1.9 jtdm 140 opinie

Piotr Mokwiński

To nie lista strachu. Używane diesle-pewniaki w dobrej cenie. Francja, Niemcy i Korea

To nie lista strachu. Używane diesle-pewniaki w dobrej cenie. Francja, Niemcy i Korea

Silniki Diesla wciąż mają wiele zalet i nagonka w mediach tego nie zmieni. Trudno znaleźć lepszy silnik, jeśli często jeździcie w trasy. Wybraliśmy kilka diesli, które powinny nie przysparzać większych problemów.

Sześć najlepszych diesli 2.0. Na liście m.in. VW, Fiat, Kia i francuskie silniki

Silniki Diesla wciąż mają wiele zalet i nagonka w mediach tego nie zmieni. Trudno znaleźć lepszy silnik, jeśli często jeździcie w trasy. Dlatego dzisiaj przejrzeliśmy rynek wtórny i mamy dla was kilka propozycji z różnych marek. Oto najlepsze dwulitrowe diesle.

Najlepsze i najgorsze diesle na rynku. Wybraliśmy po pięć z popularnych aut

W takich zestawieniach zwykle straszymy, ale tym razem chcemy pokazać wam pięć pewniaków, które nie powinny przysporzyć wam kłopotów. Potem przejdziemy do ryzykownych silników Diesla. Staraliśmy się wybrać jednostki z popularnych i przystępnie wycenionych modeli.

Kupujemy używane: Alfa Romeo 159 kontra Saab 9-3. Nieoczywisty wybór w segmencie D

Kupujemy używane: Alfa Romeo 159 kontra Saab 9-3. Nieoczywisty wybór w segmencie D

wysokoprężna składa się z dopracowanych konstrukcji. Do wyboru mamy czterocylindrowe 1.9 JTDM, 2.0 JTDM i pięciocylindrowy 2.4 JTDM generujące odpowiednio 120-150, 136-170 i 200-210 KM. Każdy silnik otrzymał wtrysk bezpośredni typu common-rail, turbodoładowanie ze zmienną geometrią łopat (z wyjątkiem

Kupujemy używane: Alfa Romeo 159 - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

Kupujemy używane: Alfa Romeo 159 - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

JTDM, 2.0 JTDM i pięciocylindrowy 2.4 JTDM generujące odpowiednio 120-150, 136-170 i 200-210 KM. Każdy silnik otrzymał wtrysk bezpośredni typu common-rail, turbodoładowanie ze zmienną geometrią łopat (z wyjątkiem najsłabszego silnika 1.9 JTDM) i dwumasowe koło zamachowe. Regeneracja turbosprężarki to

Tych diesli NIE omijaj szerokim łukiem. Osiem pewniaków na rynku wtórnym. Od PSA i Fiata po VW

Tych diesli NIE omijaj szerokim łukiem. Osiem pewniaków na rynku wtórnym. Od PSA i Fiata po VW

900-1800 złotych. 2.0 JTD - Fiat Kolejnym polecanym przez mechaników silnikiem diesla jest opracowany przez inżynierów Fiata 2.0 JTDm. Jednostka ta w prostej linii wywodzi się z równie dopracowanej konstrukcji 1.9 JTD obecnej praktycznie we wszystkich modelach koncernu Fiat. Modyfikacje w stosunku do

Najlepsze używane diesle 2.0. Zwykle straszymy, ale dzisiaj mamy osiem pewniaków

Najlepsze używane diesle 2.0. Zwykle straszymy, ale dzisiaj mamy osiem pewniaków

przeprowadzaną co 120 tysięcy kilometrów wymianę paska rozrządu. Motor zbiera dobre opinie pośród mechaników. Użytkownicy natomiast chwalą dość niskie zużycie paliwa. 2.0 TDI - Volkswagen Przez lata koncern VAG słynął z produkcji dopracowanych i niezwykle trwałych silników diesla, w tym 1.9 TDI. Jego miejsce

Kupujemy używane: Godne polecenia, 2-litrowe silniki diesla z rynku wtórnego

Kupujemy używane: Godne polecenia, 2-litrowe silniki diesla z rynku wtórnego

silnikiem diesla jest opracowany przez inżynierów Fiata 2.0 JTDm. Jednostka ta w prostej linii wywodzi się z równie dopracowanej konstrukcji 1.9 JTD obecnej praktycznie we wszystkich modelach koncernu Fiat. Modyfikacje w stosunku do 1.9 JTD ograniczyły się do nieznacznego powiększenia pojemności skokowej i

Re: Alfa 159 Sportwagon 1.9 JTS czy Volvo V50 2.0

skórze o niezawodności czy opierasz swoją wypowiedź na tekstach z forów czy grup dyskusyjnych i obiegowych opiniach ? 4. Mam 156 SW z 2.4JTD 140KM, 110 tysięcy przebiegu i 0 problemów (z czymkolwiek - wymieniam tylko normalne eksploatacyjne podzespoły). Jeździłeś kiedyś 156 lub 159 z takim