1.9 ddis renault wady

FT

Japońskie auta są niezawodne? Zwykle tak, ale ta piątka to pułapki. Popularne modele

Japońskie auta są niezawodne? Zwykle tak, ale ta piątka to pułapki. Popularne modele

Toyota, Mazda, Nissan, Suzuki czy Mitsubishi - każda z japońskich markach miała jakąś wpadkę. Na szczęście unikać musimy konkretnych wersji. Wytypowaliśmy dzisiaj takie wersje-pułapki w pięciu popularnych, i ogólnie bardzo chwalonych, modelach.

Japończyk podwyższonego ryzyka. 8 "pewniaków", które wpędzą cię w spiralę kosztów

Samochody japońskie słyną z niezawodności i na łamach Moto.pl chwalimy je nie raz. Jednak i inżynierom z Japonii przydarzyło się kilka wpadek. I to w modelach, które poza tymi konkretnymi wersjami, zbierają pozytywne recenzje.

Omijaj je szerokim łukiem. Osiem ryzykownych wersji japońskich pewniaków

Od kilkudziesięciu lat w rankingach bezawaryjności przodują auta japońskich producentów. Niemniej, także wśród tych samochodów znajdziemy szereg problematycznych wersji. Ich kupno wiąże się z widmem pokaźnych wydatków na usuwanie typowych bolączek.

Bestsellerowe SUV-y za 20-30 tysięcy złotych. W tych wersjach to pewniaki

Bestsellerowe SUV-y za 20-30 tysięcy złotych. W tych wersjach to pewniaki

pokładowy i trwały napęd 4x4 z reduktorem. Do napędu przewidziano nieudanego diesla Renault 1.9 DDiS o mocy 129 KM. Bezproblemowe okazują się japońskie silniki benzynowe. To 1.6 106 KM, 2.0 140 KM, 2.4 169 KM, 2.7 V7 173 KM i 3.2 V6 233 KM. Każdy z wariantów uchodzi za pancerny.

Mitsubishi ASX vs. Suzuki Grand Vitara - japońskie crossovery sprzed dekady

Mitsubishi ASX vs. Suzuki Grand Vitara - japońskie crossovery sprzed dekady

kluczyk. Pancerne, ale paliwożerne silniki benzynowe Zdaniem mechaników, wybór jednostki napędowej w przypadku Suzuki jest niezwykle prosty. Jedyny dostępny wysokoprężny silnik 1.9 DDiS o mocy 129 KM to nieudana konstrukcja koncernu Renault, sprawiająca wiele problemów eksploatacyjnych. Godne polecenia są

Co oferuje rynek crossoverów w segmencie C?

Co oferuje rynek crossoverów w segmencie C?

opinię w zakresie niezawodności, a CR-V dzielnie na nią pracuje. Wśród wad można wymienić dołączany napęd tylnej osi pomagający jedynie na śliskiej nawierzchni, w terenie auto sobie radzi dość słabo. Polecamy: Podstawowy Diesel 1.6 jest dość słaby, ale mało pali. Większy obciążony jest wysoką akcyzą