1.9 ddis problem z silnikiem

FT

Japońskie auta są niezawodne? Zwykle tak, ale ta piątka to pułapki. Popularne modele

Japońskie auta są niezawodne? Zwykle tak, ale ta piątka to pułapki. Popularne modele

Toyota, Mazda, Nissan, Suzuki czy Mitsubishi - każda z japońskich markach miała jakąś wpadkę. Na szczęście unikać musimy konkretnych wersji. Wytypowaliśmy dzisiaj takie wersje-pułapki w pięciu popularnych, i ogólnie bardzo chwalonych, modelach.

Japończyk podwyższonego ryzyka. 8 "pewniaków", które wpędzą cię w spiralę kosztów

Samochody japońskie słyną z niezawodności i na łamach Moto.pl chwalimy je nie raz. Jednak i inżynierom z Japonii przydarzyło się kilka wpadek. I to w modelach, które poza tymi konkretnymi wersjami, zbierają pozytywne recenzje.

Omijaj je szerokim łukiem. Osiem ryzykownych wersji japońskich pewniaków

Od kilkudziesięciu lat w rankingach bezawaryjności przodują auta japońskich producentów. Niemniej, także wśród tych samochodów znajdziemy szereg problematycznych wersji. Ich kupno wiąże się z widmem pokaźnych wydatków na usuwanie typowych bolączek.

Używane Skoda Yeti vs. Suzuki SX4. Ciekawe crossovery z dobrą relacją ceny do jakości

Używane Skoda Yeti vs. Suzuki SX4. Ciekawe crossovery z dobrą relacją ceny do jakości

ogłoszeń, które dobijają do sześciuset. Udział diesla nieznacznie przekracza 20 procent. Cieszy, że dominują auta z silnikiem 1.9 DDiS. To najciekawszy ropniak w ofercie. Na przyzwoicie utrzymany samochód z lat 2006-2007 wystarczy 12-15 tysięcy zł. Ceny pojazdów po liftingu z przebiegiem rzędu 80-100

Mitsubishi ASX vs. Suzuki Grand Vitara - japońskie crossovery sprzed dekady

Mitsubishi ASX vs. Suzuki Grand Vitara - japońskie crossovery sprzed dekady

kluczyk. Pancerne, ale paliwożerne silniki benzynowe Zdaniem mechaników, wybór jednostki napędowej w przypadku Suzuki jest niezwykle prosty. Jedyny dostępny wysokoprężny silnik 1.9 DDiS o mocy 129 KM to nieudana konstrukcja koncernu Renault, sprawiająca wiele problemów eksploatacyjnych. Godne polecenia są

Suzuki SX4 2.0 DDiS - test | Za kierownicą

Suzuki SX4 2.0 DDiS - test | Za kierownicą

, nowe są także wskaźniki na desce rozdzielczej. A co z rzeczy istotnych? Silnik diesla. Na początku produkcji modelu był to fiatoski 1.9 Multijet o mocy 120 KM. W zeszłym roku Suzuki najwyraźniej poprztykało się z Fiatem i pod maskę swojego SX4 trafił znany z oszczędności diesel 1.6 HDI koncernu PSA

Co oferuje rynek crossoverów w segmencie C?

Co oferuje rynek crossoverów w segmencie C?

napęd 4x4 oferowany w standardzie. Uwzględniając ten fakt, ceny są nawet atrakcyjne. Nadwozie jednak nie oferuje więcej, niż typowy hatchback segmentu C. Polecamy: Silniki benzynowe mają poważne problemy z nadaniem XV dynamiki. O wiele lepszy pod tym względem jest Diesel. Subaru XV Subaru XV

Re: Renault Megane 1.9 dci - czy wejść w taki zak

. Niestety nie miałem wtedy pojęcia, że w GV 1.9DDiS siedzi sobie silnik F9Q powszechnie znany jako 1.9dci. Gdybym to wiedział to miałbym kilkanaście tysięcy pln zaoszczędzone o nerwach i straconym czasie nie wspominając. Szczęśliwie przejeździłęm GV jakieś 70tys km bezproblemowo... Zaczęło się banalnie

Re: Suzuki grand vitara benzyna czy diesel?

MIałem GV 1.9 DDis z 2006 roku i kochałem to auto za wszechstronność... moim zdaniem po asfalcie jeździło nie gorzej niż wiele kompaktów którymi jeździłem. Dawała radę nawet na górskich serpentynach... ale to była długa GV pięciodrzwiowa. W błocie taplałem ją równie radośnie co ganiałem po drodze

Re: Suzuki grand vitara czy toyota rav??

Jako były właściciel GV 1.9DDiS 2006 i powiem Ci tak.... kochałem to auto do momentu gdy nie padła turbina. Wtedy właśnie dowiedziałem się co znaczy silnik F9Q od Renault. Roczniki przed 2008 rokiem to jeżdżące bomby. To co przeżyłem z tym autem po awarii turbiny to był jakiś masakryczny horror

Re: Suzuki Liana

szybkiego pokonywania zakrętów. Jest samochodem do wygodnego przemieszczania się z punktu A do B i tyle. Silnik diesla dostarcza PSA, ale cały osprzęt jest produkcji japońskiej, stąd nie nazywa się HDI, tylko DDiS. Samochód jest bardzo oszczędny (średnia poniżej 6,0 do uzyskania bez większego

Re: Co wybrać??

heh... jestem właścicielem GV DDiS i to co tu od Was czytam średnio pokrywa się z rzeczywistością. Otóż mimo, że osobiście odradzam diesla bo też uważam, że jest traktorowaty to jednakowoż czynię to z dokładnie innego powodu niż WY. Otóż, dlaczego odradzam diesla: 1. nie nadaje się do miasta ze

Re: dla analfabetów matematycznych-do Picasso

Człowieku nie kompromituj się ,twoja wiedza o silnikach diesla jest porażająca . Po pierwsze 1,4 d4d nie ma koła dwumasowego Po drugie wtryski nie padają Po trzecie mamy auta na gwarancji i jak coś padanie to problem Toyoty Po czwarte za 2,5 tys zł przedłużę gwarancje do 5 roku bez