1.9 tdi quattro opinie

Arek Kwiecień

Używane Audi A6 C5 (1997-2005) - droga limuzyna za... nieduże pieniądze

Używane Audi A6 C5 (1997-2005) - droga limuzyna za... nieduże pieniądze

Duża, komfortowa limuzyna Audi mimo upływu lat stanowi kuszącą propozycję, tym bardziej że jej ceny z roku na rok spadają. Jednocześnie rośnie jednak ryzyko kosztownych napraw, co dotyczy zwłaszcza kilku nieudanych silników. Czy warto postawić na A6 drugiej generacji? Sprawdzamy, jakie są opinie jego użytkowników, i radzimy, gdzie szukać usterek.

Tanie i dobre kompakty na sportowo? Seat Leon II vs. Audi A3 II - porównanie

Bez względu na aktualne trendy w świecie aut nowych i pojawiające się mody, wśród używanych silną pozycję trzymają auta kompaktowe. Ich uniwersalny charakter ciągle przekonuje do nich rzesze nowych kierowców. Ich gabaryty nie utrudniają typowo miejskiej eksploatacji, a w trasie sprawiają się bez zarzutu. Sprawdźmy zatem, co mają do zaoferowania dwa modele bardzo mocno spokrewnione z Volkswagenem Golfem V - Seat Leon II i Audi A3 II.

Używane Audi A3. Sprawdzamy trzy generacje. W każdej są pułapki, ale i chwalone wersje

Poszukując auta kompaktowego segmentu premium, nie sposób pominąć Audi A3. Najpopularniejszego samochodu z metką premium na rynku wtórnym. Technologiczne pokrewieństwo z bardzo popularnym Volkswagenem Golfem i innymi bliźniakami niemieckiego koncernu, to gwarancja rozsądnych kosztów serwisowania. Wybierając odpowiednią wersję silnikową, w każdym przypadku zyskamy trwały i solidnie wykonany kompakt. Nie ma jednak róży bez kolców.

Audi A4 B5 vs. BMW E36. W świetnej cenie. Ale czy formie? "Niektóre to inwestycja"

Audi A4 B5 vs. BMW E36. W świetnej cenie. Ale czy formie? "Niektóre to inwestycja"

bezpieczne są tylko silniki benzynowe. Diesle – 1.9 TDI 90-115 KM i 2.5 V6 TDI 150 KM po latach wymagać będą niewspółmiernie wysokich nakładów finansowych. Benzynową gamę otwierają czterocylindrowe 1.6 i 1.8 z wielopunktowym wtryskiem paliwa - moc 101 i 125 KM. Zdecydowanie więcej oferują 1.8 Turbo 150

BMW serii 3 E46 vs Audi A4 B6. Pełnokrwiste premium za cztery wypłaty

BMW serii 3 E46 vs Audi A4 B6. Pełnokrwiste premium za cztery wypłaty

wyposażeniowych. Przy odrobinie szczęścia kupimy sztukę z klimatyzacją, tempomatem, skórzaną tapicerką, szyberdachem, rozbudowanym nagłośnieniem czy pancernym napędem quattro. Bagażnik mieści przyzwoite 445 l (sedan). Jest w czym wybierać Paleta silników diesla składa się z jednostek 1.9 TDI 101-130 KM i 2.5 V6

Kupujemy używane: Kompakty premium. BMW serii 1 kontra Audi A3 II

Kupujemy używane: Kompakty premium. BMW serii 1 kontra Audi A3 II

i turbodoładowanie. To 1.4 TSI 125 KM, 1.8 TFSI 160 KM i 2.0 TFSI 200-265 KM. Na szczycie gamy stoi pięciocylindrowa jednostka zarezerwowana dla topowego RS3 2.5 o mocy 340 KM. Używane Audi A3 - silniki Diesla. Który wybrać? Preferując silniki diesla, mechanicy doradzają tylko 1.9 i 1.6 TDI

Używane Audi A4 B7 - awarie, najlepsze wersje i porównanie z jednym z największych rywali

Używane Audi A4 B7 - awarie, najlepsze wersje i porównanie z jednym z największych rywali

; zwłaszcza jeśli poszukujemy bezproblemowej i trwałej konstrukcji. Mechanicy zgodnie polecają benzynowe, wolnossące silniki 1.6, 2.0 MPI o mocy 105 i 130 KM oraz diesla 1.9 TDI generującego 115 KM. Każda z wymienionych konstrukcji regularnie serwisowana odwdzięcza się bezawaryjną eksploatacją. Pozostałe

Audi A4 B5 - awarie, najlepsze wersje i nieoczywisty rywal, którego też kupimy za 10 tys. zł

Audi A4 B5 - awarie, najlepsze wersje i nieoczywisty rywal, którego też kupimy za 10 tys. zł

modyfikacje podnoszące moc, nie tracąc przy tym nic ze swojej wytrzymałości. To jedna z najlepszych konstrukcji koncernu VAG ostatnich lat. Wszystkie silniki wyposażono w wielopunktowy wtrysk paliwa, co pozwala na bezproblemową konwersję na zasilanie LPG. Paleta silników diesla składa się z udanego 1.9 TDI i

Kupujemy używane: Lexus IS I kontra Audi A4 B5. Klasa premium za stosunkowo niewielką kwotę

Kupujemy używane: Lexus IS I kontra Audi A4 B5. Klasa premium za stosunkowo niewielką kwotę

wielopunktowy wtrysk paliwa, co pozwala na bezproblemową konwersję na zasilanie LPG. Paleta silników diesla składa się z udanego 1.9 TDI i wadliwego w każdym calu 2.5 V6 TDI o mocy odpowiednio 90, 110, 115 i 150 KM. Po latach każdy z nich będzie wymagał dużych inwestycji, by przywrócić stan używalności. Z tego

Audi A4 B7 vs. Mercedes Klasy C W204 - Premium sprzed dekady. Warto ryzykować?

Audi A4 B7 vs. Mercedes Klasy C W204 - Premium sprzed dekady. Warto ryzykować?

. Bogactwo silników, niewielki wybór Wbrew pozorom, bogata paleta jednostek napędowych nie daje zbyt wielkiego wyboru – zwłaszcza jeśli poszukujemy bezproblemowej i trwałej konstrukcji. Mechanicy zgodnie polecają benzynowe, wolnossące silniki 1.6, 2.0 MPI o mocy 105 i 130 KM oraz diesla 1.9 TDI

Boisz się tanich diesli? Tych możesz być pewny

Boisz się tanich diesli? Tych możesz być pewny

jednym z trzech wariantów mocowych: 100, 115 albo 130 KM. Wersja 130-konna występowała z napędem 4x4 quattro. To sprawdzona jednostka. Przy Audi A4 trzeba uważać na dwie rzeczy. Po pierwsze, odradzamy kupno większego i bardziej prestiżowego od 1.9 TDI silnika Diesla 2.5 V6. 150-konne jednostki lubią

Poradnik | Rodzinne auta 4x4 za 15 tysięcy złotych

Poradnik | Rodzinne auta 4x4 za 15 tysięcy złotych

, wyróżnikiem wersji Crosswagon są wydatne osłony zderzaków i progów. Pod maską pracuje wyłącznie silnik diesla 1.9 JTD o mocy 150 KM. Zarówno wśród mechaników, jak i użytkowników, zbiera bardzo dobre opinie. Warto też zastanowić się na propozycją zza południowej granicy. Skody Octavia pierwszej generacji

Audi A4 (1994-2004) - opinie Moto.pl

Audi A4 (1994-2004) - opinie Moto.pl

(125 KM), 1.8 20V T (150 KM), 2.6 V6 (150 KM), 2.8 V6 (174 KM), 1.9 TDI (wtrysk bezpośredni, 90 KM) 1995 , listopad - wersja kombi (Avant), silniki 1.9 TDI (wtrysk bezpośredni, 75 lub 110 KM) 1996 - silniki 1.8 20V T (180 KM) oraz 2.8 V6 30V (193 KM) 1997 , jesień - wersja S4 (silnik 2.7 V6 30V Biturbo

Audi 80 (1986-1995) - opinie Moto.pl

Audi 80 (1986-1995) - opinie Moto.pl

oparciem tylnej kanapy), składane oparcie tylnej kanapy, przekonstruowane zawieszenie tylne (belka skrętna w miejsce belki sztywnej), silniki benzynowe 2.0 (90 KM), 2.0 (115 KM), 2.3 (133 KM), 2.8 V6 (174 KM), turbodiesle 1.9 TD (75 KM) i 1.9 TDI (90 KM) 1992 - silnik benzynowy

Audi A4 (1994-2004) - opinie Moto.pl

- modernizacja (gładkie szkła reflektorów, nowe zderzaki i kierunkowskazy, zmieniona nieco deska rozdzielcza). Wersja Quattro 1.8 20V T (180 KM, napęd 4x4) 1999, jesień - wersja RS4 (tylko z nadwoziem kombi, silnik 2.7 V6 30V, 380 KM, napęd 4x4) oraz silnik 1.9 TDI (pompowtryskiwacze

Audi A6 (1994-2004) - opinie Moto.pl

A6 sprzed 1997 r., sporo tańszych, na polskim rynku jest niewiele. Dominują egzemplarze zmodernizowane, nowocześniejsze i lepiej wyposażone, ale droższe. Największą możliwość wyboru daje wersja 2.5 V6 TDI, ale sporo jest również odmian 1.8 20V, 2.4 V6, 2.8 V6 i 1.9 TDI. Najtrudniej kupić benzynowe

Audi A4 avant quattro jaki silnik TDi wybrac ?

nosze sie z zamiarem zmiany auta na audi A4 avant rocznik 2004 i mam dylemat jezeli chodzi o silnik, ktory wybrac 1,9 130KM; 2,5 163 czy 180KM ?? najlepsze opinie słyszłem o 1,9 ze oszczedny i mniej kosztowny w naprawach. robie ok 30tys km rocznie pol na pol trasa miasto. w razie co to szukałem

Re: Czy warto kupic A4 2,5TDI V6 Quattro

> Proszę o opinie samochodu A4 Avant 2,5 TDI Quattro 98r., Silnik który wymieniłeś nie należy do mało awaryjnych ;/ Lepiej wybrać wersję 1.9TDI jest tańszy w utrzymaniu i użytkownicy go bardziej chwalą pod względem bezawaryjności... -- Pozdrawiam, Artek

Re: Audi A6, pytania

sprawnie nim machać, 1.9TDI trzeba kręcić. To jest nieprzyjemna jazda. Nie mówiąc o tym, że R4 nawet w golfie nie grzeszy kulturą. Pozatym znalezienie quattro w 19TDI jest trudne, co moim zdaniem jest kolejną wadą R4. V6 TDI z roczników o których piszesz (AFB/AKN) ma niestety swoje mankamenty

Re: Co lepsze ? ----===A4 vs A6===----

, sugerując, że sypia się skrzynie, jak to wyzej napisane pompy paliwa, pelają paski zębate i trzeba je wymieniać po 60.000 km, że to generalnie bardzo drogi w utrzymaniu i kapryśny samochód i namawiaja mnie do zakupu passata z roku 2002-2004 z silnikiem 1,9 TDI 130KM tiptronic - że to strzał w 10

Re: Nowy Kia Magentis...

Citroenowi nie chce się walczyć z opinią,że jak hydropneumatyka,to się rozleci,więc dał wybór-koła na stali,koła na hydrancie (przypomnij sobie kampanię reklamową).W ogóle nie rozumiem,jak można uznać za wadę,że czegoś nie ma w standardzie.Nie każde Audi to quattro,nie każda Renówka ma ma

Re: proszę o opinie o Volvo c70

kupować profamilijnego czołgu. Japońskie modele, ze swoją wysoką niezawodnością, odpadają z powodu braku diesla, tym samym interesowałbym się z tej grupy używanym Audi A6 Avant, koniecznie z quattro, z automatem i silnikiem 2.7 TDI. Ceny tak wyspecyfikowanych roczników 2005-2006 do 100 tys. kilometrów

Re: Co lepsze ? ----===A4 vs A6===----

zakupu passata z roku 2002-2004 z silnikiem 1,9 TDI 130KM tiptronic - że to > strzał w 10. > Mi sie bardziej podoba audi, ale nie chcę się wpakowac na minę. > i pytanie jeśli wolisz podyskutować bardziej prywatnie to napisz prosze na > mail'a: > kbw@vp.pl. > Wszystkich

Re: Musze zaoponowac

mozna spotkac taki naped i nie jest to jakas luksusowa, rzadka opcja, drastycznie wplywajaca na cene auta - Quattro to dobre technicznie rozwiazanie, nezalezne zawieszenie, dobra opinia - mysle o aucie z moca pomiedzy 150 - 200 km czyli w praktyce silniki 2,4, 2,8 lub 2.5 TDI. Z napedem na 4kola

Re: VW Golf V GTI Concept

, że "uratowali" Nissana i teraz wszyscy kochają nową Primerę i Alme ) rę ) a ) ) Ty pierwszy. ) ) Bo pewnie poprzednia Almera to istne cudo, zwłaszcza pod względem ) stylistycznym? Primera mi się nie podoba, to fakt, ale technikę ma nadal ) japońską - z wyjątkiem 1.9 dCi;). Micry szczerze