą mogli wybierać spośród następujących motorów: 1.4 TSI/150 KM, 1.8 TSI/180 KM i 2.0 TSI o mocy 220 lub nawet 280 KM. Z oferty wycofano silnik sześciocylindrowy. Dla oszczędnych przygotowano

Auta z fabryczną instalacją LPG

Auta z fabryczną instalacją LPG

) 1.6/1.8. Koszt instalacji wraz z montażem wynosi 4 tys. zł. Gwarancja wynosi 3 lata pod warunkiem odbywania systematycznych przeglądów (co 15 tys. km). Mitsubishi szacuje, że inwestycja zwraca się po 11 miesiącach jej użytkowania. ZOBACZ TAKŻE: Szukasz auta na LPG? Mamy prawie 2,5 tys. ofert

Dziesięć najchętniej kupowanych SUV-ów w Polsce. Jakie są ich mocne i słabe strony?

Dziesięć najchętniej kupowanych SUV-ów w Polsce. Jakie są ich mocne i słabe strony?

płaszczyznach. Za kierownicą siedzi się dość wysoko, a duża powierzchnia lusterek bocznych poprawia przegląd pola. W drugim rzędzie miejsca nie brakuje przed kolanami, nad głowami i na wysokości barków. To jeden z bardziej przestronnych przedstawicieli segmentu C. Bagażnik o pojemności 430 litrów ma foremny

Co oferuje rynek crossoverów w segmencie C?

Co oferuje rynek crossoverów w segmencie C?

. Wersje nadwoziowe (wymiary; poj. bagażnika): kombi 5-drz. (4,22 x 1,79 x 1,67 m; 416/1760 l) Silniki benzynowe: 1.2 TSI (105 KM), M6, DSG7 1.4 TSI (122 KM), M6, DSG7 1.8 TSI (160 KM), M6 [4x4] 1.8 TSI (152 KM), DSG6 [4x4] Silniki wysokoprężne: 1.6 TDI (105 KM), M5, DSG7 2.0 TDI (110 KM), M5

Re: Skoda Octavia Ambiente 1,8 TSI/160 KM

Auto 100% sprawne, 2 letnie, po przeglądach. Raczej nie ma mowy aby było niesprawne. To tak po prostu jeździ.. ;-)

Re: fantastyczny 1.2 TSI

To raczej zasługa tego, że jeżdżę głownie w trasach i staram się przewidywać sytuację. Przy przeglądzie 120 000 km ASO chciało wymienić, ale O II ma czujniki klocków więc zaczekam aż zapali się lampka lub jak dojadę wymienię komplet przy przeglądzie 180k. Przeglądy robię co 30k, po 15 k dolewam 0

Re: fantastyczny 1.2 TSI

PS. Przez w/w 100 000km ani razu nie musiałem dolewać oleju. Nie mówię, że silnik go "nie brał" - ale jednak zawsze poziom oleju był w normie. Tak po przeglądzie, jak i chwilkę przed nim. -- GWARantowane świeże wiadomości.

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

Nie pamiętam niestety co było wymieniane, ale wg wiadomości Buraque - sam łańcuch. Mój był wymieniany ponieważ rzęził przy odpalaniu silnika - serwisant sam przyuważył to na przeglądzie i zaproponowali wymianę. -- ___________ pozdrawiam! Bartek

Re: Mazda 6 2.0 MZR czy Passat 1.8 TSI co wybrać

silnik VW 1,8 TSI produkowany jest w Chinach ??? Mieliśmy Passata do testowania (auto strasznie trzeszczy zwłaszcza deska ) Proponuję też zobaczyć budowę tego silnika ( jak coś pierdnie po gwarancji to powodzenia np nasze kijowe paliwo a tam są wtryski 6-cio otworowe i 150 bar ciśnienie

Re: fantastyczny 1.2 TSI

był w Niemczech ale tez w Szwecji, po Polsce, Włochy itd zeby natrzaskac 40 tys w 6 msc to non stop ktos w redakcji musiał go męczyć na urlopie :) i jeszcze: po przejechaniu 10071 dolewka 1,5 l oleju 13449 kolejne 0,5 l 16685 kolejny litr 38802 kolejny litr. 4 l na 40 tys km. Masakra

Silnik VW TSI 1.4 wersja 122 KM - prośba o opnie.

Proszę użytkowników samochodów z silnikiem VWeja 1.4 TSI, w wersji 122 KM, o opinię na temat tego silnika. Interesuje mnie: - spalanie, trasa i miasto (styl jazdy), - eksploatacja (koszt przeglądów, częstotliwość przeglądów, wymian świec, oleju i filtrów, rozrząd itp.). Jak wygląda trwałość

Re: fantastyczny 1.2 TSI

z ludźmi którzy tam pracują i zawsze mam wrażenie, że są mi cholernie przychylni. Oczywiście teraz przeglądy robię już u znajomego mechanika, ale do wieku 5 lat, mimo wszystko wykonywałem je w tym konkretnym ASO - w razie W. Z tym 1.4 TSI to też jest ciekawa kwestia, bo wygląda właściwie tak samo

Re: LPG dla TSI | Eksploatacja

Gaz do tsi? Po co? Ten silnik jest wystarczająco ekonomiczny. Bez problemu na trasie 5-6 litrów - biorąć pod uwagę osiągi ( 122KM, 200Nm ) to chyba nie jest przesadnie dużo. Co do awaryjności : jeżdżę 1.5 roku, 40 tys i jak dotąd na szczęście nic :-). Co do oleju do przeglądu przy 30 tys

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

jadę wymienić olej proszę o podłączenie p [od komputer choć nic się nie świeci, aby sprawdzić wszystkie parametry, że robię min 30tyś km rocznie to takie przeglądy mam co najmarniej 2 w roku. Na szczeście nie mam TSI tylko Hondę Acord 2011 2.0 V-tec z LPG kupiona nowa, obecnie 123tyś km olej na

Re: 2.0 TSI 132 i 154 kW - opinie.

Hejka Mam 8-letniego paska (od nowości) z TSI a z automatem. Dotychczas 2-krotnie zdarzyło mi się dolać olej przez przeglądem (ale tylko wtedy, gdy często używałem trybu S). Nie oszczędzam na serwisie i autko jak narazie nie zawodzi

Re: Pytanie o skode octawie 1,9 TDI combi

www.autocentrum.pl setki opini o autach. Gdybym dziś miał kupować skodę to octavię II w wersji kombii z silnikiem 1,8TSI. Różnica pomiędzy dieslem a tą wersją benzynową 8tyś. Przy przebiegach rocznych na poziomie 15tys km,wliczając koszty przeglądu i aktualną cenę paliwa wyjdziesz na zero

Re: Skoda Octavia 1.2 TSI DSG | Za kierownicą

Mam Octavię 1,4 TSI, przejchałem nią 130 tys od stycznia zeszłego roku tylko w Polsce, i powiem tyle, że przy średniej spalania 7,2(miasto, trasa, zima, lato) w dupie z dieslem, bo moment max ten sam, auto ciągnie od 1300 obrotów na 5 biegu, wczoraj robiłem przegląd i w aucie zmienili płyny, klocki

Re: Caddy 1.2 TSI - pierwsza poważna awaria.

ok_vip napisał: > Daję Wam znać jak wygląda eksploatacja mojego VW caddy z silnikiem 1.2 TSI 105K > M. Przy przebiegu około 108 000km (samochód ma nieco ponad 3 lata), podczas "rutyn > owego przeglądu silnika" - zauważyłem, że silnik lekko poci się od strony uszcz > elki

Caddy 1.2 TSI - pierwsza poważna awaria.

Daję Wam znać jak wygląda eksploatacja mojego VW caddy z silnikiem 1.2 TSI 105KM. Przy przebiegu około 108 000km (samochód ma nieco ponad 3 lata), podczas "rutynowego przeglądu silnika" - zauważyłem, że silnik lekko poci się od strony uszczelki silnika (od strony grilla). Po dalszych

Re: kiedy przegląd w Polo?

Dzwoniłem kiedyś na infolinię vw żeby się spytać jak to wygląda. Pytałem wtedy co prawda o golfa 1.4 tsi dla znajomego, ale domyślam się, że tyczy się to wszystkich modeli. Podobno zależy to od stylu jazdy, choć w Twoim przypadku różnica jest kolosalna. U mnie w caddym, "na dotarciu" przy

oleje longlife -ufać czy wymieniać co 15tys km?

Jestem po pierwszym przeglądzie mojego golfa 1.4TSI. Przegląd odbył się zgodnie z planem po 30tys km ale czytam i słucham, że oleje longlife to jest jednak ściema i warto zmieniać olej częściej. Z drugiej strony myślę sobie, że jakieś 90% właścicieli takich aut w krajach bardziej rozwiniętych ma

Re: Spalanie tsi - film

: Silnik 1.4 TSI jest obecny w samochodach marki Skoda od 45 tygodnia 2008 r. Trafił do nich już po modyfikacjach przeprowadzonych w obrębie koncernu. Przypadki niedomagań tego wariantu jednostki napędowej nie dotyczą Skód. Do tej pory odnotowano w Polsce 10 przypadków uszkodzenia silnika na blisko 14 tys

Re: Golf VII czy Focus MK3 - prośba o pomoc.

Octavie 1,4TSI 122 KM (0-100 poniżej 10, v-max powyżej 210) oraz Superba 1,8TSI 160 KM. Wszystkie 9 aut przejechało w sumie (maja po ok. 2 lata) 1000 000 km bez żadnej nawet najdrobniejszej awarii. Ja jeżdżę Octavią II FL 1,9 TDI 105 KM 2010 i chętnie bym się zamienił na TSI bo jazda turbobenzyna to sama

Re: Golf 7 - zakonczenie .

Jeździłem, ale stosunkowo krotko (1.2 TSI jakieś 1000km, 1.4 TSI jakieś 250-300km i 1.8 TSI jakieś 50km)... 1.2 TSI przy moim stylu jazdy palił minimalnie więcej niż wolnossące 1.5 od Mitsu/Daimlera... Ale teoria mówi (i się z tym zgadzam), ze TSI przy normalnej powinien palić nieco mniej niż

Re: Zużycie oleju

Może Twojemu koledze pomylił się olej z AdBlue? :) Nie ma chyba prawidłowości czy olej "bierze" silnik z turbiną, bez, diesle czy benzyniak. Z tych, którymi ja jeździłem dużo oleju (rozumiane przez mnie jako wymaganie dolewki pomiędzy przeglądami) wołały VAG-owskie 1.8 TSI (i w tych silnikach

Re: Silnik VW TSI 1.4 wersja 122 KM - prośba o op

dla mnie troche za krótka ale to kwestia gustu. Wydaje sie że masz wiekszy silnik niż te 1,4 ale to jak w kazdym turbo. Wymiana oleju co 15 tys a przegląd co 30 tys. Jeśli chodzi o trwałość poszególnych elementów to za wczesnie by oceniać jak na razie wszystko ok. Po pierwszych 100 tys okaże sie jak z

Re: 300 tys. aut grupy VW do serwisu

pod Audi. Problemem jest 1.4 !. Więc - jak dla mnie - uogólniasz pisząc że "boisz się" TSI. Coś tam przeczytasz, coś usłyszysz i piszesz. A ja piszę o TSI ponieważ go użytkuję na co dzień. I jestem po dziś dzień pod wrażeniem pracy tego silnika. Jedna rzecz którą wykonałem po minięciu gwarancji

Re: Seat Exeo już od 69 900 zł

stwierdzam, że sprzedaż musiała być dramatycznie niska. @Globy @fytax Oczywiście, fajny silniczek... ale słyszeliście go po przejechaniu 180tys.? Cyk cyk cyk cyk... koleś na przeglądzie technicznym śmiał się, że to diesel :P Podobno to przez 5 zaworów na cylinder (te 1.8 TSI mają już 4 zawory na cylinder

Re: czynności serwisowe po 60tyś. Octavia II

mojej kosiarce nawet filtr powietrza wymienia się co 60 km chociaż w Niemczech zalecają co 90k km. Rozrząd w 1,2 TSI z paskiem to wymiana co 180 k km ale niektórzy nie wierzą że ten silnik tyle wytrzyma ;) Ogólnie samochody stają się coraz bardziej bezobsługowe i bezawaryjne. Między przeglądami można

Re: I am going to Ibiza - pierwsza jazda nowym Se

.4 16 v 85 KM jednostką podstawową powinien byc motor 1.4 TSI z VW 125 KM oraz 6-biegowa skrzynia biegów. Jednak 85 KM to za mało a 5 biegów to archaizm. To jest powód dla którego w dniu dzisiejszym gdybym kupował auto z koncernu vw wybrałbym własnie golfa albo poczekał na nowego polu w którym ma

W sumie żadne odkrycie, ale długowieczność....

...silników w samochodach japońskich, w porównaniu z konkurencją europejską bierze się chyba z jednej rzeczy: wymianę oleju (przeglądy) w japończykach robi się co 15.000 km. W europejskich samochodach (w większości) co 30.000. Pamiętam przypadek feralnego 1.5 i 1.9 dci Renault. Przy przeglądach w

Re: Znamy polskie ceny Superba Combi

łowienie frajera czyli tkz "polityka cenowa" warto spojrzeć na ceny identycznych wersji octawi i superba wyposażonych w różne silniki, o ile w octawii silnik 1,9 tdi kosztuje skodę a przez to klienta więcej niż silnik 18 tsi o tyle w superbie ten silnik już kosztuje skodę o wiele mniej, gdzie

Re: Alfy Romeo????

najlepiej w swojej klasie Fiat w silnikach już dawno wyprzedził większość koncernów. Masz nowego diesla ? jedziesz na patencie Fiata. 1.4 multiair jest lepszy od tsi i tfsi wundervagena. bez odbioru.

Re: oleje longlife -ufać czy wymieniać co 15tys k

Po obejrzeniu tego filmu trochę zmieniłem zdanie o longlifach. www.youtube.com/watch?v=nhxYLPvTQOo Co prawda to diesel, więc chyba bardziej brudzi olej, ale jednak. Sam powożę 1.4 tsi od 2010 i skróciłem

Świece - doradźcie mi :)

Ponieważ ostatnio poszliśmy w baby i w politykę w tematach, to może czas powrócić do korzeni? Otóż robię przegląd po 120k w moim vw golfie 6 kombi 1.4 TSI 122 KM i zaprzyjaźniony salon wystawił mi ofertę, która obejmuje świece po prawie 100 zł za sztukę i ich wymianie za prawie stówę

Re: Historia hrabiego

. www.youtube.com/watch?v=h8tuTSi6Sck

Re: kolejny trol opłacany tym razem przez Skodę

. Pisanie o 1,4 TSI jak o nowości to brak podstawowych informacji. Silnik 1,4 TSI jest dostępny np. w Golfie V od 2005 roku więc już 9 lat jest na rynku i są egzemplarze z przebiegami grubo ponad 250 k km. Porównanie osiągów: HONDA CIVIC 2012 1,4 100 KM 0-100 km/h 14,6 s, v-max 170 km/h, śr. zużycie 5

Re: Toyota Prius III | Za kierownicą

kieszeni dalej zostanie 60 tys które mogę przeznaczyć na następny nowy samochód. Gdybym dziś miał 120 tys na auto do jazdy to kupiłbym octavię ambiente 1.4 tsi za jakieś 65 tys, polo niestety trochę za małe da mnie.. A jak ktoś się podnieca kosztem przejechania 100 km i nie przeszkadzają osiągi jak w

Re: Świece - doradźcie mi :)

hotelarz.giuseppe napisał: > Otóż robię przegląd po 120k w moim vw golfie 6 kombi 1.4 TSI 122 KM i zaprzyjaź > niony salon wystawił mi ofertę, która obejmuje świece po prawie 100 zł za sztuk > ę i ich wymianie za prawie stówę, uwzględniając już rabat jaki tam mam w tym sa

Re: Siódmy Golf już w tym roku

Witam! Wczoraj na przeglądzie był gościu i30 CW (kombi) 1.6 diesel 115 km wersja jeszcze bez filtra cząstek stałych. Samochód ma cztery lata i 200.000 przebiegu co daje 50.000 rocznie. W samochodzie wymieniane były na razie tylko klocki hamulcowe, filtry płyny i świece. Silnik jest z oryginalną

Re: VW rezygnuje z Silnika Roku?

1.4 TSI to mały, lekki silnik o genialnym przebiegu momentu przy tym mało pali więc i wydala mało CO2 i jeszcze ubezpieczenie jest tańsze. Takiego zestawienia parametrów próżno szukać w innych silnikach. Niestety te ,,dobroci'' zostały okupione mocno skomplikowaną i niezbyt trwałą konstrukcją

Re: Jak to jest w końcu z tym downsizingiem?

1,4 tsi po zmianie na wersję EA211 i stopniowo wprowadzane od 2012/2013 roku są bezproblemowe. 1,5 tsi są już na tej samej bazie budowane. Nie jestem żadnym fanem VW ale 2 lata temu miałem podobny dylemat i po szybkim przeglądzie rynku, za rozsądne pieniądze, najlepiej wypadł pod względem

Re: mazda 3, astra IV lub giulietta

alusy, lakier, skóra na kierę, spokojnie dobije do 80 tys. zł. (silnik 1.4 T-Jet 120 KM). To jest nowe podwozie z elementami aluminiowymi w przednim i tylnym zawieszeniu (tył wielowahacz). Za poórownywalne pieniądze można mieć Golfa VI Highline 1.4 TSI 122 KM, z alcantarą na siedzeniach, alusami

Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

siebie: Samochód: VW caddy Silnik: 1.2 TSI (105KM) Rocznik: 2011 Przebieg: 130 000km Styl jazdy: Bardzo dynamiczny, wręcz rwany Serwisowanie: Przeglądy w ASO, zgodnie ze wskazaniami komputera pokładowego (czyli co około 22 000km) Uwagi: Auto użytkowane służbowo, zajeżdżane. Niemniej jednak

Skoda Fabia RS | Długi dystans - 13 585 km

vwgolf.pl : "Sugeruje się wstrzymać z modami dla tego "silnika roku" (1.4 TSI 160 CAVD), gdyż pojawia się coraz więcej sygnałów o pękających tłokach/pierścieniach w wersji seryjnej przy przebiegach 10.000km - 30.000km. Często silniki trzeba wymieniać na nowe jeszcze przed pierwszym przeglądem." Ktoś

Re: Skoda Fabia RS | Długi dystans - 11 395 km

: www.auto-swiat.pl/1-silnik-14-tsi-kusi-osiagami-ale-grozi-powaznymi-awariami Na deser proponuję natomiast to: www.motor-talk.de/forum/liste-aller-motorschaeden-golf-6-160-ps-t2783186.html Dla tych co im się nie chce czytać całości przytoczę w

Re: Rekordowe półrocze Skody...

rejestracyjny może mieć nie więcej niż 3 przeglądy (pierwszy w 3 roku, drugi w 5, trzeci w 6, czwarty w 7 już nie miałby prawa mieć miejsca a jedynie raport ze złomowania) i nie ma co się rozczulać nad tym, że nowe nie wytrzymują więcej niż 8 lat - bo nie mają wytrzymywać. Ojciec ma nowa octavie 1.4tsi i powiem

Re: VW rezygnuje z Silnika Roku?

dba + przeglądy to z prwnością wpisuje się na forach w pozytywnym wydźwięku. Należy też zwrócić uwagę na koszt serwisu. Porównując koszt części vw i np toyoty, renault czy subaru widać najtańszą opcję, nie wspominając już o ilości zamienników do danej marki. Ja szczerze pisząc dzisiaj wiem, że

Re: Kolejny gracz segmentu D kończy żywot - Monde

silniku? Sugerujesz, że w pokrewnym Audi A4 (że o A6 nie wspomnę) masz te same silniki, co w Superbie? 1.5 TSI na przykład? > Jakie niby dodatkowe usługi czy gwarancje? Rozmaite assistance'y, darmowe przeglądy, także w trybie door-to-door. Różnie to bywa u różnych marek, nie mówię, że każdy to daje

Re: Te same technologie, te same materialy.

poprzednika. > Obecnie jeżdżę Octavią II po lifcie 2010 - przebieg 136 000 km. W samochodzie n > ie było żadnej awarii. Robię tylko przeglądy co 30 000 km, przy 120 000 km wymi > eniałem rozrząd. Nawet dzięki fabrycznym światłom dziennym nie przepalają się ż > arówki - wymieniłem tylko

Re: Kolejny gracz segmentu D kończy żywot - Monde

silniki i jeden słabszy oraz jeden taki sam. Rozwiń swoją wypowiedź o osiągach, żebym dobrze zrozumiał, o co ci chodzi. Proponuję trzymać się kurczowo tego "1.5 TSI na przykład". > > Jakie niby dodatkowe usługi czy gwarancje? > > Rozmaite assistance'y, darmowe przeglądy, także w

Czy olej był wymieniany????

Witam wszystkich! Wiem, że kobieta na takim forum to pewnie rzadkość, ale potrzebuję porady. Otóż od 4,5 roku jestem posiadaczką Skody Fabii II 1.2TSI po lifcie zakupionej w Salonie Skody. Jak łatwo się domyślić wszystkie serwisy robię w ich ASO do dnia dzisiejszego, bo mi się zachciało gwarancję

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

Widzę, ze tylko ja byłem pechowcem. W 2012 roku zakupiłem dwa auta z silnikami 1.4 tsi /140KM i 160KM/. Auta miały być do dyspozycji pracowników administracyjnych i kierowników działów. Do ciężkiej pracy /handlowcy/ służyły Skody i Yariski. Ostatecznie Golf 140 KM używany był głównie do jazdy po

Re: Motodziennik: Sojusz Hyundaia z BMW

.6 Hyundaia a jaki TSI 1.4 VW. Hyundai znajomego 1,7 diesel 115 koni bez filtra cząstek stałych. 200k przebiegu ? nic, 2.0 VW kolegi ? 6 awarii. Ja mam 1.6 126 benzyna ? nic, kolega 1,4 ? 2 razy rozrząd ? 2000zł (bo pierwszy był gwarancyjnie - łańcuch się rozciągał), do tego turbo przy 120k, do tego droższe

Kłopoty ze Skodą (część I)

SKODA – VERBA VERITATIS (część I) Rzecz dzieje się obecnie. Jest piątek 4 kwietnia 2014 roku. Jadę Skodą Octavią 1,8 TSI kupioną w lipcu 2011 roku w ASO na Połczyńskiej 125 za blisko 80 tys. złotych. Samochód nie „wyjeździł” zbyt wiele kilometrów, coś około 70 tys. Ot zwykła

Re: I tu ciekawe porownanie by bylo

Z ciekawości sam sprawdzę jutro jak wyglądają zapisy w kwestii łańcucha rozrządu w moim 1.2 TSI. Właściwie, z tego co się orientuję (czy słusznie?) to nawet w starszych pojazdach po jakimś przebiegu należało wymienić łańcuch (choć oczywiście wielokrotnie większych niż w przypadku paska

Re: Auto dla kobiety

OK, to już wiemy. Poniżej ciut szerzej, ale ja bym chyba wybierał między Astrą a Megane :) Z prawie-nówkami to ja mam kłopot. Bo poza okazjami to nie bardzo rozumiem, czemu ktoś sprzedaje 1-2 letni samochód. Chyba, że z bryką coś nie tak, ale wtedy to ja bym jej nie kupował ;) Zatem wg mnie warto

Old vs New - kolejna runda 2

Aż do gry wkroczył Volkswagen. W 2005 r. zaskoczył wszystkich silnikiem 1,4-litrowym wzmocnionym turbosprężarką i kompresorem do 170 KM. Ten debiutujący w Golfie V silnik 1.4 TSI, który z powodzeniem zastąpił większy, bo aż 2,3-litrowy, zyskał tytuł Silnika Roku i mnóstwo naśladowców: od