1.9 ddis renault wady

Piotr Mokwiński

Omijaj je szerokim łukiem. Osiem ryzykownych wersji japońskich pewniaków

Omijaj je szerokim łukiem. Osiem ryzykownych wersji japońskich pewniaków

Od kilkudziesięciu lat w rankingach bezawaryjności przodują auta japońskich producentów. Niemniej, także wśród tych samochodów znajdziemy szereg problematycznych wersji. Ich kupno wiąże się z widmem pokaźnych wydatków na usuwanie typowych bolączek.

Japońskie auta są niezawodne? Zwykle tak, ale ta piątka to pułapki. Popularne modele

Toyota, Mazda, Nissan, Suzuki czy Mitsubishi - każda z japońskich markach miała jakąś wpadkę. Na szczęście unikać musimy konkretnych wersji. Wytypowaliśmy dzisiaj takie wersje-pułapki w pięciu popularnych, i ogólnie bardzo chwalonych, modelach.

Japończyk podwyższonego ryzyka. 8 "pewniaków", które wpędzą cię w spiralę kosztów

Samochody japońskie słyną z niezawodności i na łamach Moto.pl chwalimy je nie raz. Jednak i inżynierom z Japonii przydarzyło się kilka wpadek. I to w modelach, które poza tymi konkretnymi wersjami, zbierają pozytywne recenzje.

Bestsellerowe SUV-y za 20-30 tysięcy złotych. W tych wersjach to pewniaki

Bestsellerowe SUV-y za 20-30 tysięcy złotych. W tych wersjach to pewniaki

pokładowy i trwały napęd 4x4 z reduktorem. Do napędu przewidziano nieudanego diesla Renault 1.9 DDiS o mocy 129 KM. Bezproblemowe okazują się japońskie silniki benzynowe. To 1.6 106 KM, 2.0 140 KM, 2.4 169 KM, 2.7 V7 173 KM i 3.2 V6 233 KM. Każdy z wariantów uchodzi za pancerny.

Mitsubishi ASX vs. Suzuki Grand Vitara - japońskie crossovery sprzed dekady

Mitsubishi ASX vs. Suzuki Grand Vitara - japońskie crossovery sprzed dekady

kluczyk. Pancerne, ale paliwożerne silniki benzynowe Zdaniem mechaników, wybór jednostki napędowej w przypadku Suzuki jest niezwykle prosty. Jedyny dostępny wysokoprężny silnik 1.9 DDiS o mocy 129 KM to nieudana konstrukcja koncernu Renault, sprawiająca wiele problemów eksploatacyjnych. Godne polecenia są

Co oferuje rynek crossoverów w segmencie C?

Co oferuje rynek crossoverów w segmencie C?

opinię w zakresie niezawodności, a CR-V dzielnie na nią pracuje. Wśród wad można wymienić dołączany napęd tylnej osi pomagający jedynie na śliskiej nawierzchni, w terenie auto sobie radzi dość słabo. Polecamy: Podstawowy Diesel 1.6 jest dość słaby, ale mało pali. Większy obciążony jest wysoką akcyzą