1.9 tdi czynności serwisowe

Piotr Mokwiński

12-letnie kompakty za 20 tysięcy zł. Za tyle Polacy kupują samochody używane

12-letnie kompakty za 20 tysięcy zł. Za tyle Polacy kupują samochody używane

Rynek aut kompaktowych wydaje się niezbyt wrażliwy na panujące trendy. Kierowcy, zwłaszcza na rynku wtórnym chętnie sięgają po sprawdzone modele, ceniąc ich wszechstronny charakter, komfort i zachowanie na drodze. Co więcej, większość z nich oferuje rozsądne koszty utrzymania. Wybór dostępnych modeli mieszczących się w budżecie 20 tysięcy złotych mamy ogromny, począwszy od europejskich, kończąc na azjatyckich propozycjach.

Volkswagen Golf IV (1997-2003) - opinie Moto.pl

Legendarny samochód Volkswagena przez wiele lat stanowił wzór auta kompaktowego z dobrze zaprojektowanym wnętrzem, bezpiecznym podwoziem i szeroką gamą ekonomicznych silników

Używany Volkswagen Golf IV (1997-2003) - opinie Moto.pl

Legendarny samochód Volkswagena przez wiele lat stanowił wzór auta kompaktowego z dobrze zaprojektowanym wnętrzem, bezpiecznym podwoziem i szeroką gamą ekonomicznych silników

Diesle bez dwumasowego koła zamachowego to duże oszczędności serwisowe. Czy warto na nie postawić?

Diesle bez dwumasowego koła zamachowego to duże oszczędności serwisowe. Czy warto na nie postawić?

skutek obcięcia jednego cylindra kultowego 1.9 TDI. Trafił pod maskę między innymi VW Polo, Lupo, Skody Fabii i Rapida oraz Seata Ibizy i Audi A2. Charakter pracy jednostki niestety mocno daje o sobie znać, zwłaszcza na biegu jałowym, gdy wprowadza mocne i niezbyt przyjemne wibracje. Zastosowane

VW PASSAT 1.9 TDI COMFORTLINE

VW PASSAT 1.9 TDI COMFORTLINE NIE ZAPOMNIJ Passata z silnikiem 1.9 TDI śmiało można zaliczyć do najoszczędniejszych limuzyn. Ma 62-litrowy zbiornik paliwa i średnio spala 6 l/100 km, dzięki czemu przejedzie nawet 1000 km bez

Fabia 1 czy Golf 4 1.9 SDI ?

młodszą, ale w ulubionym kolorze firmowym (białą). Golf 4 natomiast starszy o kilka lat i pewnie z większym przebiegiem, ale z bogatszym wyposażeniem. Inny silnik ze względu na przebiegi raczej nie wchodzi w grę: 1.4 TDI czy 1.9 TDI (nie wiem które silniki nie mają koła dwumasowego) + przepływomierze

Re: laguna 2.0 IDE czy 1.9 dci ?

serwisowaniu, więcej czynności serwisowych jest przewidzianych dla diesli a i wymiany oleju są częstsze. Po za tym elementy takie jak turbo są bardzo wrażliwe i trzeba umieć się znimi obchodzić.Nie straszę Cię i nie mam zamiaru ale zakup auta z sinikiem diesla trzeba spokojnie przemysleć.Ja jeżdzę

Re: Ku przestrodze

radzą sobie: „powiększają” mniejszy klucz blaszką z puszki od piwa, a z czasem dorabiają specjalne klucze. Puszka od piwa nie pomoże jednak przy bardziej skomplikowanych naprawach, jak choćby wymiana paska rozrządu w silniku 2.0 TDI 16V w VW Passacie. Ta rutynowa na pozór czynność wymaga

Re: Ku przestrodze

radzą sobie: „powiększają” mniejszy klucz blaszką z puszki od piwa, a z czasem dorabiają specjalne klucze. Puszka od piwa nie pomoże jednak przy bardziej skomplikowanych naprawach, jak choćby wymiana paska rozrządu w silniku 2.0 TDI 16V w VW Passacie. Ta rutynowa na pozór czynność wymaga