1.9 dci akceptowalny przebieg

Piotr Mokwiński

Sześć najlepszych dwulitrowych diesli. Na liście m.in. VW, Fiat, Kia i francuskie silniki

Sześć najlepszych dwulitrowych diesli. Na liście m.in. VW, Fiat, Kia i francuskie silniki

Silniki Diesla wciąż mają wiele zalet i nagonka w mediach tego nie zmieni. Trudno znaleźć lepszy silnik, jeśli często jeździcie w trasy. Dlatego dzisiaj przejrzeliśmy rynek wtórny i mamy dla was kilka propozycji z różnych marek. Oto najlepsze dwulitrowe diesle.

Tych diesli NIE omijaj szerokim łukiem. Osiem pewniaków na rynku wtórnym. Od PSA i Fiata po VW

Silniki Diesla wciąż mają wiele zalet i nagonka w mediach tego nie zmieni. Trudno znaleźć lepszy silnik, jeśli często jeździcie w trasy. Dlatego dzisiaj przejrzeliśmy rynek wtórny i mamy dla was kilka propozycji. Oto najlepsze dwulitrowe diesle.

Najlepsze używane diesle 2.0. Zwykle straszymy, ale dzisiaj mamy osiem pewniaków

Silniki Diesla wciąż mają wiele zalet i nagonka w mediach tego nie zmieni. Trudno znaleźć lepszy silnik, jeśli często jeździcie w trasy. Dlatego dzisiaj przejrzeliśmy rynek wtórny i mamy dla was kilka propozycji. Oto najlepsze dwulitrowe diesle.

Kupujemy używane: Godne polecenia, 2-litrowe silniki diesla z rynku wtórnego

Kupujemy używane: Godne polecenia, 2-litrowe silniki diesla z rynku wtórnego

złotych. Po serii jakościowych wpadek na czele z 1.9 dCi, inżynierowie Renault postanowili od zera opracować nową jednostkę wysokoprężną wolną od wad poprzednika. 2.0 dCi wszedł do oferty Renault i Nissana w 2005 roku. Łączony był wyłącznie z przekładniami o sześciu przełożeniach, co pomogło w uzyskiwaniu

Renault Laguna III czy Citroen C5 II? Francuskie używane auta z klasy średniej

Renault Laguna III czy Citroen C5 II? Francuskie używane auta z klasy średniej

problemów generował nieudany diesel 1.9 dCi. Od 2007 do 2015 roku Renault produkowało trzecie wcielenie Laguny, tym razem wyciągając wnioski ze wcześniejszej porażki. Klienci mieli do wyboru funkcjonalnego liftbacka, kombi oraz urodziwe coupe – z drzwiami pozbawionymi ramek. Znakiem rozpoznawczym

Ósemka pewniaków za około 30 tys. zł. Najlepsze kompakty. Od Kii i Skody po Toyotę

Ósemka pewniaków za około 30 tys. zł. Najlepsze kompakty. Od Kii i Skody po Toyotę

. Lista dodatków sprowadza się do „pełnej elektryki”, klimatyzacji, skórzanej tapicerki, komputera pokładowego i innych drobiazgów. Mechanicy polecają wyłącznie wolnossący benzynowy silnik 1.6 MPI 102 KM i wysokoprężne 1.9 TDI oraz 1.6 TDI o mocy 105 KM. Pozostałe jednostki zmagają się z