1.9 dci akceptowalny przebieg

Piotr Mokwiński

Sześć najlepszych diesli 2.0. Na liście m.in. VW, Fiat, Kia i francuskie silniki

Sześć najlepszych diesli 2.0. Na liście m.in. VW, Fiat, Kia i francuskie silniki

Silniki Diesla wciąż mają wiele zalet i nagonka w mediach tego nie zmieni. Trudno znaleźć lepszy silnik, jeśli często jeździcie w trasy. Dlatego dzisiaj przejrzeliśmy rynek wtórny i mamy dla was kilka propozycji z różnych marek. Oto najlepsze dwulitrowe diesle.

Najlepsze i najgorsze diesle na rynku. Wybraliśmy po pięć z popularnych aut

W takich zestawieniach zwykle straszymy, ale tym razem chcemy pokazać wam pięć pewniaków, które nie powinny przysporzyć wam kłopotów. Potem przejdziemy do ryzykownych silników Diesla. Staraliśmy się wybrać jednostki z popularnych i przystępnie wycenionych modeli.

Bez straszenia. Te diesle 2.0 powinny być pewniakami. Od VW i Kii do Peugeota

Silniki Diesla wciąż mają wiele zalet i nagonka w mediach tego nie zmieni. Trudno znaleźć lepszy silnik, jeśli często jeździcie w trasy. Dlatego dzisiaj przejrzeliśmy rynek wtórny i mamy dla was kilka propozycji z różnych marek.

To nie lista strachu. Używane diesle-pewniaki w dobrej cenie. Francja, Niemcy i Korea

To nie lista strachu. Używane diesle-pewniaki w dobrej cenie. Francja, Niemcy i Korea

wpływ ma sposób i warunki użytkowania. Koszt regeneracji turbo oscyluje wokół 1800 złotych, natomiast dwumasowe koło zamachowe to wydatek na poziomie 2500 złotych. 2.0 dCi - Renault Po serii jakościowych wpadek na czele z 1.9 dCi, inżynierowie Renault postanowili od zera opracować nową jednostkę

Szukamy dobrego samochodu za około 10 tysięcy zł. Czy to wciąż możliwe? Inflacja...

Szukamy dobrego samochodu za około 10 tysięcy zł. Czy to wciąż możliwe? Inflacja...

nagłośnienie i podstawowe systemy bezpieczeństwa. Mechanicy polecają benzynowe silniki 1.8 140 KM i 1.75 TBI 200 KM. Ten najmocniejszy zapewnia dobre osiągi i cechuje się akceptowalnym apetytem na paliwo. Diesle to 1.9 JTD i 2.0 JTD o mocy 120-150 KM i 170 KM. 2.4 JTD ma 200-210 KM, ale odznacza się gorszym

Najlepsze używane diesle 2.0. Zwykle straszymy, ale dzisiaj mamy osiem pewniaków

Najlepsze używane diesle 2.0. Zwykle straszymy, ale dzisiaj mamy osiem pewniaków

pozostałych elementów kluczowy wpływ ma sposób i warunki użytkowania. Koszt regeneracji turbo oscyluje wokół 1800 złotych, natomiast dwumasowe koło zamachowe to wydatek na poziomie 2500 złotych. 2.0 dCi - Renault Po serii jakościowych wpadek na czele z 1.9 dCi, inżynierowie Renault postanowili od zera

Tych diesli NIE omijaj szerokim łukiem. Osiem pewniaków na rynku wtórnym. Od PSA i Fiata po VW

Tych diesli NIE omijaj szerokim łukiem. Osiem pewniaków na rynku wtórnym. Od PSA i Fiata po VW

oscyluje wokół 1800 złotych, natomiast dwumasowe koło zamachowe to wydatek na poziomie 2500 złotych. 2.0 dCi - Renault Po serii jakościowych wpadek na czele z 1.9 dCi, inżynierowie Renault postanowili od zera opracować nową jednostkę wysokoprężną wolną od wad poprzednika. 2.0 dCi wszedł do oferty Renault i

Kupujemy używane: Godne polecenia, 2-litrowe silniki diesla z rynku wtórnego

Kupujemy używane: Godne polecenia, 2-litrowe silniki diesla z rynku wtórnego

złotych. Po serii jakościowych wpadek na czele z 1.9 dCi, inżynierowie Renault postanowili od zera opracować nową jednostkę wysokoprężną wolną od wad poprzednika. 2.0 dCi wszedł do oferty Renault i Nissana w 2005 roku. Łączony był wyłącznie z przekładniami o sześciu przełożeniach, co pomogło w uzyskiwaniu

Renault Laguna III czy Citroen C5 II? Francuskie używane auta z klasy średniej

Renault Laguna III czy Citroen C5 II? Francuskie używane auta z klasy średniej

problemów generował nieudany diesel 1.9 dCi. Od 2007 do 2015 roku Renault produkowało trzecie wcielenie Laguny, tym razem wyciągając wnioski ze wcześniejszej porażki. Klienci mieli do wyboru funkcjonalnego liftbacka, kombi oraz urodziwe coupe – z drzwiami pozbawionymi ramek. Znakiem rozpoznawczym

Ósemka pewniaków za około 30 tys. zł. Najlepsze kompakty. Od Kii i Skody po Toyotę

Ósemka pewniaków za około 30 tys. zł. Najlepsze kompakty. Od Kii i Skody po Toyotę

. Lista dodatków sprowadza się do „pełnej elektryki”, klimatyzacji, skórzanej tapicerki, komputera pokładowego i innych drobiazgów. Mechanicy polecają wyłącznie wolnossący benzynowy silnik 1.6 MPI 102 KM i wysokoprężne 1.9 TDI oraz 1.6 TDI o mocy 105 KM. Pozostałe jednostki zmagają się z