1.9 cdti przebieg momentu

Piotr Mokwiński

Używane auto z dieslem? Nasz ekspert wybrał bardzo kosztowne pułapki. Różne marki

Używane auto z dieslem? Nasz ekspert wybrał bardzo kosztowne pułapki. Różne marki

Prawie każda marka ma sumieniu jakiś silnik-wpadkę. Jeśli szukacie używanego samochodu z silnikiem Diesla i natraficie na któryś z tych, to powinna wam się zapalić lampka ostrzegawcza. Ewentualny zakup na pewno trzeba skonsultować z ekspertem.

Parszywa dwunastka. Najgorsze diesle, na które możesz natrafić w ogłoszeniach

Prawie każda marka ma sumieniu jakiś silnik-wpadkę. Jeśli szukacie używanego samochodu z silnikiem Diesla i natraficie na któryś z tych, to powinna wam się zapalić lampka ostrzegawcza. Ewentualny zakup na pewno trzeba skonsultować z ekspertem.

Przegląd najgorszych diesli. Same kłopoty i sporo kosztów. Lista kilkunastu (!) pułapek

Samochody z silnikami Diesla cieszą się dużą popularnością na polskim rynku. Dzisiaj przyglądamy się jednostkom wysokoprężnym, których trzeba się wystrzegać. Lepiej nie kupujcie używanego auta z jednym z tych silników

Wersje podwyższonego ryzyka. Siedem pułapek w lubianych przez Polaków kompaktach

Wersje podwyższonego ryzyka. Siedem pułapek w lubianych przez Polaków kompaktach

dopracowane konstrukcje, za wyjątkiem osławionego diesla 1.9 dCi o mocy 110, 115, 120 i 130 KM. Na pozór, parametry silnika prezentują się doskonale - bezpośredni wtrysk typu common-rail, pokaźna wartość momentu obrotowego i mocy oraz niskie spalanie. Zawodzi niestety trwałość chociażby turbosprężarki, która

Omijaj je szerokim łukiem. Najbardziej nieudane silniki. Pełna lista wtop i pułapek

Omijaj je szerokim łukiem. Najbardziej nieudane silniki. Pełna lista wtop i pułapek

obecnie zajmuje się produkcją samochodów ciężarowych. Ale nawet jej zdarzyła się wpadka. Był nią silnik 3.0 DMAX V6 (6DE1) o mocy 177 KM. W zależności od marki miał on różne oznaczenia: 3.0 CDTI (Y30DT) - Opel, 3.0 TiD (D308L) - Saab, 3.0 dCi (P9X701) - Renault. Po przebiegu ok. 150-200 tys. km wskutek

Wersje-skarbonki popularnych aut. Na co uważać przy kupnie A4, serii 3, Golfa lub Astry?

Wersje-skarbonki popularnych aut. Na co uważać przy kupnie A4, serii 3, Golfa lub Astry?

mocniejszych wersjach wysokoprężnego 1.9 CDTI dochodzi do zatkania filtra cząstek stałych, W silnikach diesla montowanych w Astrze H psują się: zawór EGR, turbosprężarka, dwumasowe koło zamachowe, Przecierający się przewód układu chłodniczego, W Astrze psuje się też chłodnica klimatyzacji, W kompakcie również

Najgorsze silniki Diesla. Omijaj je szerokim łukiem. Lista kilkunastu pułapek

Najgorsze silniki Diesla. Omijaj je szerokim łukiem. Lista kilkunastu pułapek

tysiącach km przebiegu. Wadliwy silnik 2.5 TDI zniknął z oferty Volkswagena w okolicach 2004 roku. Obydwa silniki wysokoprężne Renault trapią bardzo podobne awarie - i 1.5 dCi, i 1.9 dCi to diesle podwyższonego ryzyka. Najpoważniejszym problemem jest możliwość obrócenia się panewek korbowodowych

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

, Caravan Isuzu to firma, która obecnie zajmuje się produkcją samochodów ciężarowych. Ale nawet jej zdarzyła się wpadka. Był nią silnik 3.0 DMAX V6 (6DE1) o mocy 177 KM. W zależności od marki miał on różne oznaczenia: 3.0 CDTI (Y30DT) - Opel 3.0 TiD (D308L) - Saab 3.0 dCi (P9X701) - Renault Po przebiegu

Polacy bardzo lubią te auta, ale nie każda wersja jest godna polecenia. Szóstka, która zrujnuje Twój portfel

Polacy bardzo lubią te auta, ale nie każda wersja jest godna polecenia. Szóstka, która zrujnuje Twój portfel

Alfie Romeo 159. Wśród jej atutów możemy wymienić pakowy bagażnik w wersji kombi, bogate wyposażenie samochodów z importu, a także stosunkowo trwałe odmiany benzynowe i wysokoprężne, ale tylko te z włoską konstrukcją 1.9 CDTi. W gamie występował również motor 3.0 CDTI. Montowano go w najbogatszych

Boisz się tanich diesli? Tych możesz być pewny

Boisz się tanich diesli? Tych możesz być pewny

ogłoszenia Peugeot 206 to bardzo popularny samochód na polskich drogach. Auto znajdowało się bardzo długo w produkcji (od 1998 do 2010 roku, a poza Europą nawet do 2012) i pod maską małego Peugeota pracowało kilka różnych diesli. Możemy tu wymienić 1.9 D, 1.4 HDI, 1.6 HDI oraz 2.0 HDI. Z perspektywy

Te auta omijaj szerokim łukiem. Psują się na potęgę, a ich naprawa doprowadza do bankructwa

Te auta omijaj szerokim łukiem. Psują się na potęgę, a ich naprawa doprowadza do bankructwa

common rail, dwumasowym kołem zamachowym czy kołem pasowym. W mocniejszych wersjach czasem zapycha się filtr cząsteczek stałych. E90 zmaga się także z innymi problemami. To m.in.: - Automatyczne skrzynie biegów nie dają sobie rady z wysokim momentem obrotowym w mocnych dieslach. - Niektóre nowsze

Kupujesz samochód? Uważaj! To wersje-skarbonki najpopularniejszych aut nad Wisłą

Kupujesz samochód? Uważaj! To wersje-skarbonki najpopularniejszych aut nad Wisłą

narzekają na wysokie zużycie oleju silnikowego, - W mocniejszych wersjach wysokoprężnego 1.9 CDTI dochodzi do zatkania filtra cząstek stałych, - W silnikach diesla montowanych w Astrze H psują się: zawór EGR, turbosprężarka, dwumasowe koło zamachowe, - Przecierający się przewód układu chłodniczego

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

V6 (6DE1) o mocy 177 KM. W zależności od marki miał on różne oznaczenia: 3.0 CDTI (Y30DT) - Opel 3.0 TiD (D308L) - Saab 3.0 dCi (P9X701) - Renault Po przebiegu ok. 150-200 tys. km wskutek przegrzania opadają tuleje cylindrowe. Powoduje to przedmuchy do układu chłodzenia. Może to doprowadzić do

Re: Zafira 1.9 CDTi jakie obroty..?

A silnik jest juz dotarty? i jaki ty masz ten silnik ile mocy? Ja mam SCENIC-a (7tys przebiegu) skrzynia takze 6-biegowa. Tyle ze ja mam silniczek tylko 1460cm ale moc 106KM przy 4tys i moment 240Nm przy 2tys. Na 5 biegu idzie dobrze od 85km/h na 6 od ~110km/h. Spalanie rewelacyjne komp mi

Re: MegaDiesel BMW coraz bliżej

takiej sytuacji pokaże wyraźnie zwycięzcę - i nie będzie to silnik benzynowy. koszty eksploatacji. Ojciec , starszy pan za moja namowa kupił Vectrę 1,9 CDTI 120 KM. Przeglądy co 30 000 km. Koszt przeglądu ok 1200 zł - ze wszystkim. Ni emiał jeszcze awarii, auto podchodzi juz do 200 000 przebiegu. Pali

Re: Ja również...

wrażenie, że dopiero przed chwilą auto złapało ochote do jazdy a juz po chwili samo zwolniło;-) he, he, he A co do diesli (nowoczesnych) to wczoraj miałem krótka jazdę Corsą 1,7 CDTi - też dziwne wrażenie (dla kogos kto właściwie nie prowadził diesla w życiu) - pomijam juz odgłos który mi zupełnie