1.9 multijet vs 1.9 tdi

Piotr Mokwiński

Seat Leon II vs. Fiat Bravo II. Kompakty niedocenione, choć solidne i w niezłej cenie

Seat Leon II vs. Fiat Bravo II. Kompakty niedocenione, choć solidne i w niezłej cenie

Jedną z najbogatszych ofert rynku wtórnego prezentuje segment C. Polscy kierowcy wciąż uwielbiają poczciwe kompakty sprawdzające się zarówno w codziennych dojazdach do pracy czy pozamiejskich wypadach z kompletem pasażerów. Nieco na uboczu dominującej Skody Octavii funkcjonuje jej techniczny bliźniak Seat Leon II i niedoceniany Fiat Bravo. Każdy z nich występuje tylko w jednym wariancie nadwoziowym, co bezpośrednio odbija się na ich popularności. Czy warto postawić właśnie na te samochody?

Używane Skoda Yeti vs. Suzuki SX4. Ciekawe crossovery z dobrą relacją ceny do jakości

Tylko rosnącą popularnością, także wśród używanych, cieszą się wszelkiej maści SUV-y i crossovery. Dlaczego? W udany sposób łączą zalety aut kompaktowych z wygodą codziennego użytkowania i możliwością bezstresowego zjazdu z asfaltu. Obok dominujących modeli VW, Toyoty i Hyundaia, warto spojrzeć na rynkową alternatywę w postaci Skody Yeti i Suzuki SX4. Każdy z nich spełnia to samo zadanie, realizując je jednak nieco w odmienny sposób. Do tego możemy trafić na wariant z napędem na cztery koła.

Używane Fiat Croma vs. Seat Exeo - porównanie. Niedocenione, ale rozsądnie wycenione

Poza cieszącymi się niesłabnącą popularnością modelami, znajdziemy pośród używanych niedoceniane czy wręcz zapomniane konstrukcje, które często oparte są na technologii znanej z rynkowych przebojów. Małe zainteresowanie przekłada się na nad wyraz atrakcyjne wyceny Fiata Cromy II i Seata Exeo. Nie można odmówić im dopracowania i godnych polecenia silników. Sprawdźmy zatem, co oferują po latach.

Seat Ibiza IV vs. Chevrolet Aveo II - który wybrać?

Seat Ibiza IV vs. Chevrolet Aveo II - który wybrać?

istotne, w jej przypadku brak szóstego biegu nie przeszkadza w mieście. Zastosowano tutaj bezpośredni wtrysk typu common-rail i turbosprężarkę ze zmienną geometrią łopat (koszt regeneracji to 1500 złotych). Na rynku znajdziemy także sprawdzony, starszy silnik 1.9 TDI generujący 105 KM. Znacznie

Punto 1.3 JTD vs Fabia 1.4 TDI

Gość portalu: Miki napisał(a): > Ten pseudosilnik jest bardziej elastyczny od rasowego sinika 1.2 60 km w Punto. > > A Fabia Flash 1.4 TDI (ABS, MSR, 4PP, klima)kosztuje 54100(z rabatem 2000) Nie wiem, co to za Fabia Flash. , a > Punto 1.3 Multijet Z takim

Re: Fiat Pumpo 1.3JTD vs Skoda Fobia 1.4TDi

W przy 4000 obr/min) mocy maksymalnej i posiada moment obrotowy 20,4 kGm (200 Nm przy 1750 obr/min). To nie wszystko. Grande Punto wyposażone w jednostkę 1.3 Multijet o mocy 90 KM gwarantuje doskonałe osiągi: rozwija maksymalną prędkość 175 km/h i potrzebuje 11.9 sekund, by rozpędzić się od 0 do

Re: Fiat Pumpo 1.3JTD vs Skoda Fobia 1.4TDi

wersja punto 3 1.3 multijet ma ABS ,2 poduchy centralny zamek ,elektryczne szyby i komputer pokładowy ,za 400 zł dokupujemy rtegulacje kierownicy wraz z wysokoscia fotela (czyli zamykamy sie w kwocie 41 900 przed upustem) grande 1.3 multijet active kosztuje 47.700 i ma identyczne wyposazenie

Re: Fiat Pumpo 1.3JTD vs Skoda Fobia 1.4TDi

WitaM! moim zdanaiem zakup grande jest nieopłacalny ,bo grande jest duzo drozsze od punto 3. punto 3 1.3 multijet kosztuje w wersji 3d 41 tys zł . grande w wersji 3d 48 tys zł .róznica ogromna ,nie bez znaczenia jest tez fakt ,ze grande 1.3 multijet(75) jest duzo wolniejsze od punto 3 (70

Re: Fiat Pumpo 1.3JTD vs Skoda Fobia 1.4TDi

> WitaM! moim zdanaiem zakup grande jest nieopłacalny ,bo grande jest duzo > drozsze od punto 3. punto 3 1.3 multijet kosztuje w wersji 3d 41 tys zł . > grande w wersji 3d 48 tys zł .róznica ogromna ,nie bez znaczenia jest tez > fakt ,ze grande 1.3 multijet(75) jest duzo

Re: Fiat Pumpo 1.3JTD vs Skoda Fobia 1.4TDi

Przy takim zestawieniu wybór jest oczywisty: grande. Jak już pisał "uki": silnik fiata to nowoczesna 16 zaworowa, aluminiowa jednostka z sytstemem wtrysku multijet i turbo o stałej geometrii kierownic (w wersji 75 KM). Napęd rozrządu łańcuchowy, wg książki serwisowej - dożywotni. Przeglądy co

Re: Fiat Pumpo 1.3JTD vs Skoda Fobia 1.4TDi

Witam! pojazdem tanszym w zakupie i eksploatacji jest Fiat. silniki:16 zaworowy ,4 cylindrowy multijet to silnik o wyzszej od fabii kulturze pracy , to jednostka w której naped rozrzadu przekazywany jest niewymiennym łancuchem(2 wąłki rozrzadu) ,interwały miedzyprzegladowe to nawet 30 tys

Re: Bynajmniej :)

obrotowego ) .moc vs masa pojazdu schodzi na drugi plan .jeszcze inaczej,zeby mnie dobrze zrozumiec silnik fiata 1.3 Multijet 70KM(180 NM momentu)montowany w oplu corsie poprzedniej generacji i montowany w fiacie doblo (przyspieszenie do 100 km tych pojazdów wynosi 15 sekund) masa doblo jest o około

Re: Bynajmniej :)

:) > (uwazam takze ,ze przykłąd silników 2.0 FSI vs 2.0 TDI jest bardzo > dobry :gdzie bardzo dobra elastycznosc benzynówki jest zasługa własnie > skrzyni a nie momentu obrotowego ) .moc vs masa pojazdu schodzi na drugi > plan .jeszcze inaczej,zeby mnie dobrze zrozumiec silnik fiata 1