1000 konne porsche z poznania

sprawdź też:

porsche

Filip Trusz

Jeździłem 530-konnym BMW. Nikogo nie zabiłem, nie miałem 250 km/h i mam 0 pkt. karnych

Jeździłem 530-konnym BMW. Nikogo nie zabiłem, nie miałem 250 km/h i mam 0 pkt. karnych

Mocne samochody nie zabijają na drogach. Nie przekraczają też prędkości i nie łamią przepisów. Robią to kierowcy. I nie zapominajmy o tym, gdy czytamy kolejny nagłówek, że "bmw zrobiło to i to". Skupianie się na marce znowu rozmywa odpowiedzialność.

Wakacje marzeń, czyli cudowne lata XX wieku w muzeum Sinsheim - Speyer

Gdy w wakacje będziecie jechali w Niemczech autostradą nr 6 w okolicach miejscowości Heilbronn, warto zjechać do miasteczka Sinsheim. Usytuowano tam bowiem muzeum techniki, w którym zgromadzono fantastyczne eksponaty z różnych okresów motoryzacji i lotnictwa. Jest tam jedna z najwspanialszych ekspozycji w Europie. Wstęp to 19 Euro, a wrażenia bezcenne...

GTP 2010 | Ach, działo się!

Trzy dni jazd po Torze Poznań, siedemdziesiąt samochodów, hektolitry paliwa zamienionego na CO2 i setki wymienionych kompletów klocków hamulcowych i opon - tak w skrócie można podsumować tegoroczną edycję GTP

Porsche Taycan, czyli elektryczny samochód, który ma odmienić branżę

Porsche Taycan, czyli elektryczny samochód, który ma odmienić branżę

konia". Wiemy, że Porsche Taycan będzie garściami czerpać z koncepcyjnego Mission E. Co to oznacza? W Mission E pracowały dwa silniki elektryczne, które wspólnie generowały ponad 600 KM mocy. To podobny duet jak w wyścigowym 919 Hybrid. Pierwsza setka? Imponujące 3,5 sekundy. Na jednym ładowaniu

Za co kochamy niemiecką motoryzację, cz. II - Volkswagen

Za co kochamy niemiecką motoryzację, cz. II - Volkswagen

bazie płyty podłogowej Golfa V oraz Tourana I model Caddy typ 2 K jest wyłącznie w polskich zakładach Volkswagen Poznań w Poznaniu.To chyba wystarczający powód żeby być co najmniej nieco dumnym z tego modelu Volkswagena. W 2005 roku auto zajęło drugie miejsce w plebiscycie Van of the Year 2005. Latem

Historia kołem się toczy - Audi

Historia kołem się toczy - Audi

się tutaj doświadczenie firmy DKW. Nowy model klasy średniej miał pod maską 6-cylindrowy silnik o pojemności 2 litrów, skonstruowany przez Ferdinanda Porsche, pracującego wtedy dla Wanderera. Za projekt nadwozia odpowiadali specjaliści z Horcha. Jedynie produkcję wersji kabriolet powierzono