16 zaworowe silniki mpi

Piotr Mokwiński

Osiem silników benzynowych, które zniosą ogromne przebiegi. Kilkaset tys. km to nie problem

Osiem silników benzynowych, które zniosą ogromne przebiegi. Kilkaset tys. km to nie problem

Na rynku wtórnym bez trudu znajdziemy silniki benzynowe pozbawione kłopotliwego osprzętu, których serwis jest prosty i niezbyt kosztowny. W wielu przypadkach musimy pogodzić się jednak z niemałym zużyciem paliwa. Z drugiej strony, lepiej więcej wydać na stacji, niż w serwisie. Przedstawiamy starannie wyselekcjonowaną ósemkę pancernych jednostek

Osiem silników benzynowych, które zniosą kilkusettysięczne przebiegi

Na rynku wtórnym bez trudu znajdziemy silniki benzynowe pozbawione kłopotliwego osprzętu, których serwis jest prosty i niezbyt kosztowny. W wielu przypadkach musimy pogodzić się jednak z niemałym zużyciem paliwa. Z drugiej strony, lepiej więcej wydać na stacji, niż w serwisie. Przedstawiamy starannie wyselekcjonowaną ósemkę pancernych jednostek

Które silniki nadają się do instalacji LPG? Prezentujemy przegląd jednostek z pośrednim i bezpośrednim wtryskiem paliwa

Montowanie instalacji LPG jest w Polsce popularnym sposobem na obniżenie kosztów eksploatacji samochodu. Ale nie każdy silnik dobrze współpracuje z tego typu instalacją. Które silniki nadają się do instalacji LPG?

Używany VW Golf VII vs. Hyundai I30 II. Modne, funkcjonalne, ale czy trwałe? Porównanie

Używany VW Golf VII vs. Hyundai I30 II. Modne, funkcjonalne, ale czy trwałe? Porównanie

TSI. Do wyboru mamy 1.0, 1.2, 1.4, 1.5, 1.8 i 20 o mocy odpowiednio 85-115, 85-110, 122-150 KM, 130-150, 172-180 i 230-300 KM. Każdy z nich z wyjątkiem bazowego 1.0 TSI (jednostka R3), ma cztery cylindry, 16-zaworową głowicę, bezpośredni wtrysk paliwa i turbodoładowanie (regeneracja to wydatek około

Które benzynowe silniki są godne polecenia

Które benzynowe silniki są godne polecenia

dopracowanych i bezproblemowych silników potrafiących służyć latami. Niestety, ostatnim prostym i tanim w użytkowaniu silnikiem jest wolnossący 1.6 MPI - znany ze Skody Octavii I i II, Volkswagena Passata B5 i B6, kilku generacji Golfa oraz Audi A3 I i II. Początkowo, czterocylindrowa konstrukcja generowała

Silnik 1.2 TSI - mały, mocny, ale nieszczególnie trwały

Silnik 1.2 TSI - mały, mocny, ale nieszczególnie trwały

Następca 1.4 i 1.6 MPI Niemiecki, czterocylindrowy benzyniak stał się bezpośrednim następcą wysłużonych, lecz bardzo wytrzymałych i cenionych przez użytkowników silników 1.4 i 1.6 MPI o mocach 80-105 KM. Małolitrażowa konstrukcja pojawiła się na rynku w 2009 roku. Do zrealizowania założonych planów

Re: Seaty z nowymi silnikami

Czy silniki 1.6 MPI mają 8mio czy 16to zaworowe głowice ?? To są chyba ostatnie silnki dobrze znoszące LPG ? nieprawdaż ?

pocenie się silnika

Witam, od jakiegoś czasu dolewam olej i dzisiaj zauważyłem ślady oleju jak na zdjęciach poniżej, pytanie- czy to jest normalne , jaka jest przyczyna i jak się bronić, dodam, że silnik 8 zaworowy 1.6 MPI

Re: Koniec Octavii Tour I-gen.

Czy silniki 1.6 MPI mają 8-mio czy 16-sto zaworowe głowice ???

vectra caravan 1,6 16v 2001

sluchajcie, mam zamiar odkupic sluzbowa vectre 1,6 16v (100km) caravan homologacja ciezarowa na 5 osob. ja tym samochodem za wiele nie jezdzilem, wiec mam pare watpliwosci. wozek jest z 2001. przebieg 150.000km. czy ten silnik jest w miare trwaly? jezdzilem astra 1,6 mpi (tez 100km) ale to

Re: Opel Astra I jaki silnik pod gaz

3400 obr./min. a 1,6CN to: 1.6 SPI 75KM Silnik 8-zaworowy, z jednopunktowym wtryskiem paliwa. Pojemność 1598 cm3, maksymalna moc 75 KM (55 kW) przy 5200 obr./min., maksymalny moment obrotowy 125 Nm przy 2800 obr./min. natomiast 1.6SE to domiana: 1.6 MPI 100KM Silnik występuje w

Re: Skoda Fabia silniki 1.2 HTP 47 kW(64KM) czy 1

1.4 MPI ma 68 KM, to stary silnik znany jeszcze z Felicji i zmodernizowany. 1.4 75 km to silnik 16 zaworowy montowany w Golfach. 1.2 HTP ma 3 cylindy, 4 zawory na cylinder, 64 KM. To w miarę nowa konstrukcja. Na pewno lepszy jest 1.4 16V (nie MPI). Pracuje równiej i jest mocniejszy. 1.2 pali

Re: Silnik 1,4 MPI-100 KM(4 cyl) kontra 1,6 w 10

jakiś nowoczesny 1.6 czy stary 8 zaworowy :) -- Dacia Duster

Re: vectra caravan 1,6 16v 2001

? jezdzilem astra 1,6 mpi (tez 100km) ale to byl > inny silnik - 8-zaworowy. jak ja zdawalem do wymiany to miala 215.000km i > jezdzila bez problemu. da sie ta vectra zrobic jeszcze ze 100.000? nic nie > stuka, nie rzezi, nie grzechocze... > > Wszystko zależy od ceny i tego w jakoi

Re: TSI 1,2 czy stary silnik 1,6 w Golfie 6?

wróbla w garści, czyli 1,6 MPI. Tzn. właściwie wybrała moja żona i nie silnik, tylko samochód, ale po namyśle postanowiłem nie namawiać jej na 1,2 tsi i klepnąłem ten wybór. Tobie radzę zrobić to samo. Pozdrawiam v-6

Re: Nowy olej a już czarny (przepracowany)?

Witam! z tym 5w50 do 1.6 GSI(MPI) to wcale nie jest zły pomysł . ten silnik ma juz hydrauliczna kasacje luzu zaworowego(tylko ten ,bo 1,6 z GLI o mocy 77 KM nie ) ,a jak wiadomo kompensatory sa strasznie wrazliwe na oleje o słabych własciwosciach penetracyjnych w niskich temperaturach . nie

Bardzo dobre pytanie!

Tylko nie wiem, co odpowiedzieć ... qwerty88 napisał: > dokonalo sie, wybralem (dla zony) tez 1,6... a swoja droga zaskoczyles mnie. > Podejrzewam ze te silniki 16 zaworowe 105 KM sa nowoczesniejsze wiec dziwi mnie > ze w swoim nijako wlasnym (w kazdym razie bardziej wlasnym

Czy kupno nowej Skody Octavii to dobry pomysł

silnikiem 1.6 MPI w wersji elegance z następującymi dodatkami: lakier metalic, instalacja gazowa, pakiet biznes, ksenony, 2 letnie promocyjne ubezpieczenie ( cena 2400zł brutto). Za to wszystko salon chce 70 000zł brutto,. Cena myślę, że jest konkurencyjna. Gwarancja, Ubezpieczenie na 2 lata, czyli