1.9 sdi brak mocy

Arek Kwiecień

Używana Skoda Octavia I (1996-2010) - królowa zza miedzy? Opinie

Używana Skoda Octavia I (1996-2010) - królowa zza miedzy? Opinie

Czesi sprzedając Volkswagenowi ponad 30 lat temu Skodę, ubili złoty interes. Nie dość, że ocalili od zapomnienia narodową markę, to jeszcze prężnie rozwinęli działalność, stając się graczem globalnym (oczywiście przy wsparciu możnego protektora). Jaskółką zapowiadającą ów sukces była Skoda Octavia - pierwszy czeski model zbudowany w całości pod okiem koncernu z Wolfsburga. Sprawdzamy, jakie są typowe usterki Octavii pierwszej generacji i czy w opinii użytkowników warto wciąż zainwestować w któryś z 1 442 126 wyprodukowanych egzemplarzy.

Niby drożyzna, a wciąż da się znaleźć niezłe auto za 5 tysięcy zł. Sprawdzamy rynek

Ceny szaleją niemal w każdej gałęzi gospodarki. Na urlopy wybiera się coraz mniej Polaków, ale są dobra, na których nie oszczędzamy. To między innymi klasa premium, która z każdym kwartałem generuje coraz większe zyski. Na drugim biegunie znajdziemy tanie, leciwe auta. Zazwyczaj służą do codziennych dojazdów do pracy lub załatwiania podstawowych spraw wokół miejsca zamieszkania. Sprawdzamy, czy wciąż da się znaleźć wóz w zadowalającym stanie technicznym w cenie średniej klasy roweru.

Samochody w cenie taniego smartfona. Czy to ma sens? Osiem pewnych aut za 1500 zł

1500 złotych to dobra kwota na kupno przyzwoitej klasy telefonu, budżetowego notebooka lub leciwego auta, które przy wciąż niewielkich nakładach finansowych dowiezie nas do pracy czy na zakupy. Tutaj nie ma miejsca na estetykę, dyskusje nad poziomem wyposażenia czy rokiem produkcji - liczy się stan techniczny gwarantujący mobilność.

Skoda Octavia I II i III. Prześwietlamy trzy generacje. Polecane wersje i pułapki

Skoda Octavia I II i III. Prześwietlamy trzy generacje. Polecane wersje i pułapki

której przebieg wciąż nie ma żadnego znaczenia. Gamę otwiera wolnossący i zdecydowanie za słaby 1.9 SDi o mocy 68 KM. Przyjemną eksploatację zapewnia dopiero doładowany wariant – 1.9 TDI. Przez lata występował w wielu odmianach mocy (74-131 KM), z przekładniami pięcio i sześciobiegowymi. Zawsze

Poradnik | Silnik 1.9 TDI - pancerny, ale nie w każdej wersji

Poradnik | Silnik 1.9 TDI - pancerny, ale nie w każdej wersji

Jego kariera rynkowa rozpoczęła się w 1991 roku pod maską Audi 80. Wówczas ten czterocylindrowiec generował 90 KM. Przez niemal dwie dekady rynkowej obecności, 1.9 TDI doczekał się kilkunastu wersji różniących się zarówno mocą jak i budową oraz osprzętem. Ich wspólnym mianownikiem zawsze jednak

Auto dla studenta za 5 tysięcy zł. Rozsądne, trwałe i tanie w serwisie propozycje

Auto dla studenta za 5 tysięcy zł. Rozsądne, trwałe i tanie w serwisie propozycje

komfortowa. Co innego w drugim rzędzie, gdzie tylko niewysokie osoby godnie zniosą dłuższą podróż. Najniższe koszty użytkowania gwarantują wolnossące silniki benzynowe z wielopunktowym wtryskiem paliwa: 1.0 50, 1.2 54-65, 1.4 60-101 i 2.0 o mocy 116-120 KM. Są też diesle 1.9 SDI i doładowany TDI, ale z uwagi

Tuning elektroniczny turbodiesli

(np. DTI, DTH). W dużym uproszczeniu dotyczy to wszystkich turbodiesli wyprodukowanych po 1997 roku, a w wypadku niektórych modeli (np. TDI) - nawet na początku lat 90. Najsłabiej na chiptuning reagują jednostki wolnossące, takie jak 1.9 SDI - brak turbosprężarki ogranicza możliwość podniesienia mocy

Skoda Fabia sedan 1.4 TDI Joy - test | Za kierownicą

zdecydować na Fabię sedan w podstawowej wersji Classic z 54-konnym benzynowym silnikiem 1.2, za którą zapłacisz od 37 220 zł. Jednak lista wyposażenia standardowego w tym wypadku okaże się zbyt krótka. Za samochód napędzany najtańszym dieslem 1.9 SDI trzeba zapłacić 46 060 zł. Škoda proponuje jeszcze

VW polo 1,9 sdi brak mocy

Witam; co to moze byc?? po wymianie sprzegla (za 1300 pln) auto na zimnym silniku ciezko odpalic, bardzo kopci i nie ma wogole mocy. dopiero jak sie rozgrzeje to mozna nim jechac. przed wymiana sprzegla byla taka sytuacja ze na zimno palil bez problemu ale wystarczylo sie przejechac do

Re: VW polo 1,9 sdi brak mocy

Zatkaj EGR, wsadz nowy filtr powietrza i wtedy sprawdz czy problem wystepuje. Mozesz jeszcze sprawdzic przepstnice powietrza, powinna byc zamontowan za filtrem powietrza, mozesz odlaczyc od niej sterowanie elektryczne i tez wtedy sprawdzic. Jesli to nie pomaga to trzeba jechac do mechanika od die

Re: Seat Arosa 1.7 SDI zamiana na TDI?

mac.95 napisał(a): > OK. wiem ze coś za coś. wiem że sdi są trwale przez to jakie są, ale brak mocy > mnie okropnie denerwuje, chce sie kogoś wyprzedzić, redukcja, gaz i stoi sie w > miejscu... > > tak jak napisałem na początku, chce porady, co wymienić, co jeszcze

Re: Fabia SDI - czy ktos kupil to autko z tym sil

wymienionego starszego 1.9D w Felicji. No ale coz - wieksza masa Fabii robi swoje. Do miasta jeszcze moze byc, ale na trasie beda na pewno odczuwalne braki mocy. Pozdro

Re: Seat Arosa 1.7 SDI zamiana na TDI?

OK. wiem ze coś za coś. wiem że sdi są trwale przez to jakie są, ale brak mocy mnie okropnie denerwuje, chce sie kogoś wyprzedzić, redukcja, gaz i stoi sie w miejscu... tak jak napisałem na początku, chce porady, co wymienić, co jeszcze założyć, zmodernizować, żeby to profesjonalnie wykonać

Re: Czy silnik 1,2 w Skodzie Fabii jest ok?

Omijaj ten silnik z daleka. Fabia jest za ciężka. Tylko trzy cylindry, wibracje i wyraźnie odczywalny brak mocy. Kiedyś jeździłem Fabią 1,9 SDI. Ona ma tylko 64KM, ale nie miałem najmniejszych problemów z szybkim wyprzedzeniem Fabii 1,5HTP. Natomiast jest to niezły silnik do jazdy po mieście

Re: Superb

Tak więc nie wiadomo, czy jest to 90 KM, 100 > KM,130 KM, a może więcej bo silniki w Superbach bywają 2.5 L pojemności i mają > chyba 150 KM. Tu też jest brak oznaczenia mocy. Tylko skromne TDI otóż - TDI z czerwonym I oznacza 1.9 i 101KM, TDI z czerwonym DI oznacza 1.9 i 130KM

Re: VW Golf 1.4

wiąże się z dużym zużyciem paliwa i silnika. Jeździłem kiedyś nowiutkim golfem 4 1.4 jako pasażer i słuchałem opinii kierowcy który przesiadł się ze słabszego auta. Ciągle był zdziwiony, że jedzie tak szybko i hamował :). Ja jeżdżę SDI 68 koni i widzę 2 wady - uciążliwe wyprzedzanie i nisko położona

Re: co oznacza volkswagen TDI a ci SDI ??

- turbodoładowany diesel. Różnica w mocy i momencie ( oczywiście na korzyść TDI ). Trwałość porównywalna ( pomijam ewentualne problemy z turbiną ), spalanie w SDI niekoniecznie mniejsze ( na pewno SDI to muł !!! ). Silnik ten był montowany równolegle z TDI bo jest od niego duużo tańszy ( mniej drogiego

Re: Podejście do samochodu

... ;-))) z tym wolowatym przyspieszeniem to pic na wode. Mnie tam to 1,9 sdi spoko starcza do sprawnego poruszania sie po miescie lub wielopasmowkach. Owszem jest brak mocy na zwyklych pozamiejskich ale jest to po czesci spowodowane przekraczaniem predkosc przez tych z naprzeciwka co powoduje znaczace

Re: turbosprezarka w nowoczesnych silnikach wysok

Rover 620 SDI o mocy znamionowej 105 KM, turbinie o stałej geometrii i znana nam już z innych przykładów Skoda Octavia 1.9 TDI o mocy znamionowej 110KM i turbinie o zmiennej geometrii. Dlaczego akurat te auta? Przeszukaliśmy nasze bazy pomiarów i akurat te dwa auta mają dwa typy turbin ale

Komu zależy na wywołaniu tej paniki ?

zacząć od siebie ;]....jakoś w to nie wierze..... Michal 10 lutego 2004 pa33.sroda-slaska.sdi.tpnet.pl Ja też w to nie wierzyłem dopóki nie zrobili rewizji mojemu koledze z gimnazjum. Mieszkam w dosyć małym miasteczku neniu 10 lutego 2004 pd87.neoplus.adsl.tpnet.pl jeśli brak

Re: Czy broń jądrowa zostanie użyta?

m_16 napisał: > 1. Czytałem artykuł będący żródłem zamieszczonych na wikipedii > twierdzeń. Otóż czas lotu się zgadza. Ale powstaje "mały" problem. > Jak wykryć ponad setkę większych ciężarwek na obszarz coś koło > miliona km kwadratowych i skoordynować uderzenia